|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi eraf lijkt mij en dan gewoon Cerny erbij. Laat El ghazi maar merken dat dit echt dik, dik onvoldoende is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:32 schreef Loetje het volgende:[..] Speelt al 3 wedstrijden zwak. Maar hij kan een extra man in de 16 zijn. Maar dan ga je weer, dan moet die luie teringspits zich eens laten zakken Die gast wordt de Immers van Ajax...zo zonde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gudelj eruit. Cerny erin. Sinkgraven naar het midden en diepte creëren. Ligt zat ruimte |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alleen speelde hij met Pelle voor zich scoort ie er 20!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nogmaals het spijt me voor het negatieve. Ga me er bijna schuldig om voelen om dat steeds te posten. Maar ik zie gewoon steeds hetzelfde. Geen verbetering en het wordt gewoon niet wakker daar in Amsterdam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Frank de Boer wisselt nooit onder de 60 minuten en zeker niet in de rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doet wel meer niet. Zie jij Ajax ooit beter na rust? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:36 schreef Loetje het volgende:Nogmaals het spijt me voor het negatieve. Ga me er bijna schuldig om voelen om dat steeds te posten. Maar ik zie gewoon steeds hetzelfde. Geen verbetering en het wordt gewoon niet wakker daar in Amsterdam Gewoon je mening geven gap....is niks mis mee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ze hebben een periode gehad.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gaat het me ook niet om. Ik kan gewoon niet positief hierover zijn. Ajax valt al anderhalf jaar in herhaling. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:24 schreef Loetje het volgende:Kom nou eens op. Zonder negatief te willen zijn, maar wanneer worden we weer eens verwend? Tegenstander speelt zo zwak dat je er gewoon overheen moet. Bestuur opent de ogen niet. Deze voorhoede is niet goed genoeg om dit seizoen iets mee te bereiken. Ik hoop ook op een fitte Fischer en Younes die me erg gaat meevallen Gaat ook om de arrogante instelling op een of andere manier denken sommige jongens het nu wel even op 50% te kunnen uitspelen. Typisch ajax genoegen nemen met een voorsprong even laten zien dat we ons best niet hoeven te doen om te winnen, die tijden zijn voorbij al heel lang! Dus gewoon gas erop en niet loslaten gretig zijn. Want zo blijft de tegenstander erin geloven! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Onder Martin Jol was dat structureel wel. Onder de Boer soms in het begin. Maar al lang niet meer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:39 schreef Loetje het volgende:[..] Gaat het me ook niet om. Ik kan gewoon niet positief hierover zijn. Ajax valt al anderhalf jaar in herhaling. Zal ik je een geheimpje verklappen Syl....het gaat niet meer beter worden...en dat geld voor de hele eredivisie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:39 schreef 3sterren het volgende:[..] Gaat ook om de arrogante instelling op een of andere manier denken sommige jongens het nu wel even op 50% te kunnen uitspelen. Typisch ajax genoegen nemen met een voorsprong even laten zien dat we ons best niet hoeven te doen om te winnen, die tijden zijn voorbij al heel lang! Dus gewoon gas erop en niet loslaten gretig zijn. Want zo blijft de tegenstander erin geloven! Denk niet dat Ajax op 50% speelt maar het gewoon niet beter is. Want dan speelt Ajax al anderhalf jaar op 50%! Ajax moet een spits hebben die mee kan voetballen en een combinatie aan kan gaan. Die ruimte maakt. En een onvoorspelbare vleugelspeler. Middenveld is heel behoorlijk. Ondanks Klaassen en Bazoer niet top spelen vandaag. Maar er zijn zoveel momenten dat je sneller vooruit kan maar El Ghazi en Milik zo vreselijk lui zijn. Niet mee voetballen, niet mee druk zetten en alleen maar geilen als de bal in de buurt is. Dan gaat het om hun ineens. Echt vreselijk die 2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zal ik je een geheimpje verklappen Syl....het gaat niet meer beter worden...en dat geld voor de hele eredivisie Niveau zal niet stijgen. Het spel wel. Elke ploeg kan snel naar voren behalve wij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom 442 en als mogelijk omschakelen naar 433 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan nog wat, publiek zei na die bekerfinalist minder vocale steun te geven voor een half jaar. Ik heb sindsdien de sfeer, op een uitzondering na niet meer zo goed gezien. Tijdje was het echt goed aan het worden. Maar als je tussen 50000 man alles kan horen wat de trainer zegt klopt wel wat. Of het door het niveau komt weet ik niet. Maar valt me echt op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
....en wij hebben daar de spelers voor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bij balbezit tegenstander speel je met Sinkgraven al 4.4.2 hoor. In balbezit 4.3.3
Alhoewel, maar er maar 4.3.1 van. 2 eikels doen niet mee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:45 schreef Loetje het volgende:En dan nog wat, publiek zei na die bekerfinalist minder vocale steun te geven voor een half jaar. Ik heb sindsdien de sfeer, op een uitzondering na niet meer zo goed gezien. Tijdje was het echt goed aan het worden. Maar als je tussen 50000 man alles kan horen wat de trainer zegt klopt wel wat. Of het door het niveau komt weet ik niet. Maar valt me echt op Die zitten daar niet....met 25/30 houdt het wel op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wie koopt die spelers dan? En wat Remco zegt, te veel instructies. Als je een bepaald systeem kiest haal je aan de hand daarvan je spelers. En er ligt vaak genoeg ruimte trouwens maar ze vertikken het |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn er echt wel meer hoor. Maar vind het vreselijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:47 schreef Loetje het volgende:[..] Wie koopt die spelers dan? En wat Remco zegt, te veel instructies. Als je een bepaald systeem kiest haal je aan de hand daarvan je spelers. En er ligt vaak genoeg ruimte trouwens maar ze vertikken het Ik denk dat iedere trainer spelers het veld opstuurt met instructies...het is aan de spelers om daar na goeddunken van af te wijken dat maakt de grote spelers.
Ajax verkoopt niet elk jaar spelers voor 20 miljoen of meer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beste man aan Ajax kant is echt Riedewald |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat iedere trainer spelers het veld opstuurt met instructies...het is aan de spelers om daar na goeddunken van af te wijken dat maakt de grote spelers. Ajax verkoopt niet elk jaar spelers voor 20 miljoen of meer Teveel instructies waardoor de identiteit van de speler totaal weg is kan nooit goed zijn.
Ajax verkoopt zelden voor 20 miljoen maar hoeft ook niet zoveel uit te geven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft Gudelj en El Ghazi eraf en Cerny en Schone erbij. Sinkgraven terug naar het middenveld en dan met wat meer lef en dynamiek spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:58 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft Gudelj en El Ghazi eraf en Cerny en Schone erbij. Sinkgraven terug naar het middenveld en dan met wat meer lef en dynamiek spelen. El Ghazi irriteer ik me dood aan maar kan wel nuttig zijn met de ruimte die er vermoedelijk gaat komen in de laatste 20 minuten met deze stand |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:00 schreef Loetje het volgende:[..] El Ghazi irriteer ik me dood aan maar kan wel nuttig zijn met de ruimte die er vermoedelijk gaat komen in de laatste 20 minuten met deze stand Dat kan met Cerny ook. Zoals hij vandaag speelt verdent hij het niet door te mogen. Ik zie hem de 2e helft alleen maar over het veld rollen. Hij heeft meer gelegen als gestaan. Kappen nou. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Willem II verdiend gewoon een goal. En die gaan ze maken ook als Ajax zo blijft spelen. Ga verdomme voetballen man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:[..] Dat kan met Cerny ook. Zoals hij vandaag speelt verdent hij het niet door te mogen. Ik zie hem de 2e helft alleen maar over het veld rollen. Hij heeft meer gelegen als gestaan. Kappen nou. Waarmee kappen?
Doet verder niks goed hoor. Maar heel de voorhoede deugt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:02 schreef Loetje het volgende:Willem II verdiend gewoon een goal. En die gaan ze maken ook als Ajax zo blijft spelen. Ga verdomme voetballen man Nou, zo goed spelen die ook niet. En verdienen het niet omdat ze zelf zo goed spelen en je verdient sowieso geen goals omdat je tegenstander zo slecht is. Maar Ajax speelt gewoon heel erg zwak, echt heel zwak. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 20:56 schreef Loetje het volgende:[..] Teveel instructies waardoor de identiteit van de speler totaal weg is kan nooit goed zijn. Ajax verkoopt zelden voor 20 miljoen maar hoeft ook niet zoveel uit te geven Ach mijn beste Syl...wie is de kampioen van Ierland...ik zou het niet weten maar over 5 jaar zitten we in het zelfde schuitje....en op het zelfde niveau De tweede divisie van Engeland en Duitsland betalen al meer salaris dan Ajax en Feijenoord...en die vissen nu in de eredivisie.
Europees komen wij er nooit meer aan te pas...het is over en uit. Koop de VI van deze week... de eigenaar van PSG ene Emir Tahim bin Hamad heeft een vermogen van 156 miljard....pffff waar hebben we het dan over |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:03 schreef Eide het volgende:[..] Nou, zo goed spelen die ook niet. En verdienen het niet omdat ze zelf zo goed spelen en je verdient sowieso geen goals omdat je tegenstander zo slecht is. Maar Ajax speelt gewoon heel erg zwak, echt heel zwak. Spelen niet goed. Maar vind ze niet minder dan Ajax. Gelijkspel is de juiste verhouding op het veld |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hele lompe actie van Gudelj trouwens. Hoop voor Andrade dat het niets ernstigs is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach mijn beste Syl...wie is de kampioen van Ierland...ik zou het niet weten maar over 5 jaar zitten we in het zelfde schuitje....en op het zelfde niveau De tweede divisie van Engeland en Duitsland betalen al meer salaris dan Ajax en Feijenoord...en die vissen nu in de eredivisie. Europees komen wij er nooit meer aan te pas...het is over en uit. Koop de VI van deze week... de eigenaar van PSG ene Emir Tahim bin Hamad heeft een vermogen van 156 miljard....pffff waar hebben we het dan over Ik doel alleen op de Eredivisie. Over de rest maak ik me niet eens meer druk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was de gevaarlijkste man aan hun kant |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:04 schreef Loetje het volgende:[..] Spelen niet goed. Maar vind ze niet minder dan Ajax. Gelijkspel is de juiste verhouding op het veld Op basis van welke kansen? Dat ene schot? Nee, Willem II verdient helemaal niets. Ajax ook niet maar wij hebben dan toevallig die goal gemaakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Ieren en Maltezers ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:06 schreef Eide het volgende:[..] Op basis van welke kansen? Dat ene schot? Nee, Willem II verdient helemaal niets. Ajax ook niet maar wij hebben dan toevallig die goal gemaakt. Kans voor rust. Net vrije schietkans op rand 16.
Ajax is in ieder geval niks beter.
En waarmee moest ik kappen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:07 schreef Loetje het volgende:[..] Kans voor rust. Net vrije schietkans op rand 16. Ajax is in ieder geval niks beter. En waarmee moest ik kappen? Gaan we nou al aanslaan op uitdrukkingen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vraag het alleen. Lijkt me niet erg aangezien ik niet weet waar je op doelt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede aanval dan toch en prima schot van El Ghazi. Maar het spel is heel, heel, HEEL slecht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schone gaat invallen. El Ghazi of Gudelj? |
|
|
|