|
|
BertusBadeend
|
|
|
Om onze voortgang te bekijken, ga ik dit seizoen deze thread bijhouden waarin van elke wedstrijd de statistieken terug te vinden zijn. Daarnaast (aangezien het nogal wat werk is) zal ik per 5 gespeelde wedstrijden ook de statistieken per speler plaatsen (hoeveel passen aankomen, hoeveel tackles, luchtduels noem het maar op).
De legenda voor de statistieken:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Top, man. Haal je heel wat onzinnige argumentaties mee weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Al neem ik de gegeven cijfers nooit serieus. Die zijn altijd maar vaag. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik weet niet wat ik hier mee moet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Welke onzinnige argumentaties? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Uit de lucht gegrepen meningen om een speler af te kraken/op te hemelen. Wemelt het hier van. Jij bijvoorbeeld.
Nu kun je dat met cijfers aantonen, op terzijde schuiven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn we misschien van dat geraaskal af.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Aantal schoten staan in de wedstrijd statestieken 9 om 10, bij jou 7 om 10. Balbezit 51% om 49%, bij jou 49.5% om 50.5%.
Welke is nu juist? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bij v Beek hoort een C te staan vlgs mij. Cijfers inderdaad wazig |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ok Kongolo beste man van het veld volgens deze methode. Als team ruim voldoende. Nuttig topic |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wheater: Clear Zeker door Piet Paulusma doorgegeven. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:20 schreef Fart het volgende:Aantal schoten staan in de wedstrijd statestieken 9 om 10, bij jou 7 om 10. Balbezit 51% om 49%, bij jou 49.5% om 50.5%. Welke is nu juist? Goede vraag. Deze module is gemaakt voor die hard gokkers dus het lijkt me kleine kans dat ze ernaast zitten. Ik zal volgende wedstrijd eens tellen en hem ernaast houden. Kijken wat ie als een schot beschouwt |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Wel geinig om te zien dat alleen Immers Kazim en Toornstra minder dan een 7 krijgen. Misschien kramertje basis en gusta eens voor de wolven gooien?
Had eigenlijk gehoopt dat ze gusta in deze relatief makkelijke pot zouden brengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:28 schreef BertusBadeend het volgende:Wel geinig om te zien dat alleen Immers Kazim en Toornstra minder dan een 7 krijgen. Misschien kramertje basis en gusta eens voor de wolven gooien? Had eigenlijk gehoopt dat ze gusta in deze relatief makkelijke pot zouden brengen Was niet zo makkelijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:28 schreef BertusBadeend het volgende:Wel geinig om te zien dat alleen Immers Kazim en Toornstra minder dan een 7 krijgen. Misschien kramertje basis en gusta eens voor de wolven gooien? Had eigenlijk gehoopt dat ze gusta in deze relatief makkelijke pot zouden brengen Toch een goeie !!! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die cijfers zijn wel echt lachwekkend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bilal 7,9? Gescoord maar verder niet goed. Immers? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Cijfers worden statistisch bepaald. Vilhena heeft kort gespeeld maar vaak bal verloren. Dus krijgt ie slecht cijfer.
Ik vraag me af wat ze als basis cijfer gebruiken. FM gebruikt bijvoorbeeld 6.7 als uitgangspunt en dat wordt beter of slechter ahv prestaties.
Kongolo veel goede tackles en een goede voorzet waaruit een 'shot' kwam. Dus goed cijfer. VD Heijden paar goede tackles en veel korte passes die dus vaker aankomen dan een Botteghin met minder tackles (korter gespeeld) en die vaker de lange bal speelde.
Ik ga ze eens mailen hoe het cijfer wordt bepaald :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap ik ook niet echt. Wie stelt die cijfers samen en welke geesten waarderen die spelers dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dus hoe vaker je risicoloos terugspeelt op Vermeer, hoebhoger je cijfer? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een belachelijke cijfers bij Feyenoord - Vitesse !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet meteen alles afbranden, misschien eens vergelijken met een andere site die t ook bijhoudt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|