|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter wassen 's ochtends, viespeuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das 1, ten tweede is het officieel nog niet eens rond.. Spermaan praat weer eens poep.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geeft alleen al maar aan hoe slecht ie zichzelf laat informeren voordat ie eens met wat zinnigs kan komen, maar goed meer mogen we ook niet verwachten van die junkies op Spangen.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 11:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Das 1, ten tweede is het officieel nog niet eens rond.. Spermaan praat weer eens poep.. Het is rond je moet je beter informeren doodskop |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Er is nog niets officieel rond. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goh... Nog een zinvol topic... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O geef me de bron dan eens zaadcel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je moet hem wel nageven consequent te zijn, het ene walgelijke topic na de andere.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vroeg ik me ook al af ... |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Wie is er hier de zaadcel? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik lees af en toe wat mee op dit forum. Maar waarom zitten er toch van die onruststokers tussen? Enge obsessies. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je dat nou zo maar neer kwakken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is een junkie van Spangen, junkie van Spanguh, hij is een junkie van Spangen.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:Hij is een junkie van Spangen, junkie van Spanguh, hij is een junkie van Spangen.. klein kind. Over internet schelden De echte junken zijn je ouders die kinderen maken zoals jij met weinig hersencellen en die heel veel tijd doorbrengen van je leven op deze site |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:Hij is een junkie van Spangen, junkie van Spanguh, hij is een junkie van Spangen.. slotje op die laffe pleurismuil van je |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waar gaat dit over? Who the hell is Jan Jaap.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jan Jaap is zijn holmaat en dat is officieel..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 - 16:16 schreef Rdamnoord het volgende:[..] klein kind. Over internet schelden De echte junken zijn je ouders die kinderen maken zoals jij met weinig hersencellen en die heel veel tijd doorbrengen van je leven op deze site Lees je Posts er op na in andere topics hersenloze en kijk wie er begon, ben je natuurlijk al lang vergeten want je kan niks onthouden. Je geheugen helemaal naar de knoppen gesnoven natuurlijk. Wil ze wel even voor je quoten als je daar behoefte aan hebt. Doe maar beter niet want hen weinig zin om nog enig tijd in je te steken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 - 16:16 schreef Rdamnoord het volgende:[..] klein kind. Over internet schelden De echte junken zijn je ouders die kinderen maken zoals jij met weinig hersencellen en die heel veel tijd doorbrengen van je leven op deze site Over internet schelden kan je goed inderdaad en mijn ouders erbij betrekken is ook erg stoer. Maar kom ff langs op varkenoord ben er elke thuiswedstrijd op de tribune.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 - 17:00 schreef RenatoBos het volgende:[..] Over internet schelden kan je goed inderdaad en mijn ouders erbij betrekken is ook erg stoer. Maar kom ff langs op varkenoord ben er elke thuiswedstrijd op de tribune.. Nee ga alleen op zondag naar de kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10