BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola is Ajax grootste tegenstander. ...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stanley
 Stanley - woensdag 29 juli 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Ja er zijn al meerdere topics over deze man. Ik was notabene de eerste die een topic over hem startte!

Maar wie stopt deze tegenstander?

Nu weer een super talent door deze man weggekaapt!

Waarom zo lang wachten door onze " uitstekend " functionerende Overmars met het vernieuwde contract als dit zo'n supertalent is?

Wat blijft er van de B1 talenten over waar iedereen binnen Ajax zo hoog over opgaf en die ons terug aan de top zou brengen?

Genoeg vragen. .....
p111
 p111 - woensdag 29 juli 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Zoals al meerdere keren aangegeven er is er maar een die deze patjakker kan stoppen en dat is AJAX, al gaat dat tenkoste van een aantal talenten stop die kerel en laat zien dat Ajax niet met zich laat sollen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door p111 --
Per4manc
 Per4manc - woensdag 29 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Ik denk dat alleen de spelers zelf deze man kunnen stoppen. Die jonge gasten kiezen voor het geld en denken verder niet na. De meeste van die broekies bereiken niets in het buitenland omdat ze er simpelweg nog niet klaar voor zijn. Ajax kan moeilijk zeggen "als je overstapt op Raiola ontbinden we jouw contract". Gerechtelijk niet haalbaar.
p111
 p111 - woensdag 29 juli 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Klopt maar je kan wel aangeven bij de jonge jeugd dat als zij die rat als zaakwaarnemer aannemen zij geen zaken met Ajax kunnen doen dus geen contract krijgen dus weg bij Ajax en ja dat gaat je wel een aantal talenten kosten misschien maar je geeft wel aan tot hier en niet verder basta!!!!
Stanley
 Stanley - woensdag 29 juli 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 09:33 schreef Per4manc het volgende:
Ik denk dat alleen de spelers zelf deze man kunnen stoppen. Die jonge gasten kiezen voor het geld en denken verder niet na. De meeste van die broekies bereiken niets in het buitenland omdat ze er simpelweg nog niet klaar voor zijn. Ajax kan moeilijk zeggen "als je overstapt op Raiola ontbinden we jouw contract". Gerechtelijk niet haalbaar.
Nou op dit moment verliezen we onze talenten ook door hem,
waarom geen statement maken!

Wanneer ze extreem getalenteerd zijn brengt hij ze direct weg en bij de groep die eronder zit laat hij ze eerst door Ajax ontwikkelen en brengt ze dan weg maar volgens mij heeft hij nog nooit de hoofdprijs naar Ajax gebracht!

Maar Overmars moet ook niet slapen en sneller met contracten over de brug komen wanneer het een extreem talent betreft!
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 08:50 schreef Stanley het volgende:
Ja er zijn al meerdere topics over deze man. Ik was notabene de eerste die een topic over hem startte!

Maar wie stopt deze tegenstander?

Nu weer een super talent door deze man weggekaapt!

Waarom zo lang wachten door onze " uitstekend " functionerende Overmars met het vernieuwde contract als dit zo'n supertalent is?

Wat blijft er van de B1 talenten over waar iedereen binnen Ajax zo hoog over opgaf en die ons terug aan de top zou brengen?

Genoeg vragen. .....
Dat contract is maanden geleden al aangeboden..
Die jongens zijn nu 17 18 jaar, en zijn nog steeds de grote talenten.. Muric Cerny vd Beek en Nouri gaan er echt wel komen.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 10:36 schreef Stanley het volgende:

[..]

Nou op dit moment verliezen we onze talenten ook door hem,
waarom geen statement maken!

Wanneer ze extreem getalenteerd zijn brengt hij ze direct weg en bij de groep die eronder zit laat hij ze eerst door Ajax ontwikkelen en brengt ze dan weg maar volgens mij heeft hij nog nooit de hoofdprijs naar Ajax gebracht!

Maar Overmars moet ook niet slapen en sneller met contracten over de brug komen wanneer het een extreem talent betreft!
En dat laatste is gebeurd..
Brandje
 Brandje - woensdag 29 juli 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat laatste is gebeurd..
Nee hoor. Als je een beetje oplet dan weet je dat een van de redenen is dat deze jongen weg is dat Ajax treuzelde met een aanbieding. Dus er gaat nog steeds van alles mis binnen onze club.

Ps
excuses voor mijn opmerking in een vorig topic dat jij je hoofd uit de anus van Overmars moet halen. Was misplaatst en over de scheef.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 29 juli 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Deze toestand hebben we te danken aan het Bosman-arrest, spelers zijn de baas de tijd zal
het leren of Raiola gelijk had. Ik denk dat Raiola zijn speler beter nog een paar jaar
bij Ajax had gelaten.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 29 juli 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Je moet het positief bekijken Ajax heeft het financieel voor elkaar leuke
spelers elk jaar meedoen voor de eerste plaats heel veel publiek en supporters.
Toen Inge Danielson speelde in de Meer toen was Ajax blij met 8000 man publiek.
Alleen Frank moet Ajax meer voor uit laten spelen dat is leuker om te zien.O ja Taument
niemand bij Ajax zit op jouw mening te wachten.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 11:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je een beetje oplet dan weet je dat een van de redenen is dat deze jongen weg is dat Ajax treuzelde met een aanbieding. Dus er gaat nog steeds van alles mis binnen onze club.

Ps
excuses voor mijn opmerking in een vorig topic dat jij je hoofd uit de anus van Overmars moet halen. Was misplaatst en over de scheef.
Dat soort opmerkingen moet ik altijd om lachen, je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste..

Ajax heeft deze jongen in Mei een aabieding gedaan welke in zou gaan vanaf komend seizoen. Hij was in Januari 16 geworden. Ik vind dat Ajax het prima gedaan heeft.

Raiola wou deze jongen vanaf dag 1 al weg hebben bij Ajax en dat is hem nu gelukt. Ik geloof dat er nog een speler of twee a drie bij Raiola lopen en dan zou het klaar moeten kunnen zijn en zou Raiola weer terug kunnen naar perona nog grata. En dat dit ons af en toe een talentje kost die wel bij hem wil als zaakwaarnemer, ja jammer..

Een jongen van amper 16 die zijn hele leven al geleefd wordt heeft geen eigen mening en praat zijn omgeving na, wat hij dus ook zegt boeit me niet zo veel...
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee hoor. Als je een beetje oplet dan weet je dat een van de redenen is dat deze jongen weg is dat Ajax treuzelde met een aanbieding.
Volgens mij heeft Ajax helemaal niet getreuzeld. Ajax komt met een contract als een speler 16 is en 2e jaars B junior is. De aanbieding voor Malen kwam dus op het moment dat Ajax eigenlijk altijd met een contract komt voor dit soort gasten. Wel aardig dar Raiola daar iets anders over roept maar die is niet bepaald een betrouwbare bron in deze.

De vraag is dus ook niet of Ajax tijdig was of niet. Ajax handelde zoals Ajax altijd handelt en zoals dat bij allerlei spelers tot een uitstekend contact heeft geleid. De vraag is of Ajax eerder met contracten moet komen.

Het antwoord heb ik ook niet. Ik vind 16 eigenlijk wel vroeg zat voor een 16 jarige ventje. Bovendien laat de ervaring zien dat er elk jaar wel 2 a 3 jonge spelers naar grote clubs vertrekken. Ook spelers die niet bij Raiola zitten. Dat is een trend die al even aanhoudt. De jeugd van Ajax laat jaar na jaar zien heel goed te zijn. Het is logisch dat grote buitenlandse clubs aan die gasten trekken. Ik ga er vanuit dat jongens als Nouri en V.d. Beek ook aanbiedingen hebben gehad van buitenlandse clubs.

Ik, en met mij velen, denk dat die gasten bij Ajax een betere voetbalopleiding krijgen dan in andere landen waar aankopen toch veel meer de norm zijn. Waar een speler dan voor kiest kan je Ajax niet aanrekenen. De zaakwaarnemer trouwens ook niet. Dat zijn keuzes die de speler zelf maakt en waar de speler alleen zelf voor verantwoordelijk is. Ook al op 16-jarige leeftijd.

En daar is iemand als Bouy nu ook achter gezien recente interviews en de uitgesproken open sollicitatie bij Ajax. En van het clubje Dilrosun, Mensah, Peeters en Malen gaan we er nog meer zien die straks, net als Bouy, als voetbalnomade langs de B en C keuze van de Europese competities gaan zwerven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 29 juli 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Opvallend detail in bijna alle (te) vroege transfers:
Zonder rascistich te zijn, zijn het bijna allemaal de 'gekleurde' jongens die daadwerkelijk al vroeg naar het buitenland vertrekken.....
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ook nog een commentaar over lastige jongens.

Je kan dat argument ook omkeren. Misschien is het niet Frank de Boer die problemen heeft met lastige jongens (iets wat overigens alleen Raiola beweert). Misschien zijn het wel de lastige jongens die niet met De Boer overweg kunnen.

Frank de Boer is iemand die het uiterste eist van spelers. Elke dag weer en in alles wat is op en rond het veld doen. De "lastige" jongens hebben daar misschien moeite mee maar wie moet zich dan naar wie plooien? Zeker in de wetenschap dat er ook zat "lastige" jongens het prima hebben gedaan bij Ajax.

Ik vind het zeer begrijpelijk en heel terecht dat een trainer, zeker van jonge en onervaren, spelers eist dat zij zich houden aan de minimale eisen die gesteld zijn en dat er eigenlijk wordt verwacht dat ze ruim boven die eisen presteren. En laten we wel wezen, vaak zijn het hele elementair zaken zoals op tijd zijn en inzet tonen op de training. Niet hele bijzondere dingen. Het is niet alsof FdB verwacht dat ze allemaal blauw ondergoed dragen en glad geschoren zijn.

De recente reactie van Kishna op De Boer vond ik wat dat betreft veelbetekenend. Hij had het idee dat De Boer hem zocht. Kan natuurlijk ook zijn dat Frank de Boer hem wilde pushen omdat hij vond dat er veel meer in zat dan eruit kwam. Iets wat Kishna ook erkend als hij zegt dat het veel te wisselvallig was. Wie kan dan niet met wie overweg?

Ik wil niemand vrij pleiten. Ik heb er sowieso te weinig zicht op er echt een onderbouwde mening over te trekken. Waarschijnlijk zal de opstelling van Frank de Boer echt wel bijdragen aan spanning tussen spelers en Ajax. En omgekeerd moet die jonge gasten ook wel beseffen dat ze geen fuck voorstellen, ondanks de dure auto's die ze met20 jaar al onder de reet hebben. Ze zijn niets zolang ze niets gepresteerd hebben en dat schijnen er nogal wat niet heel goed te snappen.
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Opvallend detail in bijna alle (te) vroege transfers:
Zonder rascistich te zijn, zijn het bijna allemaal de 'gekleurde' jongens die daadwerkelijk al vroeg naar het buitenland vertrekken.....
Mink Peeters is witter dan wit hoor ;)
soccer
 soccer - woensdag 29 juli 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 14:21 schreef Eide het volgende:

Je kan dat argument ook omkeren. Misschien is het niet Frank de Boer die problemen heeft met lastige jongens (iets wat overigens alleen Raiola beweert). Misschien zijn het wel de lastige jongens die niet met De Boer overweg kunnen.

Frank de Boer is iemand die het uiterste eist van spelers. Elke dag weer en in alles wat is op en rond het veld doen. De "lastige" jongens hebben daar misschien moeite mee maar wie moet zich dan naar wie plooien? Zeker in de wetenschap dat er ook zat "lastige" jongens het prima hebben gedaan bij Ajax.

Ik vind het zeer begrijpelijk en heel terecht dat een trainer, zeker van jonge en onervaren, spelers eist dat zij zich houden aan de minimale eisen die gesteld zijn en dat er eigenlijk wordt verwacht dat ze ruim boven die eisen presteren. En laten we wel wezen, vaak zijn het hele elementair zaken zoals op tijd zijn en inzet tonen op de training. Niet hele bijzondere dingen. Het is niet alsof FdB verwacht dat ze allemaal blauw ondergoed dragen en glad geschoren zijn.

De recente reactie van Kishna op De Boer vond ik wat dat betreft veelbetekenend. Hij had het idee dat De Boer hem zocht. Kan natuurlijk ook zijn dat Frank de Boer hem wilde pushen omdat hij vond dat er veel meer in zat dan eruit kwam. Iets wat Kishna ook erkend als hij zegt dat het veel te wisselvallig was. Wie kan dan niet met wie overweg?

Ik wil niemand vrij pleiten. Ik heb er sowieso te weinig zicht op er echt een onderbouwde mening over te trekken. Waarschijnlijk zal de opstelling van Frank de Boer echt wel bijdragen aan spanning tussen spelers en Ajax. En omgekeerd moet die jonge gasten ook wel beseffen dat ze geen fuck voorstellen, ondanks de dure auto's die ze met20 jaar al onder de reet hebben. Ze zijn niets zolang ze niets gepresteerd hebben en dat schijnen er nogal wat niet heel goed te snappen.
Als je vraagt wie niet met wie overweg kan, ligt het volgens mij aan beide. Je kunt niet iedereen het zelfde behandelen. Soms gebeurt het wel eens dat de klik er gewoon niet is. Ik denk niet dat je dan een van de twee partijen de schuld kunt geven. Als ik het intervieuw met Kishna lees legt hij de schuld ook niet alleen bij de Boer of de speelwijze neer,maar ook bij zichzelf.

Over het tweede dat ze niet beseffen dat ze niets voorstellen als ze nog niets gepresteerd hebben.
Het zijn nog maar kinderen als ze al een salaris krijgen waar heel veel mensen behoorlijk voor moeten werken.Ze worden al vroeg op handen gedragen en hebben veel "vrienden en vriendinnen". Ik denk dat volwassen mensen dan al moeite hebben om stevig in hun schoenen te staan, laat staan deze kinderen.
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:

Het is meer dan terecht dat de Boer basis zaken eist.. Maar ik vind wel dat hij beter met lastige jongens om moet leren gaan..
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Nogmaals: ik pleit niemand vrij. Ik heb simpelweg niet voldoende informatie een onderbouwde mening daarover te geven. Maar ik vind wel dat er wel erg makkelijk wordt geroepen dat Frank de Boer niet met lastige jongens overweg kan. En anderzijds vind ik ook dat de spelers bij sommige wel breekbare porseleinen poppetjes lijken die je vooral op alle fronten in de watten moet leggen. Daar is het gedoe met Malen nu een voorbeeld van met de suggestie dat als Ajax een 16-jarige een contract aanbiedt dat maar eerder moet gebeuren...

Ik er van overtuigd dat Frank de Boer niet de makkelijkste is en dat hij echt nog een en ander kan verbeteren in de relatie met zijn spelers. Ik kan mij goed voorstellen dat een intense coach als FdB niet bij elke speler past en misschien moet FdB daarin een modus bij zichzelf zoeken.

Gewoon weer zoiets waarin ik vaak de nuance mis en waar men in mijn ogen te makkelijk de schuld enerzijds of anderzijds wegschuift.
jacques
 jacques - woensdag 29 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
een speler die ajax te jong verlaat is een dom oor hij zal zijn straf niet ontlopen en zijn zaakwaarnemer meneer riool ook niet geloof mij hier sprak de heer god en moeder maria hun zoon jacquesajax een bijbelse god
p111
 p111 - woensdag 29 juli 2015 - 16:22   quote  deeplink  
ha ha wie weet verslikt hij zich vanavond in een stuk pizza dank u god.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ps
Jij bent volgens mij een echte insider???
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 juli 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat contract is maanden geleden al aangeboden..
Maar wel maanden te laat in vergelijking met andere spelers die (voor zover ik lees) op de dag dat ze 16 worden hun contract kunnen ondertekenen. Alsof Ajax met opzet een speler van Raiola laat wachten, waarom anders 3 a 4 maanden niets van zich laten horen?

quote:

Die jongens zijn nu 17 18 jaar, en zijn nog steeds de grote talenten.. Muric Cerny vd Beek en Nouri gaan er echt wel komen.
Die staan dan hopelijk niet onder contract bij Raiola?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 18:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar wel maanden te laat in vergelijking met andere spelers die (voor zover ik lees) op de dag dat ze 16 worden hun contract kunnen ondertekenen. Alsof Ajax met opzet een speler van Raiola laat wachten, waarom anders 3 a 4 maanden niets van zich laten horen?

[..]

Klopt, de enige die zover nu bekend nog onder contract staat van Raiola is Tete.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 juli 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 13:56 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft deze jongen in Mei een aabieding gedaan welke in zou gaan vanaf komend seizoen. Hij was in Januari 16 geworden. Ik vind dat Ajax het prima gedaan heeft.
wat jij, ik of Ajax prima vindt, hoeft zo'n jongen nog niet prima te vinden. Dat moet Ajax snappen. Als zijn leeftijdsgenoten op de dag dat ze 16 zijn een contract kunnen ondertekenen, en hij hoort maar niets voor 4 maanden dan is het niet vreemd dat hij andere opties gaat bekijken want blijkbaar vindt Ajax hem niet contractwaardig genoeg...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 18:41 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wat jij, ik of Ajax prima vindt, hoeft zo'n jongen nog niet prima te vinden. Dat moet Ajax snappen. Als zijn leeftijdsgenoten op de dag dat ze 16 zijn een contract kunnen ondertekenen, en hij hoort maar niets voor 4 maanden dan is het niet vreemd dat hij andere opties gaat bekijken want blijkbaar vindt Ajax hem niet contractwaardig genoeg...
Kom op Boudewijn, we hebben het hier over een jongen van 16 zonder eigen wil! Helaas worden deze jongens al geleid door geldbeluste zaakwaarnemers die bij elke transfer dollartekens in de ogen hebben. Geloof mij maar dat deze jongen nog helemaal niets vind!!
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar dat is niet. Ze krijgen tussen de winterstop en de zomerstop van het jaar waarin ze 16 zijn geworden een contractaanbieding normaliter. Dat is al vele jaren zo bij Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 29 juli 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mink Peeters is witter dan wit hoor ;)
Ik schreef al: bijna.... ;-)
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 18:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

Nou ik kan geen voorbeeld vinden van jongens die direct het contract kregen..

En wie zegt dat men niks heeft laten horen? Misschien zijn er wel gesprekken geweest en is daaruit deze aanbieding ontstaan..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is gewoon niet zo..
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 19:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar dat is niet. Ze krijgen tussen de winterstop en de zomerstop van het jaar waarin ze 16 zijn geworden een contractaanbieding normaliter. Dat is al vele jaren zo bij Ajax.
Juist..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 juli 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op Boudewijn, we hebben het hier over een jongen van 16 zonder eigen wil! Helaas worden deze jongens al geleid door geldbeluste zaakwaarnemers die bij elke transfer dollartekens in de ogen hebben. Geloof mij maar dat deze jongen nog helemaal niets vind!!
Uiteraard is het niet goed, maar Ajax zou moeten snappen dat die jongens zo denken en dus niet moeten afwachten maar meteen er werk van moeten maken zodat Raiola daar die jongens niet over kan inpraten
remco k
 remco k - woensdag 29 juli 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Uiteraard is het niet goed, maar Ajax zou moeten snappen dat die jongens zo denken en dus niet moeten afwachten maar meteen er werk van moeten maken zodat Raiola daar die jongens niet over kan inpraten
Ach, als het zo makkelijk is..
Stanley
 Stanley - woensdag 29 juli 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Tja ik hou me niet continu bezig met dit soort perikelen,
maar kan me toch echt herinneren dat Raiola op tv hem als
voorbeeld aanhaalde hoe lichtzinnig er bij Ajax met de echte
talenten omgaat. Hij haalde hem toen aan als extreem talent
waar half Europa achter aan zit maar van Ajax zelf niets hoorde
terwijl anderen, mindere talenten wel al een contract kregen
aangeboden !!!

Volgens mij was het bij Eva Jinek.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:14 schreef Stanley het volgende:
Tja ik hou me niet continu bezig met dit soort perikelen,
maar kan me toch echt herinneren dat Raiola op tv hem als
voorbeeld aanhaalde hoe lichtzinnig er bij Ajax met de echte
talenten omgaat. Hij haalde hem toen aan als extreem talent
waar half Europa achter aan zit maar van Ajax zelf niets hoorde
terwijl anderen, mindere talenten wel al een contract kregen
aangeboden !!!

Volgens mij was het bij Eva Jinek.....
Staat een heel stuk over hem in de vi(kishna)....ik heb eerder voorspeld dat het bonje werd met de Boer....ik geef de Boer groot gelijk.....opbokken met die Kishna
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar nogmaals, Ajax wacht niet af. Ajax komt tijdig met contract aanbiedingen. Je jongens worden 16, spelen in de B1 en in de winterperiode wordt bepaald wie er contractaanbieding krijgen. Die die komen dan dus in maart, april en mei. Dat is al jaren en jaren de werkwijze bij Ajax, al ruim voordat Cruijff ooit aan het roer kwam.

Daar zijn hele goede redenen voor dat zo te doen. En er worden ook wel eens uitzonderingen gemaakt. Maar als beleid is dat de keuze die Ajax maakt. Ajax legt dus een aanbod neer en Raiola gaat gewoon de Boer op, kijken waar hij meer kan krijgen. Daar kan je je als Ajax nooit tegen wapenen. Want als ze het niet in die periode doen komt Raiola echt wel eerder met die acties.

Feit is dat Ajax niet heeft getreuzeld. Malen heeft de aanbieding gekregen op dat moment wat Ajax daarvoor hanteert en, waarschijnlijk onder invloed van Raiola, kiest Malen ervoor daar niet op in te gaan. Dan kan je nog zo naar Ajax wijzen maar uiteindelijk is het de keuze van de speler. En dat mensen zich dan laten beïnvloeden door de mindgames van Raiola die maar wat roept... tja. Als je daar nu nog intuint ben je wel heel erg naïef.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 oktober 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Tete dacht aan vertrek bij Ajax: 'Was misschien beter'

Het gaat razendsnel met Kenny Tete. Vorig jaar speelde hij nog in de Jupiler League, deze maand maakte de rechtsback van Ajax zijn debuut in het Nederlands elftal. In de zomer van 2014 had de jonge verdediger dat niet durven dromen: hij dacht zelfs aan een vertrek uit Amsterdam.

Tete baalde van zijn eigen situatie en zag leeftijdsgenoten doorstromen vanuit het beloftenelftal naar de A-selectie. Met Ricardo van Rhijn en Ruben Ligeon voor zich leek zijn kans echter niet te komen. Misschien was het wel beter om ergens anders te gaan kijken, waar ik wel een kans maakte, onthult hij in Voetbal International.

Zaakwaarnemer Mino Raiola, goede vrienden en Jong Ajax-coach Jaap Stam weerhielden hem daarvan.
Jaap overtuigde me van mijn perspectief bij Ajax, dat mijn kans zeker snel zou komen. Daar heb ik naar geluisterd, maar makkelijk was het niet. Ik had echt het gevoel dat ik er maar een beetje bij hing, vertelt Tete.
De net twintig jaar geworden vleugelverdediger nam zelf de handschoen op en werkte keihard aan zijn tekortkomingen. In de zomerstop ging hij flink tekeer in het Amsterdamse Bos. Ik wist dat mijn kans zou komen en dan moest ik er staan.

BRON
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 oktober 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Raiola weerhield Tete van vertrek bij Ajax. Blijkbaar is hij dan toch niet zo anti Ajax.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 oktober 2015 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:
Raiola weerhield Tete van vertrek bij Ajax. Blijkbaar is hij dan toch niet zo anti Ajax.
Omdat hij niemand anders meer bij de club heeft doet ie ff lief.
Wanneer andere jeugdspelers er weer intrappen zal je zien hoe snel hij Tete wil dumpen elders. Anders is ie voorlopig weer non grata
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 oktober 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Ben benieuwd, als Tete in deze vorm een nieuw contract moet tekenen zal Raiola hem inderdaad wel ergens anders onder willen brengen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Wie weet overigens tot wanneer het contract van Tete loopt?

Ok, heb even geen zin om het op te zoeken! ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie weet overigens tot wanneer het contract van Tete loopt?

Ok, heb even geen zin om het op te zoeken! ;-)
2018 als ik het goed heb.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 oktober 2015 - 17:40   quote  deeplink  
2018 inderdaad.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 oktober 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Ok dan nemen we dus in 2017 afscheid voor een flutbedrag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

2018 als ik het goed heb.
Tijd om het contract dus alvast open te breken en te verlengen tot 2020??
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tijd om het contract dus alvast open te breken en te verlengen tot 2020??
Als je gisteren Van Rhijn zag is dat wellicht een idee inderdaad
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 11:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je gisteren Van Rhijn zag is dat wellicht een idee inderdaad
Alleen gisteren?? Ik zie Van Rhijn al maanden schutteren, inclusief vorig jaar! Lijkt een beetje op v.d. Wiel in zijn tijd!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen gisteren?? Ik zie Van Rhijn al maanden schutteren, inclusief vorig jaar! Lijkt een beetje op v.d. Wiel in zijn tijd!
Zeg ik ergens dat hij normaal wel goed speelt dan? Haal alleen het meest recente voorbeeld naar voren. Van Rhijn is een laconieke verdediger. Net als vd Wiel dat ook al snel werd. Hebben we niks aan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat hij normaal wel goed speelt dan? Haal alleen het meest recente voorbeeld naar voren. Van Rhijn is een laconieke verdediger. Net als vd Wiel dat ook al snel werd. Hebben we niks aan
Jij zegt "als je hem gisteren zag", ik geef aan dat het al langer drama is met hem. Had ik gisteren niet voor nodig!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 oktober 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij zegt "als je hem gisteren zag", ik geef aan dat het al langer drama is met hem. Had ik gisteren niet voor nodig!
Ik geef gisteren als recentste voorbeeld. Niets meer en niets minder. Dat hij waardeloos is roep ik al 2 jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raiola is Ajax grootste tegenstander. ...

0.0096039