BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elia is 'een goede zaak voor Feyenoord', Ajax-transfer krijgt stempel 'belachelijk'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 05 augustus 2015 - 20:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Elia is 'een goede zaak voor Feyenoord', Ajax-transfer krijgt stempel 'belachelijk' (VoetbalPrimeur)

Harvey
 Harvey - woensdag 05 augustus 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Ja top nu nog de spits halen die bij feyenoord past Haller van fc utrecht technisch kopsterk snel aanspeelpunt kramer laren lopen Haller halen.Let zaterdag maar op
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 05 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
Achterban deugd niet al jaren niet van Feijenoord.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:46 schreef Fer 1 het volgende:
Achterban deugd niet al jaren niet van Feijenoord.
?? achterban...is toch het legioen en die deugt niet....pfff schiet mij maar lek, is het meest fanatieke van NL.
Menige club zou daar blij mee zijn.
VVout
 VVout - woensdag 05 augustus 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Heb je het over je eigen Fer, of wat bedoel je met achterban. Bedoel je toevallig wat er bij Feyenoord achter de schermen werkt, bestuur of zo? Heb niet werkelijk een idee wat je wilt zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Fer is niet helemaal goed. Hij heeft het over zichzelf.
VVout
 VVout - donderdag 06 augustus 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Gezellig ff met die Geile mee op vakantie, knapt ie van op.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 augustus 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Wij ook.
Win-win.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:41 schreef Harvey het volgende:
Ja top nu nog de spits halen die bij feyenoord past Haller van fc utrecht technisch kopsterk snel aanspeelpunt kramer laren lopen Haller halen.Let zaterdag maar op
Haller..(?) nee man die moet je niet willen..
nr 10
 nr 10 - donderdag 06 augustus 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Helmut is toch al dood?
Milo
 Milo - donderdag 06 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Het maakt niet uit welke spits komt! Kuyt speelt toch alles. met kazim anass en zelfs te vrede voldoende opties.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 06 augustus 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:54 schreef Milo het volgende:
Het maakt niet uit welke spits komt! Kuyt speelt toch alles. met kazim anass en zelfs te vrede voldoende opties.
Ik denk dat je gelijk hebt. Kan me ook niet meer zo boeien of Kramer nu wel of niet komt. Zeker nu de zijkanten goed bezet zijn, zal de nieuweling toch niet veel speeltijd krijgen omdat Kuyt waarschijnlijk veel zal spelen in de spits.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Dit topic kan weg, dit kan in topics waar niet word gescholden in de titel. Gooi lekker op neuzenform
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Het legioen is geen achterban bij mij dat is de 12e man zo zie ik dat ,achterban kunje op een paar manieren uitleggen.Dus in mijn visie is het bestuur de achterban van de direcktie.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Milo ze weten van niets niets te maken dat is ook een kunst dus geld uitgeven om niets.
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 18:39 schreef Fer 1 het volgende:
Het legioen is geen achterban bij mij dat is de 12e man zo zie ik dat ,achterban kunje op een paar manieren uitleggen.Dus in mijn visie is het bestuur de achterban van de direcktie.
Zoek het anders eerst ff op in WikiWoordenboek of zo. Achterban betekent maar één ding en kun je dus ook maar op één manier uitleggen:

Zelfstandig naamwoord

achterban m

1.de grote groep van mensen die een organisatie niet leiden of besturen maar wel steunen

De groepering kan bogen op een grote achterban.
De woordvoerder van de actiegroep heeft zijn achterban opgeroepen geen onbezonnen acties te beginnen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door Stylzz --
ar
 ar - donderdag 06 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
heheheh..en dan ook nog z,n FERry stuk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 19:17   quote  deeplink  
hahaha
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 19:15 schreef ar het volgende:
heheheh..en dan ook nog z,n FERry stuk.
Scherrup!
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Van jouw intellect had ik toch meer verwacht dan ,men weet doorgaans waar die of gene over praat en ook dat wat er bedoeld word wijs dat zich vanzelf aan.De uit leg of bedoeling blijft dan het zelfde.En daar bij spreek je over tweeverschillendegroepen die het zelfde steunen.Dus het zelfstandige woord zeg ook of wie of welke achterban bedoel je?
JanM
 JanM - donderdag 06 augustus 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 19:49 schreef Fer 1 het volgende:
Van jouw intellect had ik toch meer verwacht dan ,men weet doorgaans waar die of gene over praat en ook dat wat er bedoeld word wijs dat zich vanzelf aan.De uit leg of bedoeling blijft dan het zelfde.En daar bij spreek je over tweeverschillendegroepen die het zelfde steunen.Dus het zelfstandige woord zeg ook of wie of welke achterban bedoel je?
Ik zal nog één keer tegen beter weten in reageren.

Achterban betekent wat het betekent en in dit verband is dat dus de aanhang van Feyenoord, oftewel Het Legioen.

Als je de directie bedoelt schrijf je dat (i.p.v. direcktie) en als ik denk dat ik begrijp wat je wilde zeggen schrijf je gewoon bestuur of liever nog RvC (= Raad van Commissarissen).

Begrijp je dit niet of wil je het niet begrijpen, ga dan gerust lekker door met jezelf volstrekt belachelijk te maken hier op het forum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door JanM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 19:55   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Ja wel maar jij kan beter op de woorden Letten beloftes die geuit worden en niet nagekomen worden Letten. Dan op mijn te Letten met uitspraken die nergens op slaan dus reageer dan ook niet op mij ,jij begrijpt het of niet zo niet einde verhaal.Zelfs op de TV hoorje deze discussie terug van waar jij het nu over hebt en niet letterlijk naar de zin des woord te kijken het gaat om het begrip en dat vindje hier niet terug alleen hoe goed het bestuur het doet en ik heb daar enorme kretiek op wat jij en je vriendjes niet willen zien met dit 2e rang elftal .De uitspraken van Derksen dat feijenoord goed is voor de subtop met zo n stadion vind ik onterecht .Het bestuur handeld nu precies van wat er toen gezegd is openlijk op TV Door die Derksen.En niet alleen Door hem dat hele zooitje daar in Amsterdam werkt hier aan mee.Maar waar het mij omgaat is waarom doe het Feijenoord bestuur precies wat er verwacht word uit Amsterdam .Want achter af wassen zij hun handen in onschuld en J.v denk erik ing daar dwars tegen in en nu met de mogelijkheden die voorhanden zijn geweest is het nu te laat om een goed elftal samen te stellen.
Nicotti
 Nicotti - donderdag 06 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:06 schreef Fer 1 het volgende:
Ja wel maar jij kan beter op de woorden Letten beloftes die geuit worden en niet nagekomen worden Letten. Dan op mijn te Letten met uitspraken die nergens op slaan dus reageer dan ook niet op mij ,jij begrijpt het of niet zo niet einde verhaal.Zelfs op de TV hoorje deze discussie terug van waar jij het nu over hebt en niet letterlijk naar de zin des woord te kijken het gaat om het begrip en dat vindje hier niet terug alleen hoe goed het bestuur het doet en ik heb daar enorme kretiek op wat jij en je vriendjes niet willen zien met dit 2e rang elftal .De uitspraken van Derksen dat feijenoord goed is voor de subtop met zo n stadion vind ik onterecht .Het bestuur handeld nu precies van wat er toen gezegd is openlijk op TV Door die Derksen.En niet alleen Door hem dat hele zooitje daar in Amsterdam werkt hier aan mee.Maar waar het mij omgaat is waarom doe het Feijenoord bestuur precies wat er verwacht word uit Amsterdam .Want achter af wassen zij hun handen in onschuld en J.v denk erik ing daar dwars tegen in en nu met de mogelijkheden die voorhanden zijn geweest is het nu te laat om een goed elftal samen te stellen.
Ja wel maar....
Sorry, hier was ik je kwijt
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Begrijpje nu Hoe mensen hier in rotterdam verschrikkelijk balen onder dit bestuur met dit enorme wanbeleid wat gevoerd word.innerlijk er bijna aan kapot gaan mensen die zich gewoon lijdensweg noemen begrijpje en voelje ook de pijn van die mensen Hoe erg het ook is om toch je grote liefde die steeds vreemd gaat als ware Hoe zeer dat doet innerlijk .Je hebt en er zijn er een aantal die op geweld over gaan en dat is precies wat zij willen ,je zelf daar mee een nog slechtere naam in Europa te geven .Er is geen grote sponsor te vinden Door deze personen het word alleen nog vervelendervoor onze club.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Als ik zo over mijn club zou denken zou ik er mee stoppen fer, bespaar je een hoop ellende..
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Ja het zal dan ook wel dar om de vele negatie publicatie over onze club van journalisten.Zelfs HugoBorst de Spartaan staat hier gewoon versteld van verbazingwekkend en jullie lullen net zo makkelijk als of het morgen opgelost is nou ik kanje dit vertellen Utrecht is zich aan het voor bereiden met een 5 3 2 systeem en de aanval vanachter uit op te bouwen en rond te spelen ze komen dus echt voor de drie punten dus maakte borst maar nat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Wat heeft deze reactie nu met dit topic te maken, ouwe forumfervuilert..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:27   quote  deeplink  
ouderenmishandeling3.jpg
Geen-naam2.png
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:29   quote  deeplink  
Het is een weet wat ik weet en het zal jouw je reetje roesten weglopen voor de waarheid noem ik dat ontkennen wat er voorje neus afspeeld en je in de maling laten nemen Door dat zooitje.Terwijl iedereen er het zelfde over denkt als ik . Moetje maar is op andere forms op bezoek gaan en lezen wat deze mensen er van vinden.En niet is in de verdediging gaan wanneer journalisten dan ook daar gelijk in hebben zij hebben dat zelf zo gekreeerd en het zijn journalisten en die praten en schrijven daar over hun goed recht alleen voor dit moment de rest is ook gekreeerd uit Amsterdam zo dat zij ons de grond in kunnen boren.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 06 augustus 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Gelukkig ben jij geen zeikerd stylz..
je maakt je wel heel druk om mensen hier met je plaatjes.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 augustus 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Iedereen hetzelfde er over denkt als jou..(?)
Gelukkig niet zeg, zou niet goed komen met de wereld, en denk je nou echt dat jij de wijsheid in pacht heb, wat een Arrogante kwal ben Jin wel niet dan..
Blijf jij nou maar lekker op bezoek gaan bij andere forums, des te minder je hier zit
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:29 schreef Fer 1 het volgende:
Het is een weet wat ik weet en het zal jouw je reetje roesten weglopen voor de waarheid noem ik dat ontkennen wat er voorje neus afspeeld en je in de maling laten nemen Door dat zooitje.Terwijl iedereen er het zelfde over denkt als ik . Moetje maar is op andere forms op bezoek gaan en lezen wat deze mensen er van vinden.En niet is in de verdediging gaan wanneer journalisten dan ook daar gelijk in hebben zij hebben dat zelf zo gekreeerd en het zijn journalisten en die praten en schrijven daar over hun goed recht alleen voor dit moment de rest is ook gekreeerd uit Amsterdam zo dat zij ons de grond in kunnen boren.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door Nenam_tiL --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 augustus 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:30 schreef Rotterdam22 het volgende:
Gelukkig ben jij geen zeikerd stylz..
je maakt je wel heel druk om mensen hier met je plaatjes.
Graag gedaan popje.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 augustus 2015 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:29 schreef Fer 1 het volgende:
Het is een weet wat ik weet en het zal jouw je reetje roesten weglopen voor de waarheid noem ik dat ontkennen wat er voorje neus afspeeld en je in de maling laten nemen Door dat zooitje.Terwijl iedereen er het zelfde over denkt als ik . Moetje maar is op andere forms op bezoek gaan en lezen wat deze mensen er van vinden.En niet is in de verdediging gaan wanneer journalisten dan ook daar gelijk in hebben zij hebben dat zelf zo gekreeerd en het zijn journalisten en die praten en schrijven daar over hun goed recht alleen voor dit moment de rest is ook gekreeerd uit Amsterdam zo dat zij ons de grond in kunnen boren.
Heb jij intussen al Forumcontributie betaald?
Rode knopje, 3e pagina, topic nr. 241.
Voor het mooie vrouwen topc betaal je extra.
Ik zeg het maar omdat er al 27 keer jouw account op geregistreerd staat.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 08 augustus 2015 - 02:41   quote  deeplink  
Jij bent een echte thuis speler toch.Ik zou zeggen ga er lekker bij staan en zing een lied.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 augustus 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 02:41 schreef Fer 1 het volgende:
Jij bent een echte thuis speler toch.Ik zou zeggen ga er lekker bij staan en zing een lied.
O ja joh?
Verdomd interessant.
Wat een inhoud.
Wat een waarheid.
Wat een mening.
En die visie.

Je moet nog betalen, ouwe snoepert.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 21:06 schreef Fer 1 het volgende:
Ja wel maar jij kan beter op de woorden Letten beloftes die geuit worden en niet nagekomen worden Letten. Dan op mijn te Letten met uitspraken die nergens op slaan dus reageer dan ook niet op mij ,jij begrijpt het of niet zo niet einde verhaal.Zelfs op de TV hoorje deze discussie terug van waar jij het nu over hebt en niet letterlijk naar de zin des woord te kijken het gaat om het begrip en dat vindje hier niet terug alleen hoe goed het bestuur het doet en ik heb daar enorme kretiek op wat jij en je vriendjes niet willen zien met dit 2e rang elftal .De uitspraken van Derksen dat feijenoord goed is voor de subtop met zo n stadion vind ik onterecht .Het bestuur handeld nu precies van wat er toen gezegd is openlijk op TV Door die Derksen.En niet alleen Door hem dat hele zooitje daar in Amsterdam werkt hier aan mee.Maar waar het mij omgaat is waarom doe het Feijenoord bestuur precies wat er verwacht word uit Amsterdam .Want achter af wassen zij hun handen in onschuld en J.v denk erik ing daar dwars tegen in en nu met de mogelijkheden die voorhanden zijn geweest is het nu te laat om een goed elftal samen te stellen.
Heel vak Y draagt hoedjes van aluminiumfolie! Dus het komt goed!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Elia is 'een goede zaak voor Feyenoord', Ajax-transfer krijgt stempel 'belachelijk'









0.0056340