|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Ik zie hem liever dan VDH. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En toch vind ik hem soms nerveus ogen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het meevallen,die VDH is pas nerveus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja daar heb je ook gelijk in.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jan -Arie lekker laten banken. Ik zeg niet dat dit de ideale man is voor deze positie maar momenteel iig de beste optie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin toont zich snel een baas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan hadden we niet twee goals tegen gehad. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Twee keer knullig balverlies door Vejinovic leidde BEIDE tegendoelpunten in... om toch nog een klein lansje te breken voor Botteghin. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Beter dan die voc speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bedoel als je iemand neersabelt, moet je t wel met de juiste feiten doen. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
I stand corrected. In één geval dus. Maar het was sowieso niet zo'n beste prestatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij stond enorm te schutteren bij de 1-2 volgens mij, maar t was niet zijn balverlies.
maar best was t niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ligt er helaas n tijd uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou wel jammer zijn... moet die Amsterdamse Vite$$enaar er zeker weer in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Las net tot de winterstop. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt mee, is al best snel. Theoretisch moeten die wedstrijden kunnen met zelfs drie verdedigers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Balen, krijg je die lompe baco Arie weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weer die zenuwpees achterin |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zo erg is V.d. Heijden ook weer niet, viel gisteren lekker rustig in. Wel balen, het centrum met Botteghin en Van Beek beviel me goed. Daar valt niet heel veel te halen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Botteghin viel me in de opbouw ook wel mee. Twee keer een mooie boog op de linkerkant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2015 - 09:13 schreef netsurfer het volgende:Zo erg is V.d. Heijden ook weer niet, viel gisteren lekker rustig in. Wel balen, het centrum met Botteghin en Van Beek beviel me goed. Daar valt niet heel veel te halen. Zo erg is hij wel, niet goed genoeg. Slappe verdediger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hé, hé, hé, respect voor de Arie's hè...! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin bedankt supporters: ''Hoop snel terug te zijn''
Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst kan de rest van dit kalenderjaar niet meer beschikken over Eric Botteghin. De centrale verdediger liep zondag in de tweede helft van de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo een hamstringblessure op.
Vandaag bedankt de verdediger op social media de supporters voor alle steun die hij heeft ontvangen. Ook laat hij weten dat zijn revalidatie al is begonnen en hoopt snel weer terug te zijn bij Feyenoord.
''Unfortunately yesterday during the match I got an injury and I will not be able to play this year anymore. I would like to thank all supporting messages. I've already started the treatment and I hope to be back soon.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Botteghin voelt zich bevoorrecht bij Feyenoord
De geblesseerde Eric Botteghin is tevreden over zijn eerste seizoenshelft bij Feyenoord. ''Zoals het nu gaat, mag ik niet klagen'', zegt de Braziliaanse mandekker in de nieuwe editie van supportersmagazine Hand in Hand. Lang moest hij Jan-Arie van der Heijden voor zich dulden.
''Ik heb mezelf toen voorgehouden dat er een moment zou komen waarop er weer een beroep op me zou worden gedaan en dat ik er dan meteen weer moest staan. Het was natuurlijk geweldig dat dat precies thuis tegen Ajaks was.'' Botteghin heeft genoten van De Klassieker. ''Het stadion was uitzinnig en ik voel me bevoorrecht dat ik één de spelers ben die dan wordt toegejuicht.''
Als Zuid-Amerikaan droomde hij van jongs af aan al van een carrière in Europa. ''Zeker nu ik bij Feyenoord zit, heb ik echt het gevoel dat ik best wat heb bereikt. Mijn andere clubs in Nederland (PEC, NAC en FC Groningen, red.) waren ook allemaal geweldig. Maar Feyenoord is echt een grote club, dat merk ik hier aan alles. Ik vind het mooi om onderdeel van zo'n grote club te zijn.''
Met Sven van Beek vormde hij wekenlang een puur rechtsbenig centrum. ''Ik heb niet het idee dat het ons hindert'', aldus Botteghin, die in de eredivisie meer allround is geworden. ''Ja, ik schuif vaker in als het kan. Het is een beetje een cliché, maar het was nieuw voor me dat ik als mandekker ook moest kunnen meevoetballen. Bij PEC Zwolle leerde ik al dat ik soms ook met de bal de middellijn moet oversteken. Maar ik zal nooit een voetballer worden die continue inschuift. Daarvoor ben ik teveel een typische verdediger.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Werd vandaag node gemist... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet echt. De middenvelders wel. De verdedigers hadden t zwaar door gebrek aan ondersteuning. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Van der Heijden is een enorme prutser. Dus natuurlijk mis je dan de betere verdediger....
Maar je hebt ook wel een goed punt wat dat middenveld betreft: Was inderdaad behoorlijk matig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Word maar gauw beter want het is wel duidelijk geworden wie de beste optie voor de badis is.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Pappa & Mamma Botteghin van hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon het alle beste er mee en dat hij in goeie gezondheid later ook in de KUIP mag spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk voor hem, onbeschrijfelijk gevoel gewoon. Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook voldoende in mijn ogen in de wedstrijden dat hij speelde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel beter dan van der Heyden op die positie, hopelijk gauw weer terug.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word maar weer gauw fit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Te laat maar toch gauw weer beter idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben je heel hard nodig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu niet meer. De beker wordt belangrijk. Anders duiken we met dit beleid de rode cijfers weer in. Kwantiteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies op elkaar inspelen en Kongolo weer naar de LB zodat Nelom kan banken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ernstig zat dat Botteghin keihard nodig is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, balans is alles. Met Nelom en een instabiel middenveld is er onbalans. |
|
|
|