|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mijn droom is het niet.. Ghehehe |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Terwijl je mij toch het type lijkt dat verdraaid goed weet wat een échte man wil.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik schrijf uitsluitend feiten... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit gaat helemaal de foute kant op hier, blijf dan beter on topic. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waarom lullen we over homos in het Elia topic? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Echte mannen ! Ja , dat zeg je goed ... Hebben we die hier dan ? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom hebben we het hier steeds over Elia in het Immers topic? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat je daar naar vraagt zegt al veel over jou.
Met groet,
uw therapeut. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik heb tot nu toe alle begrip gehad voor het langzaam brengen/laten wennen aan nieuwe omgeving van Kramer en met name Elia, maar dat kan toch niet eeuwig blijven duren? Vind het nu echt de hoogste tijd worden, anders begrijp ik het niet meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schijnt vandaag op de training weer een genot voor het oog te zijn geweest. Kan toch niet meer lang duren? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maak je borst maar nat dan... Van Bronckhorst komt tot nu toe niet erg doortastend over. Ik zie Elia voorlopig alleen invallen. Kramer overigens ook, maar daar snap ik nou weer geen reet van. Die stoere bruine bink is helemaal geen spits.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 15:25 schreef MMM het volgende:[..] Schijnt vandaag op de training weer een genot voor het oog te zijn geweest. Kan toch niet meer lang duren? Je zou het haast denken.... Kramer scoort volgens mij 1 op de 2 kansen, maar opstellen ho maar... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2015 - 15:23 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik heb tot nu toe alle begrip gehad voor het langzaam brengen/laten wennen aan nieuwe omgeving van Kramer en met name Elia, maar dat kan toch niet eeuwig blijven duren? Vind het nu echt de hoogste tijd worden, anders begrijp ik het niet meer. Dat dus, eensert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ontlading groot bij Elia: ''Dit was pas het begin''
''Een beslissend doelpunt is altijd lekker'', zei een vrolijke Eljero Elia na afloop van Feyenoord - Willem II. De matchwinner knalde de bal verwoestend binnen en de ontlading bij hem was groot. ''Ik weet wat ik kan en de trainer ook, want ik heb nog met hem samengespeeld.''
Toch begon Elia nog niet in de basis vandaag. ''Ik ben helemaal wedstrijdfit, maar heb pas één wedstrijd negentig minuten gespeeld. Ik moet zoveel mogelijk duels spelen en hopen dat het beter en beter gaat. Morgen speel ik gewoon weer bij de beloften.''
''Ik ben blij met de mensen die in mij geloven. Dit doelpunt was voor alle Feyenoord-fans. Ik had niet het gevoel dat ik me moest bewijzen. Ik moet het beste uit mezelf halen. Het moment komt, dat wist ik. De trainer weet ook dat ik niet op de bank wil zitten. Hij praat met me, maar ik moest wachten op mijn moment. Dat was vandaag.''
De linkerspits hoopt uiteraard op meer. ''Dit was pas het begin. Het begin van hopelijk een mooi jaar bij Feyenoord. Met veel meer doelpunten. Hoeveel? Dat ga ik niet zeggen. Ik wil gewoon belangrijk zijn bij Feyenoord en dat begint bij de training.'' Elia gaat nu niet naar Gio om te zeggen dat hij een basisplaats wil. ''Ik houd er niet van om met de trainer te praten.''
Elia: Ik hou niet van praten met de trainer
Eljero Elia na afloop van de wedstrijd in de Eredivisie tussen Feyenoord en Willem II. http://www.foxsports.nl/video/elia-hou-niet-van-praten-met-trainer/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Kolere wat een lekker doelpunt he'? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet je wat ik t mooiste vind. Hij zegt t juiste in t interview. Dat hij van binnen denkt, kut Gio, met je Kuyt op de vleugels, ik moet gewoon spelen, dat is logisch.
Maar zo moet t. Plusje vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:Weet je wat ik t mooiste vind. Hij zegt t juiste in t interview. Dat hij van binnen denkt, kut Gio, met je Kuyt op de vleugels, ik moet gewoon spelen, dat is logisch. Maar zo moet t. Plusje vandaag. Daar zat wat venijn in he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En praat niet met trainers. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Geen woorden maar daden. Prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En heeft mogelijk al genoeg onzin gehoord in z'n loopbaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''De Kuip trilt, het publiek gaat los en het bier vliegt''
Met zijn eerste treffer in Rotterdamse dienst bezorgde Eljero Elia Feyenoord als invaller de drie punten in de thuiswedstrijd tegen Willem II (1-0). "Scoren bij mijn debuut in de Kuip. Dit is een heel mooi scenario", reageerde de matchwinner tegenover de NOS.
"Ik heb dit vaak op televisie gezien, maar om het zelf mee te maken, is een jongensdroom", vervolgde Elia. "De Kuip trilt, het publiek gaat helemaal los en het bier vliegt door de lucht."
'Dit doet veel met me'
Elia kwam in de 63ste minuut in de ploeg voor Bilal Basacikoglu en schoot vijf minuten later het winnende doelpunt binnen. Hij nam een pass van Rick Karsdorp aan met links en knalde de bal met rechts in het dak van het doel. Zijn ontlading was intens. Bij het vieren schoot hij met links hard op de lat en vervolgens liep hij door naar de fans achter het doel. "Dit doet veel met me", aldus Elia. "De technische staf gelooft in mij en ik ben blij met de kans die ze mij geven."
'Hoop dat dit leuk begin is'
Elia kende twee weken geleden een ongelukkig debuut tegen PSV (3-1 verlies). Na zijn invalbeurt veroorzaakte hij een strafschop, waarbij arbiter Björn Kuipers erkende dat hij die niet nog een keer zou geven. Tegen Willem II begon hij opnieuw op de bank. Daar zit hij niet mee. Hij heeft geduld.
"Frustratie heb ik totaal niet", zei Elia. "We zijn een team en iedereen is belangrijk. Vandaag was ik dit de gelukkige. Hopelijk is dit een leuk begin. Op naar volgende week (uit tegen Roda JC Kerkrade). Ik verwacht niks. Als ik er niet in sta, val ik weer in als vandaag. Ik hoef niet met de trainer te praten. Dat is niet belangrijk. Ik accepteer de beslissingen van de trainer."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
jammer dat hij niet voor wat langer getekend heeft. heerlijke speler |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooie goal jongen. Wel een raar feestje met Kazim, maar het zal wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe hij de diepte inloopt op zo,n manier dat Rick die bal kan geven en verwoestend uithaalt.Dát is voetbal en power! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan ook stom lullen hoor.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker.... maar hij hoeft hier de Nobelprijs niet binnen te halen.... je weet toch?! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:Weet je wat ik t mooiste vind. Hij zegt t juiste in t interview. Dat hij van binnen denkt, kut Gio, met je Kuyt op de vleugels, ik moet gewoon spelen, dat is logisch. Maar zo moet t. Plusje vandaag. En dat ondanks alle pogingen van journalisten om hem juist wel een dergelijke uitspraak te ontlokken. Is volwassen geworden en gelukkig het voetballen nog zeker niet verleerd! Gaan we nog veel plezier aan beleven! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
?..die doet dus een paar weken niet mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit kan echt alleen bij Feyenoord, zucht |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Topsportklimaat, gebeurt Ronaldo of Messi ook vaak zoiets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer dit, dan word dat weer Bilal op links😡 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was het een domme kaart of terecht..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnt te zijn voor praten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie krijgt er nou rood voor praten. Dan is t óf iets vreselijks wat gezegd is, of een scheids met een heel klein pieletje die thuis niets te vertellen heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat kan nooit lijkt mij.. |
|
|
|