BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgende Ajciedjes

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Het enige waar ik wel altijd op zal reageren is echte discriminatie/racisme. Maar verder, doe wat je niet laten kan.
De vraag is waar ligt jouw of mijn grens...die van mij weet ik en dat komt niet in de buurt van die van jou
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Dictator heeft niets te maken met hoe ontwikkeld de bevolking is.

Als de bevolking iemand geloofd en vervolgens misbruikt hij die macht en zet de bevolking buitenspel. Daar kan zelf een slim iemand in trappen.
Er zijn genoeg mensen die intrappen in die praatjes van de ander, zeker als diegene jouw mening gaat verkondigen.

Veel mensen stemde op adolf Hitler omdat ze eens waren met zijn plannen.
Niet wetende wat de gevolgen waren.
Ik denk dat veel mensen ook al ben je ingelezen in de materie nog niet weet wat hij precies van plan is.
Eide
 Eide - woensdag 12 augustus 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat dan?
Eide
 Eide - woensdag 12 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Ik heb echt geen idee waar je nu eigenlijk op doelt PA. Ik zie geen enkele aanleiding voor die reactie van jou en heb dus ook geen idee wat je nu eigenlijk bedoelt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah ik denk eerder dat de geestelijk leiders de shah hebben afgezet al of niet met hulp van alweer die Amerikanen,
Wat analfabetisme betreft....hoe minder je daar van hebt hoe beter voor het land dat begrijp jij toch ook wel PA
Amerikanen hebben totdat de shah hard optrad tegen de bevolking optrad altijd gesteund.
De mensen die shah weg wouden hebben zeiden dood aan Amerika. Dus ik denk niet dat Amerika de opstandelingen hebben gesteund.

Vervolgens komt er een referendum met een 2 opties. Een koning of een islamitische staat.
Met het verleden van vorige heerser is het logisch dat ze niet voor een koning kiezen.
Ze kiezen dus voor een democratie. Maar uit die stemming komt 1 partij zwaar naar voren.
Partij dat het meest is gemarteld door de shah.
Die een anti Amerikaanse koers wou. Logisch als Amerika heel lang de shah heeft gesteund en die de bevolking heeft gemarteld.

Dat de partij vervolgens telkens 1 voor 1 andere partijen buitenspel heeft gezet.
Dat heeft de bevolking nooit kunnen voorkomen.

Maar natuurlijk is voor het land beter dat iedereen goed is opgeleid.
Dat staat buiten kijf, maar kan dictatuur niet voorkomen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als de bevolking iemand geloofd en vervolgens misbruikt hij die macht en zet de bevolking buitenspel. Daar kan zelf een slim iemand in trappen.
Er zijn genoeg mensen die intrappen in die praatjes van de ander, zeker als diegene jouw mening gaat verkondigen.

Ik denk dat veel mensen ook al ben je ingelezen in de materie nog niet weet wat hij precies van plan is.
Onzin...daarom zijn er bijna geen dictators meer

Mensen kiezen voor een partij en hun lijsttrekkers....uiteindelijk wordt je genaaid....welke partij je ook kiest.
Hitler was geen dictator maar een maniakale idealist die ver kwam omdat die tijd zich door voor leende...vandaag de dag zou hij als een wilders weg gezet worden

Het is wel belangrijk Pa als je je zou inleven in de historie....na de eerste wereld oorlog was het overal een puinhoop....landen als Frankrijk, Belgie en Duitsland likte hun wonden....mensen hadden geen geld meer en bij iedereen viel wel een dode te betreuren....in '28/29 had je een enorme beursval.
Hitler heeft daar heel handig gebruik van gemaakt....hij was de eerste populist van zijn tijd met hulp van Jeb Bush en de Rothschilds...die financierden hem
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:57 schreef Eide het volgende:
Ik heb echt geen idee waar je nu eigenlijk op doelt PA. Ik zie geen enkele aanleiding voor die reactie van jou en heb dus ook geen idee wat je nu eigenlijk bedoelt.
Er werd beweerd dat die landen nog niet toe zijn aan democratie.
Dat werd gekoppeld aan hoe ontwikkeld de bevolking zou zijn.

Jij had het volgens mij in 1 zin over iran.
Maar de bevolking heeft massaal voor die man gekozen, dat hij vervolgens die macht heeft misbruikt, dat komt overal voor. ook in ontwikkelde landen..

Dus vandaar dat ik er over had
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:57 schreef Eide het volgende:
Ik wel...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Amerikanen hebben totdat de shah hard optrad tegen de bevolking optrad altijd gesteund.
De mensen die shah weg wouden hebben zeiden dood aan Amerika. Dus ik denk niet dat Amerika de opstandelingen hebben gesteund.

Vervolgens komt er een referendum met een 2 opties. Een koning of een islamitische staat.
Met het verleden van vorige heerser is het logisch dat ze niet voor een koning kiezen.
Ze kiezen dus voor een democratie. Maar uit die stemming komt 1 partij zwaar naar voren.
Partij dat het meest is gemarteld door de shah.
Die een anti Amerikaanse koers wou. Logisch als Amerika heel lang de shah heeft gesteund en die de bevolking heeft gemarteld.

Dat de partij vervolgens telkens 1 voor 1 andere partijen buitenspel heeft gezet.
Dat heeft de bevolking nooit kunnen voorkomen.

Maar natuurlijk is voor het land beter dat iedereen goed is opgeleid.
Dat staat buiten kijf, maar kan dictatuur niet voorkomen
Dan begrijp jij niet wat ik bedoelde....een democratie gaat nooit werken in een land die de koran hanteerd....simpelweg omdat ze dat niet willen en volgens de koran kan dat ook niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin...daarom zijn er bijna geen dictators meer

Mensen kiezen voor een partij en hun lijsttrekkers....uiteindelijk wordt je genaaid....welke partij je ook kiest.
Hitler was geen dictator maar een maniakale idealist die ver kwam omdat die tijd zich door voor leende...vandaag de dag zou hij als een wilders weg gezet worden

Het is wel belangrijk Pa als je je zou inleven in de historie....na de eerste wereld oorlog was het overal een puinhoop....landen als Frankrijk, Belgie en Duitsland likte hun wonden....mensen hadden geen geld meer en bij iedereen viel wel een dode te betreuren....in '28/29 had je een enorme beursval.
Hitler heeft daar heel handig gebruik van gemaakt....hij was de eerste populist van zijn tijd met hulp van Jeb Bush en de Rothschilds...die financierden hem
De 1ste zin klopt niet.
Er zijn genoeg koningshuizen die absolute macht heeft.
Dan zijn er nog landen waar maar 1 partij stelsel heeft.
Dan zijn er ook nog landen dat zich een democratie noemt en meerdere partijen zijn maar dat de andere zo moeilijk worden gemaakt dat eigenlijk wel van een dictatuur kan noemen.
Turkeije en Rusland zijn daar een voorbeeld van, 1 partij met absolute macht is in mijn ogen een dictatuur.

De rest klopt wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar de bevolking heeft massaal voor die man gekozen, dat hij vervolgens die macht heeft misbruikt, dat komt overal voor. ook in ontwikkelde landen..

In een democratie is iedereen gelijk mijn beste PA....bij de moslim/islam heeft de iman gelijk...en vrouwen moeten helemaal hun bek houden....snap je nu wat ik bedoel ??
In de westerse wereld (de democratie) hebben vrouwen dezelfde rechten en terecht
In Sa mogen ze niet eens auto rijden....snap je nu dat je daar nooit never een democratie kan invoeren.
Prima maar blijf lekker in die zandbak en wij als westen hebben daar niks te zoeken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De 1ste zin klopt niet.
Er zijn genoeg koningshuizen die absolute macht heeft.
Dan zijn er nog landen waar maar 1 partij stelsel heeft.
Dan zijn er ook nog landen dat zich een democratie noemt en meerdere partijen zijn maar dat de andere zo moeilijk worden gemaakt dat eigenlijk wel van een dictatuur kan noemen.
Turkeije en Rusland zijn daar een voorbeeld van, 1 partij met absolute macht is in mijn ogen een dictatuur.

De rest klopt wel
Koningshuizen in zandbak landen wel....die bolle in Den Haag heeft geen reet te vertellen en die fossiel in londen ook niet.
België heeft ook zo'n trieste lul rondlopen die dat volk alleen maar geld kost

Turkije heeft ook een meerdere partijen stelsel....zelfs de PKK zit in de regering
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan begrijp jij niet wat ik bedoelde....een democratie gaat nooit werken in een land die de koran hanteerd....simpelweg omdat ze dat niet willen en volgens de koran kan dat ook niet.
Turkije hanteert de koran niet maar over een democratie kan ik niet spreken.
Als er 1 partij de baas is over een land en de andere partijen die veel achterban heeft verbied dan spreek ik niet over een democratie.

Volgens mij zou dat best wel kunnen en volgens mij gebeurd het in de Tunesië.
Maar kiezen zij voor een seculieren staat, maar had volgens mij ook met koran gekund.
Het is hoe de landschap eromheen is gebouwd of de democratie stand kan houden.

Iemand die door de democratie absolute macht heeft gekregen, mag zichzelf niet tot dictator kronen.

Die landschap van democratie ontbreekt in veel van die landen.
Kan ook niet heel snel worden gevormd .
Heeft niet zo zeer met de koran te maken.
Eide
 Eide - donderdag 13 augustus 2015 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik ontwikkeling en democratie niet aan elkaar gekoppeld. Ten tweede is het een referendum zoals in Iran is gehouden nog altijd niet hetzelfde als democratie. Een democratie is namelijk gebaseerd op gekozen vertegenwoordigers. Dus Iran in deze gebruiken vind ik erg krom.

En dat dus naast dat ik mij in het geheel niet heb uitgesproken over een dergelijke vergelijking waar jij op doelt en dus ook dat citaat van mijn reactie niet begrijp.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

In een democratie is iedereen gelijk mijn beste PA....bij de moslim/islam heeft de iman gelijk...en vrouwen moeten helemaal hun bek houden....snap je nu wat ik bedoel ??
In de westerse wereld (de democratie) hebben vrouwen dezelfde rechten en terecht
In Sa mogen ze niet eens auto rijden....snap je nu dat je daar nooit never een democratie kan invoeren.
Prima maar blijf lekker in die zandbak en wij als westen hebben daar niks te zoeken
Vrouwenrecht hier is jonger dan onze democratie.
Vrouwenrecht komt omdat we een democratie hebben.

Er zijn op Youtube wel filmpjes te vinden dat vrouwen auto rijden in Sa.
Dan vertellen ze dat ze met spanning achter de stuur kruipen.

Maar de koning regeert in Sa en die word gesteund door Amerika.
Vandaar dat Is de koning ook wil afzetten.
De koning is de baas in Sa en niet eens de koran.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Turkije hanteert de koran niet maar over een democratie kan ik niet spreken.

Niet ????.....oke wat dan wel.
Democratie is er niet...seculier is voor Erdogan een eng woord

Erdogan is de grootste engnek die op deze aardbol zuurstof mag inademen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vrouwenrecht hier is jonger dan onze democratie.
Vrouwenrecht komt omdat we een democratie hebben.

Er zijn op Youtube wel filmpjes te vinden dat vrouwen auto rijden in Sa.
Dan vertellen ze dat ze met spanning achter de stuur kruipen.

Maar de koning regeert in Sa en die word gesteund door Amerika.
Vandaar dat Is de koning ook wil afzetten.
De koning is de baas in Sa en niet eens de koran.
Die is inderdaad de "baas" maar hij onderdrukt zijn bevolking door het boek en zijn muhfta's
Komop PA....mensen worden daar vermoord onder het mom van de koran en sharia
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 00:56   quote  deeplink  
Ik geef het op....ik doe een plas en ga naar bed....zo helpe mij god almachtig....ohw wacht ik geloof niet.

Zo helpe mijn Eide mijn gappie....Tering moet ik nu met god of met Eide naar bed...ik ben confuus
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Koningshuizen in zandbak landen wel....die bolle in Den Haag heeft geen reet te vertellen en die fossiel in londen ook niet.
België heeft ook zo'n trieste lul rondlopen die dat volk alleen maar geld kost

Turkije heeft ook een meerdere partijen stelsel....zelfs de PKK zit in de regering
Koerdische partij is verboden.
Er is wel een partij die de belangen behartigd, maar die partij doet dat voor meerdere mindereheden.
Alles wat met de pkk in verband staat word verboden, dus ook de politieke tak.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet ????.....oke wat dan wel.
Democratie is er niet...seculier is voor Erdogan een eng woord

Erdogan is de grootste engnek die op deze aardbol zuurstof mag inademen
Ataturk heeft van Turkije een seculieren staat gemaakt.
Waar het geloof en de rechterlijke macht gescheiden zijn.

Maar erdogan is bezig met hervormingen dat voor een groot deel terug te draaien.
Erdogan wil meer macht over de rechters hebben en wil zelf het geloof er meer bij betrekken.

Op dit moment is het nog seculier, de vraag is hoe lang dat nog zo is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 00:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die is inderdaad de "baas" maar hij onderdrukt zijn bevolking door het boek en zijn muhfta's
Komop PA....mensen worden daar vermoord onder het mom van de koran en sharia
Mensen worden ook vermoord omdat ze tegen de koning zijn.

Ik twijfel er aan of koran de baas is of de koning.
Dat de grote gedeelte van zijn ideeën uit de koran komen, dat kan ik niet ontkennen.

Maar er staan een aantal dingen in de koran en sharia, wat haaks staat op het beleid van de koning.

In het land waar de koran de baas zou zijn zou niet iemand anders worden verheerlijkt dan de personen in de koran.
Sa staan genoeg afbeeldingen van de koning.
In libie werd kadaffi op een voetstuk gezet, zijn groene boekje was de leidraad en niet de koran of sharia. Dat het er veel op lijkt zegt niet dat het zelfde is.

Syrië is ook een seculieren staat en irak overigens ook. Ook daar worden hun leiders in de politiek verheerlijkt. Na de van Saddam zijn die beelden overigens weg.

Om terug te komen op Sa.
Veel dingen halen ze uit de koran maar niet alles.
En helemaal niet word daar de sharia uitgevoerd.
Misschien wel in dele van het land maar het is niet het beleid van de koning
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 01:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Om terug te komen op Sa.
Veel dingen halen ze uit de koran maar niet alles.
En helemaal niet word daar de sharia uitgevoerd.
Misschien wel in dele van het land maar het is niet het beleid van de koning
Bij zijn onderdanen wel vriend.......en de koning drinkt zijn whisky en stuurt zijn Ferrari op pad voor een nieuwe fles en en passant onderweg pikt zijn chauffeur een bimbo op
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 augustus 2015 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 01:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij zijn onderdanen wel vriend.......en de koning drinkt zijn whisky en stuurt zijn Ferrari op pad voor een nieuwe fles en en passant onderweg pikt zijn chauffeur een bimbo op
Ik mij zelf even ingelezen en idd voeren ze de sharia in.

Dan vraag ik mij af waarom is het koningshuis van Sa als bedreiging zien.
Waarschijnlijk omdat ze een goede band hebben met Amerika.

Volgens mij mogen het koningshuis alles doen wat zelfs sharia verbied.
Dus de koning legt alleen de sharia op voor zijn onderdanen maar niet voorzich zelf.
Echt schijnheilig.

Dus vandaar mijn verwarring
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 05:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Haha, welkom :)
Thnx aangenaam Eide 😉
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 05:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, mag je nu al... xD
Aangenaam Loetje ☺
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 23:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sv houten welk team speel je? Welkom ook..
Heb in zaterdag 1 gespeeld. Twee jaar geleden gestopt vanwege slechte meniscus. Wel betrokken nog als vrijwilliger en mijn zoon voetbalt er nog.

Kom je ook uit de buurt van Houten toevallig Hummel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door ZerauS --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 augustus 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

En nu weer over voetbal.. Nu zijn je stukken en lang en totaal overbodig.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 07:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En nu weer over voetbal.. Nu zijn je stukken en lang en totaal overbodig.
Jij ook uit de buurt van Houten toevallig?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 13 augustus 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 07:56 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Jij ook uit de buurt van Houten toevallig?
Redelijk uit de buurt speel ook elk jaar een toernooi waar Houten ook aan meedoet.
Bij Sc Everstein vandaar.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 13 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 09:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Redelijk uit de buurt speel ook elk jaar een toernooi waar Houten ook aan meedoet.
Bij Sc Everstein vandaar.
Okay das idd vlakbij 😉
Voetbalgek
 Voetbalgek - donderdag 13 augustus 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:41 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:

[..]

Bepaald ikzelf wel magool

Dat je zo praat zal wel betekene dat je slecht voor haar bent. Doe je stiekem stoute dingen met haar zekker ik heb het alleen over feiten ga wat nuttigs doen met haar en niet een smerig
9 jarige hahaha
Pssst wil je een feit? Allah of God of zeus of welke God er maar ooit verzonnen is... ZE BESTAAN NIET!!!!!! En moedwillig medische zorg weigeren is moord. Zo weet je dat ook weer. Fijne dag verder 😉
Eide
 Eide - donderdag 13 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - donderdag 13 augustus 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 19:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een aantal dingen verkeerd heb uitgelegd waardoor er verwarring is ontstaan.
Dat was helemaal niet de bedoeling en helemaal niet de bedoeling om mensen op de stang te jagen.

Was helemaal niet de bedoeling dat zo iemand ermee ging bemoeien.

Daarvoor bied ik mijn excuus voor aan en ik hoop dat jullie dat accepteren.
Als dat niet het geval is, dan begrijp ik dat maar ik zal het wel jammer vinden.
Ik kan jullie niet dwingen het te gaan doen!

Nogmaals excuus!!!!!!!!
Is goed, PA. Het is je vergeven wat mij betreft ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 13 augustus 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ook zei hij dat bootvluchtelingen het Europa niet gaan redden....om precies de zelfde reden
Dat vermoed ik ook.
Pietje
 Pietje - donderdag 13 augustus 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 21:08 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Het geloof is niet het probleem. Het zijn de extremisten die onder de noemer van het geloof de wereld verzieken.
Helaas is dat maar al te waar.
Pietje
 Pietje - donderdag 13 augustus 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 21:39 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Aangenaam ik ben Tom en vandaag gearriveerd op dit forum.
Welkom op dit forum, Tom.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 13 augustus 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:28 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

Pssst wil je een feit? Allah of God of zeus of welke God er maar ooit verzonnen is... ZE BESTAAN NIET!!!!!! En moedwillig medische zorg weigeren is moord. Zo weet je dat ook weer. Fijne dag verder 😉
+ 1000 × 30 + 18000 × 6!!

Eens dus!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 13 augustus 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+ 1000 × 30 + 18000 × 6!!

Eens dus!
.....= 288.000...boeie bufnukkel
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Welkom op dit forum, Tom.
Thnx Piet😉
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 14 augustus 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

.....= 288.000...boeie bufnukkel
Bijna goed.
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 augustus 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Bijna goed.
Haha. Nou... bijna..? Je bent wel heel erg coulant hoor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 14 augustus 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nou... bijna..? Je bent wel heel erg coulant hoor.
Understatement ^^
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 augustus 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Understatement ^^
Hahahaha. Ja, dat vermoedde ik al.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 14 augustus 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Gaat niet om de precieze uitkomt....Peet bedoeld het goed!

Maar wel slecht gerekend idd 😸
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Gaat niet om de precieze uitkomt....Peet bedoeld het goed!

Maar wel slecht gerekend idd 😸
Ik bedoel het altijd goed....hoewel....soms niet
Maar reken jij die som eens voor dan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 augustus 2015 - 00:29   quote  deeplink  
288.001 ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 16 augustus 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2015 - 00:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
288.001 ;-)
Pffff....maar ja een student en een bankdirecteur kan ik niet tegen op....en Wout al helemaal niet...jij bent meer mijn niveau Ron
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Zo stop Ron ff een veer in zijn reet zeg..😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Godverdetering je kan ook niet normaal een paar weken op vakantie zijn. Ik ga alleen in op het reanimatiegedeelte. Als ik waarneem dat iemand niet reanimeert omdat zijn "geloof" het niet toestaat, red ik eerst de persoon waarom het gaat en sla vervolgens die weigeraar helemaal de tering in. Helaas heeft dit probleem totaal niets te maken met immigratie of buitenlanders want ook onder de Nederlanders heb je zulke halve zolen. Alsof gods wil bepalend is????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Volgende Ajciedjes

0.0101151