|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Thanks, komt goed. Benin ieder geval al goedgekeurd door de douane! 😉
En war betreft de wedstrijd, ik heb vertrouwen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Klopt maar middenveld met Gudelj Bazoer Klaassen op 10 en Sinkgraven linksbuiten vond ik ook prima staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Thanks, komt goed. Benin ieder geval al goedgekeurd door de douane! 😉 En war betreft de wedstrijd, ik heb vertrouwen! Goedgekeurd ja? Had ik dan weer niet verwacht ;-). Ach anders had je de Kanarische weilanden nog als optie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 16:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klopt maar middenveld met Gudelj Bazoer Klaassen op 10 en Sinkgraven linksbuiten vond ik ook prima staan. Ik denk dat de bediening naar Milik ook cruciaal is. Die wordt al te vaak niet betrokken in het spel |
|
|
|
|
faust2
|
|
|
Zie elke wedstrijd dat ze beter gaan balle ik geniet er alweer van dat ze na 1 maandje bezig zijn nou een paar catastrofale fouten hebben gemaakt doet pijn .. maar het gaat helemaal goedkomen...HUP ... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 16:54 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat de bediening naar Milik ook cruciaal is. Die wordt al te vaak niet betrokken in het spel Dijks bediend Milik toch?! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 17:14 schreef faust2 het volgende:Zie elke wedstrijd dat ze beter gaan balle ik geniet er alweer van dat ze na 1 maandje bezig zijn nou een paar catastrofale fouten hebben gemaakt doet pijn .. maar het gaat helemaal goedkomen...HUP ... Hoi faust, wil jij mijn vriendje zijn? 😯 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga jij mij dumpen dan ??.....klootzak |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha beftekkel....goed zo ander grijp ik je |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ook NOOIT!! Baklap! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoe issie eigenlijk ouwe braadstengel? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kapsalon in je porum slome... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik leef nog....ga van de week Joduh eens opzoeken die woont hier ook |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gatverdamme!! Ik vreet geen kapsalon pik! Gewoon boerenkool!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zit je in een gesticht tegenwoordig dan?
Nee man, doe die gap de groeten van me. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eerder een moskee...maar dat is een lang verhaal gap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man gelukkig niet... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Oke cool, dacht al ff zie je....
Eerder een vriend daar kapot zien gaan 😩 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op kamer in Apeldoorn....is niet mijn keuze maar tis niet anders |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Valt mee dan, daar kunnen jullie uitkomen denk ik! Geef die braadstengel een boks van me! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Valt mee dan, daar kunnen jullie uitkomen denk ik! Geef die braadstengel een boks van me! Doe ik... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer is uit voorzorg niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het duel tegen AZ. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
tja zo zie je maar weer hoe hard je alle spelers nodig hebt, Kishna weg en heb je eigenlijk alleen die duitser nog en 2 middenvelders als backup voor linkerspits want ook Menig is weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cerny natuurlijk ook nog maar inderdaad, je haalt Younes en plots is zowel hij als Fischer toch geblesseerd. En zo komt bijvoorbeeld ook Gudelj echt wel aan zijn minuten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, Sinkgraven vind ik beter op die positie... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die gaat tenminste wel de combinatie aan met de spits of Klaassen om zelf voor het doel te komen. Eind van vorig seizoen was Fischer gretig en leek het wat omdat de rest al maanden slap speelden. Tot nu toe kan Fischer me nog niet bekoren ook constant die blessuretjes kan nog wel ff duren voordat hij pijnvrij is. |
|
|
|
|
tony1974
|
|
|
Sinkgraven links v gudelj middenveld en johnny op plaats van veldman ik zeg dan gaat het goed komen en dan gaat ajax met een 1-3 overwinning en 3 pnt terug naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Hoop natuurlijk op een overwinning voor ajax, zie het alleen somber in vanwege de tik tegen rapid en AZ heeft vertrouwen getankt tegen die Turkse ploeg. Het feit waar ik me meer aan irriteer zijn weer de vleugel posities voorin, ze zijn weer genoodzaakt om een middevelder op de vleugels neer te zetten als er een buitenspelers wegvalt ( zoals Fischer ). Die nieuwe aankoop Youness is ook geblesseerd. De vleugels hebben ze niet dubbel bezet en ze willen zogenaamd spelen met traditionele buitenspelers, op dit moment als het zo blijft zie ik een zelfde seizoen als vorig seizoen waarin ajax te zwak heeft ingekocht en teveel gokt op jeugd en dus weer langs de mand valt!
Ik hoop dat ik het mis heb en we gaan schitteren dit seizoen, te beginnen met vandaag. Come on AJAXXX !!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, 18km gelopen, zo effies douchen en dan mag het seizoen gaan beginnen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ben er ook niet gerust op. Molenaar zei vandaag dat Cruyff van mening is dat Ajax meer kwaliteit moet kopen als dat nodig is. En wanneer een salaris dan boven het miljoen komt moet je dat accepteren. Kijk......eindelijk een keer een opmerking waar ik blij van wordt!! En wat ik al een paar jaar roep. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: FF de wedstrijd van woensdag wegspoelen. Heb erna een feestje, hoop dat ik dan nog in feeststemming ben.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Opstellingen AZ - Ajax
Ajax begint zondag in Alkmaar aan een nieuw seizoen in de Eredivisie. Ten opzichte van de wedstrijd tegen Rapid Wien is er een wijziging in de basisopstelling van Ajax. Vanwege de afwezigheid van Viktor Fischer schuift Daley Sinkgraven een linie naar voren. Voormalig AZ-middenvelder Nemanja Gudelj verschijnt als linkshalf aan de aftrap. AZ Ajax begint om 12:30 uur. Volg het duel via Fox Sports, Ajax Radio en Twitter @AFCAjax. Toeschouwers:
Scoreverloop:
Scheidsrechter: Kuipers
Gele kaarten:
Opstelling AZ: Rochet, Johansson, Gouweleeuw, Van der Linden, Haps, Van Overeem, Henriksen, Ortiz, Haye, Dos Santos, Janssen.
Wissels: Coutinho, Luckassen, Wuytens, Mühren, Vaarnold, Hupperts, Tankovic.
Opstelling Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Wissels: Boer, Van Rhijn, Van der Hoorn, Heitinga, Sanogo, Schöne, Viergever. Ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Plaats de opstelling doodleuk in een ander forum.... Pff.
Come on! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, nog 10 minuten. Ik ben knap nerveus en niet bepaald gerust op een goede uitslag voor Ajax... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, Anwar denkt ook "laat ik eens schieten". Wat een treffer zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een goal!!
Ajax speelt overigens prima. Heeft AZ regelmatig onder druk. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 12:22 schreef Pietje het volgende:Mannen, nog 10 minuten. Ik ben knap nerveus en niet bepaald gerust op een goede uitslag voor Ajax... Al een beetje tot rust..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4 doelpogingen in 15 minuten kan ik mee leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het blijft verdedigend toch wel wat fragiel ogen, onzeker eigenlijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milik als aanspeelpunt prima trouwens de eerste 15 a 20 minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vond Ajax de eerste 20 minuten behoorlijk spelen. Zeker als je weet dat ze een flinke tik gehad hebben. |
|
|
|