|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi man. Bij centraal overstappen op tram 7 Michiel ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sparta Nac en Ado volgens de geruchten ,hebben zich reeds gemeld. 3 miljoen dan maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: "Broodje kroketspits" catchy bijnaam hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik hoop geen broodje aap dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al een onverstandige aankoop gebleken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha.. joh, hoe kom je daar nou bij? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Komt weleens voor, natuurlijk. Kramer is van nature wat lui, en je ziet hem 89 minuten niet. Feyennoord heeft iemand nodig die trekt en sleurt, ruimtes maakt in de 16m. Kortom: iemand die meevoetbalt. Ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van Geel wilde hem eerst niet eens. Maar ja, de roep om een spits werd heel groot, ook intern. Paniekaankoop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 27 december 2017 - 19:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Van Geel wilde hem eerst niet eens. Maar ja, de roep om een spits werd heel groot, ook intern. Paniekaankoop. Dat was het ook. Onbegrijpelijke keuze. Maargoed, nog ff geduld en we zijn eindelijk verlost van deze zoutzak. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
We hadden toen Kazim. Kramer was toen een reuze sprong voorwaarts, ook al kunnen we ons dat nu al niet meer zo goed voorstellen. Misschien beter, de armoe waarin we verkeerden kunnen we het best zo snel mogelijk vergeten. Alhoewel, vergeet nooit waar je vandaan komt natuurlijk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Kazim was eigenlijk een vleugelaanvaller, vele malen slechter nog dan Boetius. Uit pure armoe hebben we die toen in de spits gezet. Het zou een beetje hetzelfde zijn dan als we nu Bilal in de spits zouden zetten. Maar dan nog erger. Dat was destijds het niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 december 2017 - 22:21 schreef windoweyes het volgende:Kazim was eigenlijk een vleugelaanvaller, vele malen slechter nog dan Boetius. Uit pure armoe hebben we die toen in de spits gezet. Het zou een beetje hetzelfde zijn dan als we nu Bilal in de spits zouden zetten. Maar dan nog erger. Dat was destijds het niveau. Beetje wat we nu deden met JP |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Afscheidswedstrijd in de Febo? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Duurt te lang.....ongeveer een jaar... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hoop dat sparta doorpakt. En dat Kramer er veel in mag koppen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van mij mag hij oppleuren naar het buitenland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
zal toch wel rond zijn voor dat ze naar marbella gaan?anders toch maar niet meenemen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had allang verwacht dat ie weg zou zijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie niet weg is ,ie gezien iet wiet waait weg, kortom eerst zien. Ik heb ook gelezen dat er een bot komt op JP ....mag van mij ook weg. Hij is duurder dan Kuwas, dus JP verkopen en Kuwas kopen |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op zondag 07 januari 2018 - 15:43 schreef piet de paler het volgende:Wie niet weg is ,ie gezien iet wiet waait weg, kortom eerst zien. Ik heb ook gelezen dat er een bot komt op JP ....mag van mij ook weg. Hij is duurder dan Kuwas, dus JP verkopen en Kuwas kopen Wat voor een bot zal het zijn? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens media 10 milj voor JP en 6 voor Kuwas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha transfertijd. Wordt weer lachen geblazen om derderangs media. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar rook is s uhhhhhhh rook |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: OH, ik dacht aan een runder-/varkens-bot! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zijn transfer gaat net zo traag als zijn spel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fase van onderzoek. Wie heeft beste snackbar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Michiel wacht nog steeds op een buitenlandse club. GAAAAP |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
China is voor alle partijen de beste oplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel moet Pelle laten lobbyen . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Lekkere kattenvleeskroketten ook daarzo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Is ie te trots voor denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat hij niet eens zover kan denken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: zou ook weleens kunnen dat hij wacht tot zijn contract eindigt en stopt met voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 januari 2018 - 00:20 schreef igor korneev het volgende:[..] zou ook weleens kunnen dat hij wacht tot zijn contract eindigt en stopt met voetballen Hij is nooit begonnen met voetballen. |
|
|
|