|
|
piet de paler
|
|
|
Ik maak wel eens een dolletje en natuurlijk is Kramer geen topper, Maar ik denk wel in alle redelijkheid dat hij niet de schuld is van de laatste wedstrijden. Je ziet toch ook tegen ADO dat het al moeilijk is om op tebouwen geen pass kwam aan, slechte balcontrolle slapheid achterin. En omdan Kramer de schuld te geven? Ik den dat het met Jorgenson ook beter is. Maar dan moet je wel zorgen dat je passes aankomen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen City maakt het niet uit wie er speelde. Tegen PSV was hij echt nutteloos, 9 balcontacten geloof ik? Was geen aanspeelpunt, bal dprong van zijn voet..
Tegen ADO, zijn niveau, had hij er 2 bij moeten maken hoor met z'n hoofd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar vond je de opbouw zo,fantatisch de passing kwam niet aan , en die blunders achterin. Kramer is niet overal schuldig aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 september 2017 - 16:27 schreef piet de paler het volgende:En de rest voetbalt fantastisch flitsende combinaties en doelrijke kansen.................... Klopt. Zonder m waarschijnlijk wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heel rap vervangen in de winter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maarja, waarschijnlijk is het lullen in de ruimte.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik hoop dit bewijs nog een keer te kunnen zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, daar hoef je geen Einstein voor te zijn Piet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 september 2017 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:Bij Feyenoord-spits Michiel Kramer loopt het in de Eredivisie ronduit stroef. Kramer produceerde pas drie doelpogingen waarvan één tussen de palen in 159 Eredivisieminuten dit seizoen. Ploeggenoot Sofyan Amrabat had voor die drie doelpogingen (waarvan twee op doel) 71 minuten nodig. Sofyan in de spits dus.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oei pas op wat je zegt Henk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Piet sorte du placard.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter dat Gio nu eens Vente kansen gaat geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het hele vorige jaar niet gekeken dan Piet ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan t gelukkig niet zien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrolijke dag vandaag. Dus kom aan, Michiel vandaag zn definitieve examen geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we dit laten rusten met de volgende conclusie: Ja hij is een slechte spits.voor Feyenoord Nee er is geen andere optie Nee Dylan Vente is nog niet rijp Ja we moeten hem blijven steunen Ja in de winterstop een andere 2 e spits Nee het geld voor een topper is er niet Ja Janssen op huurbasis kan bij Feyenoord opbloeien robin v Persie is meer dan welkom Ja hup Feyenoord
Eind topic denk ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mon opinion est juste hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 09:55 schreef piet de paler het volgende:Laten we dit laten rusten met de volgende conclusie: Ja hij is een slechte spits.voor PROFVOETBAL Nee er is geen andere optie 433 LOSLATEN Nee Dylan Vente is nog niet rijp GOOI MAAR IN DIEPE Ja we moeten hem blijven steunen MOET IE ZIJN BEST DOEN Ja in de winterstop een andere 2 e spits EENS Nee het geld voor een topper is er niet HOEFT OOK NIET Ja Janssen op huurbasis kan bij Feyenoord opbloeien NEE robin v Persie is meer dan welkom NEE Ja hup Feyenoord NOU VOORUIT Eind topic denk ik NEE |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoezo gelukkig niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Scheelt me een Kramer ergernis |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is waar. Tis behelpen wat niet had gehoeven. En eigenlijk nog niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scoort twee keer vandaag.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik bespeur twijfel in je post ar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou mooi zijn voor hem. Maar ik betwijfel het zeer ernstig :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is daar reden toe dan ar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben je gek. Dit is onze meest waardevolle spits. Op een mindere dag knalt hij er sowieso 3 in............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk zo onnozel ken ik je weer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik hoop het, maar al maakt hij er 20...voetballen kan hij niet en het is niet om aan te gluren... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Optyfen met deze NIETSNUT. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En rap ook. Schande voor ons shirt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Piet weer een volle tissue denk ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahaha gewoon ook nog een penalty missen. Misschien wil hij gewoon echt ons gelijk bewijzen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kansloos Toevoeging is 0...echt 0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als zijn naam bij de basisopstelling staat ga ik niet meer kijken. Klaar mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit keer geef ik mijn ongelijk toe,Kramer niet meer opstellen, maar dan moet Gio ballen tonen en die heeft hij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nic.
|
|
|
Kramer is gewoon niet beter. Niets aan te doen. De schuld ligt bij degene die hem blijft opstellen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Maar hij moet alsnog oppleuren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is gewoon 0,0 alternatief |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afgelopen weken zeker wel.
Dan geen spits voor een spits maar 3 aanvallers die bewegen voorin en wisselen van positir. Maar liever vasthouden en niks veranderen.. |
|
|
|