|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Grappig dat al die zogenaamde Feyenoord websites weten te melden, dat Elia informatie inwint bij Kuyt over Fener. Zeker hits te weinig ofzo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat Kuyt hem warm maakt voor Fehnerbache terwijl zijn grootste wens is om kampioen te worden met Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het wel verdacht stil rond Elia en zijn mediagedrag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha ze Bentley nog niet gewassen zeker. Hij is toch positief veranderd vindt ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jazeker maar normaal gesproken gooit hij er wel tweetje uit of een fb berichtje..Nu behoorlijk rustig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 02 januari 2017 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Jazeker maar normaal gesproken gooit hij er wel tweetje uit of een fb berichtje..Nu behoorlijk rustig. Dat is waar, beetje zware kerstdagen gehad denk ik ;-) Ach morgen weer een tweet zoals: NIET geloven die nep media ik blijf bij Feyenoord etc..etc.. :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja zoiets zou mooi zijn. Dat is idd hoe hij meestal doet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst schelden we Elia helemaal verrot en nu willen we niet dat hij weggaat? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Waar wordt Elia uitgescholden piet? Ik zie het nergens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou ik hoor wel een hoop kritiek op zijn wijze van voetballen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als hij slecht speelt mag dat gezegd worden..en dat heeft ie ook gedaan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gelukkig gaat hij nu dan weg hahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dat geloof ik ook niet maar ook niemand bij misschien een van de jeugd spelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hankouri staat te trappelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lekker laten grappelen zijn bmw of bentley komt nog wel, en zijn vraag om voor het Maroc elftal uit te komen ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer heeft hele belangrijke doelpunten gemaakt ik zeg bijbal wegdoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe niet zo verrot tegen Michiel Piet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ik bedoel bijbal bassiweetikgoklue |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als elia weg gaat houden we alleen dat wijfje berghuis over.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt dat ze hem nu eerst een half jaar willen huren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stelletje gekken sinterklaas en de kerstman zijn al naar huis... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:
Ik zoek Milo, ziet iemand hem? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Naar beneden kijken Steven.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Klootzakken hahaha eikels |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ziet Dick die van der Wiel ook nog als ruilmiddel voor Elia. Ik wist niet dat ze molens in Turkije hadden..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Elia wil (nu) toch helemaal niet weg man !?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt mij ook niet. Die kan zijn hele leven als held onthaalt worden mocht het een mooie tweede seizoenshelft worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: Het gaat goed, we zijn stabiel. We hebben hele wedstrijd gecontroleerd. Nu Ajax kijken in de bus? Nee, Call of Duty spelen.
Held..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Tweede helft hebben we laten zien wat we kunnen''
Feyenoord heeft na een moeizame middag toch drie punten overgehouden aan het duel tegen Roda JC. In Kerkrade werd het 0-2. Na een mooie combinatie met Nicolai Jorgensen wist Eljero Elia laat in de tweede helft de eindstand op het scorebord te zetten. "Nico legde de bal perfect terug en ik kon hem in de verre hoek drukken."
Elia had al gerekend op een lastige wedstrijd in Kerkrade. "Je weet dat Roda een al tien keer gelijk heeft gespeeld." Met name in de eerste helft kon Feyenoord nog niet laten zien wat de supporters wilden. "Ze willen doelpunten zien. Ze willen leuk voetbal zien. In de tweede helft hebben we laten zien waar we in staat zijn", aldus Elia tegenover FOX Sports. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ELIA: ‘NA RUST MEER DIEPTE, KANSEN EN VARIATIE’
Eljero Elia maakte zondagmiddag in Kerkrade aan alle onzekerheid voor Feyenoord een eind, door kort voor tijd de 0-2 binnen te schieten. Volgens de aanvaller was er tijdens een moeizame middag uiteindelijk weinig af te dingen op de overwinning van de koploper.
‘We hebben in totaal één grote kans weggeven, maar verder waren we heel stabiel,’ zei de doelpuntenmaker na afloop. ‘Als je kijkt naar de kansen die we hebben gehad, was dit een terechte overwinning.’
Elia zag Feyenoord stroef uit de startblokken komen op het kunstgras in Kerkrade. ‘De eerste helft was niet goed van ons, maar na rust hebben we meer kansen gekregen, meer de diepte gezocht en meer variatie laten zien.’
‘We wisten wat ons tegen Roda JC te wachten stond,’ zei Elia. ‘Roda is een ploeg die weinig ruimte weggeeft, dan moet je voorin creatief zijn en ook de diepte zoeken zonder bal. Dat wilden we al in de eerste helft laten zien, maar pas na rust kwam het eruit.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Bilal een plaag voor elke tegenstander''
Voor Eljero Elia was het geen verrassing dat Feyenoord het duel met Roda JC in de laatste twintig minuten besliste. Voor de rust oogde het wat onrustiger bij de koploper van de Eredivisie.
''Dat slordige voor rust begrijp ik wel. Je komt uit de winterstop, je bent koploper en je wil zo graag laten zien dat je de beste ploeg bent'', aldus Elia in de Telegraaf. De booschap was duidelijk in de rust. ''Geduld houden, we creëren kansen en we gaan ergens in die tweede helft scoren.''
''Je ziet gewoon dat wij de extra krachten hebben'', vervolgt de doelpuntenmaker. ''Vorig seizoen hadden we die extra fitheid ook, maar toen misten we het killerinstinct. Dat is er nu wel.'' Die krachten zitten ook op de bank. ''Bilal is één van de snelste spelers in de Eredivisie. Je ziet de dreiging bij hem en elke bal in de diepte is een plaag voor de tegenstander als die juist moet komen om een achterstand goed te maken.'' |
|
|
|