|
|
FR-Henk
|
|
|
Theo Maassen lijkt me te moeilijk voor je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou die laatste zin eens teruglezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Want je begrijpt het niet. Of wilt het niet begrijpen.
Je hebt een vraag? Toelichting gewenst?
Ik verneem graag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die posts waren nog voordat Vd Heijden wegviel. Tis een ander verhaal natuurlijk met beide ervaren cv's weg. Het is voor iemand als St Juste heel anders spelen met een ervaren man naast je dan met elke week een andere noodoplossing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ST Juste ga ik nog wel een beetje in mee, die kan beter worden. Diks En Tapia echter zie ik echt helemaal niets in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Tapia is geen Botteghin op die plek. Vraag blijft nu nog of Tapia elders beter uit de voeten kan. Zo vaak gezegd, niet een speler afbranden als je hem niet langer hebt zien spelen.
Nu beter te beoordelen. En ik maak die geile graag blij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die posts waren nog voordat Vd Heijden wegviel. Tis een ander verhaal natuurlijk met beide ervaren cv's weg. Het is voor iemand als St Juste heel anders spelen met een ervaren man naast je dan met elke week een andere noodoplossing. Dat geldt dan ook niet alleen voor St Juste.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zal er niet sneller op worden na deze blessure...Ik zie een Vlaar scenario voor me... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zo erg zal het nog niet zijn, maar wordt er niet jonger en beweeglijker op. Gun hem zijn nieuwe contract, maar vraag me af of het nodig was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij meer bedoeld zodat wij ee nog wat aan overhouden Volgende zomer namelijk onverkoopbaar Jaar er na wel |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 16 november 2017 - 07:14 schreef Stylzz het volgende:Volgens mij meer bedoeld zodat wij ee nog wat aan overhouden Volgende zomer namelijk onverkoopbaar Jaar er na wel In dat geval heel slim. Maar ik moet het nog zien of er over anderhalf jaar nog veel belangstelling voor hem zal zijn. Kan snel achteruit gaan, zie Vlaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had nog even gewacht met het verlengen van het contract. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 november 2017 - 07:14 schreef Stylzz het volgende:Volgens mij meer bedoeld zodat wij ee nog wat aan overhouden Volgende zomer namelijk onverkoopbaar Jaar er na wel Hij is al 30 , dus voor dat aspect lijkt het me niet nuttig. Wel uit het oogpunt dat hij nog n paar jaar n versterking is. Al is dat een reuze gok na zo'n blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigers centraal achterin, gaan mee tot een jaar of 36. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk het niet , een van de beste Joris Mathijssen was met 34 wel op . Jaap Stam was met 30 al weg. Verder denk ik dat geen serieuze clubs meer naar spelers kijken van die leeftijd. Alleen als het buitencategorie is. In het scenario wat jij schrijft is hij op een paar maanden na 32.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dan kan hij nog prima terug naar Brazilië :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zou hem geen ongelijk geven :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou ook van Beek laten staan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Botteghin herstelt...en nu? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind hem echt een goed persoon maar ik denk dat Van Beek weleens de voorkeur gaat krijgen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
luxe probleem lost zich vanzelf op denk oa aan blessures en schorsingen. zie het geval Haps en Nelom.Malacia komt erin en het is opgelost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind van Beek net wat meer kwaliteiten hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beek blijft staan. Botteghin verliest alleen maar meer snelheid |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben Botteghin fan , no nonsens en met Jan Arie een ideaal koppel. Mits er snelheid op de flanken is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede verdediger, zeker. Maar een fitte van Beek is completer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er wordt een Diks in mijn mond gelegd hier.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De ziekenboeg stroomt leeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou heel opmerkelijk zijn als hij tegen ajaks in het veld staat....geloof daar niks van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook niet. Fit is niet wedstrijdfit. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
en vBeek staat nu op zijn plek, zal lastig worden voor Eric om hem uit de basis te werken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En vind hem ook iets te traag voor wedstrijden tegen Ajax. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eric vind ik top , echte prof, van Beek overigens gaat ook die kant op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Beek is er al hoor Geile . Jammer want zou eigenlijk niet willen kiezen tussen deze twee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat denk ik ook ,maar ik gun Botteghin meer dan de bank. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ook...een mooie transfer.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe kan hij wedstrijdritme op doen als hij niet met Feyenoord 2 mee mag doen? Zelfde geldt voor van Persie en van der Heijden.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 februari 2018 - 11:50 schreef MMM het volgende:Hoe kan hij wedstrijdritme op doen als hij niet met Feyenoord 2 mee mag doen? Zelfde geldt voor van Persie en van der Heijden.. Dat noemen ze een professionele organisatie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat O18 speelde en O19 vandaag Youth league moest spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze week, ipv de beloften speelden de O18 de wedstrijd omdat de O19 vandaag Youth league moesten spelen. Vandaar dat vd Heijden, Botte en Persie geen minuten maakten. |
|
|
|