|
|
igor korneev
|
|
|
of hij meer basis voetbal verdient spreek ik mij even niet meer over uit. als invaller altijd nog van waarde. maar hij krijgt van mij steeds meer respect hoe hij als feyenoord fan zijnde ,zich tegen de massa in , niet gek laat maken en zich volledig in blijft zetten voor de club. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik del je mening, maar zich volledig inzet..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima supporter. Seizoenskaart voor t leven geven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ja toch wel, als ik hem rond zag rennen (vrij doelloos net als veel van zijn medespelers) bij de laatste basis beurten vond ik hem veel inzet geven in vergelijking tot voorgaande zeisoenen. Hij moet ook spelen in een rol waar hij totaal niet goed in is, namelijk mee voetballen terug naar de middenlijn. hij moet gewoon voorin blijven en ballen krijgen, dat is zijn kracht. in de voorbereiding van dit seizoen zag je dat dat werkte, toen scoorde kramer ook regelmatig in oefenduels. daarbuiten, na alle gier die over hem heen is gesproeid gedraagt hij zich ontzettend goed. Als ik zo naar mijn werk moet gaan zoals kramer eigenlijk al jaren gepest word, was ik allang gebroken. Hij doet het maar, uit liefde voor de club, spelen voor je mooiste club wetende dat eidereen je met argus ogen volgt en klaar staan om je met duizenden tegelijk af te branden. Je kan je beter afvragen of kramer in de juiste formatie, niet veel beter word als mensen juist achter hem gaan staan, zelfs als hij bij zijn eerste doel pogingen naast kopt. Kan zo'n zwart schaap vertrouwen geven, kan veel schelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2017 - 17:40 schreef igor korneev het volgende:[..] ja toch wel, als ik hem rond zag rennen (vrij doelloos net als veel van zijn medespelers) bij de laatste basis beurten vond ik hem veel inzet geven in vergelijking tot voorgaande zeisoenen. Hij moet ook spelen in een rol waar hij totaal niet goed in is, namelijk mee voetballen terug naar de middenlijn. hij moet gewoon voorin blijven en ballen krijgen, dat is zijn kracht. in de voorbereiding van dit seizoen zag je dat dat werkte, toen scoorde kramer ook regelmatig in oefenduels. daarbuiten, na alle gier die over hem heen is gesproeid gedraagt hij zich ontzettend goed. Als ik zo naar mijn werk moet gaan zoals kramer eigenlijk al jaren gepest word, was ik allang gebroken. Hij doet het maar, uit liefde voor de club, spelen voor je mooiste club wetende dat eidereen je met argus ogen volgt en klaar staan om je met duizenden tegelijk af te branden. Je kan je beter afvragen of kramer in de juiste formatie, niet veel beter word als mensen juist achter hem gaan staan, zelfs als hij bij zijn eerste doel pogingen naast kopt. Kan zo'n zwart schaap vertrouwen geven, kan veel schelen. Eens hoor, hij werkt harder dan Makaay , Cruz en Kiprich ooit gedaan hebben . Hij is gewoon een diepe spits, het is de TD waar de schuld ligt , die had het over dubbele bezetting zonder omzettingen. Kramer nu de kop van jut maken ben ik ook geen fan van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit snap ik dus niet Martin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Kramer is ongeschikt. Had van Geel in moeten handelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. Zo zie je maar.. Martin is ook een mens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2017 - 17:40 schreef igor korneev het volgende:[..] ja toch wel, als ik hem rond zag rennen (vrij doelloos net als veel van zijn medespelers) bij de laatste basis beurten vond ik hem veel inzet geven in vergelijking tot voorgaande zeisoenen. Hij moet ook spelen in een rol waar hij totaal niet goed in is, namelijk mee voetballen terug naar de middenlijn. hij moet gewoon voorin blijven en ballen krijgen, dat is zijn kracht. in de voorbereiding van dit seizoen zag je dat dat werkte, toen scoorde kramer ook regelmatig in oefenduels. daarbuiten, na alle gier die over hem heen is gesproeid gedraagt hij zich ontzettend goed. Als ik zo naar mijn werk moet gaan zoals kramer eigenlijk al jaren gepest word, was ik allang gebroken. Hij doet het maar, uit liefde voor de club, spelen voor je mooiste club wetende dat eidereen je met argus ogen volgt en klaar staan om je met duizenden tegelijk af te branden. Je kan je beter afvragen of kramer in de juiste formatie, niet veel beter word als mensen juist achter hem gaan staan, zelfs als hij bij zijn eerste doel pogingen naast kopt. Kan zo'n zwart schaap vertrouwen geven, kan veel schelen. Heb je zeker een punt.. De laatste wedstrijd speelde hij best naar behoren maar heb zoveel wedstrijden van hem gezien dat ie niet vooruit te branden was, en dat samen met z'n nonchalante houding, tja.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon niet goed genoeg. Je kunt er van alles op los laten, maar veranderd niks |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
In 1 woord duidelijk Sphenk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, gelukkig maken mensen fouten. Saaie boel anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een bestraffend woordje van het Legioen. En verder weer z'n best laten doen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 08 oktober 2017 - 17:40 schreef igor korneev het volgende:[..] ja toch wel, als ik hem rond zag rennen (vrij doelloos net als veel van zijn medespelers) bij de laatste basis beurten vond ik hem veel inzet geven in vergelijking tot voorgaande zeisoenen. Hij moet ook spelen in een rol waar hij totaal niet goed in is, namelijk mee voetballen terug naar de middenlijn. hij moet gewoon voorin blijven en ballen krijgen, dat is zijn kracht. in de voorbereiding van dit seizoen zag je dat dat werkte, toen scoorde kramer ook regelmatig in oefenduels. daarbuiten, na alle gier die over hem heen is gesproeid gedraagt hij zich ontzettend goed. Als ik zo naar mijn werk moet gaan zoals kramer eigenlijk al jaren gepest word, was ik allang gebroken. Hij doet het maar, uit liefde voor de club, spelen voor je mooiste club wetende dat eidereen je met argus ogen volgt en klaar staan om je met duizenden tegelijk af te branden. Je kan je beter afvragen of kramer in de juiste formatie, niet veel beter word als mensen juist achter hem gaan staan, zelfs als hij bij zijn eerste doel pogingen naast kopt. Kan zo'n zwart schaap vertrouwen geven, kan veel schelen. Uit liefde voor de club? Speelt ongetwijfeld mee, hoor, maar ik denk dat het salaris ook wel helpt. Kramer zal het moeten doen met het talent dat hij heeft en komt daarmee te kort voor Feyenoord. Ook als pinchhitter. Helaas compenseert hij dit niet of nauwelijks met hard werken. Verder mooi charme offensief, naar Sophia en als Feyenoordsupport. Dat kan ik waarderen, maar het maakt hem geen 1e elftal speler. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
in feyenoords huidige speelwijze heb je niet veel aan hem. vraag me toch af hoeveel hij erin zou leggen als hij genoeg ballen rond de 16 krijgt. denk dat hij in die rol best goed is en mogelijk(als het team er voor hem is) top scoorder zou kunnen worden. maar dan moet je echt heel anders gaan voetballen.. ik vind het raar dat er geen speelwijze B lijkt te bestaan als jorgenson geblesseerd is. Je zou toch zeggen dat er dan getraind moet worden op een spelssyteem gebaseerd op een pinchhitter, zeker als je kramer opstelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RB mag dat held weleens weghalen uit de topictitel |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan maken we een Piet//Held topic ter compensatie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer is lachwekkend. Verlos 'm uit z'n lijden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Scoort zelfs op zijn leeftijd nog vaker dan Kramer, dus eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
En dan als Kramer zijnde toch je shirt geven aan die lijmsnuivert ehh keepende schilder, dan ben je een grote, een hele grote. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR