|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het ging niet slecht. Maar over de hele lijn presteert hij nog steeds ondermaats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En met hem nog een stuk of 7 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoeveel meer zou hij verdienen dan die andere 7? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet gek veel meer, hij kan door bonussen wel tot ca 1.000.000 komen. Maar ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind hem een typisch voorbeeld van een volgevreten (ex-)vedette; bankrekening vol, dikke bak onder zijn gat, teveel bezig met randzaken, openlijk kritisch op medespelers en te weinig zelfkritiek.
Hij moet gewoon één van de beste spelers van Feyenoord zijn, maar in plaats daarvan krijgen wij te weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel meevallen, wordt langzaam weer beter. Raakte al jaren geen pepernoot meer, wat had je verwacht? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van alles, maar geen gelul zonder prestaties. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met prestaties is dat gelul ook vermoeiend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jammer dat hij zich altijd met randzaken bezighoudt....nu was het weer een supporter in het publiek waar hij last van had....Gewoon focussen en lekker voetballen, want hij kan het wel... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dan stoor ik me er niet zo aan.... 😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou werden zijn ruimtes benut.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Als ie slim was geweest, was ie wel spelersmakelaar geworden ipv voetballer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat was hij weer goed afgelopen Zondag kon je ook wel horen naar afloop van de Tukkers supporters hij kreeg veel applaus en er werd gezongen voor hem hij bleef dan ook even op het veld staan prachtig voor hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 12:49 schreef de bluffer het volgende:Wat was hij weer goed afgelopen Zondag kon je ook horen naar afloop van de Tukkers supporters hij kreeg veel applaus en er werd gezongen voor hem Okay, dan ben jij er vast geweest..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja natuurlijk samen met mijn vriendin en laat dat even lezen aan Stylzz als je wilt G K dat ik er geweest bent fijne dag en tot Zaterdagavond in een volle KUIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: welnee, dat kan je overal lezen. T blijft een nepper :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou het aan dienaar liggen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 12:52 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja natuurlijk samen met mijn vriendin en laat dat even lezen aan Stylzz als je wilt G K dat ik er geweest bent fijne dag en tot Zaterdagavond in een volle KUIP Ik ga het hem zeggen D B.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stylzz, hij was daar met zijn vriendin hoor, echt waar.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedankt: G K nu maar hopen dat hij stopt met dat dommer gelul van hem steeds |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou als jij het zegt... :') |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar, was dat dan zijn linker- of rechter? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn rechter natuurlijk, je gaat toch niet met je linkse vriendin naar Duitsland.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat laat ik in het midden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Lees dan Topic op 12 april om 12.49 uur of vraag het aan de supporters die er ook geweest zijn wat zei gezien hebben in de rust en naar afloop met er precies gebeurde voor Elia
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt alleen maar ongeloofwaardiger. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat maak jij er van je moet goed lezen als je dat kan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoe meer beledigingen hoe ongeloofwaardiger. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nog één bewijs dat ik er geweest ben wie was dat kleine spelertje in trainingspak met die vele krullen die samen voor de wedstrijd een balletje trapte met o.a. Tapia heb jij die ook gezien ik wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat boeit me niet, Henk heeft je een vraag gesteld, beantwoord die dan gewoon :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat op een bord staat bemoeid me helemaal niet ik ben er geweest om het voetbal te zien dat kan jij niet zeggen fijne dag en lees alle Topic's nog eens door dan zie je dat ik aanwezig was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, ik ga je voortaan de prutsert noemen. Dag prutsert! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 12:52 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja natuurlijk samen met mijn vriendin en laat dat even lezen aan Stylzz als je wilt G K dat ik er geweest bent fijne dag en tot Zaterdagavond in een volle KUIP Hahaha..:)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia , ik ben er helaas nog niet kapot van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hi-la-risch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door ar -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je wil de waarheid niet lezen nu kom je met zo'n antwoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Af en toe wat leuks maar wat een aanfluiting verder
Hopelijk kopen we een goede linksbuiten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook. Maar weet niet of we zoveel geld hebben.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ELIA KLAAR VOOR FINALE: WE GAAN ALLES GEVEN
Eljero Elia tekende woensdagavond voor zijn achtste competitiegoal van dit seizoen. Een belangrijke, want mede dankzij dat doelpunt pakte Feyenoord een punt in Almelo (2-2) en schudde het Heracles definitief van zich af in de strijd om de derde plaats in de Eredivisie. Het belangrijkst is dat we deze wedstrijd niet hebben verloren, concludeerde de vleugelspits na afloop.
Dat Elia vooral wees naar het punt dat Feyenoord had gepakt in plaats van de twee punten die waren gemorst, had ook te maken met het feit dat de ploeg tweemaal op achterstand was gekomen. Twee slaapmomentjes, stelde de aanvaller. Die moeten eruit, zeker met het oog op de bekerfinale. Ook bij mezelf, hoor. In een vergelijkbare situatie als bij de 2-2 was ik eerder in de wedstrijd niet scherp. Mede daardoor was ik extra alert bij die lange bal van Sven van Beek en was het mijn geluk dat de verdediger de bal verkeerde inschatte.
Daarmee kreeg Elia ook een doelpunt achter zijn naam, nadat hij in de eerste helft al de assist had geleverd bij de treffer van Michiel Kramer. Een lekkere actie, zo omschreef de aanvaller, die enkele verdedigers van de thuisploeg te snel af was, zijn voorbereidende werk. Ik weet wat ik kan, alleen weet ik ook dat ik vaker in de wedstrijd zon actie moet en kan maken. Nóg meer initiatief nemen, nóg vaker de bal opeisen.
Nu de wedstrijd in Almelo is gespeeld, kan de focus bij Feyenoord volledig op de bekerfinale van aanstaande zondag. Elia: Tegen Heracles zaten we met onze gedachten nog niet bij de finale, dat hebben we wel aangetoond. We speelden met de wil om te winnen en vochten ons steeds terug in de wedstrijd. Daardoor kunnen we met een goed gevoel toewerken naar zondag, ook omdat iedereen fit is gebleven en de rentree van Terence Kongolo goed is verlopen. We gaan zondag alles geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde aardige wedstrijd mooie bewegingen maar moet meer gif in zijn schoten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vond hem slap beginnen, maar maakte uiteindelijk een redelijk goede beurt met een goal en een assist. Gezien zijn status een 6+. En inderdaad nog steeds niet goed genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 19:10 schreef Barabas het volgende:Vond hem slap beginnen, maar maakte uiteindelijk een redelijk goede beurt met een goal en een assist. Gezien zijn status een 6+. En inderdaad nog steeds niet goed genoeg. Eens |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 19:10 schreef Barabas het volgende:Vond hem slap beginnen, maar maakte uiteindelijk een redelijk goede beurt met een goal en een assist. Gezien zijn status een 6+. En inderdaad nog steeds niet goed genoeg. Eensch. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 19:10 schreef Barabas het volgende:Vond hem slap beginnen, maar maakte uiteindelijk een redelijk goede beurt met een goal en een assist. Gezien zijn status een 6+. En inderdaad nog steeds niet goed genoeg. Als ik het goed heb, is hij zijn man maar één keer voorbij gekomen... Oké, hoog rendement in wat hij heeft gedaan (doelpunt + assist), maar ik vond hem zwak. Die situatie waaruit die goal kwam was uitstekend door hem geanticipeerd, zeker en die actie waarop hij zijn man voorbij ging was heerlijk, maar dat was het dan ook. Veel te weinig voor iemand die aangeeft dat hij in oranje thuis hoort. We mogen meer van hem verwachten. Pleit daarentegen wel dat hij zijn stinkende best doet, misschien wel te... Ik zit al een half jaar te wachten dat hij zijn tegenstander alle hoeken van het veld laat zien, maar Droste had hem volledig in de tas. Toch kruipt hij, al is het verrekte langzaam, uit het dal. Misschien dat hij het zondag wel kan? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bilal en Elija spelen alle twee niet de pannen van het dak, maar er gaat toch dreiging vanuit...Volgens mij moeten we ze nog een seizoen de tijd geven... |
|
|
|