|
|
raket
|
|
|
Bedankt R()b.Fr henkie.Ik vergeef je |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gestolen met een beetje hulp van de scheidsrechter! Goedmakertje vanuit Zeist ??? Maar mooi de 3 punten ... Gestolen? Hou op man, tal van kansen gehad om in de tweede helft veel meer doelpunten te maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Grote KENNER de grensrechter stond helemaal verkeerd het was wel een doelpunt, ik zat op één lijn maar verder is het zeer verdiend tweede plaats nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:31 schreef de bluffer het volgende:[..] Grote KENNER de grensrechter stond helemaal verkeerd het was wel een doelpunt, ik zat op één lijn maar verder is het zeer verdiend tweede plaats nu Dacht zelf ook dat het een doelpunt was.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:18 schreef moa het volgende:[..] Gestolen? Hou op man, tal van kansen gehad om in de tweede helft veel meer doelpunten te maken. Inderdaad niet gestolen. Penalty onterecht, al zwaait hij wel heel raar met zijn armen. Maar eerder hadden ze al een penalty moeten hebben, wel duidelijk hands. Save van v Beek niet te beoordelen op basis van tv beelden nog steeds niet. Geen camera op de achterlijn dus nooit te beoordelen. Waar is v Halst met zijn speeltje als je hem nodig hebt? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
wat beurt als ze eens echt goed gaan spelen? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hand naar de bal als een volleyballer, dan moet je niet zo achterlijk doen. Volgende keer laat hij het wel :D Nog ff wordt het een trend om als een debiel schijnbewegingen met je armen te maken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:34 schreef PieterBos het volgende:[..] Inderdaad niet gestolen. Penalty onterecht, al zwaait hij wel heel raar met zijn armen. Maar eerder hadden ze al een penalty moeten hebben, wel duidelijk hands. Save van v Beek niet te beoordelen op basis van tv beelden nog steeds niet. Geen camera op de achterlijn dus nooit te beoordelen. Waar is v Halst met zijn speeltje als je hem nodig hebt? Hij raakte de bal idd. niet en feitelijk dan geen penalty, maar als je zo hinderlijk met 2 armen als een debiel naar de bal staat te zwaaien vraag je er natuurlijk ook wel om. Daarbij had Feyenoord idd. rond de 70e minuut ook al eens een penalty moeten hebben, was een duidelijk naar de bal toe uitgestoken arm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door moa -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mogen handjes dicht knijpen met zo'n pro Feyenoord scheids! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die zijn er niet deze was pro Heerenveen ;-) Kunnen wij weer niets aan doen he... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zeg eh, ... Henkert |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:48 schreef moa het volgende:[..] Hij raakte de bal idd. niet en feitelijk dan geen penalty, maar als je zo hinderlijk met 2 armen als een debiel naar de bal staat te zwaaien vraag je er natuurlijk ook wel om. Daarbij had Feyenoord idd. rond de 70e minuut ook al eens een penalty moeten hebben, was een duidelijk naar de bal toe uitgestoken arm. Die andere handsbal was geen penalty waard joh.... uitgestoken arm als de bal van één meter tegen je aan geschoten wordt.
Kunnen we net zo goed op handen gaan mikken ipv tussen de palen te knallen of koppen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als je zo slecht speelt en wint wordt je kampioen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je zou het bijna denken! Met 10 man winnen van Utrèg past overigens prima in het rijtje dat erop volgt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha! Wij zijn de Kennerts van de week, Sevi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou, niet te vaak doen. Kan ook mislopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nieuwe naam: Lucky Feyenoord ??
Geen schorsing voor Karsdorp Geen doelpunt voor Sc Cambuur dankzij de arbitrage Penalty dankzij de scheidsrechter
mmm ... Het zat ons eens een keer niet tegen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We hebben het niet tegen. Dus die 020-er hierboven zit er dichtbij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee. Sorry L. is dacht niet hardop. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:08 schreef lijdensweg het volgende:Nieuwe naam: Lucky Feyenoord ?? Geen schorsing voor Karsdorp Geen doelpunt voor Sc Cambuur dankzij de arbitrage Penalty dankzij de scheidsrechter mmm ... Het zat ons eens een keer niet tegen!! Was geen rood. Was geen doelpunt. Er is ons een penalty onthouden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:02 schreef Barabas het volgende:Je zou het bijna denken! Met 10 man winnen van Utrèg past overigens prima in het rijtje dat erop volgt! Idd kampioenen! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Optimist! Ik hoop het van harte met je mee! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het gevoel is zeer groot, heeft alles te maken met kuyt! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:08 schreef lijdensweg het volgende:Nieuwe naam: Lucky Feyenoord ?? Geen schorsing voor Karsdorp Geen doelpunt voor Sc Cambuur dankzij de arbitrage Penalty dankzij de scheidsrechter mmm ... Het zat ons eens een keer niet tegen!! zeikerT |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:08 schreef lijdensweg het volgende:Nieuwe naam: Lucky Feyenoord ?? Geen schorsing voor Karsdorp Geen doelpunt voor Sc Cambuur dankzij de arbitrage Penalty dankzij de scheidsrechter mmm ... Het zat ons eens een keer niet tegen!! 1 Het recht heeft gezegevierd 2 Moeilijk moment. Ik zou zelf gokken op een doelpunt, maar geloof iedereen die zegt dat de bal niet volledig over de lijn was. Pleit nogmaals voor doellijntechnologie (en meer moderniseringen). 3 De gegeven penalty was onterecht, maar dom van die jongen om de scheids de mogelijkheid te geven een penalty te geven. Want er was wel degelijk een slaande beweging. Eerder niet gegeven penalty is geen argument, want dan zou het inderdaad een goedmakertje zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Betiteling Lucky Feyenoord is ook qua naamkeuze ongelukkig. En over 2 weken mogelijk weer compleet anders. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 00:26 schreef FR-Henk het volgende:Betiteling Lucky Feyenoord is ook qua naamkeuze ongelukkig. En over 2 weken mogelijk weer compleet anders. Ongelukkig? Of provocatie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ongelukkig, want onbewust. Overkomt L. ook wel eens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker niet ongelukkig , provocerend? Zekerssss ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Gewoon hersenloos dusssss ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat het je niet zint is het hersenloos ? Wow wat een redenering ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet je Eens kijken naar je eigen redeneringen als iemand bijvoorbeeld andere punten geeft dan jou. Maak je ze toch ook voor alles uit.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is dan niet zo'n mooie eigenschap van je. Want het is geen provocatie om een zinvolle discussie te starten. Het zit dan helaas meer in de hoek van kwetsen. En dan komen we dus inderdaad uit bij de opmerking van Renato. Jammer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 07:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Moet je Eens kijken naar je eigen redeneringen als iemand bijvoorbeeld andere punten geeft dan jou. Maak je ze toch ook voor alles uit.. Als iemand mij of een lid van mijn familie beledigd dan zou ik me moeten gedragen? Anderen lopen toch ook te zeiken over de punten die ik geef ... voor wat hoort wat! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 07:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Moet je Eens kijken naar je eigen redeneringen als iemand bijvoorbeeld andere punten geeft dan jou. Maak je ze toch ook voor alles uit.. Sommige spelers krijgen standaard een 3 in mijn geval. Ook anderen op dit forum redeneren zo ... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ach ja Henk zonder geluk vaart niemand wel. Gebeurt overal wel een keer. 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 07:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Sommige spelers krijgen standaard een 3 in mijn geval. Ook anderen op dit forum redeneren zo ... Kwiek kwiek aloo.. Maar hij dit of hij dat. Man je klinkt als een klein kind.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:16 schreef moa het volgende:[..] Helemaal niet vervelend, hij baalt nog gewoon van die gemiste kans en is boos, we moesten ons zorgen gaan maken als het hem niet uitmaakte dat hij niet gescoord had. En dan is zo traag van het veld lopen (bij een 0-0 stand!!!!) waardoor je je team benadeeld en tegen een doos vol bidons schoppen normaal? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat ie langzaam uit het veld liep stoorde mij nou ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet handig. Maar in de emotie waar hij zat (net een nieuwe opgelegde kans gemist), te snappen.
Zijn medespelers kunnen ook een rol op zich nemen in hem naar de kant te brengen. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Waarom zat Gustafsson niet op de bank? Weet iemand dat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:Niet handig. Maar in de emotie waar hij zat (net een nieuwe opgelegde kans gemist), te snappen. Zijn medespelers kunnen ook een rol op zich nemen in hem naar de kant te brengen. Jahaaaa die kijken wel uit😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk enkel al die reactie van die gasten op de bank toen hij die krat omschopte. Hahn keek nog niet eens. Die dacht straks pakt ie me bij de staart.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:Niet handig. Maar in de emotie waar hij zat (net een nieuwe opgelegde kans gemist), te snappen. Zijn medespelers kunnen ook een rol op zich nemen in hem naar de kant te brengen. Die watjes? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, zie wie het zegt !!! |
|
|
|