|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Elia binnen 24 uur Feyenoorder' (FR12.nl)
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moeilijke jongen.... Pffff. Arrogante flikke* die de verkeerde dingen belangrijk vindt. Leven vol teleurstellingen op sportief vlak en maar klagen.... terwijl je over zo'n talent beschikt en een miljoen per jaar op je bankrekening mag bijschrijven. Wanstaltig vind ik dat. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Overdrijven we het niet een beetje... Denk dat het allemaal wel meevalt. En ik vind het alleen maar goed als ze een beetje bezieling tonen.. Beter zo, dan dat ze alleen hun "beroep" uitoefenen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Grens zei slaan (staat in het rapport) en speler kopstoot. Dan kan je iemand niet schorsen. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Zo'n iemand hebben we nodig! Je ziet aan deze jongen (en ook aan Bilal) dat ze het gras willen opvreten! Dit soort dingen zijn onprofessioneel maar eigenlijk vind ik het niet eens erg.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Gisteren zag ik pas een overtreding, een dubbele beenbreuk, maar die PSV-er kreeg geen rode kaart of penalty nee helemaal niets.?! Moeten we over zo'n aai van Elia dan moeilijk gaan lopen doen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We waren er allemaal niet bij, niets gezien, maar wel een mening
Knap |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 11:26 schreef Jan Tol het volgende:Gisteren zag ik pas een overtreding, een dubbele beenbreuk, maar die PSV-er kreeg geen rode kaart of penalty nee helemaal niets.?! Moeten we over zo'n aai van Elia dan moeilijk gaan lopen doen... Klopt, maar dan blijft het nog steeds oliedom. En het is gewoon terecht dat hij geschorst wordt, indien hij het gedaan heeft. Hij heeft dat gewoon niet te doen en moet slimmer zijn. Doe het dan als er helemaal niemand bij staat, in elk geval niet iemand die scheidsrechter, assistent-scheidsrechter of cameraman als beroep uitoefent...
Het is goed dat hij pit heeft, maar hij uit het verkeerd. Hij moet zijn voeten laten spreken... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hij sloeg toch met zijn hoofd..., dus klopt het wel.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: meningen die gebaseerd zijn op feiten. Prima toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Begrijp dat die (jonge) verdediger van Cambuur nogal fel de duels aanging, is op zich prima maar Elia moet zich natuurlijk met zijn ervaring niet laten provoceren door zo'n jongeling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als jij het verhaal van de (ogenschijnlijk) toneelspelende verdediger als feit wilt zien. Prima.
Maar die gaat natuurlijk nooit toegeven dat hij theater maakte. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Als betrokkenen en getuigen verschillende verklaringen afleggen volgt normaal gesproken vrijspraak. En slaan met je hoofd? Kom op zeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:Als jij het verhaal van de (ogenschijnlijk) toneelspelende verdediger als feit wilt zien. Prima. Maar die gaat natuurlijk nooit toegeven dat hij theater maakte. Misschien laat ik me wat meeslepen en druk ik me daarom sterk uit, maar dit incident bagatelliseren is niet echt oké. Zeker is dat hij iets heeft gedaan dat op zijn minst als zeer onprofessioneel kan worden beschouwd. Dan verdient hij gewoon een schorsing. Aangezien hij ook nog eens een slecht voorbeeld is voor de jonge spelers mag hij wat mij betreft ook van de club nog een flinke boete krijgen. De rol van die amateur van Cambuur doet m.i. ook helemaal niet ter zake. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 13:37 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Als betrokkenen en getuigen verschillende verklaringen afleggen volgt normaal gesproken vrijspraak. Even ter verduidelijking: Dit is een mening. In de praktijk werkt het zo niet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Alleen als er direct bewijs is, maar dat is er niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 13:47 schreef Barabas het volgende:[..] Misschien laat ik me wat meeslepen en druk ik me daarom sterk uit, maar dit incident bagatelliseren is niet echt oké. Zeker is dat hij iets heeft gedaan dat op zijn minst als zeer onprofessioneel kan worden beschouwd. Dan verdient hij gewoon een schorsing. Aangezien hij ook nog eens een slecht voorbeeld is voor de jonge spelers mag hij wat mij betreft ook van de club nog een flinke boete krijgen. De rol van die amateur van Cambuur doet m.i. ook helemaal niet ter zake. Als hij t gedaan heeft zeker. Als t niet zo is, dan moet men ook niet zo affikken.
Maar goed. Stempel moeilijke jongen he. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Hij had gewoon al basis moeten staan, had dit niet gebeurt. Een paar weken zulke wedstrijden spelen is niet goed voor een speler als elia. al die kansloze backies willen zich heel graag bewijzen en elia wil gewoon fit blijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:Als jij het verhaal van de (ogenschijnlijk) toneelspelende verdediger als feit wilt zien. Prima. Maar die gaat natuurlijk nooit toegeven dat hij theater maakte. Liever voor de tegenpartij opkomen en Feyenoorders helemaal afbranden, is toch zo dooooooooooom. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mee eens.
quote:had dit niet gebeurt. Tja. Misschien was hij wel bij het eerste de fout in gegaan. Dat weet je nooit. Ik vond hem na die, onterechte, penalty in Eindhoven ook al erg hysterisch reageren. Vermeer moest hem toen in bedwang houden.
Tegen Willem II viel hij prima in, maar ook toen vond ik dat hij geforceerd bezig was zich te bewijzen.
Dit soort dingen zou een dergelijke ervaren speler toch beter onder controle moeten hebben.
Als ik het goed heb begrepen heeft hij bij ons een soort prestatiecontract met bonussen e.d. Hij snijdt zichzelf nu dus ook financieel in de vingers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn emotie zit nogal hoog. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Bij mij ook. En ik wil nu wel weer eens tranen in mijn ogen bij een kampioenschap. Daar helpen dit soort acties van Elia niet aan mee. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan je misschien veranderen maar blijft moeilijk, krijg het er ook van als mensen me proberen te naaien. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat voorspeld niet veel goeds met die NL scheidsen dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker nooit met justitie te maken gehad.... (houden zo!)
Zo werkt het in een ideale wereld, maar niet in Nederland.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er worden in NL juist veel zaken geseponeerd zonder direct bewijs. Maar de voetbalwereld staat op zich, dus hij zal wel 3 wedstrijden krijgen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In Nederland worden ook onschuldige mensen veroordeeld zonder direct bewijs. Puur en alleen op basis van vermoedens. En niet incidenteel, eerder structureel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 16:00 schreef Barabas het volgende:[..] In Nederland worden ook onschuldige mensen veroordeeld zonder direct bewijs. Puur en alleen op basis van vermoedens. En niet incidenteel, eerder structureel. Precies, vandaar ook dat getuigen verklaringen lang niet altijd betrouwbaar zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: De wens is de moeder van de gedachte.... Elia verdient en krijgt straf. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Die amsterdamse klootzakken hebben het weer voor elkaar Elia 4 wedstrijden waaronder 1 voorwaardelijk. Zeker weten een 020 arbiter en dan nog zo'n cambuurse verrader waardeloos. geen beelden niets. nee als ze feyenoord maar een oor aan kunnen naaien. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Straf ok 1 wedstrijd en dan voor het 2e nee het moet allemaal voor het 1e. Ik word hier zo pissed over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of Elia die zich als een domme jurk heeft gedragen tijdens een onbelangrijk potje voetbal.... hij is dus degene die Feyenoord een oor aan naait.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke regel, dan kan hij pas 1 november weer meedoen |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Fijn weer zo'n ongeleid Projectieltje... een buitenkansje om um binnen te halen?. he Comes with a price....... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als het tot een schorsing komt moet dat alleen voor jong Feyenoord tellen. Als ik geschorst ben voor zaalvoetbal of in de bekerfinale mag ik toch ook gewoon competitie spelen. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
6 wedstrijden schorsing is natuurlijk belachelijk. Slaat nergens op dit. Schorsing ok maar dit gaat te ver. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja hij mag pas weer voor het 1e spelen als deze straf erop zit dus 4 niet in het 2e waarvan 1 voorwaardelijk en gelijke tijd 3 voor het 1e belachelijk echt de KNVB om ons weer dubbel te naaien. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
nou we gaan in beroep morgen weten we meer. ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Eigenlijk reageert iedereen zoals de knvb reageert. Ow het is Elia, stempel moeilijke jongen, schuldig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou betekenen dat de linksbuiten de eredivisiewedstrijden tegen Roda JC, PEC Zwolle, De Graafschap, sc Heerenveen en AZ moet missen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zou het echt jammer vinden, kijk al een tijd uit om hem te zien spelen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kloot viool, en dan wel 4 weken salaris vangen, hoezo je club benadelen. Krijg een beetje schijt aan die verwende jongetjes. Waar zijn ze? Theo de tank, Nico Jansen en de rest? Patat generatie, helpen onze club nooit een moer verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Lazeroms,Jansen en Boskamp zouden nu in de spelerstunnel al rood krijgen :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
3 westrijden 1 voorwaardelijk. dat is dan roda, zwolle voor de beker en zwolle competitie.. Waarom zeggen mensen hier 5 wedstrijden of mis ik iets?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie wedstrijden bij de beloften. In de tussentijd mag hij niet spelen voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Oke bedankt dat is niet best dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aangeven dat hij speler is van Feyenoord 1 en hij mist 3 wedstrijden. Staat duidelijk op de Twitter pagina van Mikos Gouka. Dus geen paniek over 6 wedstrijden.
Nu eerst in beroep
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door MMM -- |
|
|
|