|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is wel zeer mager op de flanken in de selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Plekken waar onvoldoende breedte in gerealiseerd is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Alle plekken bedoel je... Daarom worden we ook geen kampioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat is niet waar. Achterin en middenveld heb je voldoende keuzes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Met al die linksbacks en centrale verdedigers.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Daarom Ziyech erbij halen. Is kwaliteitsinjectie van hier tot gunder èn je kunt hem daar neer zetten ipv Elia mocht het nodig zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Schuurman kan trouwens toch ook op links? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schuurman moet gewoon opgesteld worden. Maakt allemaal geen bal uit op welke positie voorin, behalve de punt van de aanval dan.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik had t over keuzes. Goede keuzes is een ander verhaal. Maar technisch gezien kunnen er spelers op die positie staan. Nelom en Kongolo.
Vd H, Botteghin, van Beek en Kongolo in t centrum.
Das toch redelijk bezet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haperdehaper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede wedstrijd gespeeld vandaag, al was de tegenstander best matig... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan blink je al snel uit he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad... 10-12 per seizoen in de Eredivisie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijkt nergens meer op. Dat moet stukken beter. RUKKER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia is overal in het veld: ''Alleen aanvallen is niet genoeg''
Feyenoord boekte zondagmiddag een zwaarbevochten zege op nummer vier Heracles Almelo. De uitslag, 3-0, verbloemt echter veel, want goed was het zeker niet aan Rotterdamse zijde. ''Maar ik zie geen patroon'', vertelt doelpuntenmaker Eljero Elia.
''We hebben dit seizoen ook al vaak wedstrijden voor de rust in ons voordeel weten te beslissen'', aldus de linkerspits in het Algemeen Dagblad. Dat betekent niet dat Elia tevreden was over het duel. ''We spelen nog te weinig de flanken vrij, zoals Ajaks dat vaak wel doet. Dat moet nog beter.''
Elia vormt dit seizoen een uitstekend koppel met linksback Terence Kongolo. De jongeling helpt Elia met aanvallen, de Hagenaar steunt de jongeling in defensief opzicht. ''Dat heb ik van trainer Fred Rutten geleerd in onze gezamenlijke periode bij FC Twente. Alleen aanvallen is niet genoeg als je iets wil bereiken. En dat willen we met dit Feyenoord.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eljero Elia: ''Heerlijk om die backs te slopen''
Eljero Elia voelt zich weer als vanouds bij Feyenoord. De vleugelaanvaller kan zijn tegenstanders weer wekelijks opzoeken. ''Heerlijk om die backs te slopen, ze de stuipen op het lijf te jagen'', vertelt de linkerspits in een groot interview met Voetbal International.
''Daar haal ik mijn kick uit. Ik wil tegenstanders bang maken. En dat lukt, dat voel ik'', vervolgt Elia. Lang had hij dat gevoel niet na wat mislukte avonturen in het buitenland. ''Tegenstanders vrezen me weer. En dat komt overeen met hoe ik me voel en wat ik uitstraal. Ik ben superzelfverzekerd. Niet voor honderd, maar voor 110 procent.''
Elia ziet Feyenoord niet als een stap terug. ''De Eredivisie een Mickey Mouse-competitie? Onzin. Als de Eredivisie een Mickey Mouse-competitie is, is het wel een enorm luxe variant. Georginio Wijnaldum, Memphis Depay, Daley Blind, noem ze maar op; ze komen volgens mij allemaal voort uit de Eredivisie.''
''Ik las berichten dat Leroy Fer terug zou komen naar Feyenoord. Of ze kloppen weet ik niet, maar als ik hem zou moeten adviseren zeg ik: Gelijk doen. Leuk hoor, in het Championship een vermogen verdienen. Maar elke week voetballen en voor de titel strijden met Feyenoord is veel leuker.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia weigerde Shakhtar Donetsk voor Feyenoord
Eljero Elia heeft eindelijk weer een club gevonden waar hij veel minuten kan maken. De buitenspeler van Feyenoord wilde zich de afgelopen jaren richten op het spelletje zelf, en niet op het geld wat ermee te verdienen valt.
"Ik wil voetballen. Ik heb nooit de keuze gemaakt om voor veel geld weg te gaan. Als ik dat had gewild, had ik naar Shaktar Donetsk kunnen gaan. Of naar zoveel andere clubs waar ik nog veel meer zou kunnen verdienen", zegt de aanvaller tegen Feyenoord TV.
"Ik wilde dat gewoon niet", vervolgt Elia, die zich bij Feyenoord weer in de kijker heeft gespeeld voor het Nederlands Elftal. "Ik wilde me op mijn carrière focussen en stappen maken die bij mijn voetballende kwaliteiten passen." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een Donald Duck-geleuter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kom je wat tekort Henkert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een duck aan zijn leuter, moetje er een stukje brood aan hangen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
"M, n backs slopen" bla bla bla.. Dra-ma! Totaal geen rendement. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voetballend HEEL slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Had tie looien schoentjes aan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind het nog steeds een geweldig voetballertje en heb dit seizoen al vaak genoten van z'n aanvallen. Maar hij is net als de rest te afhankelijk van de stemming van die dag. Vind ik ook niet vreemd, had in drie jaar ongeveer net zoveel gespeeld als ene J.Guidetti sinds die bij ons vertrokken is. Een kampioenskandidaat staat daar boven en laat zijn vorm niet afhangen van alles om hem heen. Die speelt simpel en efficiënt zn wedstrijdjes uit, hoe klote de vorm ook is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Liet het opnieuw niet zien, zijn grote mond ten spijt.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook weer zoiets... Als je niet brengt wat je zou moeten brengen werkt al die blabla alleen maar in je nadeel. Dus spelregel 1: Als je geen succes heb houd dan je grote bek eens dicht. Bescheidenheid siert de mens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft jaren niets gepresteerd.... en dan na een paar redelijke prestaties (in de Eredivisie!!!) zo'n grote waffel hebben. Beetje sneue houding. In ieder geval niet die van een topsporter. Maar goed, is ook maar mijn mening. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 18:36 schreef Barabas het volgende:Hij heeft jaren niets gepresteerd.... en dan na een paar redelijke prestaties (in de Eredivisie!!!) zo'n grote waffel hebben. Beetje sneue houding. In ieder geval niet die van een topsporter. Maar goed, is ook maar mijn mening. Is de profvoetballer nieuwe stijl. Product van de verloedering van het tobvoetbal. De belachelijke bedragen, het voetstuk waar snotapen die de bal een keer per toeval goed wisten te raken op geplaatst worden...het acteerwerk om elkaar te naaien, het helpt er allemaal niet echt aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ga zo een beetje fikkie stoken met de kinderen van de buren. Zak marshmallows en een warm drankie erbij... Leven op een dorpje kan toch mooi zijn 😊 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had dubbele dekking continu. Geen aansluiting van t middenveld. Daardoor vaal besluiteloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Blijft wel een mooie voetballer met het alles of niets inzich |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Kongolo samen goed span, net als Kuijt en Karsdorp aan andere zijde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep Hoop dreiging, (nog) weinig rendement. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aan beide kanten overigens... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De rechterkant vind ik beter dan de linkerkant.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ook.
Blijf erbij dat we met Kuijt en Elia in de spits veel beter gaan draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T was al met al niet echt goed. Weinig rendement. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan kan je wel de hele selectie af gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het ziet er allemaal leuk uit af en toe, maar het levert heel weinig op. 19 wedstrijden. 4 goals, 3 assists. Echt veel te weinig. |
|
|
|