|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Terecht, speelde weer prima. Alleen opbouwend zou het wat sneller mogen allemaal, maar valt ook niet mee als er weinig beweging is voor hem.
Toch ben ik wel verbaasd dat hij weer vaste keuze is. Dacht eigenlijk dat het over was en dat Van Beek eerste man voor die positie zou blijven, net als vorig seizoen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 10:56 schreef netsurfer het volgende:[..] Terecht, speelde weer prima. Alleen opbouwend zou het wat sneller mogen allemaal, maar valt ook niet mee als er weinig beweging is voor hem. Toch ben ik wel verbaasd dat hij weer vaste keuze is. Dacht eigenlijk dat het over was en dat Van Beek eerste man voor die positie zou blijven, net als vorig seizoen.. Erg jammer dat hij in de basis staat en we blijkbaar niet beter hebben. Hij houdt de vooruitgang tegen. Los van het feit of hij af en toe aardig voetbalt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij houdt niets tegen , je zegt zelf al, we hebben niets beters |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Botteghin werkt wel altijd de gevaarlijkste man t ziekenhuis in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hij houdt juist alles tegen! Dat is zijn kracht. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: geertruida, St Juste |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zure man wordt Willem. Botje wordt gedwongen om op te bouwen , maar daar heb je toch andere helden voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 - 17:44 schreef piet de paler het volgende:Zure man wordt Willem. Botje wordt gedwongen om op te bouwen , maar daar had je toch andere helden voor moeten hebben Eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 oktober 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bot is de beste cv die we hebben, en 1 van de beste in de eredivisie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vervangen voor zondag. Te weinig snelheid |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: +1 En daar moeten we het mee doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is Botje gegund, prima prof, fijne speler geweest voor ons. Martin moet direct Henk Timmer inschakelen om een club voor hem te vinden , en gelijk een pareltje terug te bezorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoor je het eens van een ander... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk aangestipt, echter een doos Tipp-ex is benodigd om alle manco's in de selectie aan te tippen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Israel ziet het vrij aardig, met de wetenschap dat we geen 30 miljoen hebben liggen en je in de categorie 'risico' moet vissen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 november 2018 - 14:14 schreef FR-Henk het volgende:Israel ziet het vrij aardig, met de wetenschap dat we geen 30 miljoen hebben liggen en je in de categorie 'risico' moet vissen. Maar jij ziet het beter natuurlijk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie het anders. Snap je het verschil droppie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja Rinus Israel ziet het wel aardig ,kortom jij ziet t beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Rinus ziet het aardig en ik zie er iets bij dat hij niet noemt, dus iets anders.
Maar uitleggen is verder zinloos. Jij weet het beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 november 2018 - 17:44 schreef FR-Henk het volgende:Nee, Rinus ziet het aardig en ik zie er iets bij dat hij niet noemt, dus iets anders. Maar uitleggen is verder zinloos. Jij weet het beter. Vind het nogal denigrerend en hoogmoedig om te denken dat Rinus Isreal zelf niet zou weten dat er geen geld is . Denk jij dat hij uit een ei komt ofzo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk zo niet over Rinus. Hij noemt het niet, waarmee ik weer niet zeg dat hij het niet weet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien benoemd hij het niet omdat de heel Nederland dat weet. |
|
|
|