|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio stelt Kramer op om hem voorgoed door het ijs te laten zakken. Wel, Gio heeft zichzelf in de voet geschoten. Gio moet nu echte durf tonen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er zijn minstens vijf alternatieven. Zelfs in een 433 |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Alternatieven zat! Gewoon zonder Kramer spelen |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het ergste was, dat het voor het hele stadion duidelijk was in welke hoek hij ging schieten. Dramatische spits. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat gaat inderdaad een optie worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slechtste spits in jaren. Kazim kon er geen reet van maar deze kluns is aan de bal nog minder. Zelfs luchtduels wint hij niet meer.
Hem deze week weer in de basis zetten tegen Napoli en AZ dan is Gio gestoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spel met Kramer is ook statischer en voorspelbaar. En als voorzetten dan ook nog eens veelal ruk zijn...
Kramer kan niet mag niet meer. Hij veroorzaakt hiaten in datgene waar het team goed is: collectief druk zetten en openingen bewerkstelligen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Conclusie is misschien dat Gio iedereen tevreden wilt houden, en frictie in de selectie wilt voorkomen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij zette Kuijt ook al eens reserve. Tis al vreemd genoeg dat spelers een ander systeem, een plan B, ongemakkelijk vinden. Zie tegen City. Dan is daar niet voldoende aandacht voor geweest op trainingen. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Waarom staat er nog steeds HELD in de topicnaam? Die kan inmiddels toch wel weg? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal mee eens, heb mijn mea culpa algegeven. Echter er waren er meer dramatisch toch. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
nee joh, rest was toch prima? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je spits niks klaar maakt dan wrkt dat door in de rest van het team. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook op de keeper, verdediging, en middenveld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:55 schreef MMM het volgende:Afgelopen weken zeker wel. Dan geen spits voor een spits maar 3 aanvallers die bewegen voorin en wisselen van positir. Maar liever vasthouden en niks veranderen.. Ja dat is denk ik wel zo'n beetje hoe de meeste het hadden willen zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Kramer begint het domino-effect. Omdat het een totaal andere speler is, en ook nog eens niet rendeert. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het komt erop neer dat je hem gewoon niet hoeft op te stellen. Niemand zal het verschil merken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Benieuwd hoe Gio hiernaar kijkt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Het komt erop neer dat je hem gewoon niet hoeft op te stellen. Niemand zal het verschil merken. Ik wel, met 10 man gaat het veel beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijvoorbeeld. Moet Gio toch ook gezien hebben. Tegen PSV waren toen weer wat zekerheden terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toen was ik nog positief.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Knap dat Gio dan elke keer weer de verkeerde keuze maakt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat is nog naar aanleiding van vorig seizoen, toen hij ons kampioen maakte.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die wil het niet over Kramert hebben.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Gio zal ook wel gezien hebben dat de selectie zonder Haps,Toornstra en Berghuis teveel aan kwaliteit inlevert, de basis is smal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer weigert rondje langs pers: "Als speler moet je daarmee omgaan"
Michiel Kramer weigerde zaterdag na de 0-2 nederlaag van Feyenoord tegen NAC Breda de media te woord te staan. Karim El Ahmadi begrijpt dat wel.
Kramer miste in de tweede helft bij een 0-1 achterstand een strafschop. Na afloop weigerde de bekritiseerde spits het gebruikelijke rondje van de pers, omdat hij naar eigen zeggen zijn voeten wil laten spreken. Het lijkt een signaal dat Kramer geraakt is door de kritiek op zijn spel.
"Mensen liegen als ze niet geraakt worden door kritiek", zegt El Ahmadi tegen de NOS. "Het raakt iedereen. Als speler moet je daarmee omgaan. Ik sta gewoon achter Kramer en het team ook. Ik kan er verder weinig mee."
De Feyenoord-aanvoerder vindt dat Kramer goed werk levert voor de rest van de ploeg. "Hij was woensdag (bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag, red.) sterk aan de bal en heeft volgens mij het meeste gelopen. Natuurlijk missen we Nicolai Jörgensen, hij is een belangrijke speler voor ons. Maar deze nederlaag heeft niets met Jörgensen te maken." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jezus Karim. Te veel gerookt ofzo?
Een speler moet ALTIJD verantwoording afleggen. Juist als t met de voeten niet lukt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iets met spelers niet afvallen begreep ik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja iets wat ze niet doen. Eigenlijk raar toch heel de wereld ziet wat er gebeurt maar het word binnen de selectie niet benoemd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe vaak nu alweer gelezen dat het de volgende wedstrijd het beter moet. En niemand die 'het' benoemt. Best armoedig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je een beetje oplet Henk, dan is Gio openbaar best heel kritisch op Feyenoord. Heeft afgelopen week(en al meerdere keren het probleem aangekaart van aankomende jeugdspelers, spelers zonder ritme, en terugkomend van een blessure. Er moet nu echt een oplossing komen voor het gemis van de piramide , aldus Gio. Dat is best lef hebben tegenover je baas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had volgens Iwan van Duren ook niets met geld te maken. Van geel vond het onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En Gio irriteert zich ook aan het programma van het beloften team. Gewoon wekenlang geen wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oefenwedstrijden inplannen?
Blijft niet ideaal maar beter iets dan helemaal geen wedstrijden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat Gio zei, inderdaad. maar een organisatie op professioneel niveau die dat eind september nog moet bedenken .... tjeemig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die was nog met Dost en van Persie bezig denk ik. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Spelers afvallen? Ik dacht dat dat niet kon hier . Wat mij betreft kan een heel blik spelers opzouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gudde gaf toen aan geld. Dat ze konden/wilden mocht t niet meer. Weinig zin daar jaren later steeds naar te wijzen. Feyenoord wil maar mag dus nu niet meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 22:10 schreef van geil het volgende:[..] Wat Gio zei, inderdaad. maar een organisatie op professioneel niveau die dat eind september nog moet bedenken .... tjeemig. Ook niet waar. Er zijn al oefenwedstrijden geweest, maar tegen wie oefen je met voldoende weerstand wanneer de rest wel in competitie is |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik mag toch hopen dat Gio zo snugger is om de komende 2 wedstrijden niet met Kramer te starten. Anders ga ik echt serieus aan zijn vakmanschap twijfelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan is hij compleet gestoord als je tegen Napoli en AZ voor Kramer kiest.
Als je zo dom en eigenwijs bent en blijft, kun je net zo goed je biezen wel pakken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen NAC vond ie Kramer dan ook goed, als ie dinsdag meespeelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou me niet eens verbazen.. Gio verspeelt heel heel veel krediet momenteel. Doet alles weer fout, net als toen Dick moest komen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 09:56 schreef MMM het volgende:Zou me niet eens verbazen.. Gio verspeelt heel heel veel krediet momenteel. Doet alles weer fout, net als toen Dick moest komen. Misschien een idee om Dickie weer even een weekje langs te laten komen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer geblesseerd blijkbaar, liesklachten.. |
|
|
|