|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke voetballer. Tuurlijk ook slechte periodes gekend maar beker gepakt, kampioen geworden en in 2 seizoenen tijd echt gigantisch belangrijk geweest.
Snel, techniek, assists, goals.
Bedankt voor alles! Held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
zo is het M, twee mooie jaren geweest met hem.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Met ook nog eens een lelijk shirt.
Maar goed, bedankt en veel succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En voor m. Waarschijnlijk de beste uit zijn carrière |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou goed kunnen inderdaad ik meen sowieso zijn productiefste qua goals en prijzen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit kan wel eens het startschot voor Van Geel zijn om nu ook in actie te kunnen komen. Er komt met dit vertrek (en eerder het aflopen van het contract van Dirk) natuurlijk wel weer wat ruimte in het salarisbudget. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt voor bewezen diensten. Tudeledoki.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Elia bedankt voor het mooie jaar het gaat je verder goed en veel succes bij je nieuwe club |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja ik ga hem serieus echt missen. Goede voetballer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kleurrijke gozer, goed voor in een groep. Wel pieken en dalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Feyenoord was anders, dat voelde altijd goed''
Eljero Elia vertrekt na twee jaar bij Feyenoord. De linkerspits wil als 30-jarige nog één keer een stap maken in zijn carrière en hij kiest voor Basaksehir, de Turkse nummer twee in de Süper Liga.
Ik wilde iets achterlaten bij Feyenoord'', reageert Elia kort op zijn vertrek in het Algemeen Dagblad. ''Dat is gelukt. Bij Juventus werd ik ooit landskampioen, maar die prijs telde ik niet eens. Ik had toen nauwelijks een bijdrage. Feyenoord was anders, dat voelde altijd goed.'' |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1.2 miljoen was dus een afspraak met Elia, voor een kleine prijs vertrekken bij Feyenoord voor die ene klapper in het buitenland.
Je bent een bedrijf dat geld moet maken, maar je bent een goed bedrijf als je ook iets inbouwt voor spelers die waardevol waren. Dan geef je wat terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus Feyenoord verdient hier natuurlijk ook aan, dat kampioenschap levert wel wat op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn het eens. Wel vaker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu wordt het een beetje eng :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, straks log ik met het verkeerde account in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ha, krijg je praatjes van. Geruchten zelfs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia: ''Ik hou van Feyenoord, dat gevoel is niet weg''
Eljero Elia nam met het behalen van het kampioenschap afscheid van Feyenoord. De aanvaller, die in 2015 naar de Rotterdamse club kwam, wilde nog één keer een stap naar het buitenland maken. De 30-jarige Elia tekende uiteindelijk bij het Turkse Basaksehir.
Voor sommige supporters van Feyenoord kwam de transfer als een verrassing. "De reacties over m'n vertrek naar Basaksehir waren wisselend. Veel Feyenoord-fans gunnen het me, al vinden ze het jammer", vertelt de aanvaller in gesprek met Helden. "Maar er waren ook mensen die me uitmaakten voor verrader..."
"Ik hou van Feyenoord, dat gevoel is niet weg. In eerste instantie kwam ik voor één jaar, ik heb mezelf aangeboden om Feyenoord te helpen. Ik wist dat we met het elftal van vorig seizoen die eerste titel in achttien jaar konden pakken. We hebben het geflikt, daar wilde ik voor blijven.” |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft ie al een aantal keer gezegd in diverse interviews, vind ik serieus echt mooi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 augustus 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Las zelfs dat ie na zijn carrière graag bij Feyenoord terug wilt keren als jeugdtrainer.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja maar jij bent ook de grootste jankmuil van het forum. Huilebalk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 - 14:28 schreef MMM het volgende:Heerlijke voetballer. Tuurlijk ook slechte periodes gekend maar beker gepakt, kampioen geworden en in 2 seizoenen tijd echt gigantisch belangrijk geweest. Snel, techniek, assists, goals. Bedankt voor alles! Held! Word ook heel erg gemist.
Mede door bovenstaand maar ook door houding. Kan misschien voor de buitenwereld een irritantje geweest zijn maar binnen de groep was hij enorm geliefd. Had schijt aan alles en daar kom je vaak wel het verst mee, geloof ook wel dat een flink gedeelte van de groep vorig seizoen aan hem optrok als het even tegen zit.
Boëtius is nog een kind in dat opzicht.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Eens. Moet toegeven dat ik hem best mis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tof dat hij ff terug is in Nederland en meteen Feyenoord even opzoekt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja mooi man ..Soms echt onderschat hoe belangrijk hij geweest |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Verschil tussen Boetius en Elija was en is groot.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paar mooie sneren naar 020 op zijn Instagram haha.
Held!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mis ik in meerdere opzichten in de huidige groep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg dat, zag er met mo volgens sommige vreemd uit met Mo op links maar zag wel weer actie aan die kant. Hoop snel dat daar iemand staat die het gemis van Elia gaat compenseren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad viel Mo goed in |
|
|
|