|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het is dat die speler opspringt want dat zijn potentiële benenbrekers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Snap sowieso die hele overtreding niet. 2 tellen in het veld... |
|
|
|
|
eddy99
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 14:22 schreef Eide het volgende:[..] Zo wordt Sanogo ook omschreven op Arsenal fora. Zijn zwakte in Engeland was dat hij volledig goalloos was. Maar als je hem nu ziet, sloom, slordig en impotent. Impotent? Ben je gisteravond wezen buurten bij Sanogo? Misschien dat hij daarom vandaag zozo was. Maar kunnen we die jongeman misschien even een paar weken geduld geven? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:23 schreef eddy99 het volgende:[..] Impotent? Ben je gisteravond wezen buurten bij Sanogo? Misschien dat hij daarom vandaag zozo was. Maar kunnen we die jongeman misschien even een paar weken geduld geven? Het is een forum. Meningen, live topics en dus live meningen. Als je niet tegen kritiek kan moet je misschien even jezelf opsluiten in een separeercelletje. Krijg je het allemaal niet zo mee.
Niemand zegt dat hij niet goed genoeg is, wel dat hij een drama was vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb ook het gevoel dat jij een oude bekende bent hier, en een die hier al moeilijkheden veroorzaakt heeft.
Maar is slechts een gevoel vooralsnog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Rare vogel die Hanssie Hanssie. Hele verhalen voor er een vraag komt. Maar ook Streppel zei ook nog iets over Zivkovic. Zit toch wel waarheid in denk ik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een beetje bekomen van de euforie van de overwinning zo eens even kort de wedstrijd in beschouwing nemen.
Ik heb vandaag een aanvallend Ajax gezien die echt wel toonde vooruit te willen voetballen. Hierin deden alle spelers ook mee. Daarbij wil ik specifiek toch Veltman en Riedewald noemen die maar heel zelden te betrappen waren op het balletje bloedeloos rondspelen achterin.
Ondanks dat Ajax wel wilde aanvallend sprankelt het duidelijk nog niet. Ajax blijft tegen een tegenstander als AZ makkelijk overeind omdat het over de hele linie meer individuele klasse heeft. Daaruit vallen de goals ook eigenlijk. Maar wat ik Ajax meer wil zien doen is lekker snel, vlijmscherp combinatievoetbal waardoor je een tegenstander echt kapot speelt. Dat heeft dit Ajax absoluut nog niet. Dat combinerend vermogen zal wel nodig zijn want je kan niet elke wedstrijd gokken op een waanzinnige knal van El Ghazi.
Dan even per linie; Verdedigend startte Ajax erg onzeker en leek AZ vaak gevaarlijk dan het daadwerkelijk was omdat Ajax daar niet met vertrouwen opereerde. Veltman speelde zoals hij op z'n sterkst is, stijf in de mandekking op de spits van de tegenstander. En dat voerde hij prima uit. Riedewald deed het ook goed maar wordt hopelijk wel wat dwingender achterin en daardoor wat meer vertrouwen gaat uitstralen. Dijks en Tete speelde beiden een prima wedstrijd. Tete verdedigend grote klasse maar kon aanvallend minder brengen. Dijks beleefde een eenvoudige middag verdedigend en deed aanvallend weer prima mee.
Het middenveld speelde redelijk. Hier moet Ajax meer kunnen profiteren van het fysieke en voetballende vermogen van Bazoer, Gudelj en Klaassen. Klaassen is nog altijd niet in vorm maar werkt hard. Gudelj speelde een zeer degelijke wedstrijd in een vrij controlerende rol. Won de duels die hij moest winnen en maakte een prima goal. Bazoer blonk met name uit in het veroveren van afvallende ballen. Hij mag in het vervolg wel iets meer ermee doen.
Voorin was toch weer het zwakke punt, ondanks de twee uitstekende goals van de verder onzichtbare El Ghazi. Milik startte prima maar kwam er daarna niet meer aan te pas. Sinkgraven speelde wat onzichtbaar op links en moest veel naar binnen komen om echt iets te doen. Schone viel overigens prima in, was dwingend in zijn spel en kwam tot een aantal kansen in een wedstrijd die wat dood leek te bloeden.
Ten slotte Sanogo. Het enige goede wat Sanogo tot nu toe voor Ajax heeft gedaan is tegen de keeper van Rapid Wien aanspringen. Verder kan ik mij geen enkel goed moment van Sanogo voor ogen halen. Dit moet rap anders want op deze manier is het plekje van Sanogo een verloren plek in de selectie.
Dan Ajax als geheel: Degelijk, ietwat sober maar wel effectief zonder veel weg te geven. Een voldoende voor de start van de competitie met de aantekening dat het voetbaltechnisch allemaal nog wel wat creatiever en rapper mag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blessure El Ghazi lijkt mee te vallen
Trainer Frank de Boer verwacht dat Anwar El Ghazi snel weer in actie kan komen voor Ajax. De rechtsbuiten viel tijdens de door zijn club gewonnen uitwedstrijd bij AZ (0-3) uit met een bilblessure. Hij tekende in de eerste helft voor 1-0 en 2-0. "Volgens mij valt het mee, zei De Boer. "Maar we moeten het maandag nog even goed bekijken.
De Boer is niet bang dat hij de komende week dun in zijn buitenspelers komt te zitten na het vertrek van Ricardo Kishna (Lazio Roma) en Queensy Menig (PEC Zwolle). "Armin Younes kan vanaf maandag volop trainen. Die is er snel weer bij. Ook de blessure van Viktor Fischer valt erg mee. Hij heeft zaterdag al meegetraind en is er volgende week misschien alweer bij. Bron |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 17:35 schreef Eide het volgende:Een beetje bekomen van de euforie van de overwinning zo eens even kort de wedstrijd in beschouwing nemen. Ik heb vandaag een aanvallend Ajax gezien die echt wel toonde vooruit te willen voetballen. Hierin deden alle spelers ook mee. Daarbij wil ik specifiek toch Veltman en Riedewald noemen die maar heel zelden te betrappen waren op het balletje bloedeloos rondspelen achterin. Ondanks dat Ajax wel wilde aanvallend sprankelt het duidelijk nog niet. Ajax blijft tegen een tegenstander als AZ makkelijk overeind omdat het over de hele linie meer individuele klasse heeft. Daaruit vallen de goals ook eigenlijk. Maar wat ik Ajax meer wil zien doen is lekker snel, vlijmscherp combinatievoetbal waardoor je een tegenstander echt kapot speelt. Dat heeft dit Ajax absoluut nog niet. Dat combinerend vermogen zal wel nodig zijn want je kan niet elke wedstrijd gokken op een waanzinnige knal van El Ghazi. Dan even per linie; Verdedigend startte Ajax erg onzeker en leek AZ vaak gevaarlijk dan het daadwerkelijk was omdat Ajax daar niet met vertrouwen opereerde. Veltman speelde zoals hij op z'n sterkst is, stijf in de mandekking op de spits van de tegenstander. En dat voerde hij prima uit. Riedewald deed het ook goed maar wordt hopelijk wel wat dwingender achterin en daardoor wat meer vertrouwen gaat uitstralen. Dijks en Tete speelde beiden een prima wedstrijd. Tete verdedigend grote klasse maar kon aanvallend minder brengen. Dijks beleefde een eenvoudige middag verdedigend en deed aanvallend weer prima mee. Het middenveld speelde redelijk. Hier moet Ajax meer kunnen profiteren van het fysieke en voetballende vermogen van Bazoer, Gudelj en Klaassen. Klaassen is nog altijd niet in vorm maar werkt hard. Gudelj speelde een zeer degelijke wedstrijd in een vrij controlerende rol. Won de duels die hij moest winnen en maakte een prima goal. Bazoer blonk met name uit in het veroveren van afvallende ballen. Hij mag in het vervolg wel iets meer ermee doen. Voorin was toch weer het zwakke punt, ondanks de twee uitstekende goals van de verder onzichtbare El Ghazi. Milik startte prima maar kwam er daarna niet meer aan te pas. Sinkgraven speelde wat onzichtbaar op links en moest veel naar binnen komen om echt iets te doen. Schone viel overigens prima in, was dwingend in zijn spel en kwam tot een aantal kansen in een wedstrijd die wat dood leek te bloeden. Ten slotte Sanogo. Het enige goede wat Sanogo tot nu toe voor Ajax heeft gedaan is tegen de keeper van Rapid Wien aanspringen. Verder kan ik mij geen enkel goed moment van Sanogo voor ogen halen. Dit moet rap anders want op deze manier is het plekje van Sanogo een verloren plek in de selectie. Dan Ajax als geheel: Degelijk, ietwat sober maar wel effectief zonder veel weg te geven. Een voldoende voor de start van de competitie met de aantekening dat het voetbaltechnisch allemaal nog wel wat creatiever en rapper mag. Ik ben ook niet geheel ontevreden, omdat op basis van individuele klassen effectiviteit de wedstrijd gewonnen is. AZ is ook zeker niet de gemakkelijkste tegenstander. Voor de eerste wedstrijd is het een prima begin. Ben ook benieuwd of Ajax nog spelers gaat kopen. Waar ik nog meer benieuwd naar ben is of er nog dragende spelers weg zullen gaan. Omdat dat wel een aderlating kan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
eddy99
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 16:26 schreef Loetje het volgende:Heb ook het gevoel dat jij een oude bekende bent hier, en een die hier al moeilijkheden veroorzaakt heeft. Maar is slechts een gevoel vooralsnog Misschien eens wat vaker op je verstand afgaan in plaats van je gevoel |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Helaas was ik onderweg terug van mijn vakantie en heb ik niet kunnen genieten van deze mooie overwinning! Maar wel helemaal top natuurlijk. Over een tijdje zullen we zien hoe sterk AZ dit seizoen is en hoe goed deze overwinning blijkt te zijn! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 17:35 schreef Eide het volgende:Een beetje bekomen van de euforie van de overwinning zo eens even kort de wedstrijd in beschouwing nemen. Ik heb vandaag een aanvallend Ajax gezien die echt wel toonde vooruit te willen voetballen. Hierin deden alle spelers ook mee. Daarbij wil ik specifiek toch Veltman en Riedewald noemen die maar heel zelden te betrappen waren op het balletje bloedeloos rondspelen achterin. Ondanks dat Ajax wel wilde aanvallend sprankelt het duidelijk nog niet. Ajax blijft tegen een tegenstander als AZ makkelijk overeind omdat het over de hele linie meer individuele klasse heeft. Daaruit vallen de goals ook eigenlijk. Maar wat ik Ajax meer wil zien doen is lekker snel, vlijmscherp combinatievoetbal waardoor je een tegenstander echt kapot speelt. Dat heeft dit Ajax absoluut nog niet. Dat combinerend vermogen zal wel nodig zijn want je kan niet elke wedstrijd gokken op een waanzinnige knal van El Ghazi. Dan even per linie; Verdedigend startte Ajax erg onzeker en leek AZ vaak gevaarlijk dan het daadwerkelijk was omdat Ajax daar niet met vertrouwen opereerde. Veltman speelde zoals hij op z'n sterkst is, stijf in de mandekking op de spits van de tegenstander. En dat voerde hij prima uit. Riedewald deed het ook goed maar wordt hopelijk wel wat dwingender achterin en daardoor wat meer vertrouwen gaat uitstralen. Dijks en Tete speelde beiden een prima wedstrijd. Tete verdedigend grote klasse maar kon aanvallend minder brengen. Dijks beleefde een eenvoudige middag verdedigend en deed aanvallend weer prima mee. Het middenveld speelde redelijk. Hier moet Ajax meer kunnen profiteren van het fysieke en voetballende vermogen van Bazoer, Gudelj en Klaassen. Klaassen is nog altijd niet in vorm maar werkt hard. Gudelj speelde een zeer degelijke wedstrijd in een vrij controlerende rol. Won de duels die hij moest winnen en maakte een prima goal. Bazoer blonk met name uit in het veroveren van afvallende ballen. Hij mag in het vervolg wel iets meer ermee doen. Voorin was toch weer het zwakke punt, ondanks de twee uitstekende goals van de verder onzichtbare El Ghazi. Milik startte prima maar kwam er daarna niet meer aan te pas. Sinkgraven speelde wat onzichtbaar op links en moest veel naar binnen komen om echt iets te doen. Schone viel overigens prima in, was dwingend in zijn spel en kwam tot een aantal kansen in een wedstrijd die wat dood leek te bloeden. Ten slotte Sanogo. Het enige goede wat Sanogo tot nu toe voor Ajax heeft gedaan is tegen de keeper van Rapid Wien aanspringen. Verder kan ik mij geen enkel goed moment van Sanogo voor ogen halen. Dit moet rap anders want op deze manier is het plekje van Sanogo een verloren plek in de selectie. Dan Ajax als geheel: Degelijk, ietwat sober maar wel effectief zonder veel weg te geven. Een voldoende voor de start van de competitie met de aantekening dat het voetbaltechnisch allemaal nog wel wat creatiever en rapper mag. Een perfecte analyse, Eide. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat zegt hetzelfde. Wordt lastig dan.... |
|
|
|
|
eddy99
|
|
|
quote: Eén conclusie is dan alvast duidelijk: verstand heb je niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat denk je? Ik ben de dozijn posts gepasseerd, tijd om ruzie te zoeken? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben blij dat ik jou al lang betrappen op de meest zinvolle en normale posts. Over verstand nog maar te zwijgen lamzak |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Even een beroep doen op jouw "verstand". Vind je dit een normale reactie? Als je niks zinnigers te melden hebt, blijf dan weg. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Dames, dames. Wat een misplaatste testosteron uitbarsting alweer. En dat terwijl we gisteren gewonnen hebben. Aan Eddy: de heren hebben gelijk inzake Sanogo. Dat lijkt mij ook een lapzwans eerste klas, type Sana. Maar goed, hij is er, dus we hebben het ermee te doen. En aan Eide en Loetje: laat nou eindelijk eens zien dat jullie een klein beetje gevoel voor humor en relativeringsvermogen hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Beetje roering op het forum kan ik altijd wel waarderen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 19:50 schreef Pietje het volgende:[..] Even een beroep doen op jouw "verstand". Vind je dit een normale reactie? Als je niks zinnigers te melden hebt, blijf dan weg. Haha, ik doe het ook Pietje. Beetje leven erin. Alleen kan ik die van hem niet plaatsen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 19:53 schreef romano het volgende:Dames, dames. Wat een misplaatste testosteron uitbarsting alweer. En dat terwijl we gisteren gewonnen hebben. Aan Eddy: de heren hebben gelijk inzake Sanogo. Dat lijkt mij ook een lapzwans eerste klas, type Sana. Maar goed, hij is er, dus we hebben het ermee te doen. En aan Eide en Loetje: laat nou eindelijk eens zien dat jullie een klein beetje gevoel voor humor en relativeringsvermogen hebben. Aan Romano,
Hoort erbij pik, af en toe wat bonje. Lekkaah man! Was vroeger veel erger hier. Actie = reactie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Breek me de bek niet open ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 20:32 schreef Loetje het volgende:[..] Aan Romano, Hoort erbij pik, af en toe wat bonje. Lekkaah man! Was vroeger veel erger hier. Actie = reactie Klopt....kreeg ook wel eens ban |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 19:53 schreef romano het volgende:Dames, dames. Wat een misplaatste testosteron uitbarsting alweer. En dat terwijl we gisteren gewonnen hebben. Aan Eddy: de heren hebben gelijk inzake Sanogo. Dat lijkt mij ook een lapzwans eerste klas, type Sana. Maar goed, hij is er, dus we hebben het ermee te doen. En aan Eide en Loetje: laat nou eindelijk eens zien dat jullie een klein beetje gevoel voor humor en relativeringsvermogen hebben. En dit van iemand die als aanhef "dames, dames" kiest. Laat jij eerst eens zien dat je enig besef van fatsoen hebt voordat je een ander oproept iets aan z'n gedrag te doen. Dan komt het allemaal wat minder hypocriet en kinderachtig over. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:[..] En dit van iemand die als aanhef "dames, dames" kiest. Laat jij eerst eens zien dat je enig besef van fatsoen hebt voordat je een ander oproept iets aan z'n gedrag te doen. Dan komt het allemaal wat minder hypocriet en kinderachtig over. Relax Eide....je maakt je veels te druk man |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb zo de schurft aan dit soort gelul, een beetje peppie op niets af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Snap sowieso niet wat ie komt doen. Geen een normale post. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:[..] En dit van iemand die als aanhef "dames, dames" kiest. Laat jij eerst eens zien dat je enig besef van fatsoen hebt voordat je een ander oproept iets aan z'n gedrag te doen. Dan komt het allemaal wat minder hypocriet en kinderachtig over. Tja, met dat gevoel voor humor gaat het in het geval van deze mevrouw dus niet meer goed komen vrees ik. |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Normaal? Wat is in uw ogen normaal, mevrouw? Zijn daar wellicht criteria of richtlijnen voor op dit forum. Zou me enorm helpen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 22:25 schreef romano het volgende:[..] Normaal? Wat is in uw ogen normaal, mevrouw? Zijn daar wellicht criteria of richtlijnen voor op dit forum. Zou me enorm helpen. Heb jij die nodig dan ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Beetje trollen. En dat andere figuur toch wel. Als het niet dezelfde is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 22:25 schreef romano het volgende:[..] Normaal? Wat is in uw ogen normaal, mevrouw? Zijn daar wellicht criteria of richtlijnen voor op dit forum. Zou me enorm helpen. Misschien moet je opflikkeren naar een diva forum. Met de grootste kam wat er te bedenken is. Geef er graag nader uitleg over. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 22:25 schreef romano het volgende:[..] Normaal? Wat is in uw ogen normaal, mevrouw? Zijn daar wellicht criteria of richtlijnen voor op dit forum. Zou me enorm helpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 22:25 schreef romano het volgende:[..] Normaal? Wat is in uw ogen normaal, mevrouw? Zijn daar wellicht criteria of richtlijnen voor op dit forum. Zou me enorm helpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moest gelijk weer aan die dwaas denken die hier al zoveel accounts had |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 22:23 schreef romano het volgende:[..] Tja, met dat gevoel voor humor gaat het in het geval van deze mevrouw dus niet meer goed komen vrees ik. Met die serieuze apenverhalen van jou wel? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is dan wel weer humor. :) Tijd voor bed Loetje? |
|
|
|
|
romano
|
|
|
quote: Ohoh, de dames raken een beetje van slag. Nou, trusten dan maar, meisjes. En morgen gezond weer op en op tijd naar jullie kantoorbaantje. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 23:21 schreef romano het volgende:[..] Ohoh, de dames raken een beetje van slag. Nou, trusten dan maar, meisjes. En morgen gezond weer op en op tijd naar jullie kantoorbaantje. Doe je wel je pyjama aan?
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whaha, nee man! Soms druk ik op posten maar dan doet ie niks, ook in de laadbalk niet. Normaal druk ik dan nog een keer en post ie er een, nu 4. Gehehe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 23:21 schreef romano het volgende:[..] Ohoh, de dames raken een beetje van slag. Nou, trusten dan maar, meisjes. En morgen gezond weer op en op tijd naar jullie kantoorbaantje. Ligt Eddy naast je? Doe hem maar lekker knuffelen. Troost bij elkaar zoeken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zucht ...eens in de zoveel tijd komen dit soort gasten voorbij, vaak zijn het ook oude bekende Vroeger branden ik ze af...ik heb daar de puf niet meer voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2015 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Zucht ...eens in de zoveel tijd komen dit soort gasten voorbij, vaak zijn het ook oude bekende Vroeger branden ik ze af...ik heb daar de puf niet meer voor Heb je die puf overgegeven dan? Vind het soms ook wel heerlijk, dit is ook een oude bekende. Te opzichtig weer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ramano is de chick van Rinus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: da's dan wel weer klote voor ze: kunnen ze niet eens meer hand in hand lopen ;-) |
|
|
|