|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wel...max 3 weken dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nope ben met het vrouwtje en onze beste vrienden in saint tropez. Huisje aan zee. Heerlijk man. Ff onthaasten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehe.... Was weer genieten, pfff. Lang geleden dat er een brandje was |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Nope ben met het vrouwtje en onze beste vrienden in saint tropez. Huisje aan zee. Heerlijk man. Ff onthaasten Ja dat zal wel. Bevalt het? Zal wel mooi zijn daar aan de blauwe zee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker. Bevalt goed. Alleen wel de laatste keer. Gewoon veel te veel geld wat het allemaal kost. Avondje uit eten is gewoon 350 euro met 4 man. Dat is voor een weekje wel te doen. Onze vrienden blijven twee weken. Die gaan hier altijd heen. Wij zijn vorig jaar geweest en dit jaar zijn we meegegaan omdat het de laatste x zonder kinderen is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Nope ben met het vrouwtje en onze beste vrienden in saint tropez. Huisje aan zee. Heerlijk man. Ff onthaasten Kwam ik twee keer per jaar...boten gluren en uit de buurt van de begraafplaats blijven....torentje op de hoek het eindpunt...rechts af richting begraafplaats |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker. Bevalt goed. Alleen wel de laatste keer. Gewoon veel te veel geld wat het allemaal kost. Avondje uit eten is gewoon 350 euro met 4 man. Dat is voor een weekje wel te doen. Onze vrienden blijven twee weken. Die gaan hier altijd heen. Wij zijn vorig jaar geweest en dit jaar zijn we meegegaan omdat het de laatste x zonder kinderen is. Dat is wel ziekelijk veel hè. Zou er voor mij niet inzitten, haha. Maar dan moet het eten neem ik aan ook wel héél erg goed zijn of?
Ja, je wordt papa hé. Trots op je man. Wanneer verwacht je je kereltje(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:58 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is wel ziekelijk veel hè. Zou er voor mij niet inzitten, haha. Maar dan moet het eten neem ik aan ook wel héél erg goed zijn of? Ja, je wordt papa hé. Trots op je man. Wanneer verwacht je je kereltje(?) Hehehehe slakken van een tientje.....1000 meter verder kan je ze zo oppakken...Jak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nooit op gap ;-). Heb er een vuurtje voor over. Moet er niet eens aan denken dat ik slakken eet man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:[..] Nooit op gap ;-). Heb er een vuurtje voor over. Moet er niet eens aan denken dat ik slakken eet man. Daarom...in het frans is het escargots en jij als boerenkinkel hebt geen idee wat je besteld ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daarom...in het frans is het escargots en jij als boerenkinkel hebt geen idee wat je besteld ;-) Vorig jaar Parijs gehad, daar sprak al amper iemand Engels! Jezus man...
Ik pak gewoon een pizzaatje Peet of iets wat er in ieder geval lekkerder uitziet als slakken! ;-)
En verstaan ze me niet, doe ik het in gebarentaal. Snappen ze het nog niet krijgen ze een middenvinger. Snappen ze me altijd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:19 schreef Loetje het volgende:[..] Vorig jaar Parijs gehad, daar sprak al amper iemand Engels! Jezus man... Ik pak gewoon een pizzaatje Peet of iets wat er in ieder geval lekkerder uitziet als slakken! ;-) En verstaan ze me niet, doe ik het in gebarentaal. Snappen ze het nog niet krijgen ze een middenvinger. Snappen ze me altijd ;-) Hehehehe...de woorden die ik moet weten in het frans ken ik wel en ik kom altijd een heel eind...hier in huis word ook frans gesproken en ik steek er wel wat van op |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vond dat vorig jaar in Parijs eigenlijk enorm meevallen. Maar misschien scheelt het dat ik een heel klein beetje steenkolen Frans spreek en nog iets meer versta. Maar het viel mij eigenlijk niet tegen en dan met name dat mensen wel bereid waren het te proberen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe...de woorden die ik moet weten in het frans ken ik wel en ik kom altijd een heel eind...hier in huis word ook frans gesproken en ik steek er wel wat van op Dat is de ideale training daarin gap! Ik spreek het voor geen meter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:26 schreef Eide het volgende:[..] Ik vond dat vorig jaar in Parijs eigenlijk enorm meevallen. Maar misschien scheelt het dat ik een heel klein beetje steenkolen Frans spreek en nog iets meer versta. Maar het viel mij eigenlijk niet tegen en dan met name dat mensen wel bereid waren het te proberen. Vond het waardeloos. Was daar met me ex vriendin inmiddels, die sprak het wel. Maar zelfs bij de metro's verstond de helft me niet. De kraampjes om die pannenkoeken met pasta te kopen waren mensen die het niet verstonden... (Hoe heten die dingen ook alweer?) Craps toch? En bij de Eifeltoren en bij de Notre Dame waren er ook 2 die me niet verstonden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:47 schreef remco k het volgende:Tering. Ben ff een weekje in zuid Frankrijk. En jullie kunnen niet van elkaar afblijven. Hahahahahahhahaha Welkom thuis, Remco. Leuke vakantie gehad? Ik moet nog zo'n 3 weken wachten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:51 schreef remco k het volgende:[..] Nope ben met het vrouwtje en onze beste vrienden in saint tropez. Huisje aan zee. Heerlijk man. Ff onthaasten Klinkt goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kwam ik twee keer per jaar...boten gluren en uit de buurt van de begraafplaats blijven....torentje op de hoek het eindpunt...rechts af richting begraafplaats Prima plek voor af en toe. Maar wil er niet te vaak heen. Zo ben ik namelijk helemaal niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:58 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is wel ziekelijk veel hè. Zou er voor mij niet inzitten, haha. Maar dan moet het eten neem ik aan ook wel héél erg goed zijn of? Ja, je wordt papa hé. Trots op je man. Wanneer verwacht je je kereltje(?) Eten is prima te noemen. Eet wel eens beter maar alles is hier gewoon duur. Kereltje komt als het goed is november. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zit er nog Pietje. Inmiddels een weekje en het bevalt prima. Ik ga zondag weer naar Nederland. Even kijken maar waarschijnlijk via een omweg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 23:30 schreef remco k het volgende:[..] Eten is prima te noemen. Eet wel eens beter maar alles is hier gewoon duur. Kereltje komt als het goed is november. Mooi man! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Ik zit er nog Pietje. Inmiddels een weekje en het bevalt prima. Ik ga zondag weer naar Nederland. Even kijken maar waarschijnlijk via een omweg. Ah zo, ik dacht dat je inmiddels weer thuis was. Haha. Verkeerd gedacht dus. Geniet nog even en een goede terugreis. Spreek je weer! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3 punten uit bij az!
Morgen 3-2 winst en ik ben tevree! |
|
|