BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 april 2016 - 10:31   quote  deeplink  
Want dan is het Elia-dag tenslotte heb ik begrepen..😉
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:30 schreef CobusIII het volgende:
Bilal en Elija spelen alle twee niet de pannen van het dak, maar er gaat toch dreiging vanuit...Volgens mij moeten we ze nog een seizoen de tijd geven...
Ik ben er van overtuigd, dat als het spel sneller van achter naar voren verplaatst wordt, dat onze vleugels veel gevaarlijker worden.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Eens. Daar zit de bottleneck. Ook moeten ballen in de loop worden meegegeven en niet steeds achter de man. Of dat ze door Vilhena, Nelom en El Ahmadi steeds helemaal aan huis worden bezorgd.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 april 2016 - 12:18   quote  deeplink  
Volgens mij is dat laatste een kwestie van durf en vertrouwen in jezelf en je medespelers
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 april 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Heeft ook te maken met de opdrachten die worden gegeven. Het zou toch wat zijn wanneer daar door de technische staf steeds op wordt gehamerd en ze doen het dan niet. Dit vloeit voort uit opdrachten die ze krijgen. Sta altijd zo dat je kunt terugspelen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 22 april 2016 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd, dat als het spel sneller van achter naar voren verplaatst wordt, dat onze vleugels veel gevaarlijker worden.
Eens...
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 22 april 2016 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 11:58 schreef nr 10 het volgende:
Eens. Daar zit de bottleneck. Ook moeten ballen in de loop worden meegegeven en niet steeds achter de man. Of dat ze door Vilhena, Nelom en El Ahmadi steeds helemaal aan huis worden bezorgd.
Vilhena loopt af en toe te veel met de bal, maar hij is wel erg naar voren gericht en heeft een redelijke goede steekbal. Ik vind hem dit seizoen echt groeien. Als hij nog iets eerder de flanken kan bedienen, zou dat voor Elija beter zijn. Vreemd is dat Elija graag vaak de bal in de voet wil hebben en weinig de diepte in gaat..Daar zou hij meer in moeten variëren...Hij heeft de snelheid daar voor...
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Fucking emotioneel net voor de camera, leek elk moment te huilen
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 24 april 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Heb voor deze gozer echt een enorme zwak
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
Fucking emotioneel net voor de camera, leek elk moment te huilen
Hij huilde in de wedstrijd , net voor tijd.
Speelde echt n prima laatste half uur
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 april 2016 - 20:21   quote  deeplink  
En na zn goal. Die geniet van de club en haar Legioen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 20:30   quote  deeplink  
HELD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 april 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Traagste opbouw van de hele eredivisie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 april 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 20:30 schreef RenatoBos het volgende:
HELD
Plus 1
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 24 april 2016 - 20:58   quote  deeplink  
Goal deed me beetje denken aan die van Taument tegen Ajax bijna 25 jaar geleden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 april 2016 - 20:59   quote  deeplink  
Waarom zagen ze dit als een eigen goal?
Dit is gewoon een Elia goal? Via de paal tegen de rug van de keeper, gewoon een Elia goal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:01   quote  deeplink  
Eens hoor
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Elia: ''Ik ga vanavond helemaal lam worden''

2m6a49y.jpg

Het winnende doelpunt van Feyenoord kwam weliswaar op naam van FC Utrecht-doelman Bednarek, maar de treffer mag volkomen tot het conto van Eljero Elia geschreven worden. ''De laatste weken gaat het lekker'', bevestigt de aanvaller tegenover Fox Sports.

''Ik ben op dreef, speel aardige wedstrijden, geef assists en nu vliegt-ie er zelf in. Ik speelde als linksbuiten als een verkapte linksbac. Dan moet je alles op alles zetten en acties maken. Ze speelden voor rust stug, maar na de 1-1 kregen ze het geloof en werden de ruimtes groter. Toen ging ik dribbelen, acties maken en gewoon sleuren.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:14   quote  deeplink  
Die word weer opgepakt..!!
van geil
 van geil - zondag 24 april 2016 - 21:19   quote  deeplink  
Yep
windoweyes
 windoweyes - zondag 24 april 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Goed gespeeld, al had hij na zijn doelpunt, de bal beter breed kunnen geven in plaats van zelf te schieten. Dan was het 3-1 geweest en dan was de wedstrijd beslist.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 21:30 schreef windoweyes het volgende:
Goed gespeeld, al had hij na zijn doelpunt, de bal beter breed kunnen geven in plaats van zelf te schieten. Dan was het 3-1 geweest en dan was de wedstrijd beslist.
Op Bilal die vrij stond he, riep ik ook..
windoweyes
 windoweyes - zondag 24 april 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Er liepen er wel twee vrij.
Elia is een goede voetballer, maar te emotioneel. Als hij zou leren om op sommige momenten wat meer met zijn hoofd te voetballen, dan zou hij nog stappen kunnen zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Volgens Gio deed hij dat juist vandaag. Voetballen met een idee dus..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:14   quote  deeplink  
ELIA: IK KREEG OVERAL KIPPENVEL NA MIJN DOELPUNT

2m6a49y.jpg

Met een prachtige actie en een schot in de korte hoek, dat via FC Utrecht-doelman Filip Bednarek in het doel verdween, besliste Eljero Elia de bekerfinale tegen FC Utrecht: 2-1. Daarmee zorgde de aanvaller voor veel ontlading. Niet alleen bij het legioen, maar ook bij zichzelf.

Ik kreeg overal kippenvel na mijn doelpunt, zei Elia na afloop van de gewonnen bekerfinale, waarmee hij zijn eerste prijs in Nederland pakte. De aanvaller juichte uitbundig. Ik voelde me als een gorilla die loskwam, sloeg ook op mijn borst. Je weet op zon moment dat je de wedstrijd waarschijnlijk beslist hebt. Dat is een heerlijk gevoel.

We waren zó gefocust, vervolgde hij. We hebben hier weken naar uitgekeken. Dit was ónze finale. Met deze wedstrijd konden we het seizoen nog op een goede manier afsluiten. We hadden dit seizoen in ons hoofd om kampioen te worden. Door een slechte periode hebben we de kansen daarop weggegooid. Maar nu hebben we de beker gewonnen en ons daarmee verzekerd van Europees voetbal. Dat is erg belangrijk voor de club. Het kan vanaf nu alleen maar beter gaan met Feyenoord. We hebben veel jonge jongens met talent, die zich dit seizoen volwassen hebben getoond in de wedstrijden dat ze er moesten zijn. Zij kunnen alleen nog maar beter worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 april 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Eljero Elia en Rick Karsdorp na afloop van de bekerfinale

(http://youtu.be/5rICj_fCe7k)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:18   quote  deeplink  
Eljero Elia was gisteren misschien wel de man van de wedstrijd. De linkerspits was een ware plaag voor rechtsback Mark van der Maarel, maar ook voor elke Utrecht-speler die rugdekking ging verlenen. ''Alles was al weken gericht op deze wedstrijd,'' zegt de aanvaller zelf.

''Hier moest het gebeuren. We hebben geschiedenis geschreven'', vertelt Elia in het Algemeen Dagblad. ''Zonder overigens te vergeten dat in het seizoen de achterstand gewoon te groot was. Kijk, we hebben voldaan aan de doelstelling die Martin van Geel in september heeft uitgesproken. Maar ik wilde meer, het gat met Ajaks en PSV had gewoon kleiner moeten zijn. Maar laten we nu vooral genieten van deze prijs.''

Genieten kan hij morgen op het balkon van de Coolsingel. ''Ik ga op het bordes echt niet zingen of rappen'', belooft Elia lachend. Hij kan nog niet zeggen of hij volgend seizoen met Feyenoord de Europa League ingaat. ''Ik heb nog een contract voor één seizoen en ik weet niet wat de club wil.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:19   quote  deeplink  
Als je zo speelt als gisteren de tweede helft hoop ik dat ie blijft..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:25   quote  deeplink  
Is toch raar dat je het zo weinig ziet bij Elia ,terwijl hij gewoon bij een europese topclub zou moeten ballen als het er wekelijks uit zou komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 07:30   quote  deeplink  
je geeft zelf als het antwoord "als"..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:39   quote  deeplink  
Met een goede begeleiding zou het mogelijk moeten zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 07:45   quote  deeplink  
Of vertrouwen, misschien komt t nu, moeten we m wel verlengen.. 😉
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 april 2016 - 07:51   quote  deeplink  
Ik hoop het beide en voor iedereen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:
Of vertrouwen, misschien komt t nu, moeten we m wel verlengen.. 😉
Ik denk niet dat je hem moet verlengen, mocht ie het aankomende seizoen gewoon goed doen dan net als Kuyt er nog een jaar bij doen. Bij zo'n speler zie ik ze het liefst per jaar te bekijken..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 08:21   quote  deeplink  
29 is ie. Ik zou er een jaar bij doen
MMM
 MMM - maandag 25 april 2016 - 08:27   quote  deeplink  
Actie bij de goal was gewoon goed en een mooie ontlading.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 08:21 schreef Stylzz het volgende:
29 is ie. Ik zou er een jaar bij doen
29 okay...dan kan dat wel ja. Dacht even dat ie 30+ was. Daarnaast hebben we eigenlijk geen echte linksbuiten ook. Bilal komt het beste tot zijn recht op rechts.
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 april 2016 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 20:30 schreef RenatoBos het volgende:

HELD

die Tonny
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 09:06   quote  deeplink  
😳
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2016 - 08:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je hem moet verlengen, mocht ie het aankomende seizoen gewoon goed doen dan net als Kuyt er nog een jaar bij doen. Bij zo'n speler zie ik ze het liefst per jaar te bekijken..
Ik verwacht niet dat Elia daarmee gaat kunnen leven. En trouw zijn aan de club is iets van de vorige eeuw.

Wat mij betreft mag hij blijven, dat heeft zelfs de voorkeur, maar zijn loyaliteit ligt volgens mij bij zijn eigen portemonnee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Absoluut niet. Hij kon voor meer geld naar andere clubs zei hij maanden geleden maar koos voor Feyenoord..
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Klopt helemaal. Maar het ene sluit het andere niet uit. Hij zat op een dood spoor, nu niet meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Hij heeft nog wel een goed seizoen nodig om echt interessant te worden.
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:47   quote  deeplink  
De voetballerij is best opportunistisch dus ik denk dat dat weinig uitmaakt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Kom je weer in Rusland
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Als ie 4 miljoen per jaar kan bijschrijven dan vindt hij het best.
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:53   quote  deeplink  
We zullen zien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 april 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Ik geef m geen ongelijk.
Ik verwacht ook weinig loyaliteit van aankopen, die hebben door de aankoop al bewezen broodvoetballers te zijn.
Barabas
 Barabas - maandag 25 april 2016 - 11:55   quote  deeplink  
Precies m'n punt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 april 2016 - 15:25   quote  deeplink  
Gisteren vertelde Eljero Elia nog dat hij helemaal lam ging na het winnen van de KNVB Beker in De Kuip, maar een zenuw die klem zat zorgde ervoor dat hij vroegtijdig moest stoppen met feesten. ''Ik lag rond 2 uur al op bed, man. Ik zweer het,'' lacht Elia vandaag tijdens de huldiging op de Coolsingel.

''Kijk, ik kreeg om half 3 nog appjes binnen, maar die heb ik pas de volgende ochtend beantwoord, zie je? Ik kreeg plotseling last van mijn enkel. Er zat een zenuw klem ofzo. Nu kan ik er in ieder geval weer een beetje op lopen, maar gisteravond had ik echt pijn. Dus toen we eenmaal in de stad waren, ging ik al snel naar huis, zegt de aanvaller in gesprek met Metronieuws.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

0.0179688