|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Mogelijke opponenten Ajax in play-offs EL (Ajax Clubsite)
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We gaan eruit lul met die uitslagen hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ej lamzak, verwacht niet anders dat je gewoon 2x in voordeel van Ajax bedoeld... xD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jablonec....is dat de tweelingzus van Jinec....ik moet dat wijf niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die koplampen van haar lijken me opzich anders wel oké |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 16:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kijk je wel eens naar de Champions League? Snap niet dat je de vraag stelt. Je speelt tegen mooiere tegenstanders in volle stadions. Welke club wil dat nou niet? Ik verlies dan liever van Barcelona dan van Dnipro Dinepovicivicghtv. Maar goed jij hebt blijkbaar net zoveel ambitie als de heren die 100 miljoen op de bank houden. Haha ja man weggespeeld worden door barca dat is echt leuk om te zien.
Ik heb liever dat barca andere van de mat speelt dan Ajax. Bij Ajax zit het stadion ook in de El vol.
Heb jij overigens in de cl, porto of benfica gezien? Stadion zit daar echt niet vol.
Dortmund speelt El, spelen volgens mij in een groter stadion dan die van Bayern. Dus grote stadions zitten ook in de el.
Overigens heb ik ook de loting van de cl gezien en daar gaan ook een aantal kleine clubs sowieso door en een aantal grote sowieso eruit. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Durfde ik dat maar.... (Europees) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha ja man weggespeeld worden door barca dat is echt leuk om te zien. Ik heb liever dat barca andere van de mat speelt dan Ajax. Bij Ajax zit het stadion ook in de El vol. Heb jij overigens in de cl, porto of benfica gezien? Stadion zit daar echt niet vol. Dortmund speelt El, spelen volgens mij in een groter stadion dan die van Bayern. Dus grote stadions zitten ook in de el. Overigens heb ik ook de loting van de cl gezien en daar gaan ook een aantal kleine clubs sowieso door en een aantal grote sowieso eruit. Als jij nou ook ff nokt met welles nietus pieperij ouwe drollenzuiger! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Is goed.
Laat ik ook iets over de tegenstander zeggen. Ik ken de tegenstander niet. Mij zegt de overwinning tegen Kopenhagen niks.
Over de 2 kampen ben ik zeer positief gestemd. 3-0 thuis en 2-1 uit verlies, na 0-1 voorgestaan te hebben. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Tuurlijk ken jij de tegenstander niet. Net zo min als dat je verstand van voetbal hebt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ken jij de tegenstander wel dan?
Vertel. Waarop baseert jij dat ik geen verstand van voetbal zou hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Met Heitinga op de bank, Fischer weer hamstring, Sinkgraven op de verkeerde positie zetten,Gudelj op de bank,Bergkamp als wassen beeld thuis achter de TV, Klaassen uit vorm en een opgefokte FdB wordt het weer twee fijne wedstrijdjes toch ? Misschien kan Sar als directeur van wat ? nog wat shirtjes verkopen daar ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
We hebben morgen weer een goede uitslag nodig, dan krijgen we weer wat leuker commentaar is ook weer wat anders als dat we nu steeds lezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 23:53 schreef p111 het volgende:We hebben morgen weer een goede uitslag nodig, dan krijgen we weer wat leuker commentaar is ook weer wat anders als dat we nu steeds lezen. Komkommer tijd krijg je altijd kut commentaar.... |
|
|
|
|
eddy99
|
|
|
quote: Die zijn ongetwijfeld een stuk aantrekkelijker dan die verschrompelde zak van jou, domme sexist. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:14 schreef eddy99 het volgende:[..] Die zijn ongetwijfeld een stuk aantrekkelijker dan die verschrompelde zak van jou, domme sexist. Man man wat een opmerking....achterlijke moralist. Voetbal forums zitten vrijwel alleen mannen en daar kom je dit soort opmerkingen tegen.
Ik stel voor dat jij ff lekker optyft naar het Libelle forum....enne kom je aan Loetje dan kom je ook aan mij |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Man man wat een opmerking....achterlijke moralist. Voetbal forums zitten vrijwel alleen mannen en daar kom je dit soort opmerkingen tegen. Ik stel voor dat jij ff lekker optyft naar het Libelle forum....enne kom je aan Loetje dan kom je ook aan mij was dat laatste aan mij gericht?
Dat zou ik vreemd vinden want Loetje kotst mij uit. Zo groot probleem dat hij met mij heeft dat heb ik niet met hem. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] was dat laatste aan mij gericht? Dat zou ik vreemd vinden want Loetje kotst mij uit. Zo groot probleem dat hij met mij heeft dat heb ik niet met hem. Absoluut niet PA...dat mag je lekker met hem uitzoeken...ik heb ook niks tegen jou. Het is wel zo dat ik Loetje persoonlijk ken....maar dat heb ik met meerdere hier op het forum.
En geloof mij...Loetje kotst jou niet uit...over een paar weken zijn jullie weer vrienden...uit eindelijk zijn we allemaal Ajacieden
en dat paranoïde staat je niet....laat het los gap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Absoluut niet PA...dat mag je lekker met hem uitzoeken...ik heb ook niks tegen jou. Het is wel zo dat ik Loetje persoonlijk ken....maar dat heb ik met meerdere hier op het forum. En geloof mij...Loetje kotst jou niet uit...over een paar weken zijn jullie weer vrienden...uit eindelijk zijn we allemaal Ajacieden en dat paranoïde staat je niet....laat het los gap Nee, oke prima. Ik dacht even dat het aan mij gericht was. Omdat ik dat namelijk best goed kan begrijpen.
Als er namelijk zo word gepraat tegen elkaar dan kan ik mij voorstellen dat mensen dat vervelend vinden. Dat vind ik namelijk ook. Het word zelfs erger als je elkaar persoonlijk gaat kennen. Dan neem je namelijk voor elkaar op!
Dus vandaar!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 01:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, oke prima. Ik dacht even dat het aan mij gericht was. Omdat ik dat namelijk best goed kan begrijpen. Als er namelijk zo word gepraat tegen elkaar dan kan ik mij voorstellen dat mensen dat vervelend vinden. Dat vind ik namelijk ook. Het word zelfs erger als je elkaar persoonlijk gaat kennen. Dan neem je namelijk voor elkaar op! Dus vandaar!! Dat bedoel ik met het paranoïde ....jezelf persoonlijk gaan aantrekken moet je niet doen. Ik heb dat ook gedaan hoor en toen was het veel feller hier op het forum en heeft mij ook bannen gekost.
Maar mag ik vragen hoe oud/jong jij bent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 00:14 schreef eddy99 het volgende:[..] Die zijn ongetwijfeld een stuk aantrekkelijker dan die verschrompelde zak van jou, domme sexist. Whahaha ga stuk hier man! Ben blij dat jij meer op het geslacht van Carlo Boszhard gericht bent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:27 schreef RUKBOOR het volgende:Met Heitinga op de bank, Fischer weer hamstring, Sinkgraven op de verkeerde positie zetten,Gudelj op de bank,Bergkamp als wassen beeld thuis achter de TV, Klaassen uit vorm en een opgefokte FdB wordt het weer twee fijne wedstrijdjes toch ? Misschien kan Sar als directeur van wat ? nog wat shirtjes verkopen daar ? Hahaha tja niet te hopen.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 01:31 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat bedoel ik met het paranoïde ....jezelf persoonlijk gaan aantrekken moet je niet doen. Ik heb dat ook gedaan hoor en toen was het veel feller hier op het forum en heeft mij ook bannen gekost. Maar mag ik vragen hoe oud/jong jij bent Hoezo, is vrij onzinnige informatie. Hoe oud ik ben. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Eind van het jaar weten we allemaal wat er met het geld gaat gebeuren. Na de AVA..... (toch?) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax,
Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Klaassen, Bazoer, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Hopen op eerherstel en hopen dat Bazoer en Klaassen hun niveau weer halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|