|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 18:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb liever dat hij zondag na een hatrick twee middelvingers naar het Twente publiek opsteekt Ha ja dat zou wat zijn, maar dat zal hem een schorsing opleveren, en het feit dat hij dat niet zal doen tegen zijn oud werknemer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Hij is een speler van wie er niet veel zijn''
Na zijn uitblinkersrol tegen FC Groningen wordt in de nieuwe VI aan een aantal voetbalprominenten gevraagd naar de mens achter de voetballer Eljero Elia. Zakenpartner Demi de Zeeuw benadrukt dat het goede spel van Elia cruciaal is voor Feyenoord: "Dan profiteert de club vanzelf mee. Want als híj goed speelt, speelt Feyenoord automatisch óók goed."
Ook voormalig bondscoach en Feyenoord-trainer Bert van Marwijk bewierookt Elia vanwege zijn spel: "Ik ben altijd gecharmeerd geweest van Eljero. Hij is een speler van wie er niet veel zijn, want Eljero is snel, heeft een actie en kan een doelpunt maken." Met als kanttekening: "Met die kwaliteiten heeft hij het bij ons (Het Nederlands elftal - red.) altijd goed gedaan, maar ik constateer ook dat-ie dat niveau daarna niet meer heeft bereikt."
Ook denkt Van Marwijk dat de contractverlenging van Elia voor rust gezorgd heeft: "Eljero is terug in zijn eigen omgeving en weet dat hij in principe wekelijks speelt. Nu hij dat gevoel heeft, kan dit weleens zíjn seizoen worden." En: "Eljero heeft gewoon een beetje warmte en vertrouwen nodig."
Krabbendam concludeert: "Het lijkt erop dat Eljero Elia een opgaande lijn te pakken heeft. Vorig seizoen kwam hij in 31 competitiewedstrijden tot acht doelpunten, zijn hoogste aantal sinds hij in 2009 FC Twente verruilde voor Hamburger S |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:Kuyt werd er op geatendeerd door de scheids dat bij een volgende keer Elia z'n tweede gele kaart zou krijgen, vandaar dat Kuyt hem er op wees. Volgens mij staat er nergens dat je dit niet mag doen. Hoe achterlijk het ook is.. En neem daarin ook even mee dat Elia de woorden van Kuijt ter harte neemt. Hij laat zich echt wel sturen. Elia is een mannetje, maar wel 100 keer echter dan bv. die vieze Depay. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen het vergelijk al d:-))) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alleen zullen wij Elia niet voor 30 milj.verkopen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie de komende 33 wedstrijden zo presteert wel d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eeeennnnn hij is geblesseerd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoop voor hem geen vervelende schouderblessure. Clasie heeft er toen heem lang mee rondgelopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De supporters hoeven zich geen zorgen te maken over het meespelen van Eljero Elia. Voetbal International meldt zojuist dat de aanvaller morgen en zaterdag gewoon gaat meetrainen met de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. De wedstrijd van aanstaande zondag tegen FC Twente komt niet in gevaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gelukkig maarrrr. tukkers gaan er aan ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die gast kan beter gaan paardrijden in de natuur dan praten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch twijfels over de blessure |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Balen.... was net lekker bezig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal wel weer van korte duur zijn, krijgt weer te veel babbels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
teveel schouderklopjes gehad van de week ? Of was er toch nog sprake van een blessure en had hij niet opgesteld moeten worden ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was niet best, jammer, je hoopt toch dat hij die lijn door kon zetten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal nooit een serie van 4 goede wedstrijden neerzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt. Is voor een buitenspeler al heel netjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet mee eens. Moet gewoon een hele goede serie neer kunnen zetten, maar doet het steeds niet. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor dit type wel. Een Toornstra kan elke week een zes spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was een stuk minder inderdaad. Maar tegen een extreem defensief team heeft een vleugelspeler het altijd lastiger. Viel me gisteren op dat zowel hij als Jens veelal naar binnen trokken, beetje zonde met zo'n lange spits... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond hem wel een van de betere verdedigers....Je kan weinig aanmerken op zijn werklust en dat vind ik erg opmerkelijk voor een momentenspeler. Hij verzaakt nooit qua werklust... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mee eens. Zit enorme arbeid in hem. Heel opvallend voor een linksbuiten. Alsof ie compenseert wat Vilhena wel eens laat liggen. Helpt anderzijds niet in doorlopende scherpte op z'n eigen positie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 07:53 schreef MightyAce het volgende:Was een stuk minder inderdaad. Maar tegen een extreem defensief team heeft een vleugelspeler het altijd lastiger. Viel me gisteren op dat zowel hij als Jens veelal naar binnen trokken, beetje zonde met zo'n lange spits... Berghuis ook, die zag ik ook veel op het middenveld.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die zag ik maar heel eventjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heel andere manier van voetballen ook dat Twente tov Groningen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk. Elia moet je "wegsturen" wat vaak in uitwedstrijden gebeurt.Snelheid en de actie maken. Als hij de bal rond de 16 krijgt wordt het voor hem moeilijker natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha. Alles goed sticky..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij moet gewoon een serie goede wedstrijden neerzetten. Zondag was weer niet top, dus constant is het niet. Nog steeds niet. Zou een dragende speler moeten zijn, maar op deze manier is en wordt ie dat niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi klote. Minstens 6 weken er uit, verwacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dan komen die 90 minuten van Berghuis snel in zicht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
tjongejonge t zal s meezitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien zit t juist wel mee. Berghuis kan mooi op links, kan Toornstra nog een wedstrijdje of wat op rechts. En Dirk kan het gezicht als een oorwurm weer intrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM