|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen eruit? Niet fit of? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen. Verrassend maar niet onterecht. Ik neem aan ook om hem te sparen voor het Europese duel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven op de plaats van Klaassen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kom niet aan Eide ouwe...we zijn het nooit eens maar mag hen wel op een of andere manier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is omdat ik zo lief en meegaand ben gap :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind trouwens Milik, met de weinige ballen die hij krijgt, wel goede dingen doen. Tete, Dijks, Veltman en Riedewald verder goed maar verder is het eigenlijk universeel zwak te noemen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff zo heb ik het nooit ervaren maar goed...ik heb hou van zout en jij brengt zoet aan...zal wel iets van een karma wezen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doe ik niet gap. En wat dan nog, volwassen genoeg om met hem dat op te lossen. Niks aan de hand verder. Mag hem sowieso wel. Net als enkele andere hier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hopelijk niets ernstigs met Bazoer. Leuk voor Cerny. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Doe ik niet gap. En wat dan nog, volwassen genoeg om met hem dat op te lossen. Niks aan de hand verder. Mag hem sowieso wel. Net als enkele andere hier Ik heb nog nooit iemand en ik ben 52 in 2 jaar tijd zo volwassen zien worden als jij...en ik ben trots op je ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heitnga gaat Europees spelen denk ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nijhuis fluit goed...maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mag ik hopen. Ik ben fel, een tikkie arrogant en heb de neiging mij enorm vast te bijten in dingen. En dat maakt mij niet de makkelijkste. Maar goed, wat ik al tegen Loetje zei, dat is de aard van het beestje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb nog nooit iemand en ik ben 52 in 2 jaar tijd zo volwassen zien worden als jij...en ik ben trots op je ouwe Ik op jou en je weet dondersgoed waarom.
Soms hou ik me bek ook niet gap... Ghehe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind het trouwens niet terecht dat Milik eraf is gehaald. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:27 schreef Eide het volgende:[..] Mag ik hopen. Ik ben fel, een tikkie arrogant en heb de neiging mij enorm vast te bijten in dingen. En dat maakt mij niet de makkelijkste. Maar goed, wat ik al tegen Loetje zei, dat is de aard van het beestje. Haha heb echt geen enkel probleem met jou. Qua felheid laat je dat op het forum lang niet zo veel zien vind ik. Ken wel ergere hoor, veel ergere. Te beginnen met Nenam.... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Krijgt weinig ballen. Moet actiever worden, dat wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik de enige die voor me gevoel naar een lokale amateurwedstrijd aan het kijken ben op zondagmiddag? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar ik vrees met dit spel de grotere ploegen wel. En met dit tempo de clubs die massaal inzakken. Tegen Willem II krijg je nog veel ruimte |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:27 schreef Eide het volgende:[..] Mag ik hopen. Ik ben fel, een tikkie arrogant en heb de neiging mij enorm vast te bijten in dingen. En dat maakt mij niet de makkelijkste. Maar goed, wat ik al tegen Loetje zei, dat is de aard van het beestje. Valt wel mee....een andere kleur dan ik, maar jij bent verbaal moeilijk te verslaan...althans op papier dan....ik wil je wel eens in de kroeg tegen komen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Valt wel mee....een andere kleur dan ik, maar jij bent verbaal moeilijk te verslaan...althans op papier dan....ik wil je wel eens in de kroeg tegen komen Ghehe, dan is het een kruising tussen Emile Ratelband en Maarten van Rossum. .. :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Haha heb echt geen enkel probleem met jou. Qua felheid laat je dat op het forum lang niet zo veel zien vind ik. Ken wel ergere hoor, veel ergere. Te beginnen met Nenam.... ;-) Allang niet meer....3,5 jaar terug wel toen fakkelde ik iedereen af |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan ben ik Ratelband ...van Rossum is meer type Eide |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee man. Valt hier sowieso wel mee |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Ghazi topscorer Eredivisie ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ghehe. Komt geen lach van af man. Vreselijke vent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 2 kutwedstrijden en 4 goals. Haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ratelband, die heb ik eens gezien in Afghanistan (of all places, kwam in het kader van een taakstraf die kant op). Wat een mongool is dat zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens dacht ik, 3-0 bij AZ geeft vertrouwen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij maakt ze wel wat toch wel effies fijn is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eide gaat me nu ook gelijk geven dat ik vond dat El Ghazi moest blijven staan.... Ghehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En die Sanogo kan er echt he-le-maal niets van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 6 goals en geen tegen. Als het nu wat beter wordt... Ik vrees Feyenoord en PSV wel met dit spel hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doelde op El gappie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik moet je gelijk geven want hij maakt ze wel ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahahahahaha. Ik ga echt stuk om die gozer. Doet niet 1 ding redelijk goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dramatische pot maar toch 3-0. Twee gespeeld, 6 punten, 6 voor en 0 tegen. Tja, wat kunnen we er van zeggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:36 schreef Eide het volgende:[..] Ratelband, die heb ik eens gezien in Afghanistan (of all places, kwam in het kader van een taakstraf die kant op). Wat een mongool is dat zeg. Inderdaad en dan heb ik het niet over mezelf....alhoewel ik ook een etterbak kan zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat wilde ik even horen.... Whahaha. Hoe is het mogelijk man, mist overzicht en speelt voor de 2e keer echt vreselijk slecht. Maar die gozer scoort altijd in wedstrijden als die bar en barslecht is. Als die goed is scoort ie nooit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:38 schreef Eide het volgende:Dramatische pot maar toch 3-0. Twee gespeeld, 6 punten, 6 voor en 0 tegen. Tja, wat kunnen we er van zeggen. Op naar NEC uit. 11 man voor de goal op een klein veld. Ben benieuwd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind El Ghazi wel een hele goede voetballer hoor. Hij moet alleen constanter worden. Maar ja, als hij zo makkelijk scoort is het moeilijk kritiek hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:41 schreef Eide het volgende:Ik vind El Ghazi wel een hele goede voetballer hoor. Hij moet alleen constanter worden. Maar ja, als hij zo makkelijk scoort is het moeilijk kritiek hebben. Onvoorspelbaar he. Alleen mist wel heel veel overzicht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] 6 goals en geen tegen. Als het nu wat beter wordt... Ik vrees Feyenoord en PSV wel met dit spel hoor Als we die verliezen en de rest winnen....tsja ik teken ervoor...hoewel dan sta ik weer met die gekke Warrior in Amsterdam en van Feijenoord wil ik eigenlijk niet verliezen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als we die verliezen en de rest winnen....tsja ik teken ervoor...hoewel dan sta ik weer met die gekke Warrior in Amsterdam en van Feijenoord wil ik eigenlijk niet verliezen Whahahahahaha lijkt wel een manier van denken a la Maarten van Rossem. Haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ken die vent helemaal niet....een zo genaamde Amerika kenner...sorry maar dan ga ik sowieso over mijn nek....ik moet dat land niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ken die vent helemaal niet....een zo genaamde Amerika kenner...sorry maar dan ga ik sowieso over mijn nek....ik moet dat land niet Hou het zo. Wat een vreselijke man. Net als Ratelband |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
AZ ook achter. ADO deklasseert Twente. Als dit Ajax gaat voetballen, heb je na 7 wedstrijden 21 punten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen volgens hun MotM? Dat was er echt maar een en dat is Riedewald |
|
|
|