|
|
Eide
|
|
|
Na speelronde 1 ziet de stand in de Eredivisie er toch bemoedigend uit. Het is natuurlijk allemaal hel pril en zo'n eerste speelronde zegt nog helemaal niets over het verloop van de rest van het seizoen. Dat neemt niet weg dat het toch prettig is om Ajax te zien waar het thuis hoort, namelijk aan de leiding van de Eredivisie. Ajax begon het seizoen dan ook vrij aardig tegen AZ. Sprankelend was het allerminst maar degelijk was het wel en dat is in ieder geval een prima basis voor het duel tegen Ajax 2, ook wel Willem II genoemd.
Ajax en Willem II speelden onderlinge 80 duels tegen elkaar. Daarvan won Ajax er 66, 8 maal werd er verloren van de Tilburgers en 6 maal eindigde een onderling duel in een puntendeling. De afgelopen 3 seizoenen leverden 5 maal winst op voor Ons Aller Ajax, veelal in wedstrijden met veel goals (19 voor, 3 tegen). Het laatste duel tegen de Kruiken leverde een 1-1 gelijkspel op in de periode dat Ajax beschamend slecht speelde.
De Tricolores van Jurgen Streppel waren vorig seizoen misschien wel de grootste verrassing van de Eredivisie. Met attractief en aanvallend voetbal werd een uitstekende 9e plaats gehaald. Ik omschreef Willem II als Ajax 2 want de club lijkt een 2e thuis te zijn geworden voor Ajax spelers. Dit seizoen zijn Richairo Zivkovic, Ruben Ligeon en Lesley de Sa verhuurd aan Willem II. Naast deze spelers hebben Lamprou, Ondaan en Koppers ook een Ajax verleden. Willem II begon het seizoen tegen Vitesse. In een matige wedstrijd bleef het 1-1 door een doelpunt van Falkenburg. De Sa speelde redelijk en was één maal gevaarlijk met een schot van 16 meter dat op de kruising uiteen spatte. Zivkovic speelde een cruciale rol van de enige Tilburgse goal waar hij de bal op Klaassen-achtige wijze doorkopte waarna Falkenburg kon intikken.
Na de goede seizoensopening zal Ajax voor eigen publiek graag iets meer spektakel willen verzorgen. Met name het aanvallende trio was, ondanks 2 goals van El Ghazi, teleurstellend en zal meer willen laten zien dan ze tegen AZ toonden. Ajax heeft een fitte selectie. De verwachting is dat ook Viktor Fischer weer inzetbaar zal zijn voor het duel tegen Willem II. Of Fischer zal spelen is maar helemaal de vraag. Sinkgraven is tot nu toe een van de betere spelers geweest bij Ajax dit seizoen en tegen AZ speelde Nemanja Gudelj zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Het zal voor Fischer geen sinecure zijn zijn plekje terug te veroveren op de twee grote aankopen die Ajax het afgelopen half jaar deed. Verder lijkt de basis wel vast te staan en lijken wijzigingen ten opzichte van het duel tegen AZ niet voor de hand te liggen.
De beelden zijn van de teleurstellende 1-1 in Tilburg van afgelopen seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Tsja we gaan er maar weer zitten. Echter verwacht ik een zwaar seizoen ondanks de goede start. Ik vind dat psv en feyenoord echt goed hebben ingekocht. Wij ook wel maar het lijken toch WEER aankopen te worden die de bank warm gaan houden. Zoals al jaren het geval is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, de grotoe aankopen Gudelj en Sinkgraven lijken het anders zeer behoorlijk te doen. Aankoop Dijks heeft een basisplek. Younes lijkt toch op speelminuten te kunnen rekenen. Eigenlijk is alleen Heitinga bankzitter en die is transfervrij gehaald voor de breedte.
Ik vind dat commentaar, voor zover dit seizoen tot nu toe iets zegt, dus niet terecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Mooi topic Eide. Denk dat we deze wedstrijd met 4-1 gaan winnen. Heb er wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik vind dat Ajax sterker is als vorig jaar ik verwacht een beter seizoen als afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:03 schreef Eide het volgende:Nou ja, de grotoe aankopen Gudelj en Sinkgraven lijken het anders zeer behoorlijk te doen. Aankoop Dijks heeft een basisplek. Younes lijkt toch op speelminuten te kunnen rekenen. Eigenlijk is alleen Heitinga bankzitter en die is transfervrij gehaald voor de breedte. Ik vind dat commentaar, voor zover dit seizoen tot nu toe iets zegt, dus niet terecht. Jij weet net goed als ik dat wanneer Fisher fit is dat die gaat spelen en gewoon als linksbuiten. Sinkgraven gaat dan terug naar middenveld en Gudelj dus banken. Younes gaat zeker geen basisspeler worden dat weet jij ook. Volgens mij vergeet jij hoe eigenwijs onze trainer is en daarom heb ik er echt weinig vetrouwen in. Het overdreven positieve gevoel van vorige week deel ik ook absoluut niet. Ik vond Ajax zeer matig spelen maar het viel goed maar ik vond het uitgeklede AZ lange tijd niks minder. Misschien zelfs nog wel beter. Ik denk daarom ook echt dat het tijd wordt om afscheid te nemen van FdB. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:03 schreef Eide het volgende:Nou ja, de grotoe aankopen Gudelj en Sinkgraven lijken het anders zeer behoorlijk te doen. Aankoop Dijks heeft een basisplek. Younes lijkt toch op speelminuten te kunnen rekenen. Eigenlijk is alleen Heitinga bankzitter en die is transfervrij gehaald voor de breedte. Ik vind dat commentaar voor zover dit seizoen tot nu toe iets zegt dus niet terecht. dat weet je al na 1 wedstrijd? Gudelj heb ik nog mijn twijfels over Younes kan ik geen oordeel over geven omdat we daar nog niet echt iets van hebben gezien. en de woorden over Sanogo van Ronald de Boer. Als ik echter Sanogo zie, dan heb ik nog mijn twijfels. Ik heb bij hem nog geen kwaliteiten ontdekt waarvan je zegt: Daar kun je wat mee. daaruit krijg ik toch het idee dat Frank niet met elke aankoop zo blij is. Dijks vind ik het tot nu toe goed doen maar hij kan ook nooit slechter dan Boilesen. Sinkgraven is in winterstop al gehaald,vind ik een goede aankoop maar niet degene die ze opdat moment nodig hadden. maar buiten dat toch een goede aankoop naar mijn mening. persoonlijk ben ik nog niet overtuigd dat Overmars de geschikte man op de goede plaats is. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik vermoed de zelfde opstelling als tegen AZ. ik denk 3-0 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:23 schreef Brandje het volgende:[..] Volgens mij vergeet jij hoe eigenwijs onze trainer is en daarom heb ik er echt weinig vetrouwen in. Precies. Jouw gevoel. En op basis van dat gevoel doe je aannames. Maar op basis van de feiten is daar tot nu toe weinig aanleiding voor. En dat is het enige wat ik zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:37 schreef Eide het volgende:[..] Precies. Jouw gevoel. En op basis van dat gevoel doe je aannames. Maar op basis van de feiten is daar tot nu toe weinig aanleiding voor. En dat is het enige wat ik zeg. Mijn gevoel is gebaseerd op feiten uit het verleden en zelfs vorige week tegen Rapid nog. Morgen 2-1 ajax met veel pijn en moeite |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:37 schreef Eide het volgende:[..] Precies. Jouw gevoel. En op basis van dat gevoel doe je aannames. Maar op basis van de feiten is daar tot nu toe weinig aanleiding voor. En dat is het enige wat ik zeg. jij heb het altijd over feiten maar zie daarweinig van. nou moet je mij de feiten toch eens uitleggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:00 schreef bully het volgende:[..] jij heb het altijd over feiten maar zie daarweinig van. nou moet je mij de feiten toch eens uitleggen. De opstellingen tot nu toe misschien? Ik weet niet hoor, dingen die gebeurt zijn en dus feit zijn? En dan zijn de feiten dat Sinkgraven en Dijks alles spelen en dat Gudelj ook gewoon veel minuten maakt.
Tenzij je deze auto hebt natuurlijk.
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan kan het best dat Brandje op den duur alsnog gelijk krijgt. Maar daar is op dit moment weinig aanleiding voor. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:13 schreef Eide het volgende:[..] De opstellingen tot nu toe misschien? Ik weet niet hoor, dingen die gebeurt zijn en dus feit zijn? dingen die gebeurd zijn is altijd een feit. maar is ook een feit dat het mij niet overtuigd heefd. en velen met mij. en wie zegt dat die opstellingen nou zo goed zijn? dat je verliest van een clubje uit oosterijk met een begroting van 14 miljoen. dat je wint van een Az die 6 basisspelers miste tegenover vorig jaar. niet alleen basisspelers maar ook de belangrijkste spelers. en wie zegt dat het met Heitinga in de basis beter had gegaan. over iets dat is afgelopen kan je altijd feit zeggen maar meeste wat wij allemaal zeggen is gewoon op gevoel. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 13:23 schreef Brandje het volgende:[..] Jij weet net goed als ik dat wanneer Fisher fit is dat die gaat spelen en gewoon als linksbuiten. Sinkgraven gaat dan terug naar middenveld en Gudelj dus banken. Younes gaat zeker geen basisspeler worden dat weet jij ook. Volgens mij vergeet jij hoe eigenwijs onze trainer is en daarom heb ik er echt weinig vetrouwen in. Het overdreven positieve gevoel van vorige week deel ik ook absoluut niet. Ik vond Ajax zeer matig spelen maar het viel goed maar ik vond het uitgeklede AZ lange tijd niks minder. Misschien zelfs nog wel beter. Ik denk daarom ook echt dat het tijd wordt om afscheid te nemen van FdB. Ik ben bang dat ik je voor een groot deel gelijk moet geven, helaas het is niet anders... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:13 schreef Eide het volgende:[..] De opstellingen tot nu toe misschien? Ik weet niet hoor, dingen die gebeurt zijn en dus feit zijn? En dan zijn de feiten dat Sinkgraven en Dijks alles spelen en dat Gudelj ook gewoon veel minuten maakt. Tenzij je deze auto hebt natuurlijk. [ afbeelding ] dat Sinkgraven en dijks alles spelen en Gudelj zijn minuten maakt. dat wil nog niet zeggen dat het bij volgende wedstrijd ook zo is. op basis van gevoel denken wij van wel maar is zeker geen feit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:27 schreef bully het volgende:[..] dat Sinkgraven en dijks alles spelen en Gudelj zijn minuten maakt. dat wil nog niet zeggen dat het bij volgende wedstrijd ook zo is. op basis van gevoel denken wij van wel maar is zeker geen feit. Eens, maar als je uitspraken doet moet je je ergens op baseren. Brandje rept over zijn gevoel en ik reageer daarom door aan te geven dat, op basis van de feiten die we nu ter hand hebben, weinig aanleiding voor is. Meer niet. Maar welke richting wil je nu eigenlijk op?
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cerny in selectie voor duel met Willem II
Frank de Boer heeft zijn selectie voor het duel met Willem II bekendgemaakt. Vaclav Cerny is de meest opvallende naam in de lijst met 18 namen. De 17-jarige aanvaller kan zaterdag zijn officiële debuut maken voor Ajax 1. Voor Cerny is het de eerste keer dat hij bij de wedstrijdselectie van een officieel duel van Ajax 1 zit. De Tsjech kan tegen Willem II zijn dus zijn 'echte' debuut maken in het eerste.
Selectie Ajax: Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman John Heitinga Riechedly Bazoer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Yaya Sanogo Lasse Schöne Anwar El Ghazi Jairo Riedewald Kenny Tete Nick Viergever Nemanja Gudelj Diederik Boer Mitchell Dijks Vaclav Cerny
Ajax - Willem II wordt zaterdag gespeeld in de Amsterdam ArenA. De aftrap is om 19:45 uur, er zijn nog tickets verkrijgbaar. Ajax.nl
---------------------------
Erg tof dat Cerny erbij zit. Verdient hij ook absoluut op basis van de voorbereiding en wat hij tot nu toe heeft laten zien bij Jong Ajax. Ook goed dat Ajax gewoon een buitenspeler mee neemt nu Fischer en Younes er niet bij kunnen zijn.
Edit: Klote voor het stukkie natuurlijk. Zo schrijf je nog dat de verwachting is dat Fischer er wel bij zal zijn en dan blijkt het een uurtje later niet waar te zijn :D
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:32 schreef Eide het volgende:[..] Eens, maar als je uitspraken doet moet je je ergens op baseren. Brandje rept over zijn gevoel en ik reageer daarom door aan te geven dat, op basis van de feiten die we nu ter hand hebben, weinig aanleiding voor is. Meer niet. Maar welke richting wil je nu eigenlijk op? dat ik wil zeggen dat jou reactie zogenaamd op basis van feiten net zoveel op gevoel is als dat van Brandje. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:41 schreef Eide het volgende:Cerny in selectie voor duel met Willem IIFrank de Boer heeft zijn selectie voor het duel met Willem II bekendgemaakt. Vaclav Cerny is de meest opvallende naam in de lijst met 18 namen. De 17-jarige aanvaller kan zaterdag zijn officiële debuut maken voor Ajax 1. Voor Cerny is het de eerste keer dat hij bij de wedstrijdselectie van een officieel duel van Ajax 1 zit. De Tsjech kan tegen Willem II zijn dus zijn 'echte' debuut maken in het eerste. Selectie Ajax:Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman John Heitinga Riechedly Bazoer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Yaya Sanogo Lasse Schöne Anwar El Ghazi Jairo Riedewald Kenny Tete Nick Viergever Nemanja Gudelj Diederik Boer Mitchell Dijks Vaclav Cerny Ajax - Willem II wordt zaterdag gespeeld in de Amsterdam ArenA. De aftrap is om 19:45 uur, er zijn nog tickets verkrijgbaar. Ajax.nl--------------------------- Erg tof dat Cerny erbij zit. Verdient hij ook absoluut op basis van de voorbereiding en wat hij tot nu toe heeft laten zien bij Jong Ajax. Ook goed dat Ajax gewoon een buitenspeler mee neemt nu Fischer en Younes er niet bij kunnen zijn. Edit: Klote voor het stukkie natuurlijk. Zo schrijf je nog dat de verwachting is dat Fischer er wel bij zal zijn en dan blijkt het een uurtje later niet waar te zijn :D omdat fisher nog last heeft van blessure. maar als dat niet zo was had hij denk gewoon in de basis gestaan. met een afvaller je gelijk proberen tehalen is zowel makelijk hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:49 schreef bully het volgende:[..] omdat fisher nog last heeft van blessure. maar als dat niet zo was had hij denk gewoon in de basis gestaan. met een afvaller je gelijk proberen tehalen is zowel makelijk hoor. Okay... Chill pill misschien? Is er iets of zo dat je in alles wat ik post plots iets ziet? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Willem II is gewoon een erg goede ploeg, die vorig seizoen alle voetballiefhebbers heeft verrast met goed en aanvallend voetbal. Ik ben nu ongelooflijk benieuwd wat Zivkovic gaat doen zaterdagavond. Reken er maar op dat hij Ajax en met name Frank de Boer iets wil gaan bewijzen!! Mijn gevoel zegt dat Ajax deze wedstrijd niet gaat winnen, maar om positief te blijven: 2-1 voor Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer en Younes zitten beide trouwens bij de selectie van Jong Ajax en zullen daar beide 45 minuten gaan spelen.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:22 schreef Pietje het volgende:Willem II is gewoon een erg goede ploeg, die vorig seizoen alle voetballiefhebbers heeft verrast met goed en aanvallend voetbal. Ik ben nu ongelooflijk benieuwd wat Zivkovic gaat doen zaterdagavond. Reken er maar op dat hij Ajax en met name Frank de Boer iets wil gaan bewijzen!! Mijn gevoel zegt dat Ajax deze wedstrijd niet gaat winnen, maar om positief te blijven: 2-1 voor Ajax. Heb zelf een enorme zwak voor zowel Willem II en Cambuur. Lekker op de aanval met allemaal spelers die een deukje hebben opgelopen. Zeer goede en sympathieke trainers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens, Willem II heeft een goede ploeg maar neem aan dat Ajax na vorige week ook vertrouwen heeft getankt!
4-1! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 16:32 schreef Loetje het volgende:[..] Heb zelf een enorme zwak voor zowel Willem II en Cambuur. Lekker op de aanval met allemaal spelers die een deukje hebben opgelopen. Zeer goede en sympathieke trainers. Absoluut waar. Beide ploegen hebben het vorige seizoen verrast met attractief en aanvallend voetbal. Ik keek er graag naar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 16:34 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut waar. Beide ploegen hebben het vorige seizoen verrast met attractief en aanvallend voetbal. Ik keek er graag naar. Cambuur al 2 jaar hè. Mooi publiek ook! Vorig jaar bij Willem II - NAC geweest en wil dit jaar eigenlijk via een vriend naar Cambuur - Heerenveen. In de hoop om Henk de Jong eens te ontmoeten. Lijkt mij wel zo'n vaderfiguur. Zou hem ook een perfecte assistent vinden bij ons. Benadering van het spel is zo goed bij die man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3-2 winst. 0-2 achter!! Let maar op!
Nog iemand in de stad kijken?
Edit::: 3-3 ik werd slecht wakker 😩
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zit morgen weer hondstrouw in 'd ArenA ;-) 5-1
edit:
5-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
faust2
|
|
|
T zijn ook altijd de zelfde zeikerds..stelletje klaag muren.weeeh..weeeh .weeeeehh... ik sta 110 % achter ajax bij winst verlies .. als ze het veld opkomen bestaat de rest van de wereld ff 1.5 uur ff niet ..elke ploeg kan van elke ploeg winnen overal ter wereld .. Kan niet wachten tot vanavond..En ook vanavond winnen we
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door faust2 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:22 schreef Pietje het volgende:Willem II is gewoon een erg goede ploeg, die vorig seizoen alle voetballiefhebbers heeft verrast met goed en aanvallend voetbal. Ik ben nu ongelooflijk benieuwd wat Zivkovic gaat doen zaterdagavond. Reken er maar op dat hij Ajax en met name Frank de Boer iets wil gaan bewijzen!! Mijn gevoel zegt dat Ajax deze wedstrijd niet gaat winnen, maar om positief te blijven: 2-1 voor Ajax. Gaan we voor jouw gevoel verliezen in de Arena van Willem 2? Pff ik dacht dat ik negatief was.. Deze winnen we gewoon omdat we meer individuele kwaliteiten hebben hoor net als tegen Az. Spel niet denderend maar toch winst. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 16:32 schreef Loetje het volgende:[..] Heb zelf een enorme zwak voor zowel Willem II en Cambuur. Lekker op de aanval met allemaal spelers die een deukje hebben opgelopen. Zeer goede en sympathieke trainers. Vind ik ook van Pec, Nec en Go Ahead die horen ook wel in je rijtje.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:16 schreef faust2 het volgende:T zijn ook altijd de zelfde zeikerds..stelletje klaag muren.weeeh..weeeh .weeeeehh... ik sta 110 % achter ajax bij winst verlies .. als ze het veld opkomen bestaat de rest van de wereld ff 1.5 uur ff niet ..elke ploeg kan van elke ploeg winnen overal ter wereld .. Kan niet wachten tot vanavond..En ook vanavond winnen we Faust1 kan ik me al niet voor de geest halen Faust2 zal ook niet veel beter de boeken ingaan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voor jou, haha! PEC heeft een leuke ploeg met een geweldige trainer. NEC moet ik eerst zien. Go Ahead is een beetje een Engelse sfeer. Club zelf is vrij kil |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax TV heeft overigens een prachtig filmpje gemaakt over Mitchell Dijks. Zeker de moeite waard om te kijken.
Ook nog een leuk filmpje dat ze bij Willem II zijn gaan filmen. Zoveel respect voor deze mensen. Streppel en Dijks |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ga ik in mee... 5-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gaan we voor jouw gevoel verliezen in de Arena van Willem 2? Pff ik dacht dat ik negatief was.. Deze winnen we gewoon omdat we meer individuele kwaliteiten hebben hoor net als tegen Az. Spel niet denderend maar toch winst. Ik heb niet gezegd dat we gaan verliezen, maar dat we niet gaan winnen... Een gelijkspel zou volgens mij zomaar kunnen dus. Willem II is een ploeg die veel en vroeg druk zet en ik denk dat Ajax daar nog altijd -net als vorig seizoen- moeilijk mee overweg kan. Daarnaast lopen er een paar gehuurde Ajacieden rond in Tilburg die maar al te graag willen laten zien dat De Boer zich vergist heeft. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd zie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:16 schreef faust2 het volgende:T zijn ook altijd de zelfde zeikerds..stelletje klaag muren.weeeh..weeeh .weeeeehh... ik sta 110 % achter ajax bij winst verlies .. als ze het veld opkomen bestaat de rest van de wereld ff 1.5 uur ff niet ..elke ploeg kan van elke ploeg winnen overal ter wereld .. Kan niet wachten tot vanavond..En ook vanavond winnen we Gefeliciteerd jongen. ELKE Ajacied staat achter Ajax. Dat heeft niks met realisme te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb niet gezegd dat we gaan verliezen, maar dat we niet gaan winnen... Een gelijkspel zou volgens mij zomaar kunnen dus. Willem II is een ploeg die veel en vroeg druk zet en ik denk dat Ajax daar nog altijd -net als vorig seizoen- moeilijk mee overweg kan. Daarnaast lopen er een paar gehuurde Ajacieden rond in Tilburg die maar al te graag willen laten zien dat De Boer zich vergist heeft. Ik hoop oprecht dat ik het verkeerd zie. Je krijgt in ieder geval, mits die Tricolores het eigen spel gaan spelen een hele leuke open wedstrijd. Zal ook echt niet heel makkelijk gaan! Denk wel dat Ajax dit gewoon moet winnen. Die moeten ook een boost gekregen hebben na vorige week! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:16 schreef faust2 het volgende:T zijn ook altijd de zelfde zeikerds..stelletje klaag muren.weeeh..weeeh .weeeeehh... ik sta 110 % achter ajax bij winst verlies .. als ze het veld opkomen bestaat de rest van de wereld ff 1.5 uur ff niet ..elke ploeg kan van elke ploeg winnen overal ter wereld .. Kan niet wachten tot vanavond..En ook vanavond winnen we Whahaha, laat me niet lachen man!
Zit een verschil tussen een mening hebben of een zeikerd zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahaha. Jij droomt lekker zeg! 0-3 achter eerst zeker? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We gaan trouwens de transfermarkt niet meer op. Had voorin toch wel graag wat erbij gehad |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat was ook gezegd vorige week. Nu lees ik dat Ajax toch is uitgewinkeld |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 16:42 schreef Loetje het volgende:[..] Je krijgt in ieder geval, mits die Tricolores het eigen spel gaan spelen een hele leuke open wedstrijd. Zal ook echt niet heel makkelijk gaan! Denk wel dat Ajax dit gewoon moet winnen. Die moeten ook een boost gekregen hebben na vorige week! We gaan het zien, Loetje. Normaal gesproken moet Ajax deze wedstrijd inderdaad gewoon winnen, maar ja, wat is gewoon bij Ajax? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Siem de Jong ook alweer geblesseerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Snap alleen niet dat Serero weg mag en dat ze Andersen behouden. Had ik andersom gedaan.
Die spits gaat ons opbreken nog denk ik |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, ik heb het ook gelezen. Het zit die jongen bepaald ook niet mee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:09 schreef Loetje het volgende:[..] Snap alleen niet dat Serero weg mag en dat ze Andersen behouden. Had ik andersom gedaan. Die spits gaat ons opbreken nog denk ik Van zowel Serero als Andersen ben ik niet gecharmeerd. Van mij mogen beide spelers weg, definitief of via een verhuur.
Wat de spitspositie betreft geef ik je helaas gelijk... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 17:22 schreef Pietje het volgende:[..] Van zowel Serero als Andersen ben ik niet gecharmeerd. Van mij mogen beide spelers weg, definitief of via een verhuur. Wat de spitspositie betreft geef ik je helaas gelijk... Serero kan je nog allround inzetten op het middenveld. |
|
|
|