BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfervrije tip voor Ajax: 'Met hem kunnen ze toch weer wat ervaring erbij halen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 13 augustus 2015 - 08:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Transfervrije tip voor Ajax: 'Met hem kunnen ze toch weer wat ervaring erbij halen' (VoetbalPrimeur)

p111
 p111 - vrijdag 14 augustus 2015 - 10:56   quote  deeplink  
Zou mooi zijn maar daar gaat Ajax geen geld aan spanderen want dat soort spitsen die er 20 inrammen die kosten veel geld en dat gaat Ajax niet betalen.
Eide
 Eide - vrijdag 14 augustus 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Een van de beste spitse die Ajax ooit heeft gehad was Stefan Petterson en die maakte er echt geen 20 hoor. Hij zorgde er wel voor dat een jonge Dennis Bergkamp heel veel vrijheid kreeg waardoor Ajax als ploeg veel beter speelde.

Ik ben het er dus ook niet mee eens dat een spits er alleen staat om goals te maken. Natuurlijk is het fijn als je een spits hebt die er 20 a 25 per jaar inschiet maar de doelstelling moet zijn dat een spits de ploeg in staat stelt veel goals te maken. En of de spits dat dan doet of dat de spits zo speelt dat anderen dat kunnen doen maakt geen bal uit. Het hangt af van het type spit dat je hebt. Milik moet trouwens wel echt als afmaker spelen.

Milik kwam vorig seizoen in 34 officiële duels tot 23 goals. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij dat dit jaar zeker weer gaat presteren. Vraag mij niet waarom want ik kan het op geen enkele wijze onderbouwen. Dat gevoel heb ik gewoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Eide --
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 augustus 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 10:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom blijven ze dan dat type spits aantrekken?
Siggie, Milik, Sanogo?
Omdat er een aantal zijn die zo scheel als de tyfus zijn daar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 augustus 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Type Pelle/ L. De Jong. Dat is exact tot in detail wat we nodig hebben. Dat blijf ik zeggen
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 augustus 2015 - 11:22   quote  deeplink  
En die hoeven er niet eens 25 in te leggen. Ajax heeft zoveel scorend en creatief vermogen vanuit het middenveld. Als ie maar balvast is en de combinatie aan kan. Maar denk dat er niks meer gaat komen
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2015 - 00:12   quote  deeplink  
Urby heeft Raiola als zaakwaarnemer. Met hem erbij niet doen dus.
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 15 augustus 2015 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 00:12 schreef remco k het volgende:
Leuk voor je Urby. Trainen ok, daarna tot ziens en neem die lul mee.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 00:12 schreef remco k het volgende:
Misschien ook de reden waarom Ajax niks doet?
p111
 p111 - zaterdag 15 augustus 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Kutzooi die debiel van een Riola jammer voor je Urby
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 augustus 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 09:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Misschien ook de reden waarom Ajax niks doet?
Denk ik niet lijkt mij dat een Oer Ajacied als Urby toch wel tot een redelijke oplossing met Ajax moet kunnen komen. Hij is ook goed weggegaan dus Riola lijkt mij in deze weinig tot last te kunnen zijn. Of Ajax moet zo sneu zijn om over Urby zijn rug een statement willen maken. Als hij bevalt op de trainingen zal Ajax hem nog wel een contractje aanbieden.
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 15 augustus 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Na die 16 miljoen voor Sulejmani wil Ajax bijna nergens voor betalen lijkt wel. Maar met meer dan 100 m op de bank kun je toch wel een beetje de knip open trekken? Heb je gewoon nodig als je Europees mee wilt doen. Goeie spits erbij is zeer welkom lijkt me.
Eide
 Eide - zaterdag 15 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 13:14 schreef ZerauS het volgende:
Na die 16 miljoen voor Sulejmani wil Ajax bijna nergens voor betalen lijkt wel. Maar met meer dan 100 m op de bank kun je toch wel een beetje de knip open trekken? Heb je gewoon nodig als je Europees mee wilt doen. Goeie spits erbij is zeer welkom lijkt me.
Ten eerste heeft Ajax geen 100 miljoen op de bank. Ten tweede heeft Ajax 20 miljoen aan spelers uitgegeven sinds de winterstop. Er wordt dus zeker wel betaald. Alleen als Gudelj en Sinkgraven hebben meer als 15 miljoen gekost.

Die spitspositie blijft wel een ding, dat ben ik met jee eens. Ik heb zeker wel vertrouwen in Milik maar Arek is pas 21 en is een spits die in of om de 16 moet spelen. Zolang Ajax probeert op op 30 meter van de goal te voetballen zal Milik nooit lekker uit de verf komen. Maar met de voorzetten van Dijks moet Milik toch wel in z´n element gaan komen.

Ik vind met name de keuze voor Sanogo vreemd, zelfs voordat we schrokken van zijn voetballende prestaties. Waarom haal je een 20 jarige huurling als je een 21 jarige international in de ploeg hebt. Ik had gehoopt en verwacht dat Ajax voor een ervaren spits zou gaan.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 augustus 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 13:14 schreef ZerauS het volgende:
Aankoopbeleid is gewoon ruk en de ambitie die de supporters wel hebben om een sterker team neer te zetten is er gewoon niet. Moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Maar vergeleken met vorige seizoenen hebben ze met Gudelj en Sinkgraven toch echt een stapje vooruit gemaakt.
Heitinga in een Ooijer rol en inzetbaar in de grotere wedstrijden(helaas Europa league en Eredivisie). Dijks, Sanogo en Younes moeten we nog even afwachten..
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 15 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 13:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste heeft Ajax geen 100 miljoen op de bank. Ten tweede heeft Ajax 20 miljoen aan spelers uitgegeven sinds de winterstop. Er wordt dus zeker wel betaald. Alleen als Gudelj en Sinkgraven hebben meer als 15 miljoen gekost.

Die spitspositie blijft wel een ding, dat ben ik met jee eens. Ik heb zeker wel vertrouwen in Milik maar Arek is pas 21 en is een spits die in of om de 16 moet spelen. Zolang Ajax probeert op op 30 meter van de goal te voetballen zal Milik nooit lekker uit de verf komen. Maar met de voorzetten van Dijks moet Milik toch wel in z´n element gaan komen.

Ik vind met name de keuze voor Sanogo vreemd, zelfs voordat we schrokken van zijn voetballende prestaties. Waarom haal je een 20 jarige huurling als je een 21 jarige international in de ploeg hebt. Ik had gehoopt en verwacht dat Ajax voor een ervaren spits zou gaan.
Zou erg fijn zijn een ervaren spits idd. Laten we hopen dat er nog wat komt maar ik heb er een hard hoofd in.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 13:36 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zou erg fijn zijn een ervaren spits idd. Laten we hopen dat er nog wat komt maar ik heb er een hard hoofd in.
Ajax is uitgewinkeld: 'Er komt niets meer bij'

FRANK DE BOER heeft zijn selectie voor dit seizoen rond. Ajax wil nog wel dat er een aantal spelers vertrekken, zo laat hij weten aan de Telegraaf.

"Er komt niks meer bij, nee. Of er moeten opeens belangrijke spelers weggaan, maar daar gaan we niet van uit. Er moeten alleen spelers weg", vertelt De Boer. Het zou daarbij gaan om Lerin Duarte, Thulani Serero en Nicolai Boilesen.

Laatstgenoemde kreeg een fikse uitbrander van de oefenmeester te horen tijdens de persconferentie. Ajax deed de Deen een aanbieding, maar Boilesen verlangde meer geld. "We weten wat spelers zo ongeveer bij Ajax verdienen, dat weten jongens ook van elkaar. Als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen. Maar als je een slecht seizoen hebt gehad, mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen", aldus De Boer

Ajax zag deze zomer Nicklas Moisander (Sampdoria), Kolbeinn Sigthórsson (Nantes) en Ricardo Kishna (SS Lazio) vertrekken.

bron

Met de huidige selectie moeten we het dus doen. In een ander artikel had ik enkele dagen wat anders gelezen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - zaterdag 15 augustus 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met de huidige selectie moeten we het dus doen. In een ander artikel had ik enkele dagen wat anders gelezen...
Dat was een artikel van het AD, niet bepaald de best ingevoerde krant van voetballend Nederland, laat staan over Ajax.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat was een artikel van het AD, niet bepaald de best ingevoerde krant van voetballend Nederland, laat staan over Ajax.
Ik heb geen idee waar dat geschreven stond. Nou ja, het maakt niet uit, we zullen zien hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
p111
 p111 - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Maar goed als niks meer kopen dan alleen Urby een contract geven voor een jaar met een optie,kost ze alleen salaris.gtote min punt is zijn zaak waarnemer brrrrrrrrrrrrrrrr
Eide
 Eide - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar dat geschreven stond. Nou ja, het maakt niet uit, we zullen zien hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.
Ja precies. Ik hen De Boer, voor zover ik mij kan herinneren, niet betrappen op onzin in dit soort praatjes dus ik denk dat we dit wel als een veilig uitgangspunt kunnen beschouwen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja precies. Ik hen De Boer, voor zover ik mij kan herinneren, niet betrappen op onzin in dit soort praatjes dus ik denk dat we dit wel als een veilig uitgangspunt kunnen beschouwen.
Dat ben ik zeker met je eens. En op zich hebben we een mooie selectie, met een paar spelers die wat ruimere ervaring hebben: Heitinga en Schöne. Daarnaast een soort van straatvechter die altijd wil winnen: Gudelj. Nu nog de juiste balans vinden in de basis-elf. Jammer dat Rapid Wien zo akelig vroeg in het seizoen was. Komt goed!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:27   quote  deeplink  
las gisteren in de VI.....de eigenaar van Red bull Salzburg ene Dietrich Mateschitz heeft een eigen vermogen van 10,5 miljard
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
las gisteren in de VI.....de eigenaar van Red bull Salzburg ene Dietrich Mateschitz heeft een eigen vermogen van 10,5 miljard
Heb ik ook!! Monopoly-geld ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heb ik ook!! Monopoly-geld ;)
Wat moet jij nou met 100 Monopoly spelen ???
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat moet jij nou met 100 Monopoly spelen ???
Inderdaad... kinds aan het worden... Krijg je op die leeftijd...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad... kinds aan het worden... Krijg je op die leeftijd...
Niks mis mee....komt door je kleinkinderen
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niks mis mee....komt door je kleinkinderen
Laten we het daar maar op houden ;-)
Nog drie maanden dan hebben we er drie...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laten we het daar maar op houden ;-)
Nog drie maanden dan hebben we er drie...
Dan ga je hier Hoppa en Dora plaatjes plakken.....pfff
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan ga je hier Hoppa en Dora plaatjes plakken.....pfff
Dora... Hahahaha daar is mijn kleindochter helemaal gek op. En Thomas de trein.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dora... Hahahaha daar is mijn kleindochter helemaal gek op. En Thomas de trein.
Of is het Hopla...die kut clown
Mijn dochter op dingen waar ik nog nooit van gehoord heb....ze zit me te spammen op Whats app
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 18:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Of is het Hopla...die kut clown
Mijn dochter op dingen waar ik nog nooit van gehoord heb....ze zit me te spammen op Whats app
Hahaha. Jong geleerd is oud gedaan...
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk ik niet lijkt mij dat een Oer Ajacied als Urby toch wel tot een redelijke oplossing met Ajax moet kunnen komen. Hij is ook goed weggegaan dus Riola lijkt mij in deze weinig tot last te kunnen zijn. Of Ajax moet zo sneu zijn om over Urby zijn rug een statement willen maken. Als hij bevalt op de trainingen zal Ajax hem nog wel een contractje aanbieden.
Ajax sneu? Wat is dat dan voor kolder. Het is erin of eruit. En als Urby zo graag bij Ajax wil spelen neemt ie maar een andere zakkengraaier
Brandje
 Brandje - zaterdag 15 augustus 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 11:18 schreef Loetje het volgende:
Type Pelle/ L. De Jong. Dat is exact tot in detail wat we nodig hebben. Dat blijf ik zeggen
Waarom denk je dat want we hebben nu niet bepaald buitenspelers die een voorzet hebben. Fisher speelt meer naar binnen en el ghazi zou hey moeten kunnen. Die spitsen die jij noemt zijn juist heel afhankelijk van de aanvoer van de zijkant

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfervrije tip voor Ajax: 'Met hem kunnen ze toch weer wat ervaring erbij halen'

0.0069570