|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste aankoop van de zomer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voldoet aan de verwachtingen. Kramer doet het ook niet onaardig, al kan het nog iets beter. Als ie de winnende maakt in de bekerfinale dan löllen we nergens meer over! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:55 schreef Barabas het volgende:Voldoet aan de verwachtingen. Kramer doet het ook niet onaardig, al kan het nog iets beter. Als ie de winnende maakt in de bekerfinale dan löllen we nergens meer over! Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opbouwend alweer door de mand gevallen. Belooft niet veel goeds als je volgend seizoen een verdere stap wilt maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eric Botteghin: Het is duidelijk dat we twee punten verloren hebben. Waar we de vorige weken telkens goed begonnen, lukte dat vandaag niet. Het is moeilijk te verklaren hoe dat komt. In de tweede helft ging het beter, maar helaas hebben we niet vaker gescoord. Met de bekerfinale waren we zeker nog niet bezig. Winnen en daardoor de derde plaats verstevigen, dát is wat we wilden. Jammer genoeg is dat niet gelukt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blablabla. Ga je maar eens afvragen waarom Liverpool in een halve finale zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor opbouwen heb je een bouwvakker nodig, een centrale verdediger die opbouwt? Hij geeft de bal aan de nummer 10 en dan ja ach laat maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin: ''Vol gas en niet denken aan blessures''
Door het puntenverlies in de eigen Kuip tegen FC Groningen (1-1) moet Feyenoord woensdag nog aan de bak in de strijd om de derde plek. En dat terwijl zondag de bekerfinale tegen FC Utrecht op het programma staat.
''Maar daar (Heracles Almelo, red.) kunnen we niet heengaan met de gedachte dat wij niet geblesseerd mogen raken,'' weet Eric Botteghin in gesprek met het Algemeen Dagblad . ''We geven daar vol gas. Daarna is het alles op alles richting de bekerfinale. Ik heb de beker vorig seizoen gewonnen met FC Groningen. Het was een fantastische ervaring.''
Ook aanvoerder Dirk Kuyt onderstreept het belang van de beker. ''De spanning zal zondag groot zijn, maar het is dan ook een finale. Als wij de beker winnen, spelen we minimaal zes wedstrijden in Europa. Deze prijs telt hoor.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eric Botteghin heeft de beker nu in twee opeenvolgende jaren gewonnen. Vorig jaar mocht hij de Dennenappel al als FC Groningen-speler aanraken en dit seizoen dus als Feyenoorder. ''Twee jaar op rij dat héérlijke gevoel'', geeft de Braziliaan aan tegenover Voetbal International.
''Als de scheidsrechter voor het laatst fluit, is de ontlading geweldig'', schetst de mandekker. 'Ik houd wel van een feestje. Muziek, lekker losgaan. Dat doe ik graag. Ik heb echt zin in vanavond. En morgen natuurlijk naar de Coolsingel.''
Botteghin speelde een hele sterke wedstrijd. ''Verdedigend ging het echt goed. Ik heel erg tevreden over mijn spel en ons defensieve spel in het algemeen. De spitsen van Utrecht hebben eigenlijk geen kans gehad, naast het doelpunt.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aanvoerder van de tragste opbouw van de eredivisie .. Maar goed verdedigd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is ook geen opbouwer he.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies,en Van Beek ook niet en Kongolo gisteren ook matig . Nelom was de afgelopen wedstrijden beter dan Kongolo gisteren. Alleen Karsdorp is echt sterk in de aanval..Tenminste de eerste helft . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 07:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Precies,en Van Beek ook niet en Kongolo gisteren ook matig . Nelom was de afgelopen wedstrijden beter dan Kongolo gisteren. Alleen Karsdorp is echt sterk in de aanval..Tenminste de eerste helft . Vandaar dat we 3-4-3 speelde misschien.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar wat heeft dat met de opbouw te maken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In principe moeten de verdedigers zo snel mogelijk inleveren aan middenvelders. Dat lukt vaak niet of die spelen meteen terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:In principe moeten de verdedigers zo snel mogelijk inleveren aan middenvelders. Dat lukt vaak niet of die spelen meteen terug Dat klopt idd ,zie El of Tonny vaak inzakken om de bal aan te nemen en vervolgens weer in te leveren.Het gaat allemaal zo traag,tenzij ze op Karsdorp inspelen.Die overigens wel erg vrij gelaten werd in de eerste helft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat er meer middenvelders zijn zodat ze de bal daar sneller in kunnen leveren van achteruit.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 07:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat klopt idd ,zie El of Tonny vaak inzakken om de bal aan te nemen en vervolgens weer in te leveren.Het gaat allemaal zo traag,tenzij ze op Karsdorp inspelen.Die overigens wel erg vrij gelaten werd in de eerste helft. Karsdorp was door het ingezakte spel van Utrecht in de verdediging niet nodig en kon als middenvelder ageren. Die kabouters hadden daar niemand voor ingepland natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:13 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat er meer middenvelders zijn zodat ze de bal daar sneller in kunnen leveren van achteruit.. Ja dat begrijp ik Renato maar het blijft erg matig die opbouw. Maar weet je wat ik nu zo gek vond ,Feyenoord was beter maar Utrecht oogde beter in de momenten dat ze voetbalde. Wat het ook was bij Utrecht ,maar Feyenoord dwong het baas zijn af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:19 schreef VVout het volgende:[..] Karsdorp was door het ingezakte spel van Utrecht in de verdediging niet nodig en kon als middenvelder ageren. Die kabouters hadden daar niemand voor ingepland natuurlijk. Nee ze hadden geen antwoord op Karsdorp .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat begrijp ik Renato maar het blijft erg matig die opbouw. Maar weet je wat ik nu zo gek vond ,Feyenoord was beter maar Utrecht oogde beter in de momenten dat ze voetbalde. Wat het ook was bij Utrecht ,maar Feyenoord dwong het baas zijn af. ik vond Utrecht voetballend juist heel matig. Eerste helft heb ik ze amper gezien en de tweede helft vond ik ze meer krachtvoetbal gaan spelen. Verdedigend stonden wij goed maar opbouwend kan inderdaad een stuk beter.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn beste wedstrijd van het seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdedigend goed, maar dat opbouwen blijft een achilleshiel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 08:56 schreef RenatoBos het volgende:[..] ik vond Utrecht voetballend juist heel matig. Eerste helft heb ik ze amper gezien en de tweede helft vond ik ze meer krachtvoetbal gaan spelen. Verdedigend stonden wij goed maar opbouwend kan inderdaad een stuk beter.. Opbouw heeft te maken met visie op een spelletje, op tactiek. Dat heen Van Bronckhorst nog niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk eerder dat ie moeite heeft met de leidinggevende capaciteiten. Hij heeft me daar een staat van dienst dus moet het spelletje wel zien lijkt me. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
speelde gisteren top , zijn probleem is echt zijn snelheid , hij is echt te langzaam om een topper te worden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 10:16 schreef kenny het volgende:speelde gisteren top , zijn probleem is echt zijn snelheid , hij is echt te langzaam om een topper te worden Hij is bovendien niet meer op een leeftijd waarbij je grote stappen in zijn ontwikkeling kunt verwachten. Is gewoon een uitstekende mandekker.
Gisteren stond de verdediging (imo) zoals het hoort, maar de uitvoering was nogal onwennig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer je positioneel goed staat, is snelheid niet nodig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker waar. Die slak van een trainer van 020 was daar een uitstekend voorbeeld van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 11:48 schreef Barabas het volgende:Zeker waar. Die slak van een trainer van 020 was daar een uitstekend voorbeeld van. Of die blinde bondscoach de Wolf was ook de snelste niet. Koeman ook niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo zie je maar.... alleen verwacht ik niet dat Botteghin een dergelijk niveau zal kunnen halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar die automatismes zitten er bij ons nog niet in helaas.. |
|
|
|