|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind het tot nu toe acceptabel,in een ploeg mer zeer weinig verdedigende toppers.Had ook iets meer verwacht , maar hij staat er. De andere aankopen zitten op de bank en kunnen dus geen fouten maken toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 10:42 schreef piet de paler het volgende:Ik vind het tot nu toe acceptabel,in een ploeg mer zeer weinig verdedigende toppers.Had ook iets meer verwacht , maar hij staat er. De andere aankopen zitten op de bank en kunnen dus geen fouten maken toch? Ik vind het verdedigend nog magertjes en voetballend best wel zwak eigenlijk.
De andere aankopen zitten op de bank omdat zij ook niet veel goed gedaan hebben.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus roeien met deriemen enxv, zie jij in NL wel zeer goede verdedigers.? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bruma heeft zich gigantisch ontwikkeld, dat had ik ook absoluut niet verwacht. En Moreno doet het ook prima. PSV heeft momenteel het beste duo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja idd maar niet haalbaar, ik zie inDuitsland wel wat haalbare verdedigers ook in de 2 liga |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bruma is een voorbeeld van mensen fouten laten maken en ze laten leren |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind hem eerder een voorbeeld van hoe je goed kunt profiteren van die klasbak naast hem. Ben ervan overtuigd dat hij zonder Moreno net zoveel klaar maakt als een paar jaar terug. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wordt steeds beter hij komt er wel wordt een vaste waarde in het elftal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch wel grappig ,wat jij bij Geile heb,heb ik geregeld bij jou. Geregeld zooitje dus 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 - 11:25 schreef Barabas het volgende:Ik vind hem eerder een voorbeeld van hoe je goed kunt profiteren van die klasbak naast hem. Ben ervan overtuigd dat hij zonder Moreno net zoveel klaar maakt als een paar jaar terug. Ik ben niet zo kapot van Moreno.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Logisch... Speelt bij de verkeerde klöp |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 08:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toch wel grappig ,wat jij bij Geile heb,heb ik geregeld bij jou. Geregeld zooitje dus 😂 Zullen we een kringgesprek gaan doen? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind Botteghin wel aardig in de duels, maar is traag. Hierdoor speelt hij vaak achteruit, waardoor de linies te ver uit elkaar gaan liggen. Dat is voor de middenvelders niet te belopen. Ik zie daar toch liever Kongolo in goede vorm. Daarnaast is Botteghin opbouwend ook zwak. Wat mij betreft een bankzitter die je het laatste kwartier kan gebruiken om de boel op slot te gooien... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, helaas is onze stand-in linksback helemaal hilarisch kudt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had hogere verwachtingen van Botteghin. Is een speler waar niet meer in zit, i.t.t. een aantal anderen. Zelfs vdHeijde schaar ik daar onder, mits op andere plek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laatste tijd staat hij toch aardig te verdedigen. Daar is hij tenslotte voor aangenomen. Dat "opkomen"geloof ik wel, want bij balverlies weet je het wel weer he. Als de wedstrijd er om vraagt schuift hij heus wel in, verder vindt ik dat onnodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het ligt eraan wat je wilt met je elftal. Als je wilt verdedigen en in de omschakeling wil toeslaan, is Botteghin goed bruikbaar. Als je met pressie naar voren wilt spelen met de linies kort op elkaar dan lijkt de keuze voor Botteghin minder voor de hand te liggen...Bij Gio kan ik nog niet echt ontdekken wat zijn keus nu precies is en dat zie je terug in het elftal... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 13:09 schreef ar het volgende:Laatste tijd staat hij toch aardig te verdedigen. Daar is hij tenslotte voor aangenomen. Dat "opkomen"geloof ik wel, want bij balverlies weet je het wel weer he. Als de wedstrijd er om vraagt schuift hij heus wel in, verder vindt ik dat onnodig. Precies. Bovendien moet je iemand benutten voor de kwaliteiten die hij/zij heeft. Dat ie niet kan opbouwen of op het juiste moment inschuiven is oud nieuws. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 28 maart 2016 - 13:27 schreef CobusIII het volgende:Het ligt eraan wat je wilt met je elftal. Als je wilt verdedigen en in de omschakeling wil toeslaan, is Botteghin goed bruikbaar. Als je met pressie naar voren wilt spelen met de linies kort op elkaar dan lijkt de keuze voor Botteghin minder voor de hand te liggen...Bij Gio kan ik nog niet echt ontdekken wat zijn keus nu precies is en dat zie je terug in het elftal... Betekent dat wanneer je anders speelt je de ene keer wle en de andere keer niet voor Botteghin kiest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kan ook.... en bovendien niks mis mee..... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Moet je wel een trainer hebben die dit soort simpele dingen snapt, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Poeh...Daar zeg je inderdaad wat. Gio gaat dan eerder juist rommelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin legt uit: ''Zo zijn we uit onze situatie gekomen''
Eric Botteghin ziet tot zijn opluchting dat Feyenoord afscheid heeft genomen van een inktzwarte periode. De Rotterdammers wisten in de periode van december tot februari geen enkele wedstrijd te winnen. Na de winst in de het toernooi om te KNVB Beker tegen Roda JC wisten de Rotterdammers weer wat winnen was. "Ik herinner me dat we voor de wedstrijd tegen Roda JC Kerkrade een heel goed gesprek met de spelers hadden in het hotel", aldus Eric Botteghin in gesprek met FOX Sports.
"Iedereen sprak zich uit. Wat konden we allemaal beter doen? Nu zie je dat ons team sindsdien harder voor elkaar werkt en we spelen veel compacter", zegt de verdediger, die het belangrijke doelpunt in Kerkrade maakte. "Zo zijn we uit onze situatie gekomen. Soms moet je de kwaliteit vergeten en voor het gevecht gaan om een overwinning te grijpen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker. En lang niet zo slecht als hier soms gesuggereerd wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En alle goede gesprekken voor die wedstrijden dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja..het verhaal vindt ik slappe hap. Zulke dingen heb je toch elke wedstrijd,zou nu ineens anders zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben elkaar na zeven nederlagen eens goed de waarheid verteld...
Oh really. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. Je kan t toch niet laten he |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit in t bestel traject ... Duurt lang man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat heb je gekocht ? Of krijg je ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Renault Kadjar Bose uitvoering 19" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooie auto Roony !
Ik ga de mijne weer verkopen,misschien leuk voor de vrouw ? Haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ben geen auto kenner , deze ?
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo ongeveer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Puike auto ,proficiat. Daar kun je mee voor de dag komen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hé bah, J. Janssen. M'n oude werkgever :') |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sterker nog, dit is voor de deur in Nuenen. Jaren gewerkt daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehe, misschien komt ie daar wel vandaan straks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kwalitatief vooralsnog niet goed genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet als je een stap vooruit wilt maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t de beste aankoop van dit seizoen. Rendeert tot nu t beste . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hebben een betere CV op dit moment, alleen speelt die LB dit seizoen (indien niet geblesseerd) |
|
|
|