|
|
piet de paler
|
|
|
Eric is voor mij een topper met beperkingen qua snelheid, maar wel een verdediger naar mijn hart. Met scorend vermogen dat zie je niet veel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Opbouwen kan hij niet. Ultieme mandekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan van zo'n speler echt genieten.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is gewoon een killer, óf hij heeft de bal óf hij heeft de man, prima verdediger die zich in deze voorbereiding ook nog aanvallend heeft laten zien. Maar idd geen technische speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn als ie er ook nog eens een flink aantal in zou knikken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik reken op 6 goals van Botteghin, maar kom nog steeds veel goals tekort om dit seizoen potten te kunnen breken.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Seizoen moet nog beginnen professor B.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt. Maar we hebben nog steeds te weinig scorend vermogen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het transferraam is nog open. Eerst ff aanzien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nog tijd zat inderdaad. Zelfs Kramer kan nog naar de zandbak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Een scorende spits erbij.... een scorende middenvelder erbij.... 4 spelers lozen... ik zie het er niet van komen. Al hoop ik natuurlijk van wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 19:51 schreef Barabas het volgende:Ik reken op 6 goals van Botteghin, maar kom nog steeds veel goals tekort om dit seizoen potten te kunnen breken.... Er is eigenlijk maar een oplossing. Alle goals opstellen. Dan moet het roer dus helemaal om. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer met Kuyt dan Jorgensen er achter. Elia en Berghuis vanaf het 5 mans middenveld. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie dat wel zitten. 3-5-2 of 5-3-2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ik ook. Maar ja, is n cultuur omslag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We hadden er vorig seizoen al een geschikte selectie voor.... en aangezien er niet zo heel veel gewijzigd is lijkt het mij niet zo moeilijk. Maar goed, we zitten met een onervaren trainert die écht zijn nek niet durft uit te steken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hoe is je Turks? En heb je je snor al laten staan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Benim Türk iyidir ve ben hiçbir bıyık ama keçi sakalı var.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zie ik totaal niet zitten. 5 aanvallers, je elftal is denk ik volledig uit balans. Leuk als je alles of niets speelt, maar verder niet. Je wordt overlopen in de omschakeling en te weinig voetballend vermogen vanaf het middenveld. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij moest vanwege het kloten met kaarten weg uit Nederland. Daarom is ie WW gegaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin: ''Mooi om terug te keren in Groningen''
Feyenoord opent de competitie zondag bij FC Groningen. Een lastige klus, eigenlijk al jaren. Verdediger Eric Botteghin heeft een verleden in het verre noorden en kijkt uit naar de seizoensouverture. "Mooi om terug te keren, leuk om daar tegen mijn oude teamgenoten te spelen."
Botteghin keert voor het eerst terug op vertrouwd terrein. Vorig seizoen ontbrak hij nog in Groningen vanwege een blessure. Voor zondag heeft hij een goed gevoel. "Ik heb er vertrouwen in, we hebben een goede voorbereiding gehad", zegt Botteghin, die wel beseft dat de eerste helft tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal afgelopen zondag niet best was. "De veldbezetting was niet goed, het druk zetten niet. De tweede helft was beter, die moeten we meenemen naar Groningen."
Botteghin is in de voorbereiding al diverse keren gevaarlijk geweest met standaardsituaties. "Ik hoop dat ik een wapen word, zal er alles aan doen om te scoren uit vrije trappen of hoekschoppen", aldus Botteghin.
(https://youtu.be/wZDx-KWisbk) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er had moeten staan: Mooi om weer te scoren in Groningen.
Misschien na de wedstrijd.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat een baas. Lekker zo'n slot op de deur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eric Botteghin: Ik had me geen mooiere terugkeer in Groningen kunnen wensen. Vanaf het begin had ik het gevoel dat we hier gingen winnen. We zetten goed druk en wisten al meteen veel kansen te creëren. We hebben de stijgende lijn van de tweede helft tegen PSV doorgetrokken. Dit geeft veel vertrouwen voor volgende week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goal vandaag schat ik in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m de eerste helft zwak |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wat twijfelachtig bij de tegengoal. Liep ie wat ver achteruit, maar voor de rest kan ik me niet echt negatieve dingen van hem herinneren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zwakke inspeelpass werd ook ff te kijk gezet en leek te zwemmen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, nu je het zegt. Dat kan ik me ook nog herinneren inderdaad. Maar goed, dat is eigenlijk inherent aan zijn type speler. Die hebben het van nature wat lastig tegen die wendbare kleine snelle mannetjes. Maar toch, over het geheel genomen een ruime voldoende wat mij betreft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijft een sterke verdediger.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin: ''Ik hoop zelf echt op Zlatan Ibrahimovic''
Eric Botteghin is klaar voor de confrontatie met Manchester United. De verdediger weet alleen nog niet wie zijn directe tegenstander zal zijn. ''Ik hoop zelf echt op Zlatan Ibrahimovic, misschien wel de beste spits ter wereld'', vertelt hij in het Algemeen Dagblad.
''Ik wil gewoon weten hoe het is om tegen zo'n grote voetballer te spelen. Maar Zlatan of Marcus Rashford, ik moet er staan. Rashford is ook een topper. Veel beweeglijker, op zich is dat lastiger voor mij'', aldus de Braziliaan, die wil genieten van dit moment. ''Hier ben ik toch voetballer voor geworden?''
De start van de competitie geeft veel vertrouwen. ''Als wij zo blijven spelen, gaat dit echt een heel mooi seizoen worden. Als El Ahmadi nu doordekt, ga ik ook en onze backs vervullen met hun snelheid de rugdekking. Feyenoord heeft heel veel geleerd van die reeks nederlagen vorig seizoen. Dat zal deze ploeg gewoon nooit meer overkomen. Maar goed, dat is de competitie, hè. Manchester United is van een andere orde.'' |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Morgen hoe dan ook de ultieme test voor hem. Ben benieuwd |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Tegen Rashford wordt ie helemaal dolgedraaid ben ik bang. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dacht hetzelfde. Die is veel te snel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lijkt me aan de trainer dat op te vangen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat ie zichzelf opstellen.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kongolo ook met zijn lange stelten.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus is de strategie om te voorkomen dat de spits van de Engelsen aangespeeld wordt. Middenveld moet heldendaden verrichten morgen! |
|
|
|