|
|
RenatoBos
|
|
|
'Nieuwe positie voor Kongolo en mogelijk ook Van Beek'
Jan-Arie van der Heijden wordt steeds fitter en in de wedstrijd tegen FC Utrecht viel hij moeiteloos in als extra verdediger. Het lijkt dan ook niet lang te duren voordat trainer Giovanni van Bronckhorst de transfervrije aanwinst een basisplaats geeft.
Volgens Voetbal International overweegt Feyenoord ook Miquel Nelom te vervangen door Terence Kongolo, die dan tegen zijn zin als linksback moet gaan spelen, zodat Van der Heijden zijn plek centraal achterin kan gaan innemen.
Het voetbalblad sluit zelfs niet uit dat Sven van Beek uiteindelijk op de rechtsbackpositie terechtkomt na de komst van FC Groningen-verdediger Eric Botteghin, voor wie twee miljoen euro is geboden. Van Bronckhorst ziet in ieder geval geen toekomst meer in Luke Wilkshire, die tijdens de voorbereiding niet fit en te zwaar aansloot bij selectie.
Het nieuwe Feyenoord? Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Toornstra (Immers), El Ahmadi; Kuyt, Kramer (Kazim) en Elia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind het best een aardige opstelling eigenlijk |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mij lijkt het onverstandig om ons kapitaal uit het centrum te halen en op de backpositie neer te zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee verstandig wel want daar liggen de problemen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 12:33 schreef RenatoBos het volgende:'Nieuwe positie voor Kongolo en mogelijk ook Van Beek'[ afbeelding ] Jan-Arie van der Heijden wordt steeds fitter en in de wedstrijd tegen FC Utrecht viel hij moeiteloos in als extra verdediger. Het lijkt dan ook niet lang te duren voordat trainer Giovanni van Bronckhorst de transfervrije aanwinst een basisplaats geeft.Volgens Voetbal International overweegt Feyenoord ook Miquel Nelom te vervangen door Terence Kongolo, die dan tegen zijn zin als linksback moet gaan spelen, zodat Van der Heijden zijn plek centraal achterin kan gaan innemen. Het voetbalblad sluit zelfs niet uit dat Sven van Beek uiteindelijk op de rechtsbackpositie terechtkomt na de komst van FC Groningen-verdediger Eric Botteghin, voor wie twee miljoen euro is geboden. Van Bronckhorst ziet in ieder geval geen toekomst meer in Luke Wilkshire, die tijdens de voorbereiding niet fit en te zwaar aansloot bij selectie. Het nieuwe Feyenoord? Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Toornstra (Immers), El Ahmadi; Kuyt, Kramer (Kazim) en Elia. Ik zou geen Toornstra of Immers opstellen, zie ik liever Nieuwkoop op die plek! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Andere oplossing vinden is beter voor Feyenoord. Maar goed.... we gaan het meemaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bedoelt backs aanschaffen. In de jeugd hebben de jongelingen allebei op de backs gespeeld tenslotte.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat mij betreft komt er geen enkele back bij én blijven beide jongens centraal staan. Gewoon 3-5-2 (of aanvallende 5-3-2)spelen met 3 centrale verdedigers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pakte Ronald best aardig wat punten mee de tweede helft van zijn laatste seizoen.. Afhankelijk van de tegenstander zie ik dat ook wel zitten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We hebben er het materiaal voor. En met Kuijt als regisseur zie ik deze opstelling het meeste zitten. Komen Karsdorp en Bilal ook beter uit de verf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er vanuit gaande dat Gio met een viermansverdediging gaat voetballen denk ik dat het verstandig is kongolo toch LB te zetten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 13:06 schreef RenatoBos het volgende:Er vanuit gaande dat Gio met een viermansverdediging gaat voetballen denk ik dat het verstandig is kongolo toch LB te zetten.. Ik weet het, maar blijf het zonde en onnodig vinden. Makkelijke oplossing, maar op de langere termijn niet goed. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kongolo naar linksback vind ik goed omdat Nelom gewoon dramatisch. Voor de 2 plaatsen in het centrum moeten er 3 spelers concurreren. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Zou in potentie de beste verdediging van de ere divisie kunnen worden. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En wordt Karsdorp kind van de rekening? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is nou juist het punt. Omdat een ander het niveau niet aankan moeten we een goed functionerend centraal duo uit elkaar halen? En dan is Van der Heijden niet eens een echte verdediger en Botteghin is (nog) niet eens een Feyenoorder. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nóg een reden om 5-3-2/3-5-2 te gaan spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Van Beek - Kongolo - Van der Heijden als drie CV's zou ook zomaar goed uit kunnen pakken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Of Karsdorp op de plek van Toornstra/Immers |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Karsdorp lekker aan de rechterkant laten ballen. Vindt hem daar prima functioneren. Schuurman zou daar wel kunnen spelen; is ook echt zijn eigen positie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou je zomaar eens best gelijk in kunnen hebben.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 12:44 schreef Barabas het volgende:Mij lijkt het onverstandig om ons kapitaal uit het centrum te halen en op de backpositie neer te zetten. Als een ander op die positie beter is,prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N knutsel oplossing ten koste van de twee centrale mensen. puur en alleen omdat Nelom en Wilkshire verlengd zijn ipv vervangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die twee hadden nooit verlengd mogen worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilkshire niet nee. Nelom wel, aangezien we niets anders hadden en je niet zeker wist of je de financiën hebt m te vervangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 - 20:23 schreef Stylzz het volgende:Wilkshire niet nee. Nelom wel, aangezien we niets anders hadden en je niet zeker wist of je de financiën hebt m te vervangen. Nelom snap ik wel, achteraf gezien had dat ook niet gemoeten, maar das achteraf.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Achteraf is het makkelijk praten en mooi wonen. Gezeur om niks. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De sterkste opstelling met dit materiaal is volgens mij: ------------------Hahn------------------- Van Beek- Botteghin- Vd Heijden - Kongolo --------------Veijinovic----------------- -----El Ahmadi----------1 van de 4 ------ Kuyt -----------Kramer---------------Elia
Die ene plek op het middenveld kan ingevuld worden door Vilhena, Immers, Toornstra en Gustafson. Van Vermeer en Bilal ben ik persoonlijk niet gecharmeerd, vandaar dat die er bij mij niet in staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooie opstelling.. Wel zonde dat van Beek zijn plek kwijt is centraal. Volgens mij haalde hij vorigjaar zowat de hoogste cijfers op die positie |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:02 schreef Alexmem het volgende:De sterkste opstelling met dit materiaal is volgens mij: ------------------Hahn------------------- Van Beek- Botteghin- Vd Heijden - Kongolo --------------Veijinovic----------------- -----El Ahmadi----------1 van de 4 ------ Kuyt -----------Kramer---------------Elia Die ene plek op het middenveld kan ingevuld worden door Vilhena, Immers, Toornstra en Gustafson. Van Vermeer en Bilal ben ik persoonlijk niet gecharmeerd, vandaar dat die er bij mij niet in staan. Onverstandig om Van Beek en Kongolo uit elkaar te halen, maar goed. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vermeer karsdorp - Van Beek - Vd Heijden - Kongolo Vejinovic - El Ahmadi Immers Kuijt - Kramer - Elia
Dit wordt m op den duur, let op mijn woorden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat zou kunnen. Ik denk dat het voor zijn ontwikkeling ontzettend goed is ook als RB te spelen. Ik denk niet dat het intrinsiek zijn beste positie is, dus dat ben ik met wel met je eens Leon. Voor het elftal, in de jacht op eindelijk een titel, lijkt het mij wél een verbetering. We vervangen de twee zwakste schakels en worden er - mijn mening - ontegenzeggelijk sterker van. |
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Bijna goed V/D Heijden voor Immers en Botteghin met Van Beek in het centrum. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen Van der Heijden in de verdediging.
Botteghin in een verdediging met 3 cv's.
3-5-2 (5-3-2) gaan spelen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 12:02 schreef Alexmem het volgende:De sterkste opstelling met dit materiaal is volgens mij: ------------------Hahn------------------- Van Beek- Botteghin- Vd Heijden - Kongolo --------------Veijinovic----------------- -----El Ahmadi----------1 van de 4 ------ Kuyt -----------Kramer---------------Elia Die ene plek op het middenveld kan ingevuld worden door Vilhena, Immers, Toornstra en Gustafson. Van Vermeer en Bilal ben ik persoonlijk niet gecharmeerd, vandaar dat die er bij mij niet in staan. Grotendeels mee eens. Op zich zouden we hier de beste verdediging van de ere divisie mee kunnen hebben. Misschien ook wel de beste aanval, als dit werkelijk zou gaan draaien. Het middenveld heeft ook veel potentie. Kortom : met dit team zijn we gewoon titelkandidaat. Het is gewoon hopen dat het allemaal goed in elkaar gaat vallen. Maar, de selectie is zo breed, dat dit wel moet gaan lukken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van der Heijden op die plek staat garant voor extra tegendoelpunten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
@Sambo, twee rechtspoten verwacht ik niet. @Barabas, ik heb een paar dagen geleden nog een Mikos Gouka (AD) gevraagd of het voor GIO een optie zou zijn (352). Het antwoord - voor zover hij dat natuurlijk kan weten - was: 'Zeker niet, 4:3:3 blijft het'. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Logisch, ook. Kramer is een lange kopsterke spits. Dan moet je gewoon standaard met twee buitenspelers spelen, in de aanval. |
|
|
|
|
RickdeRijke
|
|
|
Vermeer Beek botteghin heijden kongolo Vejnovic ahmadi Immers Kuyt kramer elia
Zo zal het wel worden gok ik |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Denk het ook. Prima elftal! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Van beek en Kongolos marktwaarde zal gigantisch dalen op die manier |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Botteghin is opbouwend zwak, Van der Heijden is geen echte verdediger en Van Beek en Kongolo uit elkaar halen terwijl beide nieuwelingen niet beter zijn dan zij... zie ik persoonlijk niet zo zitten.
We hebben het materiaal waarmee je een sterke formatie het veld in kunt sturen met drie centrale verdedigers. Met Van der Heijden en Vejinovic heb je twee opbouwende middenvelders ervoor en als Kuijt als regisseur optreedt als meest vooruitgeschoven middenvelder dan hoef je alleen nog maar de poppetjes er omheen in te vullen. Kan zelfs afhankelijk van de tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet als je resultaten behaalt |
|
|
|
|
tripleseven777
|
|
|
feyenoord komt er dus zo uit te zien
Vermeer Karsdorp van Beek Bottegin Kongolo
el ahmady vejnovic vilhena
Kuyt Kramer Elia |
|
|
|
|
tripleseven777
|
|
|
niet slecht - kampieons waardig en goede reserve bank!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das een vooroordeel, kan zomaar ook goed uitpakken, daarnaast worden ze allrounder op diverse posities wat andere clubs zeker zal aanspreken mits ze daar ook slagen natuurlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Serieus Vilhena..(?) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 16:25 schreef tripleseven777 het volgende:feyenoord komt er dus zo uit te zien Vermeer Karsdorp van Beek Bottegin Kongolo el ahmady vejnovic vilhena Kuyt Kramer Elia Een paar kleine mutaties en met de punt naar voren.
Hahn Karsdorp van Beek Bottegin Kongolo
vejnovic Kuijt Van der Heijden
Bilal Kramer Elia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 16:39 schreef nr 10 het volgende:[..] Een paar kleine mutaties en met de punt naar voren. Hahn Karsdorp van Beek Bottegin Kongolo vejnovic Kuijt Van der Heijden Bilal Kramer Elia Ook wel mijn favoriete opstelling, waarbij ik niet de keuze zou kunnen maken tussen Kenneth of Warner. Vooralsnog zeg ik Kenneth, en laat Hahn het in de beker dan maar eens zien.. |
|
|
|