BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 09 augustus 2015, 12:30); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Ok als je de bal niet krijgt wel lastiger..
Hield de bal de eerste 20 minuten continu goed bij. Erna krijgt ie geen bal meer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 augustus 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, hij werd gewoon niet aangespeeld. Dat lijkt me dodelijk voor een spits,
Hij wordt natuurlijk niet voor niks gewisseld.. Ben van mening dat je hem te vaak niet ziet..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 09 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Ajax had naast Milik een kwalitatief betere spits moeten halen. Desnoods voor 7 miljoen en meer salaris. Wat Molenaar vandaag ook al zei dat Cruyff ook van mening is dat je meer geld voor kwaliteit moet uitgeven. Nu heb je een speler die in je nadeel werkt. Huur dan niks!
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Slechtste man van het veld vond ik scheidsrechter Kuipers met het uitdelen van een aantal zeer kinderachtige gele kaarten. Dat zullen wel weer nieuwe instructies zijn uit "Zeist". Een toparbiter onwaardig optreden.
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij wordt natuurlijk niet voor niks gewisseld.. Ben van mening dat je hem te vaak niet ziet..
Feit is ook dat hij heel vaak niet aangespeeld wordt. Maakt 7 van zijn 10 kansen af en kan alles met zijn linkerbeen.
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch kan hij zomaar vanuit het niets beslissend zijn. Inderdaad vanmiddag niet.
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:24 schreef Pietje het volgende:
Slechtste man van het veld vond ik scheidsrechter Kuipers met het uitdelen van een aantal zeer kinderachtige gele kaarten. Dat zullen wel weer nieuwe instructies zijn uit "Zeist". Een toparbiter onwaardig optreden.
Als het dan geel is, had AZ er ook een aantal mogen krijgen. Zo inconsequent als de tyfus Pietje
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Zo en vanmiddag maar eens kijken naar onze verhuurde spits Zivkovic bij Willem II. Ik ben ontzettend benieuwd.
Eide
 Eide - zondag 09 augustus 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:27 schreef Pietje het volgende:
Zo en vanmiddag maar eens kijken naar onze verhuurde spits Zivkovic bij Willem II. Ik ben ontzettend benieuwd.
Als Zivkovic lekker opbloeit dan hebben we volgend jaar wel weer een mooi vooruitzicht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax had naast Milik een kwalitatief betere spits moeten halen. Desnoods voor 7 miljoen en meer salaris. Wat Molenaar vandaag ook al zei dat Cruyff ook van mening is dat je meer geld voor kwaliteit moet uitgeven. Nu heb je een speler die in je nadeel werkt. Huur dan niks!
Overmars wou dat wel doen maar werd terug gefloten door de rvc
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Als Zivkovic lekker opbloeit dan hebben we volgend jaar wel weer een mooi vooruitzicht.
Jup. En dan weer geen aansluiting naar de spits en de spits heeft het weer gedaan.

Ajax moet gewoon een type De Jong/Pele halen of met echte vleugels spelen. Anders blijven deze spitsen voor Jan met de korte achternaam bij Ajax
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies! En -ik heb het al veel vaker geschreven- op een of andere manier heb ik heel erg veel vertrouwen in Zivko. En nu al helemaal omdat hij de fouten (in zijn gedrag) enkel en alleen bij hemzelf zoekt. Komt goed!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Ajax speelde dit volwassen en sterk uit.
Az niet echt een kans gehad
Ajax zeker in de 2de helft een aantal kansen gehad.
Maar ik nooit een wedstrijd gezien of anders niet vaak dat alle kansen doelpunten werden.

Az was niet bij machte en Ajax speelde dit zakelijk sterk uit.
Dat mag ook wel eens gezegd worden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Jongens wie staat er bovenaan?
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies! En -ik heb het al veel vaker geschreven- op een of andere manier heb ik heel erg veel vertrouwen in Zivko. En nu al helemaal omdat hij de fouten (in zijn gedrag) enkel en alleen bij hemzelf zoekt. Komt goed!
Die gast heeft potentie waar je bang van wordt.
Maar als hij straks wel gaat spelen moet Ajax ook eens op een manier gaan spelen dat die jongen goals gaat maken, zoals met Milik nu.

Ik blijf zeggen dat er voor wat bij moet.

Heb Ajax vandaag veel afvallende ballen en duels zien winnen. Dat is al stukken beter.
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die gast heeft potentie waar je bang van wordt.
Maar als hij straks wel gaat spelen moet Ajax ook eens op een manier gaan spelen dat die jongen goals gaat maken, zoals met Milik nu.

Ik blijf zeggen dat er voor wat bij moet.

Heb Ajax vandaag veel afvallende ballen en duels zien winnen. Dat is al stukken beter.
Dat laatste was inderdaad zeer opvallend. De drive om bij balverlies te jagen op de bal om die terug te veroveren. Prima. Eén ding vind ik wat spijtig en dat is dat er door Ajax niet gescoord is in de tweede helft. Kennelijk vonden ze het wel goed zo. Maar volgens mij was deze wedstrijd bij uitstek geschikt om nu al aan het doelsaldo te werken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 09 augustus 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Kakkerlakken moesten weer dmv een pingel winnen......hahha seizoen is weer begonnen hoor!!!
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste was inderdaad zeer opvallend. De drive om bij balverlies te jagen op de bal om die terug te veroveren. Prima. Eén ding vind ik wat spijtig en dat is dat er door Ajax niet gescoord is in de tweede helft. Kennelijk vonden ze het wel goed zo. Maar volgens mij was deze wedstrijd bij uitstek geschikt om nu al aan het doelsaldo te werken.
Ook. Lag zoveel ruimte. Probleem is dat sommige wel wilde maar de voorhoede het volstrekt af liet weten. Dat kan opbreken. Maar dit moet vertrouwen geven.

Komende wedstrijden, Willem II (thuis), NEC (uit) en ADO (thuis) moet je vertrouwen gaan tanken. Erna Twente uit zal ietje lastiger zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Gisteren Man United - Tottenham gezien, nu Newcastle - Southampton. Maakt me wel trots, veel grote clubs met zoveel jongens hier uit de Eredivisie. Wijnaldum begint opvallend. Leuk om te zien
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook. Lag zoveel ruimte. Probleem is dat sommige wel wilde maar de voorhoede het volstrekt af liet weten. Dat kan opbreken. Maar dit moet vertrouwen geven.

Komende wedstrijden, Willem II (thuis), NAC (uit) en ADO (thuis) moet je vertrouwen gaan tanken. Erna Twente uit zal ietje lastiger zijn.
NAC?? speelt Ajax-1 af en toe in de Jupiler League?? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 augustus 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:43 schreef Loetje het volgende:
Gisteren Man United - Tottenham gezien, nu Newcastle - Southampton. Maakt me wel trots, veel grote clubs met zoveel jongens hier uit de Eredivisie. Wijnaldum begint opvallend. Leuk om te zien
Wilde ik ook net zeggen. Zoveel spelers uit de eredivisie maar ook nog veel die er kortgeleden speelden dus zo slecht is de eredivisie ook niet alleen jammer dat je ze niet langer kunt houden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kakkerlakken moesten weer dmv een pingel winnen......hahha seizoen is weer begonnen hoor!!!
Denk dat jij de wedstrijd niet gezien hebt..
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

NAC?? speelt Ajax-1 af en toe in de Jupiler League?? ;-)
Ik heb een probleem, een vreselijk woordenboek op me telefoon. NAC had ik vrijdag al gebruikt dus stond er nog in en corrigeert dat dan.
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wilde ik ook net zeggen. Zoveel spelers uit de eredivisie maar ook nog veel die er kortgeleden speelden dus zo slecht is de eredivisie ook niet alleen jammer dat je ze niet langer kunt houden.
Dat maakt dat het niveau zo snel weer daalt hier. Even over Wijnaldum, is afwachten natuurlijk maar als je de Eredivisie ontgroeid bent kom je daar gewoon als een heertje binnen. Wat is die gast sterk zeg
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb een probleem, een vreselijk woordenboek op me telefoon. NAC had ik vrijdag al gebruikt dus stond er nog in en corrigeert dat dan.
Hahaha. Geen punt vriend!
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Geen punt vriend!
Ghehe... Kleinkinderen nog op bezoek vandaag Pietje?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Haha die pele toch. Toch bijzonder carrière. vrijwel niks lukte begin daarvan. Gaat vervolgens door de zoon van koeman bij Feyenoord spelen en dan heeft hij er nu al 2 inliggen in Engeland

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ghehe... Kleinkinderen nog op bezoek vandaag Pietje?
Nee, die hebben vakantie met hun pappa en mamma en zitten op Ameland.
Mijn aanstaande kleinkind komt vanavond wel. Mijn zoon en schoondochter, die zwanger is, komen mee-eten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 09 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Points are in the pocket ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, die hebben vakantie met hun pappa en mamma en zitten op Ameland.
Mijn aanstaande kleinkind komt vanavond wel. Mijn zoon en schoondochter, die zwanger is, komen mee-eten.
Leuk man! Meestal zondags he?
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leuk man! Meestal zondags he?
Klopt Loetje. Maar ik heb hen toch al een poosje niet gezien. Zo'n week of zes geleden voor het laatst.
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt Loetje. Maar ik heb hen toch al een poosje niet gezien. Zo'n week of zes geleden voor het laatst.
PB gap!
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

PB gap!
En beantwoord. No worries.
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Ik kreeg net een telefoontje van een vriendin van mijn vrouw. Die moet halsoverkop naar de huisartsenpost. Het netvlies in één van haar ogen heeft losgelaten en dat is niet ongevaarlijk. Zondr twijfel daarna naar het ziekenhuis met haar. Ben zo weg dus. Ik hoop nog wel m'n zoon en schoondochter nog even te zien
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 augustus 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat maakt dat het niveau zo snel weer daalt hier. Even over Wijnaldum, is afwachten natuurlijk maar als je de Eredivisie ontgroeid bent kom je daar gewoon als een heertje binnen. Wat is die gast sterk zeg
Inderdaad loopt 2 of 3 man voorbij alsof ze er niet stonden. Sterk en fel begonnen vandaag.
Die Pelle blijft ook een fenomeen zeg kon weinig scoort nu wekelijks.
Eide
 Eide - zondag 09 augustus 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:23 schreef Pietje het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van een vriendin van mijn vrouw. Die moet halsoverkop naar de huisartsenpost. Het netvlies in één van haar ogen heeft losgelaten en dat is niet ongevaarlijk. Zondr twijfel daarna naar het ziekenhuis met haar. Ben zo weg dus. Ik hoop nog wel m'n zoon en schoondochter nog even te zien
Sterkte!
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Sterkte!
Ik ben alleen maar haar chauffeur en begeleider, want ze kan niks (meer) zien. En ik laat niet gauw mensen in de steek.

Welnu, ik ben nu weg. Ik wens mijn mede-Ajacieden een mooie avond.
faust2
 faust2 - zondag 09 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
Joh gister nog steen en been. . Waar zijn alle klaag zangen gebleven .. 1 luv u AJAX 4FR .. NO MATTER WHAT ..
3sterren
 3sterren - zondag 09 augustus 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boehoe.. Milik is gewoon ook nog te vaak onzichtbaar feit.
Omdat hij een spits is die in stelling moet worden gebracht maar wij spelen die jongen nooit aan of het js wnnr hij helemaal uitzakt
3sterren
 3sterren - zondag 09 augustus 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Ajax moest gwn 2 e helft doordrukken als het psv was geweest stond het 0-6 zo wordt je kampioen gretig zijn al sta je dik voor! Maar nee wij zijn ajax we zullen wel even rondtikken en laten zien dat we "domineren", we moeten gretiger zijn voor de rest prima uitslag
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:23 schreef Pietje het volgende:
Sterkte gappie!
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad loopt 2 of 3 man voorbij alsof ze er niet stonden. Sterk en fel begonnen vandaag.
Die Pelle blijft ook een fenomeen zeg kon weinig scoort nu wekelijks.
Vertrouwen is een sleutelwoord
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Als je 4 verdedigers meeneemt en speelt Ajax verdedigend niet slecht.

Je wilt aanvallend wisselen dan was millik de logische man die eruit ging.
Maar slecht speelde hij niet.
Hij word op het veld aangespeeld waar je niet veel aan hem hebt.

Millik hoeft in ieder geval nog niet te vrezen voor zijn basisplek.
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Haha, die McLaren belt even met die assistent manager om wat instructies door te geven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Stuk gaan. West Ham dat europees met een b of c elftal speelde en werd uitgeschakeld.
Staat nu met 0-2 voor tegen Arsenal.
Dat is een lekker begin voor Wenger
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Lelijke landing voor Anita
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Trouwens Molenaar zei dat hij verwacht dat er nog speler(s) komen, zou het ook zo zijn? Ik twijfel er wel aan
Loetje
 Loetje - zondag 09 augustus 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Wat een randdebiel die Mitrovic zeg. Maak je je debuut met een staande ovatie, maak je na 2 seconden spelen een schandalige overtreding...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 16:01 schreef Loetje het volgende:
Trouwens Molenaar zei dat hij verwacht dat er nog speler(s) komen, zou het ook zo zijn? Ik twijfel er wel aan
Molenaar meld ook dat de rvc het beleid van jc uitstippelt.
In ieder geval zei bepalen wat er gebeurd.

Zwartkruis melden al eerder dat overmars wel een spits wou halen van 10 miljoen.
Maar meld daarin dat rvc dat heeft geblokkeerd.
Rvc had ook problemen met het binnen halen van heintiga.

Volgens mij was het beleid zo dat de jeugd spelers de ruimte moeten krijgen.

Dus zegt molenaar eigenlijk dat Ajax van het gevoerde beleid af gaat wijken.
Lijkt mij dat molenaar hierin probeert te stoken binnen Ajax.

Het is overigens vreemd dat ik hem weer op tv zag.
Jaren gaat het goed door kampioensschap, dan zie je hem steeds minder.
Nu gaat het wat minder en promt hij is er weer...
Eide
 Eide - zondag 09 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Had ook rood mogen zijn voor Mitrovic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 09 augustus 2015, 12:30); 0 - 3

0.0083298