|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Transfervrije tip voor Ajax: 'Met hem kunnen ze toch weer wat ervaring erbij halen' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Urby goede versterking of niet? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Gewoon doen. Je kan er hooguit wat salaris op verliezen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik denk ook dat Ajax er baat bij heeft om hem een contract aan te bieden. Al is het maar voor 1 jaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 09:14 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik denk ook dat Ajax er baat bij heeft om hem een contract aan te bieden. Al is het maar voor 1 jaar. Ja plus een voor nog een jaar ofzoiets.. Zal de wereld niet kosten. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ben er van overtuigd dat hij een versterking is zonder transfergeld alleen salaris, het zou een slimme zet zijn van Markje |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 10:03 schreef p111 het volgende:Ik ben er van overtuigd dat hij een versterking is zonder transfergeld alleen salaris, het zou een slimme zet zijn van Markje Ik heb hem nooit goed genoeg gevonden. Misschien omdat hij transfervrij is een contractje voor 1 jaar, maar de basis elf zal hij niet gaan halen denk ik.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
van de week weer een oude wedstrijd gezien Ajax tegen PSV en weer genoten van Urby zijn handelingssnelheid zijn techniek en nu heeft hij ook nog eens een bak aan ervaring geloof me een aanwinst in dit baby elftal, en dat voor alleen salaris. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
van de week weer een oude wedstrijd gezien Ajax tegen PSV en weer genoten van Urby zijn handelingssnelheid zijn techniek en nu heeft hij ook nog eens een bak aan ervaring geloof me een aanwinst in dit baby elftal, en dat voor alleen salaris. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Denk dat Urby met een lager salaris wel genoegen neemt aangezien hij ze al verdiend heeft in Italiƫ. Als hij het op sportief gebied een uitdaging vind om deze relatief jonge ploeg op sleeptouw te nemen zou dat mooi zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut wel een versterking. Weliswaar heeft hij in Italiƫ niet veel gespeeld, maar enkel en alleen al de trainingen daar zullen goed voor hem geweest zijn. Hij zal de nodige ervaring meebrengen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vraag mij alleen af waar je Urby dan voor haalt. Dijks doet het prima op linksback. Ga je dan CVM of linksbuiten met Urby bespelen? Dat waren weer net niet die posities waar hij uitblonk in het verleden.
Ik denk dat Urby best een waardevolle aanvulling kan zijn voor dit Ajax maar vraag mij niet voor welke positie want de basis zie ik er niet meteen inzitten... of het moet voor linksbuiten zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:06 schreef Eide het volgende:Ik vraag mij alleen af waar je Urby dan voor haalt. Dijks doet het prima op linksback. Ga je dan CVM of linksbuiten met Urby bespelen? Dat waren weer net niet die posities waar hij uitblonk in het verleden. Ik denk dat Urby best een waardevolle aanvulling kan zijn voor dit Ajax maar vraag mij niet voor welke positie want de basis zie ik er niet meteen inzitten... of het moet voor linksbuiten zijn. Ik dacht daarbij vooral als breedte-aankoop. Zeg maar een soort "Ooijer-rol". Het voordeel is dat Urby Emanuelson op meerdere posities op links uit de voeten kan. Uiteraard blijft Dijks de nummer 1 als linksback, maar Urby kan dat goed invullen bij eventuele blessures of schorsingen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:06 schreef Eide het volgende:Ik vraag mij alleen af waar je Urby dan voor haalt. Dijks doet het prima op linksback. Ga je dan CVM of linksbuiten met Urby bespelen? Dat waren weer net niet die posities waar hij uitblonk in het verleden. Ik denk dat Urby best een waardevolle aanvulling kan zijn voor dit Ajax maar vraag mij niet voor welke positie want de basis zie ik er niet meteen inzitten... of het moet voor linksbuiten zijn. Heel simpel. Hij is drie klasse beter dan Viergever als LB. Boilesen gaat waarschijnlijk en Riedewald is je vaste LCV. Dus met alleen Dijks vind ik de spoeling zeer dun. Daarbij vind in Urby in dit systeem veel bruikbaarder dan Fisher als Linksbuiten. Hij geeft je dus zowel de bank als in de basis veel meer opties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
judo72
|
|
|
zo gauw mogelijk halen een stuk ervaring kan geen kwaad |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:32 schreef Brandje het volgende:[..] Heel simpel. Hij is drie klasse beter dan Viergever als LB. Boilesen gaat waarschijnlijk en Riedewald is je vaste LCV. Dus met alleen Dijks vind ik de spoeling zeer dun. Daarbij vind in Urby in dit systeem veel bruikbaarder dan Fisher als Linksbuiten. Hij geeft je dus zowel de bank als in de basis veel meer opties. niks aan toe tevoegen een kans voor Ajax je hebt in principe alleen Dijks, en Viergever die ik echt niet goed genoeg vind dus Urby alleen salaris prima aanvulling ook linker midv/.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 13:32 schreef Brandje het volgende:[..] Heel simpel. Hij is drie klasse beter dan Viergever als LB. Boilesen gaat waarschijnlijk en Riedewald is je vaste LCV. Dus met alleen Dijks vind ik de spoeling zeer dun. Daarbij vind in Urby in dit systeem veel bruikbaarder dan Fisher als Linksbuiten. Hij geeft je dus zowel de bank als in de basis veel meer opties. niks aan toe tevoegen een kans voor Ajax je hebt in principe Dijks en Viergever die ik echt niet goed genoeg vind dus Urby alleen salaris prima aanvulling ook linker midv/. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad Urby liever dan een Viergever.. Kan toch iets meer toevoegen en inzetbaar over de hele linkerflank. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De enige reden waarom ik hem erbij zou willen is omdat hij over de gehele linkerkant kan spelen. Tegen topclubs kan het soms handig zijn, zoals Jol hem gebruikte, om als valse linksbuiten te spelen. Je crieert een extra man op het middenveld en dat is best vaak waardevol |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Buiten Urby om zou Ajax er echt goed aan doen om Gianpaolo Pazzini over te nemen van AC Milan. Goeie ervaren sterke spits en die kunnen we zeker wel gebruiken in geval Milik geblesseerd raakt. Pazzini is namelijk transfervrij😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Maak jij dat Marc even wijs.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Als ik die bevoegdheid had had ik hem al van zijn troon af geknikkerd 😂 |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ooit was ik blij dat Urby vertrok. "strikje erom, ik zal hem zelfs op de fiets weg willen brengen". Ik zou geen reden zien hem terug te halen. Wat mij betreft zelfde categorie als Babel. Overigens middenvelders hebben we genoeg. Het enige wat ons Ajax nog nodig heeft is een makkelijk scorende spits. Valt Milik weg of voldoet hij niet heb je weinig achter de hand. Sanogo gaat het m.i. niet redden. Kramer hadden we voor weinig op kunnen halen. Geloof me hij had er zomaar 20+ bij ons Ajax kunnen maken. Helaas gemiste kans. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Overigens Locardia van p$v zou ook een welkome versterking zijn. Sterker dan Milik. Onze Poolse vriend kan dan mooi als pinch hitter fungeren. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 20:44 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ooit was ik blij dat Urby vertrok. "strikje erom, ik zal hem zelfs op de fiets weg willen brengen". Ik zou geen reden zien hem terug te halen. Wat mij betreft zelfde categorie als Babel. Overigens middenvelders hebben we genoeg. Het enige wat ons Ajax nog nodig heeft is een makkelijk scorende spits. Valt Milik weg of voldoet hij niet heb je weinig achter de hand. Sanogo gaat het m.i. niet redden. Kramer hadden we voor weinig op kunnen halen. Geloof me hij had er zomaar 20+ bij ons Ajax kunnen maken. Helaas gemiste kans. Hadden we nu weer Kramer moeten halen? Omdat hij naar Feyenoord gaat? Kramer is een leuke spits, met een motoriek van een tuinkabouter. Hij zal beter bij Feyenoord passen als bij Ajax hoor, bij Ajax komt hij misschien aan een aantal doelpunten, maar ik geloof niet dat hij er bij Ajax meer als 10 zou maken, ook al omdat ik denk dat hij niet veel zou spelen bij Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Onzin want Kramer heeft meermaals verklaart nooit bij Ajax te willen spelen. Die hadden we dus ook niet "voor weinig" kunnen halen. Bovendien is het een randdebiel maar dat terzijde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 21:44 schreef Eide het volgende:[..] Onzin want Kramer heeft meermaals verklaart nooit bij Ajax te willen spelen. Die hadden we dus ook niet "voor weinig" kunnen halen. Bovendien is het een randdebiel maar dat terzijde. Eens Eide ik vind die Kramer ook een pinnokio |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 21:44 schreef Eide het volgende:[..] Onzin want Kramer heeft meermaals verklaart nooit bij Ajax te willen spelen. Die hadden we dus ook niet "voor weinig" kunnen halen. Bovendien is het een randdebiel maar dat terzijde. Vind het ook een lul eerste klas. Gaat tegen Ajax ook wel iets vies doen deed hij in zijn Ado tijd al en in Feyenoord shirt zal hij dat nog meer willen doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vraagje ...wat krijg je als je pinnokio kruist met calimero....Kramer is beide |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 21:37 schreef riveco het volgende:[..] Hadden we nu weer Kramer moeten halen? Omdat hij naar Feyenoord gaat? Kramer is een leuke spits, met een motoriek van een tuinkabouter. Hij zal beter bij Feyenoord passen als bij Ajax hoor, bij Ajax komt hij misschien aan een aantal doelpunten, maar ik geloof niet dat hij er bij Ajax meer als 10 zou maken, ook al omdat ik denk dat hij niet veel zou spelen bij Ajax. Ik vraag me oprecht af of Milik er wel 10 in gaat schoppen dit seizoen. Hij voetbalt alweer een paar wedstrijden als een natte krant. Hij heeft mij vorig seizoen ook nauwelijks kunnen bekoren. Erger is nog dat er niemand is die hem kan vervangen. Maar als je het hebt over de motoriek van een tuinkabouter dan ben ik benieuwd wat je van Sanogo vindt.-) Ik blijf erbij dat het een gemiste kans van ons Ajax is dat we, in deze transfer window, geen goede spits aan onze selectie hebben kunnen toevoegen. Ik denk dat het gebrek aan scorend vermogen van deze selectie ons wel eens kan opbreken dit seizoen. Overigens ben ik over de rest van de selectie wel tevreden. Sterker nog ik ben ervan overtuigd dat we verre weg het beste middenveld van Nederland hebben. |
|
|
|
|
Twanus1
|
|
|
Ik heb nog enige hoop dat Barcelona op het laatste moment toch Munir el Hadaddi wil verhuren aan AJAX. Als hij niet speelt bij Barcelona 1 dan speelt hij op het 3e niveau in Spanje met Barcelona B. Dat is een speler die ons op elke positie van de aanval beter maakt. Ik zou zeggen een topper topper die de huidige selectie beter maakt of niemand, dus geen hansworsten zoals Kramer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik nijg steeds meer naar Sinkgraven op links en straks Fischer in de spits. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: El Ghazi in de spits.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nope, Fischer kan spelen zoals De Jong dat ook kon daar denk ik. Zegt ook genoeg dat we daar nog het meest aan hadden in de spits. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 23:36 schreef Loetje het volgende:[..] Nope, Fischer kan spelen zoals De Jong dat ook kon daar denk ik. Zegt ook genoeg dat we daar nog het meest aan hadden in de spits. Eigenlijk best triest als dit de oplossing moet zijn. Fischer, Milik en Sanogo als je spitsen met "100" miljoen op de bank.. Ik had ipv Sanogo liever een oudere ervaren spits gezien met een 2 jarig contract dan zit ie Milik en Zivkovic verder ook niet in de weg. Sanogo is teveel Milik en lijkt me ook niet echt een pichhitter. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eigenlijk best triest als dit de oplossing moet zijn. Fischer, Milik en Sanogo als je spitsen met "100" miljoen op de bank.. Ik had ipv Sanogo liever een oudere ervaren spits gezien met een 2 jarig contract dan zit ie Milik en Zivkovic verder ook niet in de weg. Sanogo is teveel Milik en lijkt me ook niet echt een pichhitter. En dan te bedenken dat Pazzini van Milan transfervrij is. 30 jaar, een brok aan ervaring en een zeer goeie spits. Denk dat hij het hier bij Ajax goed zou doen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 - 22:41 schreef Twanus1 het volgende:Ik heb nog enige hoop dat Barcelona op het laatste moment toch Munir el Hadaddi wil verhuren aan AJAX. Als hij niet speelt bij Barcelona 1 dan speelt hij op het 3e niveau in Spanje met Barcelona B. Dat is een speler die ons op elke positie van de aanval beter maakt. Ik zou zeggen een topper topper die de huidige selectie beter maakt of niemand, dus geen hansworsten zoals Kramer! Nee kramer gelukkig niet! Alleen Sanogo is volgens mij niet heel veel beter! Haal dan nog liever die Haller van Utrecht als je een spits uit Nederland wil. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:11 schreef ZerauS het volgende:[..] En dan te bedenken dat Pazzini van Milan transfervrij is. 30 jaar, een brok aan ervaring en een zeer goeie spits. Denk dat hij het hier bij Ajax goed zou doen. Ja zal wel met ambitie te maken hebben die de huidige heren hebben. Zichzelf versterken kunnen ze in ieder geval niet. Transfers als Heitinga, Dijks en Gudelj konden een twaalf jarige ook nog bedenken. Sanogo en Youness tja.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja zal wel met ambitie te maken hebben die de huidige heren hebben. Zichzelf versterken kunnen ze in ieder geval niet. Transfers als Heitinga, Dijks en Gudelj konden een twaalf jarige ook nog bedenken. Sanogo en Youness tja.. Denk dat Younes beetje gevalletje Andersen wordt. Younes heeft wel wat meer ervaring. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Younes is wel een duitser die hebben altijd iets extra qua mentaliteit dus zou best een verrassing kunnen worden.En over onze spitsen er was keus genoeg wat in iedergeval beter is als die Sanogo die oogt echt als een amateur onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Younes en never nooit die straat MONGOOL Kramer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
13-8-2015 18:52 - Iwan Redan, de oud Eredivisie spits, heeft zijn mening wel klaar over Ajax en Emanuelson. De Amsterdammers zouden er goed aan doen hem een nieuw contract voor te schotelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Eigenlijk best triest als dit de oplossing moet zijn. Fischer, Milik en Sanogo als je spitsen met "100" miljoen op de bank.. Ik had ipv Sanogo liever een oudere ervaren spits gezien met een 2 jarig contract dan zit ie Milik en Zivkovic verder ook niet in de weg. Sanogo is teveel Milik en lijkt me ook niet echt een pichhitter. Ajax speelt nogmaals geen systeem voor Milik. Vind dat echt een goede spits |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Waarom blijven ze dan dat type spits aantrekken? Siggie, Milik, Sanogo? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ze moeten is aan spits gaan denken die sterk aan de bal is zodat Klaasen en de andere middenvelders wat meer kunnen doen,zowel Siggi/Milik/Sanogo techn/matig en niet sterk aan de bal, van deze 3 Milik zeker de beste. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
.
|
|
|
|
p111
|
|
|
.
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze moeten niet zeiken over een type spits die dit kan of dat kan. Al dat domme geneuzel waar toch niets van terecht komt. Enige wat een spits hoort te doen is die ballen in dat doel rammen, het liefst met keeper en al die netten in trappen. Dat is het enige waar ik een spits op afreken. Je kan de bal goed vast houden. Leuk jongen. O, je hebt maar 2 goals in 20 wedstrijden. Was gezellig en tot ziens. Die enkele goal die een ander maakt door de spits is niet veel meer dan normaal ook wel zou gebeuren. Spits hoort een killer te zijn. Al loopt ie op klompen en heeft ie maar 1 oog. Oog tussen de palen, bal aan de poot en rammelen maar. Inzaghi, dat zijn de echte spitsen. Heel de wedstrijd onzichtbaar, maar iedere wedstrijd beslissend. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zou mooi zijn maar daar gaat Ajax geen geld aan spanderen want dat soort spitsen die er 20 inrammen die kosten veel geld en dat gaat Ajax niet betalen. |
|
|
|