|
|
FR-Henk
|
|
|
Dag Feyenoordsupporters. Ik ben Lex Immers. Gewone jongen uit De Haog en heb me 3 jaar de tering gerend voor deze fantastische club. Een enkeling vindt dat ik er niets van kan. Zodra dat gezehd wordt op dit Forum, meld me dat even. Dan kan ik Boudewijn inseinen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Els heeft een hekel aan je lex en MMM moet je niet serieus nemen, die kan daar niks aan doen.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je hebt je verrot gewerkt Lexie. Daarom heb je een mooie transfer verdiend. 😉 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dank je Renato. Ik ben ook maar een gewone Lex. Als zij ets naars over mij schrijven, verklik je het dan aan mij? Dank. Ik ga nu ff liggen, heb nog steeds last van m'n buik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:Je hebt je verrot gewerkt Lexie. Daarom heb je een mooie transfer verdiend. 😉 Ftid, ze willen maar niet zien dat ik in de jaartjes met Pelle een belangrijke rol vervulde. Mensen vergeten snel. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ftid, ze willen maar niet zien dat ik in de jaartjes met Pelle een belangrijke rol vervulde. Mensen vergeten snel. Je bent zeker van waarde geweest. Met jou inzet kan je voor elk team van waarde zijn. Ik gun je op jou leeftijd alleen een mooie transfer naar het buitenland. Je moet andere spelers natuurlijk ook een kans geven om voor de geweldige club Feyenoord te spelen. Ik denk ook dat het systeem waar we nu in gaan spelen minder bij jou past. Wel harstikke bedankt voor je tomeloze inzet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Je bent zeker van waarde geweest. Met jou inzet kan je voor elk team van waarde zijn. Ik gun je op jou leeftijd alleen een mooie transfer naar het buitenland. Je moet andere spelers natuurlijk ook een kans geven om voor de geweldige club Feyenoord te spelen. Ik denk ook dat het systeem waar we nu in gaan spelen minder bij jou past. Wel harstikke bedankt voor je tomeloze inzet. Dank ftid, zo zie ikzelf het ook. Ben ook wel toe aan een andere uitdaging. Liever niet doorvertellen. De concurrentie is groot en mis m'n maatje Graziano.
Moet nu ff poepen. Die buik speelt weer op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sorry Lex dat ik zo rot tegen je doet, maar waarom presteer je het dan ook elke keer weer doelpunten te missen die niet te missen zijn. Lexie wees niet bang voor de Kuip als je er één inschiet, al die herrie en emotie is vreugde omdat je er eentje inschiet. We zijn dan niet boos op je. Lex weet je, als je het doelpunten maken onder de knie zou krijgen zou je nog veel meer mensen uit kunnen lachen en elke maand zomaar een paar ton op je rekening kunnen schrijven, maar ach ja je weet het beter hè. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Die bal tegen psv in de eerste minuut :-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt altijd weer bij ons werken Lex,
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies , laat ze maar lullen,
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoere vent met zijn tattoo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoere man hoor met zijn tattoo..😉 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lex ? Verdwijn je ook van het forum als je wordt verkocht? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, tuurlijk niet. Eenmaal bij Feyenoord kun je die club niet meer loslaten. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:Nee, tuurlijk niet. Eenmaal bij Feyenoord kun je die club niet meer loslaten. Jammer.:'( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik blijf mogelijk, hoorde net dat die lelijke kop van een bepaalde supporter niet meer afleidt, komend seizoen. Heeft geen seizoenskaart gekocht. Opgelucht. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:Ik blijf mogelijk, hoorde net dat die lelijke kop van een bepaalde supporter niet meer afleidt, komend seizoen. Heeft geen seizoenskaart gekocht. Opgelucht. Maakt niets uit, die hing altijd onder dat politiepaard bij de ingang van het Maasgebouw! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 22:55 schreef JanM het volgende:[..] Maakt niets uit, die hing altijd onder dat politiepaard bij de ingang van het Maasgebouw! Wat een lijdensweg.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoi Lex, beterschap. Ik las net dat de buikklachten nog steeds niet gedaan zijn of is het deze keer een griepje. Wie zal het zeggen, maar geen zorgen volgens Gio ben je de nr10, niks aantrekken van wat die Spartanen schrijven ouwe bluf gozerT. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hoi Lexie, wat kun jij toch hard werken. Ik verdenk je er stiekem van dat je expres zoveel ballen verspeelt door ze vijf meter van je voet te laten stuiteren. Want dan kun je je weer uit de naad rennen achter de tegenstanders aan. Ja toch? Overigens gun ik je (en alle mede Feyenoorders) een heel mooie transfer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al gelezen wat Meneer John de Wolf over mij zegt? Een type Immers is in elk elftal nodig. Maar ja, de concurrentie is moordend en pas ik in het systeem dat de trainer wilt spelen?
O ja, als ik morgen niet speel: ik heb nergens last van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lex, ik zou het jammer vinden als je vertrekt want ik heb net een shirtje met jouw naam achterop gekocht. Neem aan dat je dat van me overneemt als je gaat hè? Bedankt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ho Jan. Als jij óók ooievaartattoo laat zetten. Dan wel. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je bent een LUL Lex! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's een mooi compliment, Jan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Wat betaal je er voor als ik hem overneem? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het is Immers met shirt, graag of helemaal niet. Ik ben immers niet gek: ben ik straks mijn shirt kwijt, loopt Immers nog vrolijk in De Kuip rond.
P.S. ik heb voor dit shirt gekozen omdat ik ook niet kan voetballen ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:47 schreef JanM het volgende:[..] Het is Immers met shirt, graag of helemaal niet. Ik ben immers niet gek: ben ik straks mijn shirt kwijt, loopt Immers nog vrolijk in De Kuip rond. P.S. ik heb voor dit shirt gekozen omdat ik ook niet kan voetballen ;-P Dit bericht komt niet pro-Lex over. Ik denk dat ik dit ga melden bij Meneer Boudewijn. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 14:47 schreef JanM het volgende:[..] Het is Immers met shirt, graag of helemaal niet. Ik ben immers niet gek: ben ik straks mijn shirt kwijt, loopt Immers nog vrolijk in De Kuip rond. P.S. ik heb voor dit shirt gekozen omdat ik ook niet kan voetballen ;-P Staat niet duidelijk in je advertentie. Ik zie van de koop af. Ik kan niet tegen fraude. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat die tyfus ooievaar zijn werk doen, ben het wachten zat!!! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hallo breng dat bericht ff naar Martin gallies |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das niet aan Martin gericht maar aan luie Ooievaars die hun wek niet doen, grrrrr!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
gaat ze zo werpen VV..(?)😃 |
|
|
|