BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 01:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 mei 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Moet ook beter aangespeeld worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 mei 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2016 - 13:35 schreef RenatoBos het volgende:
Moet ook beter aangespeeld worden.
Maar daar hebben ze allemaal last van 9 van 10 passes over de breedte is achter de man
van geil
 van geil - maandag 30 mei 2016 - 20:11   quote  deeplink  
Weg / blijven ?
Mij boeit t weinig.
ar
 ar - maandag 30 mei 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Mag wel blijven.
Maar moet concurrentie krijgen aan de linkerkant.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 mei 2016 - 18:47   quote  deeplink  
Was toch vandaag met hem en van Geel een gesprek over contractverlenging..(?)
Barabas
 Barabas - dinsdag 31 mei 2016 - 18:52   quote  deeplink  
Hij moet nog een iPod uitkiezen.... en de kleur ervan....
van geil
 van geil - dinsdag 31 mei 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2016 - 18:47 schreef RenatoBos het volgende:
Er zal wel n deadline zijn
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 mei 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2016 - 18:47 schreef RenatoBos het volgende:
Aan de foto\'s te zien was ie op vakantie?
van geil
 van geil - dinsdag 31 mei 2016 - 21:29   quote  deeplink  
Gelijk heeft tie.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 juni 2016 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2016 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Aan de foto\'s te zien was ie op vakantie?
Ja juist..
Barabas
 Barabas - maandag 13 juni 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Al bijgetekend Swa?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juni 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 maart 2016 - 17:37 schreef RenatoBos het volgende:
''Jullie gaan vanzelf wel horen dat ik onschuldig ben''

[ afbeelding ]

Eljero Elia heeft één nacht doorgebracht op het politiebureau van Rotterdam. Na de wedstrijd tegen Vitesse reageert de aanvaller op het incident voor de camera's van FOX Sports. ''Het is niet leuk, vooral niet voor de mensen die me lief hebben en van me houden. Ik weet gewoon 100% dat zo'n situatie nooit meer voor zal komen.''

''Je moet gewoon vooruit kijken. Ik weet dat er veel kapers op de kust zijn die alleen maar negatieven dingen over mij willen schrijven,'' vervolgt Elia, die een boete heeft ontvangen van de club. ''Ik heb mijn excuses aangeboden aan het team en aan de club. Ik had daar gewoon niet moeten zijn, ook al was het heel onschuldig.''

Elia herhaalt dat hij onschuldig is. ''Jullie gaan vanzelf wel horen dat ik onschuldig ben en dat ik niks heb gedaan. Dan wil ik ook zien dat jullie schrijven: Eljero is onschuldig, Eljero heeft niks gedaan.''
750 euro boete omdat je niks gedaan hebt Eljero..??????
VVout
 VVout - vrijdag 17 juni 2016 - 13:17   quote  deeplink  
In zijn ogen heeft ie niets verkeerd gedaan, laat het lekker. Iedereen heeft wel eens z'n moment dat je het beter af kan sluiten en je er verder niet over op moet winden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 juni 2016 - 13:36   quote  deeplink  
Klopt, dat kan ik beamen..
van geil
 van geil - donderdag 23 juni 2016 - 11:26   quote  deeplink  
Ik hoop maar dat hij zijn boete kan betalen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 28 juni 2016 - 17:51   quote  deeplink  
Eljero ook 2 jaar bijgetekend.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juni 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Verrassend
ar
 ar - dinsdag 28 juni 2016 - 18:00   quote  deeplink  
Mooi.
Barabas
 Barabas - dinsdag 28 juni 2016 - 18:23   quote  deeplink  
Nou... ik ben nog steeds niet overtuigd....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Goed nieuws..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 juni 2016 - 19:03   quote  deeplink  
ELIA: KAN NOG MEER MOOIS ONTSTAAN BIJ FEYENOORD

23m372d.jpg

Eljero Elia zet op korte termijn met een heel goed gevoel zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. De 29-jarige vleugelaanvaller reageerde dinsdag verheugd op het feit dat hij en de club een akkoord hebben bereikt over een langer verblijf in De Kuip, tot medio 2018. Ik heb er superveel vertrouwen in dat er na de bekerwinst nog meer moois kan ontstaan bij Feyenoord, zegt Elia.

Team
Dat vertrouwen is vooral gebaseerd op de laatste maanden van het afgelopen seizoen, zo legt de 28-voudig international uit. Na een heel moeilijke periode hebben we ons als team terug geknokt, met als uiteindelijke beloning het winnen van de beker. Als we de focus die we toen hadden een heel seizoen kunnen vasthouden, kan dat tot mooie dingen leiden. Ik wil heel graag onderdeel blijven uitmaken van dit team. Dat is, naast de waardering die ik voel vanuit de club, een van de voornaamste redenen achter mijn keuze om langer te blijven.

Europa League
Dankzij het winnen van de beker is Feyenoord dit seizoen verzekerd van een ticket voor de groepsfase van de Europa League. Elia kan niet wachten tot het toernooi begint. Europese wedstrijden spelen in De Kuip, wie wil dat nou niet? Dat is volgens mij een van de mooiste dingen die je kan meemaken. Ik kijk er heel erg naar uit.

Knallen
Elia is klaar voor het nieuwe seizoen, dat afgelopen zondag voor Feyenoord van start ging met de eerste training. Er waren zoveel mensen in het stadion, dat heb ik bij een training nog nooit meegemaakt. Het was lekker om weer te beginnen, na een heerlijke en ontspannen vakantie is de batterij weer volledig opgeladen. Ik ben helemaal klaar om weer te gaan knallen met Feyenoord.
ar
 ar - dinsdag 28 juni 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 18:23 schreef Barabas het volgende:
Nou... ik ben nog steeds niet overtuigd....
Begrijpelijk. .moet wel beter.
Maar altijd dreiging van deze jongen, en laatste maanden ging het al beter.
MMM
 MMM - dinsdag 28 juni 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Ik vind dat we meer mogen verwachten dan afgelopen seizoen.
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2016 - 20:11 schreef van geil het volgende:
Weg / blijven ?
Mij boeit t weinig.
...
JanM
 JanM - dinsdag 28 juni 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:27 schreef van geil het volgende:

[..]

...
Boeiende (re)post ook hahaha
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 19:46   quote  deeplink  
21-0
R()b
 R()b - dinsdag 28 juni 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Goed nieuws!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 juni 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:23 schreef MMM het volgende:
Vind ik ook.
Zo geweldig was het nou ook weer niet.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2016 - 21:05   quote  deeplink  
Nu maar hopen en vooral duimen dat ie wat constanter gaatworden ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 juni 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:23 schreef MMM het volgende:
Dat zeker! Dat geldt voor 80% van de selectie.
En vooral ook de technische staf betreft het voetbal ....
van geil
 van geil - dinsdag 28 juni 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Ben je gek, we staan met 10-0 voor.
nr 10
 nr 10 - woensdag 29 juni 2016 - 07:58   quote  deeplink  
Gelukkig bijgetekend. Nu een goed seizoen en dan nog wat centjes pakken.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 29 juni 2016 - 13:53   quote  deeplink  
Toen hij vorig jaar kwam, dacht ik dat hij na een jaar weer terug zou zijn op zijn oude niveau en dan nog een keer een klapper zou kunnen gaan maken. Is niet gebeurd en gaat volgens mij ook niet meer gebeuren. Maar voor ons een prima speler, ben blij dat hij wat langer blijft.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juni 2016 - 16:52   quote  deeplink  
ar
 ar - donderdag 30 juni 2016 - 17:14   quote  deeplink  
We gaan ervoor.
G-child
 G-child - donderdag 30 juni 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Hoop dat ze in zijn contract opgenomen hebben dat hij de komende seizoenen zijn oogkleppe afdoet... zoja, dan prima actie om hem te verlengen!
van geil
 van geil - zaterdag 02 juli 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2016 - 17:29 schreef G-child het volgende:
Hoop dat ze in zijn contract opgenomen hebben dat hij de komende seizoenen zijn oogkleppe afdoet... zoja, dan prima actie om hem te verlengen!
Ik denk ook niet dat er enige interesse was, moet veel beter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 juli 2016 - 16:13   quote  deeplink  
ELIA KIJKT UIT NAAR TRAININGSKAMP IN OOSTENRIJK

2v3k7li.jpg

Hij was misschien wel de meest dreigende Feyenoord-aanvaller en bekroonde zijn optreden met een doelpunt en een assist. Eljero Elia had dan ook voldoende redenen om tevreden terug te kijken op het vriendschappelijke duel met Rijnsburgse Boys van zaterdag. Ik voel me goed en word steeds sterker en fitter, stelde de vleugelspits op sportpark De Middelmors.

Elia vormde op de linkerflank een sterk koppel met Lucas Woudenberg. Zo zag hij de linkervleugelverdediger regelmatig over hem heen gaan en de twee combineerden zich meer dan eens een weg door de defensie van de thuisploeg. Elia complimenteerde zijn ploeggenoot na afloop met zijn spel. Lucas deed het heel goed en kwam vaak mee op. Hij is ook heel leergierig en luistert goed naar mijn coaching.

Met Elia en Woudenberg in het elftal repareerde het Feyenoord van de tweede helft met elf andere spelers dan voor de rust in Rijnsburg de opgelopen achterstand. De ploeg scoorde in zes minuten tijd drie keer en won uiteindelijk met 1-5. Het is jammer hoe het in de eerste helft gelopen is, maar gelukkig konden we na rust orde op zaken stellen, zei Elia. We lieten de bal snel gaan en dan zie je dat we veel kwaliteit hebben.

De komende week heeft Feyenoord alle gelegenheid om voort te borduren op de tweede helft in Rijnsburg, tijdens het trainingskamp in Oostenrijk. De selectie vertrekt maandagmiddag en verblijft tot en met de zaterdag erna in Bad Waltersdorf. Elia: Ik heb er zin in. We zijn nu twee weken onderweg en in Oostenrijk kunnen we nog gerichter toewerken naar de start van de competitie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 juli 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Elia: ''Die jongen is echt een versterking''

90psib.jpg

Eljero Elia verwacht dit seizoen meer van Feyenoord. De buitenspeler denkt dat het team geleerd heeft van het afgelopen seizoen en hoopt dat hij dit seizoen dan een gooi kan doen naar het kampioenschap. Dat vertelt Elia in gesprek met Voetbal International.

''Ik zeg niet dát we kampioen worden, maar de absolute wil is er. Ik wil een keer kampioen worden met Feyenoord. Daarvoor heb ik bijgetekend. Wij zijn niet minder dan PSV en Ajaks. Iedereen weet waar het vorig seizoen is misgegaan. Maar we hebben iedereen ook laten zien dat we daarvan geleerd hebben, dat we na die verschrikkelijke serie beter begrepen wat er moest gebeuren om wedstrijden te winnen

. Als een team.''

De gewonnen KNVB-beker moet de opmaat zijn tot meer. ''De beker was de eerste prijs sinds 2008. Deze groep is alleen maar sterker geworden. Iedereen voelt de focus''', aldus Elia. ''Mijn rol moet beslissend zijn. Daarvoor ben ik hier. Al weken voor de KNVB-bekerfinale vertelde de trainer mij dat juist iemand als ik in grote en belangrijke wedstrijden het verschil kan maken. Dat wil ik nog meer laten zien. Met de nieuwe spits (Nicolai Jørgensen, red) hebben we voorin ook meer mogelijkheden. We kunnen straks afwisselen op basis van wat er in een bepaalde wedstrijd wordt gevraagd. Die jongen is echt een versterking.''
tomson
 tomson - vrijdag 22 juli 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Arme Elia

http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/27779/eljero-is-boos
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 22 juli 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Wat een kutleven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2016 - 08:36   quote  deeplink  
Elia over kansen in Supercup: ''Wat zei Willems? 99%''

16hnod1.jpg

Eljero Elia flitst weer op de linkervleugel van Feyenoord. De aanvaller had eind vorig seizoen al de smaak te pakken en ook in de voorbereiding laat hij zijn klasse zien. De backs van Valencia hadden dan ook een drukke avond in De Kuip.

''Het ging inderdaad lekker in de eerste helft. En ook in de eerste twintig minuten van de tweede helft'', aldus Elia tegenover Fox Sports. ''Daarna verliezen we kracht en laten we de bal minder snel rondgaan. Dan maak je het jezelf een beetje lastig.''

''We hebben een grote vooruitgang geboekt ten opzichte van vorig jaar'', vervolgt de buitenspeler. Elia denkt dan ook dat Feyenoord het gat met Ajaks en PSV kan dichten. ''Dat is mogelijk, anders had ik niet bijgetekend. We kunnen alleen maar groeien.''

Volgende week wacht PSV in de Johan Cruijff Schaal. ''Dan kunnen we aan heel Nederland laten zien wat we kunnen.'' Elia over de kansen van Feyenoord in de Supercup: ''Wat zei Jetro Willems ook alweer? 99%, haha.''
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Ik denk dat we aan Elia wel eens veel plezier kunnen beleven dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2016 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juli 2016 - 08:40   quote  deeplink  
Als ie z'n ding maar doet en dat z'n spelers de ruimte voor hem benutten waar die dan ik kan duiken..
Barabas
 Barabas - zondag 24 juli 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Ik ben wat minder positief gestemd over Elia. Zonde, want hij heeft zoveel potentieel.

Als ie zich maar goed blijft focussen op zijn eigen prestaties en kritisch blijft dan kan hij op zeker een heel seizoen zijn niveau halen. Maar dat zit er volgens mij niet in; precies de reden dat zijn carrière ooit in het slop is geraakt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juli 2016 - 10:54   quote  deeplink  
Wacht af.....
Barabas
 Barabas - zondag 24 juli 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Dat doe ik al sinds hij er is...
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juli 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Dan nog langer afwachten
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Hij krijgt tot nu toe een voldoende.
Gisteren was hij gewoon je beste speler.
Barabas
 Barabas - zondag 24 juli 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Klopt. Nu nog het overgrote gedeelte van de wedstrijden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Eljero Elia HELD-topic

0.0188279