|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 - 00:44 schreef Nibke 7 het volgende:Als het waar is wat ik vanavond hoorde en Feyenoord zou een transfersom van 30 miljoen ontvangen dan breng ik hem nu nog weg! die nul met zeker weg en dan is het nog veel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Die Fin Jensen van de Tukkers is ook geen slechte zal een goeie zijn naast Jorgensen Hij heef meer laten zien dit seizoen dan Jari Schuurman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk Nederlands teveel buitenlanders is ook niet goed , je hebt eigen jeugd koop een topper en laat een talent de reserverol nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Woensdag komt er een delegatie naar Nederland |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat wordt weer rellen bij de ambassade! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geen genade deze keer.. fuck hun CD paspoorten maar :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel gaat Feyenoord niet overhouden aan de verkoop van Elia. Een deel van de transfersom verdwijnt rechtstreeks in de zakken van Elia en zijn oude club Werder Bremen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Elia heeft nog een contract voor een jaar dus is idd niet veel. Al houd je een paar ton over, ik schat zo'n 8 ton, is toch prima. Zo in de pocket..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond z'n komst naar Feyenoord toen opvallend. De clausules die nu naar buiten komen lijken dan wel geloofwaardig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Er zijn zoveel clubs die zich hebben gemeld''
Eljero Elia vertrekt deze zomer bij Feyenoord. De aanvaller heeft aangegeven graag nog eens een stap naar het buitenland willen maken en de Rotterdamse club wil hem daarbij helpen. Onder andere het Turkse Basaksehir wordt veelvuldig genoemd rondom de 30-jarige Elia.
“Er zijn zoveel clubs die zich hebben gemeld”, zegt hij tegenover RTV Rijnmond. “Jullie zien het vanzelf wel. Ik ga gewoon voetballen en wil plezier hebben. Waar ik ook heen ga, ik wil gewoon spelen. Er waren verhalen dat die club vandaag zou komen om te onderhandelen, maar ik ben hier (bij boekpresentatie, red.) toch?”
“Ik zou het echt niet weten. Veel mensen schrijven dingen, maar het zijn geruchten. Ze hebben altijd wel iets te schrijven, anders hebben de lezers niets te lezen. Ik heb genoeg openheid gegeven. Een jaar geleden gaf ik al aan dat ik wilde vertrekken als we kampioen zouden worden. Als de transfer er niet van komt, verleng ik mijn contract misschien wel, misschien ook niet.”
(https://youtu.be/CGYxJnqDPMg) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia over vechtpartij: ''Heb er helemaal niks mee te maken''
Eljero Elia was dinsdagavond aanwezig bij een award-show van radiozender FunX. Op het evenement ontstond een vechtpartij en al snel werd de naam van Elia op social media genoemd in combinatie met het opstootje. Woensdag wist ook De Telegraaf te melden dat de aanvaller van Feyenoord betrokken was bij de uit de hand gelopen ruzie tussen rappers Mula B en Frenna.
De berichtgeving is bij Elia in het verkeerde keelgat geschoten en zegt er niets mee te maken hebben. “Toen ik zag dat er een ruzie ontstond, ben ik meteen weggegaan”, zegt hij in hetzelfde medium. “Mula B en ik zijn vrienden, ik heb er helemaal niks mee te maken. Ik ben op het moment met andere dingen bezig.”
Ook op social media uitte de aanvaller zijn onvrede over het dagblad. “Je kunt niet elke strijd in de media winnen ook al weet je dat de feiten worden verdraaid”, schrijft Elia, die deze zomer waarschijnlijk vertrekt bij Feyenoord, op Twitter. “Geef er verder maar geen aandacht aan.” |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wat heb je daar te zoeken man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij houd van die muziek mag ik aannemen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is ook maar een mens, dagbladen moeten eens leren weer normaal nieuws uit te brengen die er toe doet. Verhaaltjes verzinnen om zich zelf te verkopen, moreel == 0. Lijkt politiek Den Haag wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rioolwerk verkoopt pas als er ook voldoende publiek voor is. Dusss... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een beetje journalistiek heeft een bepaalde ethiek, maar dat woord kunnen we binnenkort uit de Dikke van Dalen schrappen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gedegen research legt het steeds vaker af tegen oppervlakkigheid. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vroeger kochten de behoeftigen gewoon de Story, nu worden we allemaal met die onzin opgezadeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2017 - 13:33 schreef VVout het volgende:Vroeger kochten de behoeftigen gewoon de Story, nu worden we allemaal met die onzin opgezadeld. Alle kranten(tijdschriften en schoolboekjes) zijn indoctrinatie van het systeem, waar ook ter wereld. Dat is altijd zo geweest . Alleen is er nu internet bijgekomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2017 - 23:08 schreef van geil het volgende:[..] Alle kranten(tijdschriften en schoolboekjes) zijn indoctrinatie van het systeem, waar ook ter wereld. Dat is altijd zo geweest . Alleen is er nu internet bijgekomen. Hou op me te indoctrineren Geile, onzin is onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia schijnt rond te zijn..met basaknogwat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis maar waar je ambities liggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Heeft mooie dingen laten zien, en mee gewerkt aan een mooie landstitel. Succes in Turkije. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, waarvoor dank, succes verder HELD.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet echt mijn type qua mens, maar prima ingevuld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord bereikt akkoord over transfer Elia naar Istanbul Basaksehir.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kannie daar z'n Rapmaatjes promoten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lekker man, doekoe halen, je weet toch.
Succes en bedankt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gaat niks worden daar we zien je weer met de kerst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onderweg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 miljoen per jaar? Dat zal toch zeker niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat lijkt mij ook onzin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal wel iets meer zijn dan een miljoen, anders had hij wel kunnen blijven toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit lijkt me een hele domme move van hem als je alles mag geloven, spelen voor een miljoen per jaar in een leeg stadion.. |
|
|
|