|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
El ghazi moet worden gewisseld |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als het even kan 2 goals erbij prikken. Dan is het gewoon klaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik wil nu Sanogo en Fischer er wel eens bij zien. Fischer voor de actie en Sanogo die de bal bij houdt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nu gewoon afslachten die klote Oostenrijkers, was niet de eerste mongool die iemand doelbewust probeert te blesseren. Nog mopperen ook over een rode kaart ook, wat een ... mongool. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax moet wel de concentratie herpakken nu. Die is helemaal weg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Paar Duracell batterijen bij Ajax erin proppen zou niet misstaan.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wat een verschrikking van een tweede helft. Niks maar dan ook helemaal niks van de drive van de eerste heft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wisselen Boertje, er wordt niets meer gecreƫerd en ze komen nu ook in de problemen tegen 10 man. Hij heeft het gehoord .... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi en Gudelj beide rijp voor een wissel. Fischer in ieder geval nu voor El Ghazi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahaha, ongelooflijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat lachwekkend. Ongeconcentreerde kolerezooi |
|
|
|
|
p111
|
|
|
lekker die lul van een veldman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tegen 10 man helemaal weggespeeld worden door je eigen "rustige" spel.. Wat ben je dan een stel droeftoeters..
5 100% kansen in de eerste helft en dan gewoon tegen 10 man op 2-2 komen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
wat is er nou toch aan de hand met die mafketels???? Zo leuk en nu zo kut. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Schaam je godverdomme kapot. Sanogo erbij ... 2-2 is op zich prima, maar dit mag je je toch niet laten gebeuren. Worden nu zo'n beetje van de mat gespeeld door 10 man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook Veltman is hardleers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook geen enkele diepte meer in het spel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mij valt Tete het meeste op....prima speler |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Godver. Na 45 min moet je eigenlijk al 3-0 voor staan. Je speelt met een man meer en dsn zo knullig de 2-2 om de oren krijgen. Kutzooi. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Wisselen voor Heitinga, gelijk afstraffen dat soort blunders |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Deze voorronde zat volledig in de tas en nu ligt alles weer helemaal open ... Amateurisme ten top. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mensen zullen me wel een zeikerd vinden, maar ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met wat Cilissen met de voeten doet.. Echt te schandalig slecht voor woorden en dat kost je net nog bijna de pot ook.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zijn er een aantal die enorm op hun flikker moeten krijgen. De steunpilaren lijden flink concentratieverlies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 22:44 schreef remco k het volgende:Mensen zullen me wel een zeikerd vinden, maar ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met wat Cilissen met de voeten doet.. Echt te schandalig slecht voor woorden en dat kost je net nog bijna de pot ook.. Tijd rekken en alles verkeerd uitrappen. Laconiek bij de vleet. Riep ik afgelopen jaar al |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Moedige wissel tegen 10 man. Zekerheid gaat weer boven alles in plaats van alsnog gewoon winnen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
1ste helft prima, 2de helft minder maar niet sLecht. Persoonlijke fout van Veltman en niet scherp beginnen aan de 2de helft, verder weinig in de problemen geweest.
PrimA uitslag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven en Tete spelen trouwens een prima pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, als je in het voetbal wijze lessen kan leren, dan is dit daar wel heet mooiste voorbeeld ooit van.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Helemaal eens, meteen maar eens laten voelen dat dit soort onzin niet geaccepteerd wordt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 22:44 schreef Loetje het volgende:Zijn er een aantal die enorm op hun flikker moeten krijgen. De steunpilaren lijden flink concentratieverlies Ach thuis maken we het af..... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Bazoer, dat wordt een grootheid |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdomme Bazoer. Kijk eens om je heen man. 3e keer al |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wanprestatie van jawelste dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, maar Tete zat wel fout bij die 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven en Klaassen de beste 2. Gudelj en Veltman heel ver door de ondergrens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zenuwen...eerst pot voor het echie...het is niet anders Zoals ik al zei...thuis maken we het af |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij niet, Riedewald laat zich heel makkelijk piepelen bij die voorzet en volgens mij was het Tete die zich nog makkelijker laat aftroeven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zenuwen...eerst pot voor het echie...het is niet anders Zoals ik al zei...thuis maken we het af Dit zijn geen zenuwen Maar gewoon vertikken om te voetballen door sommige. Tegen 10 man gelijkspelen door concentratieverlies. Niks anders |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als El Gappie die bal op Millik had gegeven was het 0-3 geweest....zo ken ik er nog wel een paar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tete loop godver is wat minder met die walgelijke acties iedere keer. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat een zooitje slappelingen bij elkaar.
En nu hebben we dan wel karakter spelers maar nog is het niet om aan te gluren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als El Gappie die bal op Millik had gegeven was het 0-3 geweest....zo ken ik er nog wel een paar Zoals die twee tegengoals vallen is echt kinderspel... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als El Gappie die bal op Millik had gegeven was het 0-3 geweest....zo ken ik er nog wel een paar We hadden gewoon nog kunnen verliezen. Walgelijk.
Strontchagrijnig hiervan. Doodzonde |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Was ook mijn gedachte man man |
|
|