|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Contract loopt bijna af , 2020. Verkopen , verlengen of transfervrij laten gaan wordt het dus. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
de eerste, doe maar de eerste... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat Botje heel hoog in het vaandel staat bij Stam. Bij mij ook overigens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 - 09:30 schreef van geil het volgende:Ik denk dat Botje heel hoog in het vaandel staat bij Stam. Bij mij ook overigens. Als je verdedigend moet spelen (bijv europees) dan kan je hem goed gebruiken...maar in de eredivisie moet je 90% het spel maken als Feijenoord. En dan vind ik hem te zwak....opbouwend zwak en met ruimte in zijn rug zwak. Voor de rest is het een prima prof met een goede mentaliteit. Maar we moeten verder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo slecht is Botje niet,Ik denk dat hij moet blijven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat hem die stap maar maken. Opbouwend blijft ie beperkt en wordt niet beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je wordt er niet beter van. Laten gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja maar een goede verdediger kost geld, zou je niet beter andere linies kunnen versterken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of spelers slimmer, veelzijdiger inzetten. van Geel keek vooral in de eerdere jaren naar spelers die op meerdere plekken inzetbaar waren. Heeft Gio niet echt gebruik van gemaakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 - 09:49 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja maar een goede verdediger kost geld, zou je niet beter andere linies kunnen versterken? Alles kost geld. Het begint achterin.. die moet solide zijn. En een baas op het middenveld om daar maar eens mee te beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin: ''We moeten scherper en volwassener zijn''
Feyenoord heeft de laatste wedstrijd in de voorbereiding niet weten te winnen. Southampton was met 1-3 te sterk. Het begon met een vroege tegengoal, die ontstond uit een fout achterin.
"We hadden het moeilijk in het begin", begint Eric Botteghin na afloop tegenover FOX Sports. "Daarna kom je er nog een paar keer goed uit in de eerste helft. In de tweede helft waren wij de betere partij, maar niet goed genoeg om de wedstrijd te beslissen."
Botteghin geeft aan dat zijn ploeg vooral moeite had met het hoog drukzetten van Southampton. "We weten wat we moeten doen en willen graag opbouwen van achteruit. Soms is die optie er niet en moet je de bal lang geven. Helaas hebben we dat in het begin niet gedaan. Dat moeten we verbeteren."
De wedstrijd tegen Southampton was de laatste test in aanloop naar het nieuwe Eredivisieseizoen. Volgende week wacht Sparta in De Kuip. "Eindelijk. We hebben in de voorbereiding een paar keer verloren, maar we hebben goed getraind en gaan eindelijk voor het echt spelen. Wij weten wat we beter moeten doen: vooral dit soort domme goals voorkomen. Weten wanneer je lang of kort moet spelen. Scherper en volwassener zijn." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat gezicht is een visuele samenvatting |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch vind ik hem een topper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zeg toch niet dat hij lekker speelde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zegt veel, zeg ik dan. Als dit al een topper is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beter als sven, en eerlijk Jan arie speelde redelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja beter dan van Beek ben je al gauw. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Topper of niet Tijd voor verversing |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Botje, held, tijd voor die verdiende transfer naar Brazilië. 't is goed zo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Emmen zegt hier nee tegen. Wat een waardeloos kut verdediger. Traag, lomp, kan niks met een bal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt. Heel snel wegwezen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beoordeel mn ezel effe aub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben al onderweg naar Geile zijn darkroom met hem, na afloop BBQ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat wordt weinig vaseline en een hoop zand |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
EXIT!!!
Lekker naar Brazilië. Echt vreselijk om naar te kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het ziet er al beter uit met een snelle cv naast hem, maar hij kwam zelfs op zijn specialiteit (duels) in de problemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Specialiteit van het huis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kiezen v Beek of Bot .......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geertruida, Hendriks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Juist. Liever dat zij fouten maken dan die 3 kneuzen al JAREN lang doen.
St. Juste en Geertruida centraal ook best, rechtsback erbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind de kritiek op Botje overdreven . Met de juiste mix om hem heen , een prima verdediger . Laten we niet vergeten dat de spelmanier van Stam hem absoluut niet ligt , het is ook een beetje kamikaze op deze manier. Stam moet snel aanpassen , of andere spelers gaat gebruiken.Maar ik heb grote vraagtekens of die het niveau ook maar iets kunnen aantikken wat voor Feyenoord wenselijk is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar Zo speelden ze gisteren ook niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel het was niet compact omdat Stam iedereen voorwaarts jaagt , terwijl de CV's met name constant te laat zijn met aansluiten , waardoor Sparta iedere keer hun spitsen diep konden aanspelen . Het stond vaak 1 op 1 daardoor. Ook als ze wel snel aansluiten , hou je hetzelfde probleem ,(want dan gooien ze hem erover) omdat ze snelheid missen . Je moet dus je snelste man in het centrum houden bij zo'n speelwijze . En een grote sterke kopper ervoor hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was een ratjetoe. Want Jaap wil met de punt naar achteren spelen, maar Fer en Burger liepen ook gewoon bij Arie en Bot. Kokcu liep mijlen ver naar voren en de backs stonden in de spits zo’n beetje. Veld was echt veel te lang |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zeg ik. Speelden niet compact . En langs de lijn zag je toch echt Stam opzwepen om maar diep te gaan. |
|
|
|