|
|
Stylzz
|
|
|
quote: This weekend begins the Dutch League 2015/16. AND this already starts having problemas.Cinco games were postponed, on account of the strike of police that will happen at the end of week in the Netherlands.
The commitments that have passed to the next Tuesday and Wednesday are ADO Den Haag x PSV, Heereven x Graafaschap, Groningen x Twente, Zwolle x Cambuur and NEC x Excelcior.
To learn more about this season, the FutNet brings a chat with the defender Eric Botteghin that will for your third year ahead of Groningen.
In 2014/15, the Brazilian was elected the best advocate of Eiredivise and the third best player in the league. By Alviverde, won the title of World Cup in Holland, they assured the right to play the League Europe.
Check out
1) How was the pre-season of Groningen?
It was very good, we have done some friendly and we have been successful. We kept the base of last year, and with three new players we've been able to prepare very well.
2) In this latest transfer window your name was speculated in other teams in Europe, but you ended up staying in Groningen. As was his focus and expectation in career with a possible transfer to another club?
I will do everything to have a special year as were in the last two years here at FC Groningen.
3) In the last season, the Groningen was Cup champion in Holland and was in eighth position in Eredivisie this past. For 2015/16 gives to dream with better results? As will be the attention in the League Europe 2015/16?
Yes, we want to finish in a better position in the table of the Dutchman, searching for the playoffs for the League Europe. Let's dream of new with the World Cup in Holland this season and make a good role in the League Europe also.
4) Speaking on the Eredivisie this past, who are the favorites for the title in your opinion?
The PSV is the big favorite for the title.
5) Finally, the debut will be at home in front of Twente. The who already know the rival and how to face them?
This is a team that has lost many players, but it is still strong. Play this game at home, and there do not fear anyone. Then, let's go with everything for a good start to the championship.
Check out all the games in the first round
Saturday
Roda JC x Heracles
Feyenoord x Utrecth
Sunday
AZ x Ajax
Willme II x Vitesse
Tuesday
Den Haag x PSV
Heerenveen x Graafschaap
Wednesday
Groningen x Twente
Zwolle x Cambuur
NEC x Excelsior
Numbers of
Current Eiredivise champion: PSV
Main champions: Ajax (33 titles), PSV (22) and Feyenoord (14)
Promoted to first division:NEC, Roda JC, de Graafschap
Teams in first division:18 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schiet niet bepaald op. Die nieuwe verdediger voor Grûnn laat op zich wachten. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik las net dat die mafkees van Nijland 4 mln wil vangen..due is nie goe bij die plaat....kut! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan lekker in Grun laten!!! 4 miljoen is echt belachelijk en veel te veel. Een bedrag van Rond de 2 miljoen is schappelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 jaar contract en 4 miljoen vragen... Broodje aap bijna. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor dat bedrag niet halen.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kramer bedrag en een bos wortels |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Als hij zelf zo graag naar Feyenoord wil overstappen en die noordelingen gaan een beetje eigenwijs/bijdehand lopen doen bestaat er toch nog iets van arbitrage? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook genoeg, hoezo een bos wortels..( h |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of 2 bossen wortels dan? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:10 schreef sevillana het volgende:Als hij zelf zo graag naar Feyenoord wil overstappen en die noordelingen gaan een beetje eigenwijs/bijdehand lopen doen bestaat er toch nog iets van arbitrage? Precies, die nijland spoort niet, die zit straks liever met een ongemotiveerde verdediger blijkbaar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kramer bedrag is mooi zat toch.
Bos wortels: Opa zei altijd; voor een knaak en een bos wortels. Ach jah, die knaken zijn niet meer ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien in de winter voor niet te halen dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:12 schreef R()b het volgende:[..] Kramer bedrag is mooi zat toch. Bos wortels: Opa zei altijd; voor een knaak en een bos wortels. Ach jah, die knaken zijn niet meer ;-) Vind ik ook genoeg.. Okay een uitspraak uit het verleden dus..😃 |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Is erg veel voor een jaar contract, Feyenoord deed het ook met Fer en Wijnaldum maar voor Botteghin te veel hooguit 2,5 mil meerniet . Douglas ophalen voor 3 miljoen mag weg uit Rusland is nog beter ook, kost iets meer maar dan heb je ook er wat staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Martin moet gewoon zijn poot stijf houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het feit dat er weer een bericht oppopt is op zich goed nieuws. Volgens mij al geregeld. Groningen wil alleen tijd om vervanging te regelen, net als Ado deed. En Nijland roept wat: Groningen is stoer, wil hij zeggen. Voor zijn eigen achterban. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Is bij Kramer transfer wel gelukt, althans dat neem ik aan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] Precies, die nijland spoort niet, die zit straks liever met een ongemotiveerde verdediger blijkbaar.. dat heb je met de provincialen die ook een keer een prijsje hebben gewonnen, slaat gelijk door naar hen kop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:15 schreef sevillana het volgende:[..] dat heb je met de provincialen die ook een keer een prijsje hebben gewonnen, slaat gelijk door naar hen kop Jopie :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:15 schreef sevillana het volgende:[..] dat heb je met de provincialen die ook een keer een prijsje hebben gewonnen, slaat gelijk door naar hen kop Komt ie wel van terug dan.. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Volgende keer dat je naast hem ligt, vraag dan even of hij daadwerkelijk het contract tekent ;p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 12:15 schreef sevillana het volgende:[..] dat heb je met de provincialen die ook een keer een prijsje hebben gewonnen, slaat gelijk door naar hen kop Schoffeer anders ff 70% van Het Legioen... |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Na die kaart van karsdorp denk ik dat het snel rond is. Zondag basis van beek voor nood rechtsback. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Stouten meldt net op twitter dat Feyenoord zich ook oriënteert op andere verdedigers |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
ik zag het net op fr12 ja. Het spel is al gelijk weer begonnen. botteghin is gewoon nr 1 maar ze gaan echt die 4M niet betalen. 2.5 max denk ik. Hopenlijk is het snel rond |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Tuurlijk. Dit is al in kannen en kruiken. Schaakspelletje bepaalt voor hoeveel. Er zijn al uitspraken van arbitrage over maximale afkoopsommen wanneer speler er sportief en financieel op vooruitgaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Centraal maak ik me niet zo'n zorgen gaat mij meer om de backs, dat baart me zorgen.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: De linksbackpositie is zorgelijk. Karsdorp doet het redelijk, maar is nog onrustig aan de bal. Heeft wel een goede drive. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zie eigenlijk liever dat ze een goede back halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, of Kongolo doorschuiven. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:31 schreef V town madness het volgende:Stouten meldt net op twitter dat Feyenoord zich ook oriënteert op andere verdedigers Beetje druk opvoeren bij FC Grun, en nu moet Botteghin nog dwars gaan liggen bij de directie van FC Grun en dan komt het vanzelf goed |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ik denk dat Botteghin komt. En dat we nog met een linksback komen. Ake huur of pele. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Botteghinhalen halen en Kongolo dan doorschuiven naar LB, inderdaad. Dan heb je een prima achterhoede staan, lijkt me. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
je kan ook 3-4-3 spelen bij balbezit, waarvan vd Heijden,Karsdorp en Vejinovic wat terugzakken bij balverlies:
Elia-----------------Kramer/Kazim--------------Kuyt
-------------Vejinovic------------Toornstra
vd Heijden----------------------------------------Karsdorp
------------Kongolo-------Botteghin----v-Beek |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Martin van Geel heeft vandaag de onderhandelingen geopend met Nijland over een transfer van Botteghin. De Rotterdammers hopen de verdediger snel aan de selectie toe te voegen. Volgens eerdere berichtgeving moet de verdediger 2,5 miljoen euro kosten.
Martin van Geel heeft zich gemeld in #Groningen. Maar nog geen overeenstemming met Nijland over Botteghin.#Feyenoord heeft wel goede hoop.
Mikos Gouka (@MikosGouka) August 9, 2015 |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Volgens kutkrabber zit hij op de trein richting Rotterdam-zuid. Volgens de telegraaf vliegt hij van Groningen naar Rotterdam. Volgens mij komt hij morgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil vóór het volgende competitieduel Eric Botteghin presenteren als aanwinst voor de verdediging. De Rotterdammers brengen daartoe snel een derde bod uit op de mandekker van FC Groningen, zo weet Jan Mennega, sportjournalist van het Dagblad van het Noorden en clubwatcher, zojuist te melden. Daarna lijkt Feyenoord uitgewinkeld, al zullen er wel nog een aantal spelers (tijdelijk) vertrekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt dinsdag rond te komen. Bron ergens uit Groningen van een vaag ander forum. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Maar geen broekie he vuile stinkhomo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Hahaha wat een humor heb je toch lachen met jou ga nou maar topic 456 verzinnen van je em wakker worden van voetballende mannen zaadslikkende namaakfeyennoorder |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Je zal op vrijdag avond maar naar Waalwijk moeten,brrrrr en dat jaar in jaar uit.......Groesbeek ook weer binnenkort? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom zo laat ? Het is voor Feyenoord en Fc Gruningen beter dat het snel afgehandeld wordt ... |
|
|
|