|
|
Stylzz
|
|
|
MAar eigenlijk bedoel ik dat t met deze spelers al moet kunnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Zou Tonny wel op de bank, tribune of bij een andere club willen zien. Eerst tekenen, anders opzouten Dit dus..😉 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tempo omhoog,druk zetten Gewoon gaan voetballen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
wordt vanzelf minder bij cambuur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gio heeft werk aan de winkel in de rust.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is er niet 1 voldoende. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt weer nergens op. Bilal en Kazim waardeloos.
El Ahmadi moest scoren, Kazim ook wel een kans |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een drama zeg die eerste helft! Werkelijk niks gecreëerd, alleen een kans dankzij Sc Cambuur zelf ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jawel, maar het zijn vijven en zessen. Tis net niet goed genoeg om Cambuur echt onder druk te zetten. Maar Feyenoord zit er niet heel ver van af. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was ik voor de wedstrijd al toen ik zag wie er in de basis staan !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:18 schreef lijdensweg het volgende:Wat een drama zeg die eerste helft! Werkelijk niks gecreëerd, alleen een kans dankzij Sc Cambuur zelf ... Kijk je hebt visie en je hebt visie.
En dit is nou echt onzin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kazim eruit, er hoeft niet eens een ander in.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer er dan maar ingooien.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is al langer bekend toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, met dit voetbal kan je de hele voorhoede wel opdoeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Kut wifi in Griekenland.Valt elke keer weg.Niet best zo te lezen?Pffff,weer hetzelfde liedje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat de radler nog maar ff staan raket.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan zit jij naar een andere wedstrijd te kijken! Dit is VISIE-LOOS ...
Geen Botteghin en Kramer als je die beschikbaar heb, is dat visie volgens jou? Blijkbaar wel ! Geen Elia ? Dat is VISIE toch ?
Kijk bij Ado Denhaag stellen ze Havenaar gelijk op, zonder moeite . En bij Feyenoord ??? Laten ze die anti voetballer kazim staan ... Mooi hoor zo'n VISIE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Iemand misschien wat beelden van de eerste helft? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geloof me die hoef je niet te zien, geen kans van beide kanten.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Inderdaad wat is die slecht en erger nog hij werkt totaal niet. Ik vind Karsdorp nog de beste. Bilal ook heel slecht. Van der Heijde redelijk el Ahamadi redelijk.Doe maar Manu voor bilal kramer voor kazim. Immers voor toornstra. Graag vastzetten 2e helft en beuken nu teveel slappe hap. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: HOHO!! Stylzz vind het een wereldpartij met VISIE ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan zit jij naar een andere wedstrijd te kijken! Dit is VISIE-LOOS ... Geen Botteghin en Kramer als je die beschikbaar heb, is dat visie volgens jou? Blijkbaar wel ! Geen Elia ? Dat is VISIE toch ? Kijk bij Ado Denhaag stellen ze Havenaar gelijk op, zonder moeite . En bij Feyenoord ??? Laten ze die anti voetballer kazim staan ... Mooi hoor zo'n VISIE Met dit materiaal moet je gewoon 0-4 winnen man. Tis geen Real.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bilal wordt een beetje verontrustend vindt ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu snap ik hoe je aan al je domme opmerkingen komt. Je leest niet of begrijpt het niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Exact, wat er nu staat moet dit weg kunnen voetballen. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Oke.Ik ga maar veel mythos drinken,altijd gezeik met Feyenoord:( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:26 schreef legrande het volgende:[..] Inderdaad wat is die slecht en erger nog hij werkt totaal niet. Ik vind Karsdorp nog de beste. Bilal ook heel slecht. Van der Heijde redelijk el Ahamadi redelijk.Doe maar Manu voor bilal kramer voor kazim. Immers voor toornstra. Graag vastzetten 2e helft en beuken nu teveel slappe hap. Nee joh, Kazim en Toornstra eruit is oke . Kramer en Botteghin erin, Karsdorp naar de positie van aanvallende middenvelder ... Manu ??? AUB niet zeg !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja maar dan moet je wel druk zetten constant gaan gaan gaan en niet die slappe hap zoals in de 1e helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:29 schreef legrande het volgende:[..] Ja maar dan moet je wel druk zetten constant gaan gaan gaan en niet die slappe hap zoals in de 1e helft. Zei ik ook al, veel meer naar voren spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bilal moet op rechts.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kijk je hebt visie en je hebt visie.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bilal heeft geen zin in dit tempo. Elia ook niet. Welke vleugel dan ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen wissels bij Feyenoord.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kijk je hebt visie en je hebt visie.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Ja samen met elia volgende week Vitesse op de vleugels en kuijt middenveld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:29 schreef legrande het volgende:[..] Ja maar dan moet je wel druk zetten constant gaan gaan gaan en niet die slappe hap zoals in de 1e helft. Juist..plus dat win je hier dik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een LUL die GIO dan !!! Of hij vind dat zijn VISIE prima wordt uitgevoerd ... |
|
|
|