|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
tomson
|
|
|
Voorzet uit t boekje gister. Ga zo door ! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Voorzet was prima, maar die rare woedeuitbarstingen en dat gezeik tegen de scheids. En kap ook eens met die gekke hakballen die nergens aankomen. Geef dan een gehak(t)bal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Dat zorgt ervoor dat ik lekker vrij kan spelen''
Eljero Elia is helemaal klaar voor het nieuwe seizoen van Feyenoord. De 29-jarige aanvaller voelt zich goed en heeft tijdens de zomerstop veel tijd gestopt in het verbeteren van zijn conditie. ''Sinds de laatste acht wedstrijden voel ik me heel lekker. Ik probeer mijn acties te maken en wil dit vast houden.''
Tijdens zijn vakantie heeft Elia in elk geval niet stilgezeten. "Ik ben op Ibiza geweest en heb daar twee weken veel in de bergen gerend. Elke ochtend gewoon trainen. Berg op, berg af. Als we in de ochtend wakker werden, gingen we trainen en daarna ook genieten," geeft Elia aan in gesprek met Goal.com. "Ik heb het sowieso naar mijn zin. Ik heb bijgetekend en ik zit lekker in m'n vel. Thuis gaat het goed, de kinderen worden groot en dat zijn dingen die mij op het veld beter laten presteren. Mijn familie is gelukkig en ik heb geen zorgen aan m'n kop. Dat zorgt ervoor dat ik lekker vrij kan spelen", sluit Elia af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik moet zeggen dat hij me bevalt , hopelijk zet hij de goede lijn voort. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pas op zo begon hij verleden seizoen ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zien ook wie er de baas is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo wil ik graag een heel seizoen naar de kunsten van Elia kijken. Dit is het niveau dat we wekelijks van hem mogen verwachten. Blij dat het lekker ging vandaag; volgende week weer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 14:28 schreef Barabas het volgende:Zo wil ik graag een heel seizoen naar de kunsten van Elia kijken. Dit is het niveau dat we wekelijks van hem mogen verwachten. Blij dat het lekker ging vandaag; volgende week weer! Eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iets te diep in de neus gezeten.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moest halverwege niezen?! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UITBLINKENDE ELIA: DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT
Eljero Elia moest na afloop van FC Groningen amp;euro; Feyenoord (0-5) alle cameraploegen en journalisten te woord staan. De 29-jarige aanvaller deed dat met alle liefde, want met drie goals was hij de grote uitblinker in het Noordlease Stadion.
Elia wist niet wat hem overkwam in Groningen. Nooit eerder had hij in de Eredivisie meer dan één goal in een wedstrijd gemaakt. In de Bundesliga heb ik ooit eens twee keer gescoord, maar drie keer raak schieten in één wedstrijd, dat heb ik nog nooit meegemaakt, sprak Elia na afloop met een grote grijns op zijn gezicht.
Al zijn goals waren fraai, maar over de vraag welke de mooiste was, hoefde de aanvaller niet lang na te denken. Dat was mijn tweede, na die combinatie met Nicolai Jørgensen. Die krulde ik mooi in de hoek. Het zou nog mooier zijn geweest als ik ook nog een vierde goal had gemaakt, maar desondanks is het een prachtige middag voor mij, doelde Elia op de enorme kans die hij kort voor zijn wissel miste.
Elia werd mede gewisseld vanwege de blessure aan zijn vinger, die hij na rust opliep. De aanvaller bleef haken achter een shirt van een tegenstander en zag daarna dat zijn vinger uit de kom was geschoten. Hij verliet even het veld, maar keerde snel weer terug, waarna hij direct een bal veroverde. Ik dacht dat het enorm pijn zou doen wanneer mijn vinger weer rechtgezet werd, maar het viel reuze mee. Ik wilde direct weer het veld in.
Volgens Elia is het belangrijk dat Feyenoord na de 0-5 overwinning met beide benen op de grond blijft staan. We moeten van wedstrijd tot wedstrijd leven. We hebben de lijn van de tweede helft tegen PSV goed doorgetrokken, maar er zijn nog genoeg dingen die beter kunnen. Dit is pas het begin. We moeten hongerig blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hattrick-hero..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top, Vilhena genomineerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha ... en altijd blijven lachen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet moeilijk toch? Nelom, omdat ie niet mee deed ...... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mag ook wel een keer Elia dat je je best doet, werd een keer tijd dat je een goede wedstrijd speelt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elia is een beetje mafketel, maar laat het steeds meer zien. En dan de wil door te voetballen gisteren. Zo doorgaan en hij wordt publiekslieveling. Ik hoop het, is van ver gekomen en straalt onverzettelijkheid uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op basis van gisteren verdient ie haast een standbeeld.. Die onverzettelijkheid heerlijk gewoon.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 14:08 schreef FR-Henk het volgende:Elia is een beetje mafketel, maar laat het steeds meer zien. En dan de wil door te voetballen gisteren. Zo doorgaan en hij wordt publiekslieveling. Ik hoop het, is van ver gekomen en straalt onverzettelijkheid uit. Als hij de lijn van vorig jaar door trekt dan slaat ie vrijdag een uitsmijter op z'n muil! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat heeft ie dan toch niet gedaan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefeliciteerd. En nu nog n keer of 4. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach waarom ook niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Dat maakt hem ook tot de speler die hij is''
Eljero Elia is bijna niet meer te stoppen. Regi Blinker was een van de velen die ontzettend had genoten van zijn drive, acties én de drie doelpunten. ''Dit is hoe ik hem wil zien'', zegt de voormalige buitenspeler van Feyenoord. ''Nu moet hij gewoon een constante factor zijn.''
''Die ups en downs horen deels bij de positie waarop hij speelt, maar niet bij zijn kwaliteiten'', vindt Blinker. ''Hij kent te veel pieken en dalen'', zegt ook Mario Been in het Algemeen Dagblad, voormalig trainer van de Rotterdammers. ''Hij is grillig. Maar weet je wat het is? Dat maakt hem ook tot de speler die hij is.
''Been kijkt nu al uit naar een aanval met Elia én Steven Berghuis. ''Als die aan de andere kant staat en ze zijn beiden in vorm, hoe ga je dan als tegenstander nog rugdekking geven met het centrum? Echt, Elia kan met zijn leeftijd en beleving een dragende speler van Feyenoord zijn.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die dragende speler is inderdaad wat hij zou moeten zijn, maar je kunt je afvragen of hij daar als mens geschikt voor is. Ik neig naar een volmondig nee. Een rode Bentley rijden en een army broek aantrekken om vervolgens de bloemetjes buiten te zetten in het Rotterdamse nachtleven is niet bepaald het voorbeeld waarop de gemiddelde buitenstaander zit te wachten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 14:55 schreef Barabas het volgende:Die dragende speler is inderdaad wat hij zou moeten zijn, maar je kunt je afvragen of hij daar als mens geschikt voor is. Ik neig naar een volmondig nee. Een rode Bentley rijden en een army broek aantrekken om vervolgens de bloemetjes buiten te zetten in het Rotterdamse nachtleven is niet bepaald het voorbeeld waarop de gemiddelde buitenstaander zit te wachten. Mee eens. Hij blijft toch een beetje een jongetje. Wat dat betreft was afgelopen zondag weer treffend. Moet een 29 jarige speler zich nou echt door de aanvoerder laten vertellen dat het niet slim is om na een doelpunt, met een gele kaart op zak, opzichtig met een scheenbeschermer met opdruk in zijn mond te gaan lopen?
Ach ja, als hij dat jongens-achtige en wervelende dan ook maar houdt in zijn spel, dan is het hem allemaal vergeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kuyt werd er op geatendeerd door de scheids dat bij een volgende keer Elia z'n tweede gele kaart zou krijgen, vandaar dat Kuyt hem er op wees. Volgens mij staat er nergens dat je dit niet mag doen. Hoe achterlijk het ook is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb liever dat hij zondag na een hatrick twee middelvingers naar het Twente publiek opsteekt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
dat die gasten in hun eigen wereldje leven wil ik best voor lief nemen. Zolang er elke week gewonnen wordt zal t me een dikke duim wezen wat ze na een doelpunt uitvreten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|