|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Enorme concurrentiestrijd bij Ajax: 'Ene keer kiezen we Pietje, dan weer Klaasje' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Supergoede vakantie! Was echt geweldig! Ik wil weer terug naar waar ik was! Wat een schijtweer is het in Nederland!!! Mooi dat je het fijn gehad hebt kerel.. Wanneer weer aan de bak? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 12:41 schreef remco k het volgende:[..] Heb jij enig idee hoeveel er per jaar uitgaat en binnen komt bij Ajax, en jij wil daar even 25 miljoen extra aan spelers uitgeven, stuk voor stuk jongens die ook nog eens minimaal 2 miljoen per jaar willen.. En Ajax heeft helemaal geen kans gehad bij Huntelaar, hoe kom je erbij. Die jongen is door Overmars benaderd en heeft gewoon nee gezegd, dus helemaal geen kans. Leuk man spelers noemen die helemaal niet haalbaar zijn, zowel de Jong als Huntelaar zijn in de verste verte niet haalbaar voor Ajax.. Je leeft in een droom wereld, en gelukkig maar, want met jou manier van rekenen zijn we zo failliet.. Ja, dat wil ik. Geld is er namelijk genoeg.
20 miljoen voor Huntelaar die transfervrij is. En dus 20 miljoen verdient in 3-4 jaar. 12,5 miljoen voor De Jong die transfervrij is. En dus 12,5 miljoen verdient in 3-4 jaar.
Komen ze dan niet? Kunnen we dan niet aan hun eisen voldoen?
Wel 6 miljoen aan transferkosten betalen, maar 6 miljoen aan salaris is dan teveel?
Het is niet normaal, dat ben ik met je eens. Maar er moet toch verandering in komen willen we mee met de rest van Europa? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:37 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, dat wil ik. Geld is er namelijk genoeg. 20 miljoen voor Huntelaar die transfervrij is. En dus 20 miljoen verdient in 3-4 jaar. 12,5 miljoen voor De Jong die transfervrij is. En dus 12,5 miljoen verdient in 3-4 jaar. Komen ze dan niet? Kunnen we dan niet aan hun eisen voldoen? Wel 6 miljoen aan transferkosten betalen, maar 6 miljoen aan salaris is dan teveel? Het is niet normaal, dat ben ik met je eens. Maar er moet toch verandering in komen willen we mee met de rest van Europa? Het wordt juist tijd dat die asociale salarissen worden ingeperkt! Het gaat namelijk helemaal nergens meer over! Tijd om gewoon terug te gaan naar de basis en max 1,5 miljoen euro salaris toe te staan. Hierdoor vinden spelers het ook niet meer belangrijk om over te stappen aangezien de salarissen dan overal een max hebben! Maar ja, die UEFA zal hier nooit in mee gaan want ze verneuken liever verder het voetbal. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het wordt juist tijd dat die asociale salarissen worden ingeperkt! Het gaat namelijk helemaal nergens meer over! Tijd om gewoon terug te gaan naar de basis en max 1,5 miljoen euro salaris toe te staan. Hierdoor vinden spelers het ook niet meer belangrijk om over te stappen aangezien de salarissen dan overal een max hebben! Maar ja, die UEFA zal hier nooit in mee gaan want ze verneuken liever verder het voetbal. Inderdaad. En je kunt als Nederlandse club alleen mee als je geen transfersom betaald, maar dat geld aan de speler geeft die transfervrij is.
Ongelofelijk inderdaad om hoeveel geld het gaat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Supergoede vakantie! Was echt geweldig! Ik wil weer terug naar waar ik was! Wat een schijtweer is het in Nederland!!! Mooi om te lezen! Rhodos is een fantastisch eiland. Wij zijn daar een keer of drie geweest, ook op bezoek bij een vriendin van mijn vrouw, die al bijna 40 jaar getrouwd is met een Griek en daar dus woont en werkt.
Hahaha. Ik kan me goed voorstellen dat je weer terug wil. Vandaag over een week vertrekken wij naar Italië, daar is het op dit moment niet al te best weer. Ik denk dat de weergoden nog een weekje wachten met het goede weer. Tot wij komen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:37 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, dat wil ik. Geld is er namelijk genoeg. 20 miljoen voor Huntelaar die transfervrij is. En dus 20 miljoen verdient in 3-4 jaar. 12,5 miljoen voor De Jong die transfervrij is. En dus 12,5 miljoen verdient in 3-4 jaar. Komen ze dan niet? Kunnen we dan niet aan hun eisen voldoen? Wel 6 miljoen aan transferkosten betalen, maar 6 miljoen aan salaris is dan teveel? Het is niet normaal, dat ben ik met je eens. Maar er moet toch verandering in komen willen we mee met de rest van Europa? Wij hebben met z'n allen maar te accepteren, dat Ajax niet zo walgelijk veel geld voor een speler gaat betalen. Achter die filosofie sta ik voor de volle 100%. Dat houdt dus in, dat we niet meer echt mee kunnen doen met die geldverslindende clubs in Spanje, Engeland, Duitsland en Italië. Het zou al mooi zijn om in Europa te overwinteren, maar dan houdt het volgens mij ook wel op. En dan nog, je kunt nog zoveel geld aan één speler willen uitgeven, dan moet je toch maar afwachten of die speler rendeert. Dat zag je maar weer met Di Maria bij Manchester United: geflopt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het wordt juist tijd dat die asociale salarissen worden ingeperkt! Het gaat namelijk helemaal nergens meer over! Tijd om gewoon terug te gaan naar de basis en max 1,5 miljoen euro salaris toe te staan. Hierdoor vinden spelers het ook niet meer belangrijk om over te stappen aangezien de salarissen dan overal een max hebben! Maar ja, die UEFA zal hier nooit in mee gaan want ze verneuken liever verder het voetbal. Eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:37 schreef JOOD het volgende:[..] Ja, dat wil ik. Geld is er namelijk genoeg. 20 miljoen voor Huntelaar die transfervrij is. En dus 20 miljoen verdient in 3-4 jaar. 12,5 miljoen voor De Jong die transfervrij is. En dus 12,5 miljoen verdient in 3-4 jaar. Komen ze dan niet? Kunnen we dan niet aan hun eisen voldoen? Wel 6 miljoen aan transferkosten betalen, maar 6 miljoen aan salaris is dan teveel? Het is niet normaal, dat ben ik met je eens. Maar er moet toch verandering in komen willen we mee met de rest van Europa? Je doet net alsof Ajax 100 miljoen op de bank heeft staan kerel. En nee dan zouden ze nog steeds niet komen, want ze spelen dan in een nikszeggende klote competitie bij een club waar je 1 wedstrijd slecht speelt je direct uitgefloten wordt. Voor de grote van de club en competitie, in combinatie met het vertoonde spel van de laatste 20 jaar, hebben de supporters van Ajax een veel te hoog verwachtingspatroon van de spelers bij Ajax.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 15:06 schreef Pietje het volgende:[..] Mooi om te lezen! Rhodos is een fantastisch eiland. Wij zijn daar een keer of drie geweest, ook op bezoek bij een vriendin van mijn vrouw, die al bijna 40 jaar getrouwd is met een Griek en daar dus woont en werkt. Hahaha. Ik kan me goed voorstellen dat je weer terug wil. Vandaag over een week vertrekken wij naar Italië, daar is het op dit moment niet al te best weer. Ik denk dat de weergoden nog een weekje wachten met het goede weer. Tot wij komen ;-) Alvast fijne vakantie! 😉
Als alles meezit keren we over 11 maanden weer terug in Rhodos! Zelfde hotel in ieder geval! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Supergoede vakantie! Was echt geweldig! Ik wil weer terug naar waar ik was! Wat een schijtweer is het in Nederland!!! Rhodos een aanrader gap? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man Pakistan....elke dag vuurwerk |
|
|
|