BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Jablonec in play-offs EL

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 07 augustus 2015 - 09:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Mogelijke opponenten Ajax in play-offs EL (Ajax Clubsite)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 augustus 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Vrijdag wordt in Nyon bekend welke opponent Ajax treft in de play-offs voor deelname aan de groepsfsase UEFA Europa League.

De Amsterdammers zitten in pot 2 en spelen mogelijk tegen Brøndby (Denemarken), Molde (Noorwegen), Jablonec (Tsjechië), Qarabağ (Azerbeidzjan) of Milsami Orhei (Moldavië).

Dinsdag verloor Ajax in de derde voorronde van de UEFA Champions League van Rapid Wien. De loting vindt vrijdag vanaf 13:00 uur plaats. Als Ajax de poulefase bereikt, is de eerste speeldag vastgesteld op 17 september. De finale wordt op 18 mei in Basel gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 augustus 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Zeg het maar? Welke club heeft onze voorkeur van deze 5? Wat mij betreft 1 van de 2 Scandinavische clubs!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 augustus 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Belangrijk voor onze jonge spelers maar mij zegt de E.L. niets....
Eide
 Eide - vrijdag 07 augustus 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Azerbeidzjan is een tering eind weg, dat is gewoon zwaar klote als je daar heen moet. Al die anderen maakt niet zo veel uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 augustus 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 11:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Belangrijk voor onze jonge spelers maar mij zegt de E.L. niets....
Mij zegt heel die Europese duels niets. Meten met clubs die er voor gezorgd hebben dat het hele voetbal naar de klote gaat! Maar het gaat nu eenmaal om Ajax en tja ......... ook in de EL zullen ze moeten presteren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 12:03 schreef Eide het volgende:
Azerbeidzjan is een tering eind weg, dat is gewoon zwaar klote als je daar heen moet. Al die anderen maakt niet zo veel uit.
Toch denk ik dat Brøndby en Molde beter zijn voor dit Ajax.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 07 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Zelf dacht ik ook, aan een voorkeur aan een Scandinavische voetbalclub.
Eide
 Eide - vrijdag 07 augustus 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Ajax heeft Jablonec geloot.
jordyw
 jordyw - vrijdag 07 augustus 2015 - 13:18   quote  deeplink  
De nummer drie van Tsjechië tegen de nummer twee van Nederland.
Volgens de coëfficienten is Tsjechïe, België en Griekenland beter dan ons. Dus dit wordt 50-50
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 07 augustus 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Janlonec thuis,altijd lastig
Eide
 Eide - vrijdag 07 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 13:18 schreef jordyw het volgende:
De nummer drie van Tsjechië tegen de nummer twee van Nederland.
Volgens de coëfficienten is Tsjechïe, België en Griekenland beter dan ons. Dus dit wordt 50-50
Jij bent echt niet goed snik of wel. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Op dit moment is elke tegenstander te zwaar voor Ajax... Jablonec, een Tsjechische opponent zal ook wel denken: "Mwa... Ajax moet kunnen...".

Ik hoop dat ik me gierend vergis, maar deze tegenstander zou wel eens te veel van het goede kunnen zijn voor ons.

En ja, ik ben nog steeds woedend na dinsdagavond.
Eide
 Eide - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Als je de goals zo makkelijk weg geeft is elke tegenstander lastig. En toch denk ik dat er wel muziek zit in deze selectie. Ik denk alleen ook dat FdB echt een harde keuze moet maken en ervaring MOET inbrengen en gezien de 5 tegengoals denk je dan al snel aan Heitinga.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Jablonec, nummer 3 afgelopen jaar. Vitoria Plzen heerst er momenteel. Jablonec heeft wel een paar aardige spelers. Novak, Gregus en Wagner zijn spelers waar ik dan onder andere op doel.

Ben benieuwd of ze die grasmat daar nog normaal hebben liggen, verleden jaar was het na een paar weken al een grote zandbak.

Voetballend redelijk goed in de omschakeling, redelijk sterk maar meer ook niet. Normaal verdedigend doorgaans stabiel. Schakelde gisteren Kopenhagen uit wat natuurlijk best knap is. Verdediging werd een aantal keer wel uiteengeregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Loetje --
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 15:51 schreef Eide het volgende:
Als je de goals zo makkelijk weg geeft is elke tegenstander lastig. En toch denk ik dat er wel muziek zit in deze selectie. Ik denk alleen ook dat FdB echt een harde keuze moet maken en ervaring MOET inbrengen en gezien de 5 tegengoals denk je dan al snel aan Heitinga.
Bij een andere trainer zou je dat inderdaad kunnen verwachten, maar Frank de Boer is nu eenmaal stronteigenwijs. Ik heb hem toch echt dinsdag horen zeggen dat hij voorlopig vasthoudt aan het duo Veltman en Riedewald, waarna Heitinga zei, dat hij geen voorkeursbehandeling krijgt en ook moet vechten om een plekje.
Ook heb ik begrepen, dat Ajax is uitgewinkeld, dus een speler met ervaring gaat er niet (meer) komen. Urby Emanuelson traint op het moment bij Ajax... Ik zou het wel weten!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bij een andere trainer zou je dat inderdaad kunnen verwachten, maar Frank de Boer is nu eenmaal stronteigenwijs. Ik heb hem toch echt dinsdag horen zeggen dat hij voorlopig vasthoudt aan het duo Veltman en Riedewald, waarna Heitinga zei, dat hij geen voorkeursbehandeling krijgt en ook moet vechten om een plekje.
Ook heb ik begrepen, dat Ajax is uitgewinkeld, dus een speler met ervaring gaat er niet (meer) komen. Urby Emanuelson traint op het moment bij Ajax... Ik zou het wel weten!
Heeft het laatste jaar ook weinig tot niet meer gespeeld.
Heitinga werd klaargestoomd, dus zal nog wachten zijn.

Wat me vooral irriteerde, is dat De Boer zo vreselijk mild was. Ik zou het schaamrood op me kaken hebben
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft het laatste jaar ook weinig tot niet meer gespeeld.
Heitinga werd klaargestoomd, dus zal nog wachten zijn.

Wat me vooral irriteerde, is dat De Boer zo vreselijk mild was. Ik zou het schaamrood op me kaken hebben
Dat is zeker waar, Loetje, maar dat John Heitinga weinig gespeeld heeft, dat was bekend, dan hadden ze hem niet moeten halen.
Ik heb Frank de Boer ook gehoord en ook ik vond hem veel te mild. En dat na zo'n echec tegen een matige tegenstander.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Ik heb zeer veel vertrouwen in Ajax en in deze selectie.
CL is leuk voor de poen en vanwege dat de elite er speelt.
Maar in het geheel is Ajax gewoon vulling en heeft het niets te zoeken daar.
Overigens geld dat voor de meeste die daar aan mee doen.

EL is wat toernooi betreft wat meer in onze straat past.
De elite is er niet bij maar er zitten wel een aantal leuke clubs in.
Dat maakt het gewoon aantrekkelijk om naar te kijken, ipv te hopen dat je niet word weggespeeld.

En mocht je ver komen dan word de wedstrijd wel internationaal uitgezonden.

Vrijwel elke doelpunt van Rapid ging een fout aan vooraf. Zelfs meerdere fouten.
Zelfs met 10 man lukt het Rapid om de 2-2 te maken.
Bij de 0-2 in wenen dacht ik dit Ajax is echt zeer goed bezig.
Geven het vervolgens weg.

Ooit afgevraagd waarom?
Misschien omdat ze dat niet wilde!
Ajax heeft de Cl niet opgenomen in de begroting, ook geen verkoop van spelers.
Overwintering in de EL dat is begroot.
Met de nieuwe opzet van de CL zitten nu ook hele zware tegenstanders in pot 2.
Dat maakt de overwintering in de CL al bij voorbaat heel lastig.
Wat is beter? Als speelbal worden gebruikt door madrid en hopen dat het maar 3-0 is geworden of naar het verre oosten en daar je wedstrijden winnen.
Doe mij maar het verre oosten
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, Loetje, maar dat John Heitinga weinig gespeeld heeft, dat was bekend, dan hadden ze hem niet moeten halen.
Ik heb Frank de Boer ook gehoord en ook ik vond hem veel te mild. En dat na zo'n echec tegen een matige tegenstander.
En wéér dat roepen over dat in potentie het beste ooit. Doe dat nu niet, je hebt in mijn ogen even geen recht van spreken. Laat eerst maar eens wat zien.

AZ zal er zondag vol opklappen. Mogen we weer doen waar me zo briljant goed in zijn, namelijk onder de druk uitspelen... ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Dat maakt het gewoon aantrekkelijk om naar te kijken, ipv te hopen dat je niet word weggespeeld.

Vrijwel elke doelpunt van Rapid ging een fout aan vooraf. Zelfs meerdere fouten.

Ooit afgevraagd waarom?
Wat is beter? Als speelbal worden gebruikt door madrid en hopen dat het maar 3-0 is geworden of naar het verre oosten en daar je wedstrijden winnen.
Boudewijn, flikker deze gast eraf ofzo!

Ajax wilde niet? Tering hé....
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

En wéér dat roepen over dat in potentie het beste ooit. Doe dat nu niet, je hebt in mijn ogen even geen recht van spreken. Laat eerst maar eens wat zien.

AZ zal er zondag vol opklappen. Mogen we weer doen waar me zo briljant goed in zijn, namelijk onder de druk uitspelen... ;-)
Ik kan het niet nog meer eens met je zijn ;-)
Helemaal waar.
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Ooit afgevraagd waarom?
Wat??? Ajax wilde niet???? Hahahaha ben jij cabaretier of zo?? Natuurlijk kan Ajax niet om de prijzen meedoen en natuurlijk zijn die extra miljoenen lekker. Maar meedoen aan de CL is een schitterende leerschool voor die jonge spelers.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat??? Ajax wilde niet???? Hahahaha ben jij cabaretier of zo?? Natuurlijk kan Ajax niet om de prijzen meedoen en natuurlijk zijn die extra miljoenen lekker. Maar meedoen aan de CL is een schitterende leerschool voor die jonge spelers.
Klap jij er nu zelfs op? Haha. Pietje toch...
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klap jij er nu zelfs op? Haha. Pietje toch...
Dat moest maar eens ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Ajax gewaarschuwd voor 'ambitieuze club': "Kan echt een leuk duel worden"

FK Jablonec kwam vrijdagmiddag tijdens de play-offs loting voor de Europa League uit de koker voor Ajax. Van die club zullen weinig mensen gehoord hebben, maar oud-Ajacied en Tsjech Tomas Galasek kent de ploeg goed.

"Jablonec is in Tsjechië een ambitieuze club, de laatste tijd proberen ze zich steeds meer met de topclubs te meten. Het is een beetje te vergelijken met AZ in de Eredivisie", aldus Galasek tegen Ajax Showtime.

"Het is een offensief ingestelde ploeg. Het kan echt een leuke wedstrijd worden. Jablonec heeft inmiddels de status om, net als clubs als Sparta Praag, de topspelers uit de Tsjechische competitie vast te leggen. En ze hebben ook een knappe prestatie geleverd door Kopenhagen uit te schakelen", zegt Galasek, die verwacht dat Ajax de favorietenrol heeft.

Jablonec was in de derde voorronde over twee duels te sterk voor Kopenhagen (0-1 nederlaag en 2-3 winst). Ajax was in de Champions League-voorronde niet opgewassen tegen Rapid Wien.

bron
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:37 schreef Pietje het volgende:
Ajax gewaarschuwd voor 'ambitieuze club': "Kan echt een leuk duel worden"

FK Jablonec kwam vrijdagmiddag tijdens de play-offs loting voor de Europa League uit de koker voor Ajax. Van die club zullen weinig mensen gehoord hebben, maar oud-Ajacied en Tsjech Tomas Galasek kent de ploeg goed.

"Jablonec is in Tsjechië een ambitieuze club, de laatste tijd proberen ze zich steeds meer met de topclubs te meten. Het is een beetje te vergelijken met AZ in de Eredivisie", aldus Galasek tegen Ajax Showtime.

"Het is een offensief ingestelde ploeg. Het kan echt een leuke wedstrijd worden. Jablonec heeft inmiddels de status om, net als clubs als Sparta Praag, de topspelers uit de Tsjechische competitie vast te leggen. En ze hebben ook een knappe prestatie geleverd door Kopenhagen uit te schakelen", zegt Galasek, die verwacht dat Ajax de favorietenrol heeft.

Jablonec was in de derde voorronde over twee duels te sterk voor Kopenhagen (0-1 nederlaag en 2-3 winst). Ajax was in de Champions League-voorronde niet opgewassen tegen Rapid Wien.

bron
Offensief spelen ze zeker niet. Beetje Rapid achtig. Willen wel voetballen maar zakken toch in eerste instantie in. Spits moet bal bijhouden voor aansluiting. Noem dat niet offensief ofzo
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Boudewijn, flikker deze gast eraf ofzo!

Ajax wilde niet? Tering hé....
Hahaha!!! Twente wil niet in de EL spelen en weigert de fairplay ticket.
Maar wilden wel alles op alles zetten om de beker te winnen, daarom dat ze toen tegen psv met een b elftal speelde.
Hadden ze dan ook die ticket geweigerd? Ja, natuurlijk had dat gemoeten want ze kunnen niet aan de fairplay regels voldoen.

Wat ik maar aan wil geven is dat het soms beter is om ergens niet aan mee te doen.

Dat jij dat niet wil begrijpen zegt meer iets over jouw dan over mij!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar wilden wel alles op alles zetten om de beker te winnen, daarom dat ze toen tegen psv met een b elftal speelde.
Hadden ze dan ook die ticket geweigerd? Ja, natuurlijk had dat gemoeten want ze kunnen niet aan de fairplay regels voldoen.

Wat ik maar aan wil geven is dat het soms beter is om ergens niet aan mee te doen.

Hahahaaha, steek nog een joint op man!

Twente vergelijken, ook al weer zoiets. Slaat echt volstrekt nergens op. Die jonkies hebben Europees juist ervaring nodig. Hoop dat je snapt dat we ons 2e CL ticket zo goed als kwijt zijn... Je slaat de plank weer mis...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 augustus 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Pff net of dat Ajax niet mee wilt doen. Ze zetten spelers in de etalage, meer ervaring voor de jonge jongens en een zak vol geld toe. Nee denk inderdaad dat ze het hebben laten lopen. Een lange neus naar Wim Jonk met zijn jeugd inpassen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahaaha, steek nog een joint op man!

Twente vergelijken, ook al weer zoiets. Slaat echt volstrekt nergens op. Die jonkies hebben Europees juist ervaring nodig. Hoop dat je snapt dat we ons 2e CL ticket zo goed als kwijt zijn... Je slaat de plank weer mis...
Ervaring opdoen kan je toch ook in El? Waarom zou dat enkel tegen de Elite van Europa kunnen?

Die ticket waren we ook al kwijt als we wel hadden geplaatst in de CL.
Daar waren de prestaties van 5 jaar geleden te goed voor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Z
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff net of dat Ajax niet mee wilt doen. Ze zetten spelers in de etalage, meer ervaring voor de jonge jongens en een zak vol geld toe. Nee denk inderdaad dat ze het hebben laten lopen. Een lange neus naar Wim Jonk met zijn jeugd inpassen.
Zak geld hebben we volgens mij al genoeg. Niet bepaald een reden.

Meer ervaring kan je ook opdoen in de EL.
Daarvoor hoef je niet tegen de elite te spelen.
Ervaring krijg je ook als je een lange reis achter de rug hebt en dan goed moet presteren en moet winnen.
Ipv dat je moet hopen op geen afstraffing.
jordyw
 jordyw - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 14:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed snik of wel. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.
Volgens jou zouden ze zeker Rapid, Red Bull, Fenerbache, Olympiakos verslaan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ervaring opdoen kan je toch ook in El? Waarom zou dat enkel tegen de Elite van Europa kunnen?

Die ticket waren we ook al kwijt als we wel hadden geplaatst in de CL.
Daar waren de prestaties van 5 jaar geleden te goed voor.
Dan zorg je dat je het snel terug hebt. Jij weet totaal niet waar je over praat. Inkomsten...!! Straks mag je als nummer 1 instromen in de 1e voorronde
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Eerst thuis. Is dus gewijzigd. Dat ze maar gewoon normaal doen...
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:45 schreef Loetje het volgende:
Eerst thuis. Is dus gewijzigd. Dat ze maar gewoon normaal doen...
Ik heb het gelezen, Loetje. Op last van de UEFA omdat daar in de buurt nog een wedstrijd plaatsvindt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Pietje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zorg je dat je het snel terug hebt. Jij weet totaal niet waar je over praat. Inkomsten...!! Straks mag je als nummer 1 instromen in de 1e voorronde
1ste voorronde is het niveau van noord Ierland. Dat niveau halen dan moet noord Ierland beter worden dan ons. Dat lijkt mij vrij lastig voor noord Ierland.

Inkomsten is niet belangrijk!
100 miljoen op de bank word toch ook niks mee gedaan?
Waarom zou je dan 200 miljoen op de bank willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 18:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

1ste voorronde is het niveau van noord Ierland. Dat niveau halen dan moet noord Ierland beter worden dan ons. Dat lijkt mij vrij lastig voor noord Ierland.

Inkomsten is niet belangrijk!
100 miljoen op de bank word toch ook niks mee gedaan?
Waarom zou je dan 200 miljoen op de bank willen.
Hahaha. Moeten in ieder geval zo doorgaan.

Niet teveel niveau PA Pietje, haha.

Ik neem aan dat Ajax het ergens voor doet om dat geld achterwege te houden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha. Moeten in ieder geval zo doorgaan.

Niet teveel niveau PA Pietje, haha.

Ik neem aan dat Ajax het ergens voor doet om dat geld achterwege te houden
Zo doorgaan zak je wel een aantal plaatsen maar dat niveau haal je niet.

Er schijnt daar wel plannen zijn om wat met het geld gaat gebeuren, alleen zit daar niet de gewenste versterkingen voor het 1ste in. Zo zijn de geruchten.
Moeten afwachten wat echt die plannen zijn.
Tot dus ver heeft het 1ste er niks aan dat er 100 miljoen op de bank staat.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 20:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zo doorgaan zak je wel een aantal plaatsen maar dat niveau haal je niet.

Er schijnt daar wel plannen zijn om wat met het geld gaat gebeuren, alleen zit daar niet de gewenste versterkingen voor het 1ste in. Zo zijn de geruchten.
Moeten afwachten wat echt die plannen zijn.
Tot dus ver heeft het 1ste er niks aan dat er 100 miljoen op de bank staat.
Een club leeft niet alleen vandaag jongen. We zakken met een beetje pech naar plaats 16. 1 plek kwijt dan dus
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 20:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een club leeft niet alleen vandaag jongen. We zakken met een beetje pech naar plaats 16. 1 plek kwijt dan dus
Dan zit je nog niet op het niveau van noord Ierland.
Dan speelt de kampioen in 3de of 4de kwalificatie ronde.

Overigens is dat jammer maar een heel groot probleem is het niet.
Een probleem zou zijn als we echt met meerdere teams in de cl zouden thuis horen.
Dat is het niet.
Dit is gewoon de verhouding.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 21:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan zit je nog niet op het niveau van noord Ierland.
Dan speelt de kampioen in 3de of 4de kwalificatie ronde.

Overigens is dat jammer maar een heel groot probleem is het niet.
Een probleem zou zijn als we echt met meerdere teams in de cl zouden thuis horen.
Dat is het niet.
Dit is gewoon de verhouding.
Wees er trots op. 3e voorronde en in het ergste geval ongeplaatst. Gast, wat heb jij? Jij bent echt van het padje af
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 22:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wees er trots op. 3e voorronde en in het ergste geval ongeplaatst. Gast, wat heb jij? Jij bent echt van het padje af
Kill wat heb jij? jij wil dat ik geen hoop heb op iets dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Dan heb jij hier de hoop op dat Ajax ooit nog bij de beste gaat horen en dat nederland bij de beste hoort. Dat nederland die rechtstreekse plaatsing vasthoud, terwijl de kans daarop net zo klein is.

Ik wil best op het allerhoogste niveau actief zijn, maar dan vind ik wel dat we een betere prestatie moeten leveren dan de afgelopen 10 jaar.
Als je in 10 jaar niet is gelukt om een ronde verder te komen, wat heb je dan te zoeken in zo beker toernooi.
Als er op dat moment zelf ook een ander europees toernooi bezig is waar je zelf meer thuis hoort.

Ik denk dat Ajax beter aan doet door te presteren in El en even de CL uit je gedachten moet zetten. Om vervolgens sterker terug te keren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kill wat heb jij? jij wil dat ik geen hoop heb op iets dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.

Dan heb jij hier de hoop op dat Ajax ooit nog bij de beste gaat horen en dat nederland bij de beste hoort. Dat nederland die rechtstreekse plaatsing vasthoud, terwijl de kans daarop net zo klein is.

Ik wil best op het allerhoogste niveau actief zijn, maar dan vind ik wel dat we een betere prestatie moeten leveren dan de afgelopen 10 jaar.
Als je in 10 jaar niet is gelukt om een ronde verder te komen, wat heb je dan te zoeken in zo beker toernooi.
Als er op dat moment zelf ook een ander europees toernooi bezig is waar je zelf meer thuis hoort.

Ik denk dat Ajax beter aan doet door te presteren in El en even de CL uit je gedachten moet zetten. Om vervolgens sterker terug te keren.
Zucht.... Het is gewoon zoals het gaat worden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zucht.... Het is gewoon zoals het gaat worden
ja dus we raken de plek kwijt.
Dat vind jij erg, terwijl ik dat niet erg vind.

Wat heeft de cl wel en de el niet als je het geld niet meeneemt?
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je het wel meeneemt is het belangrijk geld.

Maar we stoppen want we worden het nooit eens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 augustus 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je het wel meeneemt is het belangrijk geld.

Maar we stoppen want we worden het nooit eens.
Lijkt mij prima.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 08 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 augustus 2015 - 23:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kijk je wel eens naar de Champions League? Snap niet dat je de vraag stelt.
Je speelt tegen mooiere tegenstanders in volle stadions. Welke club wil dat nou niet?
Ik verlies dan liever van Barcelona dan van Dnipro Dinepovicivicghtv.
Maar goed jij hebt blijkbaar net zoveel ambitie als de heren die 100 miljoen op de bank houden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 16:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk je wel eens naar de Champions League? Snap niet dat je de vraag stelt.
Je speelt tegen mooiere tegenstanders in volle stadions. Welke club wil dat nou niet?
Ik verlies dan liever van Barcelona dan van Dnipro Dinepovicivicghtv.
Maar goed jij hebt blijkbaar net zoveel ambitie als de heren die 100 miljoen op de bank houden.
Hou toch eens op over die 100 miljoen..dat is geen vrij te besteden bedrag
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:13   quote  deeplink  
5-3 thuis en 5-2 uit. Mooi resultaat! 😠
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
5-3 thuis en 5-2 uit. Mooi resultaat! 😠
Waar kan ik tekenen Wout? Spektakel man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft Jablonec in play-offs EL

0.0081160