BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgende Ajciedjes

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 01:43   quote  deeplink  
Ik heb een kind...een meid van 9 jaar.

Wat ik vanavond op het forum las verward mij.
Als je als ouder om wat voor een reden dan ook reanimatie weigert op een kind wat geen idee heeft wat geloof is dan komt dat bij mij niet binnen.

Als je dan figuren hebt zoals PA dan begrijp ik het helemaal niet meer

Wout is 1 van de weinige die mij wel begrijpt....maar allah's wil en gods wil....optyfen met die gedachtes...een kind kiest niet puur omdat ze dat niet kunnen.

Een ouder hoort ten alle tijden voor de regulieren medische wetenschap te kiezen....en eigenlijk is het geen keuze
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:11   quote  deeplink  
Man al heb je een kind van 9 heel dat kind mag gewoon niet gereanimeerd worden geloof boven alles.

Dus rot op als jou kind dood gaat en er is een gelovige bij heb je pech
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:11 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:
Man al heb je een kind van 9 heel dat kind mag gewoon niet gereanimeerd worden geloof boven alles.

Zitten een aantal steken los hé. Ooit wel eens gedacht om jezelf op te laten nemen?

Ik hoop dat jij nooit een kind krijgt want die zou de slechtste vader hebben die je je kan bedenken. Wat een mongool ben jij zeg.

Misschien moet je je reet in die van een gelovige stoppen en helemaal doorduwen.

Praat niet over kinderen van 9, en over geen een kind, zielige vuile rat.

Dit soort gasten zou ik graag tegenkomen. En dan mag je zo iets voor mijn neus over mijn kind zeggen. Je zult al je tanden doorslikken en je ingewanden uitkotsen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 02:21   quote  deeplink  
quote:

Pardon....waar hebben ze jou vrijgelaten dan bloedmongool....poten af van mijn dochter en ga er zeker niet mee spotten...maffe idioot
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pardon....waar hebben ze jou vrijgelaten dan bloedmongool....poten af van mijn dochter en ga er zeker niet mee spotten...maffe idioot
Allah zijn geloof is heilig en als dat ten koste van je dochter gaat heb je pech en dat weet jij goed

Jou dochter is niks keer dan andere dus je lult zoals ik al zei als je of ze kanker krijgt ben je ook overgelaten aan het lot dat is het leven dus lul niet vieze teringzakk
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zitten een aantal steken los hé. Ooit wel eens gedacht om jezelf op te laten nemen?

Ik hoop dat jij nooit een kind krijgt want die zou de slechtste vader hebben die je je kan bedenken. Wat een mongool ben jij zeg.

Misschien moet je je reet in die van een gelovige stoppen en helemaal doorduwen.

Praat niet over kinderen van 9, en over geen een kind, zielige vuile rat.

Dit soort gasten zou ik graag tegenkomen. En dan mag je zo iets voor mijn neus over mijn kind zeggen. Je zult al je tanden doorslikken en je ingewanden uitkotsen!
Hahaah geloof je je nou zelf het is toch gewoon zo wat ik zeg rot toch op man en neem je vader en moeder mee of je kind je lult alleen maar onzin het geloof is gewoon een feit
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:28 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:

[..]

Hahaah geloof je je nou zelf het is toch gewoon zo wat ik zeg rot toch op man en neem je vader en moeder mee of je kind je lult alleen maar onzin het geloof is gewoon een feit
Ik denk dat jij helemaal alleen op de wereld bent. Niemand om je heen hebt en eenzaam zal wegkwijlen. Precies wat dit soort teringhonden als jij verdienen. Het pijnlijkste wat er bestaat.

Als je namelijk weet waarover je praat en de mensen waardeert die je lief hebben zul je dit je strot nooit uitkrijgen. Je bent een volstrekt losgeslagen parasiet die van mij helemaal naar de tyfus geslagen mag worden.

Heb je ouders en kind lief, als je ze kwijt bent praat je anders. Maar volgens mij ben jij zoals ik al zei eenzaam. Dat kun je dit soort dingen zeggen omdat de hele wereld jou haat. Je bent echt de grootste niksnut. Misschien jezelf opsluiten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:27 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:

[..]

Allah zijn geloof is heilig en als dat ten koste van je dochter gaat heb je pech en dat weet jij goed

Jou dochter is niks keer dan andere dus je lult zoals ik al zei als je of ze kanker krijgt ben je ook overgelaten aan het lot dat is het leven dus lul niet vieze teringzakk
Zo wat een geweldige post ....tering wat ben jij een lamlul en laat mijn dochter er buiten lafbek
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Loop er een dag mee rond en je krijgt het je smerige teringsmoel niet meer uit. Jou moeten ze in de elektrische stoel zetten. Totaal geen toegevoegde waarde voor de samenleving ben jij
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Loop er een dag mee rond en je krijgt het je smerige teringsmoel niet meer uit. Jou moeten ze in de elektrische stoel zetten. Totaal geen toegevoegde waarde voor de samenleving ben jij
Val lekker dood ofzo je weet niet wat je zegt heel het leven is een lot is gewoon een feit
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo wat een geweldige post ....tering wat ben jij een lamlul en laat mijn dochter er buiten lafbek
Bepaald ikzelf wel magool

Dat je zo praat zal wel betekene dat je slecht voor haar bent. Doe je stiekem stoute dingen met haar zekker ik heb het alleen over feiten ga wat nuttigs doen met haar en niet een smerig
9 jarige hahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:43   quote  deeplink  
Boudewijn, tyf deze gozer eraf aub...
ajax/410
 ajax/410 - woensdag 12 augustus 2015 - 03:23   quote  deeplink  
Dat alsjeblieft alle islamieten zoals deze gast hier oprotten uit ons land. Dat je uberhaupt zo dom kan zijn om in al die onzin van Allah te geloven en daarna nog dommer kan zijn door dit soort teksten te posten. En daarna maar weer janken dat alles wat Geert Wilders doet discriminatie is. Tyf alsjeblieft een heel eind op.
romano
 romano - woensdag 12 augustus 2015 - 07:30   quote  deeplink  
Misschien dat jullie met zijn alleen nog eens even de Algemene Voorwaarden van dit Forum moeten doorlezen. Dan komen jullie ongetwijfeld (indien de verstandelijke vermogens dat tenminste toelaten) tot de conclusie dat er voor dit soort teksten hier geen plek is.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 12 augustus 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Peet. Het is makkelijk praten, maar enige manier is die gasten dood negeren hier. Ze vinden het alleen maar leuk om te provoceren op een gevoelige plaats.
Ondertussen is hun eigen zogenaamde en zelfbenoemde profeet Mohammed een vieze pedo geweest, dus die gast heeft geen recht van spreken met zijn fin kut geloof.
Kut geloof kut volk. Elk geloof is kut.
Ik ben ook christelijk opgevoed, maar ermee gebroken sinds enkele jaren en dit heeft mij goed gedaan. Stelletje hypocriete randdebielen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Hahahaha peetje wat heb je nou weer ontketend?!

Ook mooi dat er een krulslof meeleest, meteen een accou t aanmaakt omdat hij waarschijnlijk alleen maar meeleest om een stijve te krijgen van el ghazi.....gaat nog eens als een mongool reageren ook en dit weekend staat ie met zn scootertje op de hoek van het schoolplein, met een blonde aso chick uit NEDERLAND die hem een peukie en een slokje van haar breezer geeft....

Eeeej die zoete sap is lekkerr mannn!!! Magk nog een sigareeeetje schatje....ALLAH KIJKT TOCH NIET HE??

Weet je?
Het feit dat wij geen apen vlees eten is omdat het onze voorouders waren...
Snap je nu waarom die moslims geen varkens eten?
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat jij je eigen nickname erg veel eer aan doet: Je gelooft jezelf kennelijk niet. Wat een ongelooflijke onzin schrijf jij hier. Probeer je hier een beetje te choqueren? Geloof is het grootste kwaad wat er ooit is "uitgevonden", is gecreeërd door de mensheid. Kijk naar de strijd destijds in Noord-Ierland tussen katholieken en protestanten, kijk naar de de poging van Hitler om de Joden uit te roeien, kijk naar de kolonisten in Israël die een brandbom in een huis gooiden van een Palestijns gezin, wardoor een kindje van 18 maanden het leven liet, kijk naar die islamitische extremisten met al hun onthoofdingen van anders denkenden... Ik denk dat jij je met deze post diep zou moeten schamen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je eigen nickname erg veel eer aan doet: Je gelooft jezelf kennelijk niet. Wat een ongelooflijke onzin schrijf jij hier. Probeer je hier een beetje te choqueren? Geloof is het grootste kwaad wat er ooit is "uitgevonden", is gecreeërd door de mensheid. Kijk naar de strijd destijds in Noord-Ierland tussen katholieken en protestanten, kijk naar de de poging van Hitler om de Joden uit te roeien, kijk naar de kolonisten in Israël die een brandboom in een huis gooiden van een Palestijns gezin, wardoor een kindje van 18 maanden het leven liet, kijk naar die islamitische extremisten met al hun onthoofdingen van anders denkenden... Ik denk dat jij je met deze post diep zou moeten schamen!!
Zo is het pietje!

Ik ben een beetje bang dat dit hier uit de hand gaat lopen dus ik stop maar even met reageren.

Straks zit ik in de auto zie je...IK GA ZE ZOEKEN!! HAHAHA
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 augustus 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Is het troll tijd hier of zoiets?
Allemaal nieuwe namen en er komt geen zinnig woord uit..
Wie maakt al die nep accounts aan?
Is die kickboxer terug?
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zo is het pietje!

Ik ben een beetje bang dat dit hier uit de hand gaat lopen dus ik stop maar even met reageren.

Straks zit ik in de auto zie je...IK GA ZE ZOEKEN!! HAHAHA
Kijk maar uit vriend. Niet (meer) reageren zou inderdaad het beste zijn. Dan bloedt het gewoon dood. Dat ga ik waarschijnlijk ook maar doen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Cheers!
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 12:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Cheers!
Cheers, gappie!
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je eigen nickname erg veel eer aan doet: Je gelooft jezelf kennelijk niet. Wat een ongelooflijke onzin schrijf jij hier. Probeer je hier een beetje te choqueren? Geloof is het grootste kwaad wat er ooit is "uitgevonden", is gecreeërd door de mensheid. Kijk naar de strijd destijds in Noord-Ierland tussen katholieken en protestanten, kijk naar de de poging van Hitler om de Joden uit te roeien, kijk naar de kolonisten in Israël die een brandbom in een huis gooiden van een Palestijns gezin, wardoor een kindje van 18 maanden het leven liet, kijk naar die islamitische extremisten met al hun onthoofdingen van anders denkenden... Ik denk dat jij je met deze post diep zou moeten schamen!!
Al die gasten schamen zich niet en weten niet wat ze zeggen. Identiek is het topic op het PSV forum. Jariheld noemt ie zichzelf.

Forum is naar de klote, dit soort dingen over onze kinderen dan kunnen ze ruzie krijgen Pietje
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Krulslof..😂😂😂😉😂
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al die gasten schamen zich niet en weten niet wat ze zeggen. Identiek is het topic op het PSV forum. Jariheld noemt ie zichzelf.

Forum is naar de klote, dit soort dingen over onze kinderen dan kunnen ze ruzie krijgen Pietje
Forum is niet naar de klote Syl, zulk afval zal altijd blijven komen, ik vind het juist mooi om te zien dat het gros zich daar tegen keert. Zijn dus toch nog genoeg mensen met een gezond verstand..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kijk maar uit vriend. Niet (meer) reageren zou inderdaad het beste zijn. Dan bloedt het gewoon dood. Dat ga ik waarschijnlijk ook maar doen.
Werkt niet bij trollen Piet, die blijven terugkomen..
Nenam zit hier ook al weer meer dan 5 jaar..😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos --
Brandje
 Brandje - woensdag 12 augustus 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:

Ik heb jouw moeder gereanimeerd nadat ze bijna stikte van het zaad wat ik in haar mond had gespoten. Heerlijk vond ze het. Misschien ben ik jouw pappa wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Brandje --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 13:49   quote  deeplink  
Melden is de enigste oplossing, behalve dan bij onze vriend jiu jitsu uiteraard..
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 augustus 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Als dit allemaal volwassenen zijn is het van een bedenkelijk niveau.
Sorry dat ik het zo zeg maar ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 14:31   quote  deeplink  
😂
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
@ Loetje, Renato, Nenam_tiL (en anderen).

Er zijn veel posts waarop ik individueel zou moeten reageren, maar ik probeer het in deze ene post onder te brengen.

Jullie allen kennen mijn mening over buitenlanders en/of medelanders. Ik zal nooit generaliseren, daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Onder die bevolkingsgroep ken ik een aantal zeer aardige en lieve mensen, maar ook ken ik een aantal grote schoften. Jullie weten ook dat ik een gruwelijke hekel heb aan Geert Wilders. Hij is slecht voor onze samenleving, maar ook is hij slecht voor onze economie. Toch heeft ook hij een aantal goede punten, zoals elke politicus wel iets "goeds" heeft of punten waar je het volstrekt mee oneens bent. Het "goede" aan Widers is het feit, dat hij wil dat buitenlanders/medelanders zich aan onze vrijheid van meningsuiting, cultuur en normen en waarden dienen aan te passen zoals het niet (meer) dragen van gezichtsbelemmerende kledingstukken. Omgekeerd gebeurt dat namelijk wel. Zoals velen van jullie weten heb ik voor mijn werk destijds de complete wereld afgereisd. Zo kwam ik jaren geleden in Pakistan. Nota bene op verzoek van mijn Pakistaanse "tegenpartij" is mijn vrouw eens meegegaan. Er werd onmiddellijk een lijstje meegezonden waaraan zij diende te voldoen: zij moest per se een soort sluier dragen, een hoofdbedekking (sjaal). Omdat die ontmoeting voor iedereen erg belangrijk was, zijn wij overal aan tegemoet gekomen... Waarom zou de Nederlandse samenleving dat ook niet kunnen eisen? Je mag komen, je bent van harte welkom, maar weet wel dat we in Nederland (of het Westen) anders, vrijer met elkaar omgaan. Pas je dus direct aan en als je dat in principe niet kunt, dan heb je in Nederland niets te zoeken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Het ging mij primair over hulp aan kinderen waar dan ook...geloof komt dan ook om de hoek kijken...in de bible belt mogen ze niet gevaccineerd worden een Jehova mag geen bloedtransfusie
Ik ben tegen elke vorm van geloof....simpelweg omdat ik het allemaal flauwe kul vind, het is opium voor het volk.
Een kind (volwassenen ook) moet ten alle tijd hulp krijgen om wat van manier dan ook een kind is niet mondig genoeg om te zeggen het is de wil van god of allah of wie dan ook een volwassene moet dat voor zijn eigen weten, daar heb ik dan ook geen moeite mee al blijf ik het raar vinden.
Overigens ben ik weer aardig tot bedaren dus ik heb mijn zegje nu wel gedaan
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:12 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het ging mij primair over hulp aan kinderen waar dan ook...geloof komt dan ook om de hoek kijken...in de bible belt mogen ze niet gevaccineerd worden een Jehova mag geen bloedtransfusie
Ik ben tegen elke vorm van geloof....simpelweg omdat ik het allemaal flauwe kul vind, het is opium voor het volk.
Een kind (volwassenen ook) moet ten alle tijd hulp krijgen om wat van manier dan ook een kind is niet mondig genoeg om te zeggen het is de wil van god of allah of wie dan ook een volwassene moet dat voor zijn eigen weten, daar heb ik dan ook geen moeite mee al blijf ik het raar vinden.
Overigens ben ik weer aardig tot bedaren dus ik heb mijn zegje nu wel gedaan
Twijfel maar niet, Peet, ik ben het met je eens. Zeker wat betreft kinderen. Wat geloof betreft, dat is nou net één van die vrijheden in onze democratie. Helaas kunnen velen niet met die vrijheid omgaan.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 augustus 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Twijfel maar niet, Peet, ik ben het met je eens. Zeker wat betreft kinderen. Wat geloof betreft, dat is nou net één van die vrijheden in onze democratie. Helaas kunnen velen niet met die vrijheid omgaan.
Klopt en doordat mensen niet met deze vrijheid om kunnen gaan ontstaan er oorlogen.
Worden nog steeds dagelijks duizenden mensen vermoord uit geloofsovertuiging.
Heel triest eigenlijk
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:23 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Klopt en doordat mensen niet met deze vrijheid om kunnen gaan ontstaan er oorlogen.
Heel triest eigenlijk
Daar heb je volstrekt gelijk in en dat schreef ik ook al eerder!
Eide
 Eide - woensdag 12 augustus 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:23 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Heel triest eigenlijk
Diep triest. Maar laten we vooral niet vergeten dat er ook dagelijks mensen sterven vanwege allerlei andere zaken. ook in onze "moderne" westerse wereld. Dat slavernij heel gewoon is in onze wereld. Dat mensenhandel welig tiert en dat desondanks er mensen zijn die met tientallen en soms honderden tegelijkertijd voor duizenden dollars op een krakkemikkig bootje stappen omdat alles beter is als het vooruitzicht thuis...

En dat heeft meestal niets met religie te maken. Ik snap daarom die focus op religie niet zo. Alsof dat de enige veroorzaker van ellende is in onze wereld. Ik wil er ook geen politieke discussie van maken maar soms vraag ik mij wel eens af of religie niet te veel en te makkelijk wordt misbruikt voor allerlei standpunten. Zowel in Nederland als in allerlei buitenlanden.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 16:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Diep triest. Maar laten we vooral niet vergeten dat er ook dagelijks mensen sterven vanwege allerlei andere zaken. ook in onze "moderne" westerse wereld. Dat slavernij heel gewoon is in onze wereld. Dat mensenhandel welig tiert en dat desondanks er mensen zijn die met tientallen en soms honderden tegelijkertijd voor duizenden dollars op een krakkemikkig bootje stappen omdat alles beter is als het vooruitzicht thuis...

En dat heeft meestal niets met religie te maken. Ik snap daarom die focus op religie niet zo. Alsof dat de enige veroorzaker van ellende is in onze wereld. Ik wil er ook geen politieke discussie van maken maar soms vraag ik mij wel eens af of religie niet te veel en te makkelijk wordt misbruikt voor allerlei standpunten. Zowel in Nederland als in allerlei buitenlanden.
Dat klopt zeker, Eide, maar dat is een tweede (en derde) grote groep, naast de extremisten van diverse religies en daar begon deze discussie over.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Iemand heeft een topic geopend omdat ik iets zei.

Ten 1ste vind ik dat een zeer grote eer. Wat ik zeker niet verdien.

Ten 2de distantieer ik van die randebiel die mij probeerde te verdedigen.
Want dat hoef ik niet, zeker niet op zulke wijze.

Ten 3de wil ik hier toch echt duidelijk maken.
Dat je de beslissing van iemand moet respecteren ook al is het niet jou beslissing en ook al vind je zijn beslissing fout. Het blijft zijn of haar beslissing.
Ik kan niet verplichten om mijn gedachte goed en mijn nalatenschap over te nemen.
Dat zullen ze waarschijnlijk ook niet doen, haha.

Ten 4de ik wilde helemaal niet zo'n type discussie aanmaken.
Dit is niet wat ik wilde.
Ik baal hier omzettend van.
Ik ben dan ook zwaar teleurgesteld in sommige mensen.
Ik ga ook geen namen noemen want ik ben niet diegene die zulke mensen van repliek moet geven.
Daar zijn andere mensen voor!
Eide
 Eide - woensdag 12 augustus 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 17:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ten 4de ik wilde helemaal niet zo'n type discussie aanmaken.
Dit is niet wat ik wilde.
Ik baal hier omzettend van.
Duidelijk en goed ook want wat je eerder schreef stond erg vreemd. @De rest: laat het hier dan ook bij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 12 augustus 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:

Optiefen hier klootzak!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 augustus 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 13:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die trollende meeuw is hier ook niet weg te slaan.. :p
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar goed ook ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Trolololoooo..
141obc0.jpg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 17:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Duidelijk en goed ook want wat je eerder schreef stond erg vreemd. @De rest: laat het hier dan ook bij.
Ik denk dat ik een aantal dingen verkeerd heb uitgelegd waardoor er verwarring is ontstaan.
Dat was helemaal niet de bedoeling en helemaal niet de bedoeling om mensen op de stang te jagen.

Was helemaal niet de bedoeling dat zo iemand ermee ging bemoeien.

Daarvoor bied ik mijn excuus voor aan en ik hoop dat jullie dat accepteren.
Als dat niet het geval is, dan begrijp ik dat maar ik zal het wel jammer vinden.
Ik kan jullie niet dwingen het te gaan doen!

Nogmaals excuus!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 18:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Trolololoooo..
[ afbeelding ]
Hahahaha wat een otje 😂
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een aantal dingen verkeerd heb uitgelegd waardoor er verwarring is ontstaan.
Dat was helemaal niet de bedoeling en helemaal niet de bedoeling om mensen op de stang te jagen.

Als dat niet het geval is, dan begrijp ik dat maar ik zal het wel jammer vinden.

Nogmaals excuus!!!!!!!!
Wat mij betreft geaccepteerd en zand erover....al hoef jij je excuses niet aan te bieden jij denk er anders over als ik....niet wetende dat het zo'n heisa zou geven
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nogmaals excuus!!!!!!!!
Excuus geaccepteerd ook. We hebben een andere mening en ging me vooral om hoe je het bracht.

Verder laten we het voor wat het is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat is een probleem Pietje die democratie....ik sprak vanmiddag een vent uit Guinee Bissau....Hij zei tegen mij dat het westen denkt dat de democratie de beste vorm van leven is ook voor de Islam maar die willen dat helemaal niet, daar zijn ze nog lang niet aan toe.
Zolang de stammen bestaan zal een democratie nooit werken...ze leven liever volgens de sharia want dat zijn ze gewend en geeft ze hou vast.
Ik kan niet alles opschrijven want ik heb meer dan 2 uur met hem gediscussieerd maar het heeft mij een totale andere kijk op de islam gegeven...ik moet er nog steeds niets van hebben maar ben nu wel wat genuanceerder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Ook zei hij dat bootvluchtelingen het Europa niet gaan redden....om precies de zelfde reden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgende Ajciedjes

0.0078549