|
|
remco k
|
|
|
Vd wiel gaat niet naar Feyenoord. Die kan naar zat andere clubs waar die veel meer geld kan verdienen in een veel mooiere competitie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:38 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kan het me ook nauwelijk voorstellen, Loetje. Maar zoals ik hierboven al schreef, geld speelt kennelijk geen rol meer in Rotterdam. Ze hebben een compleet nieuwe ploeg bij elkaar gekocht. Leuk voor al die jeugdspelers die nu niet meer aan bod zullen komen. Als het wèl waar zou zijn, dan hebben zij een aardig aantal ex-Ajacieden: Kenneth Vermeer, Jan-Arie Van der Heijden, Werner Hahn, Marko Vejinovic en nu dus wellicht Gregory Van der Wiel. Dus nu al 2 koopclubs? 1 in Rotjeknor en 1 in Aidshoven? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja kennelijk. Waarschijnlijk proberen ze weer in het rijtje te komen van problematisch clubs wat financiën betreft... Het kan niet op. Ze doen er echt alles aan om het komende seizoen kampioen te worden. Kopen, kopen, kopen. Maar je moet altijd maar afwachten of die nieuwelingen ook echt een team kunnen vormen. Ze nemen een groot risico. En dat met een jonge en onervaren trainer voor de groep. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit PSV te kijken, spelen niet goed. Maar wat valt Groningen me tegen. Die doen echt alles fout. Dat moet dan Europa in!
Overigens, wat vind ik die Makkelijk een vreselijke scheids |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:33 schreef Ajax Warrior het volgende:Even een vraagje vanaf mijn vakantieadres: wat heeft Zivkovic gedaan? Nog gescoord? Hahaha 4x. 4x afgefloten voor buitenspel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:38 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kan het me ook nauwelijk voorstellen, Loetje. Maar zoals ik hierboven al schreef, geld speelt kennelijk geen rol meer in Rotterdam. Ze hebben een compleet nieuwe ploeg bij elkaar gekocht. Leuk voor al die jeugdspelers die nu niet meer aan bod zullen komen. Als het wèl waar zou zijn, dan hebben zij een aardig aantal ex-Ajacieden: Kenneth Vermeer, Jan-Arie Van der Heijden, Werner Hahn, Marko Vejinovic en nu dus wellicht Gregory Van der Wiel. Alleen Elia zal qua salaris prijzig zijn en Kuijt. Maar Van der Wiel is echt onhaalbaar lijkt me |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:40 schreef remco k het volgende:Vd wiel gaat niet naar Feyenoord. Die kan naar zat andere clubs waar die veel meer geld kan verdienen in een veel mooiere competitie. Gaat gewoon verlengen bij psg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zou ook terecht zijn. Doet het heel behoorlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:50 schreef Loetje het volgende:Zit PSV te kijken, spelen niet goed. Maar wat valt Groningen me tegen. Die doen echt alles fout. Dat moet dan Europa in! Overigens, wat vind ik die Makkelijk een vreselijke scheids Ik kijk niet. FC Groningen vind ik altijd een ploeg van uitersten. Of ze spelen alsof hun leven ervanaf hangt, zeer goed en bloedfanatiek of ze spelen als makke lammetjes. Er is bij die ploeg geen tussengebied.
En iederdaad Makkelie is niet mijn favoriete scheidsrechter. Hij wappert nadrukkelijk en zeer "makkelie" met gele en rode kaarten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:51 schreef Loetje het volgende:[..] Alleen Elia zal qua salaris prijzig zijn en Kuijt. Maar Van der Wiel is echt onhaalbaar lijkt me Nogmaals dat verwacht ik ook niet wat betreft Gregory, maar ik heb echt Van Geel horen zeggen, dat hij een nadrukkelijke wens van Van Bronckhorst is en dat zij voor die speler "diep en ver" willen gaan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan kost hij dus nog meer... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zie op teletekst dat FC Grun inmiddels al 5 gele kaarten heeft. Makkelie kennende, wordt dat 1 of meer rode kaarten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Smerige teringploeg dat Pisvee. Allemaal besmet met de lampentyfus. Wat haat ik die club |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:59 schreef Pietje het volgende:Ik zie op teletekst dat FC Grun inmiddels al 5 gele kaarten heeft. Makkelie kennende, wordt dat 1 of meer rode kaarten. Vieze Rotterdammer is het. Vind die man zo inconsequent als wat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:55 schreef Pietje het volgende:[..] Ik kijk niet. FC Groningen vind ik altijd een ploeg van uitersten. Of ze spelen alsof hun leven ervanaf hangt, zeer goed en bloedfanatiek of ze spelen als makke lammetjes. Er is bij die ploeg geen tussengebied. En iederdaad Makkelie is niet mijn favoriete scheidsrechter. Hij wappert nadrukkelijk en zeer "makkelie" met gele en rode kaarten. En altijd voor dezelfde clubs.
Had echt meer verwacht van die Groningers. Angsthazen! En die lampen kunnen alleen reactievoetbal spelen. Aanvallen van achteruit kunnen ze niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:57 schreef Pietje het volgende:[..] Nogmaals dat verwacht ik ook niet wat betreft Gregory, maar ik heb echt Van Geel horen zeggen, dat hij een nadrukkelijke wens van Van Bronckhorst is en dat zij voor die speler "diep en ver" willen gaan. Ben benieuwd. Maar het gebeurd niet, maar zou Feyenoord zich ook niet belachelijk maken door nu ineens financieel alles toe te laten? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:06 schreef Loetje het volgende:[..] En altijd voor dezelfde clubs. Had echt meer verwacht van die Groningers. Angsthazen! En die lampen kunnen alleen reactievoetbal spelen. Aanvallen van achteruit kunnen ze niet Dat reactievoetbal klopt inderdaad. Dat zag je ook vorige week tegen ADO Den Haag. Effectief en dodelijk, maar ik kan het beslist niet waarderen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:08 schreef Pietje het volgende:[..] Dat reactievoetbal klopt inderdaad. Dat zag je ook vorige week tegen ADO Den Haag. Effectief en dodelijk, maar ik kan het beslist niet waarderen. Vind het zo laf als wat. Ze benutten er hun beste spelers optimaal mee hoor. Maar met dat clubje heb ik echt helemaal niks. Pure haat zelfs |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:08 schreef Loetje het volgende:[..] Ben benieuwd. Maar het gebeurd niet, maar zou Feyenoord zich ook niet belachelijk maken door nu ineens financieel alles toe te laten? Tot de centjes weer helemaal op zijn en zij weer in het rijtje komen van financieel ongezonde clubs... Dit is niks anders dan een poging om het kampioenschap te kopen en zodoende in de Champions League te komen waardoor er weer miljoenen in hun kas terugvloeien. Een poging inderdaad, maar of het feest doorgaat?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:09 schreef Loetje het volgende:[..] Vind het zo laf als wat. Ze benutten er hun beste spelers optimaal mee hoor. Maar met dat clubje heb ik echt helemaal niks. Pure haat zelfs Ach het woordje "haat" ken ik gelukkig niet, zeker niet in dit verband, maar ik heb er beslist geen waardering voor. Inderdaad: laf! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:10 schreef Pietje het volgende:[..] Tot de centjes weer helemaal op zijn en zij weer in het rijtje komen van financieel ongezonde clubs... Dit is niks anders dan een poging om het kampioenschap te kopen en zodoende in de Champions League te komen waardoor er weer miljoenen in hun kas terugvloeien. Een poging inderdaad, maar of het feest doorgaat?? Ik betwijfel het hoor. Ik mijn optiek zijn het te veel spelers met veel opertunistisch vermogen. Allemaal uitgaan van strijd en een hoop lompe kracht. Kuijt, Kramer, en dat had je al met Immers, Toornstra, Kazim. Nu ook Botteghin. Alles is kracht. Alleen Elia en Vejinovic vind ik technisch vrij redelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:11 schreef Pietje het volgende:[..] Ach het woordje "haat" ken ik gelukkig niet, zeker niet in dit verband, maar ik heb er beslist geen waardering voor. Inderdaad: laf! Heb er ook me redenen voor. Vind het een vreselijke club door wat hun doen. Kil zooitje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik zoek me suf op diverse sites over de uitspraken van Martin Van Geel, maar ik kan helemaal niks vinden. Ik vermoed zo langzamerhand dat het weer een grap is, net als een paar weken geleden toen ik Gudelj hoorde zeggen dat hij niet naar Ajax is gekomen om op de bank te zitten... Het zal wel weer een of andere grapjas zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:14 schreef Pietje het volgende:Ik zoek me suf op diverse sites over de uitspraken van Martin Van Geel, maar ik kan helemaal niks vinden. Ik vermoed zo langzamerhand dat het weer een grap is, net als een paar weken geleden toen ik Gudelj hoorde zeggen dat hij niet naar Ajax is gekomen om op de bank te zitten... Het zal wel weer een of andere grapjas zijn. Kan toch wel hoor. Neem aan dat het gebeurd tijdens het programma 'Namen en rugnummers', als ik het goed heb? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja kil is het er inderdaad geworden. Ik kan me nog herinneren, vele jaren geleden toen PSV een "warm nest" werd genoemd (in de tijd van voorzitter Van Raaij). Maar daar is volgens mij niks van over. Daarnaast heb ik altijd gevonden, dat de gemeente Eindhoven destijds een soort van competitievervalsing op z'n naam heeft door de grond onder het PSV stadion voor vele miljoenen op te kopen, waardoor PSV ineens zeer nadrukkelijk op de transfermarkt aanwezig was. En natuurlijk een paar enorme klappers heeft gemaakt door de verkoop van bijvoorbeeld Strootman en Martens. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 13:01 schreef Pietje het volgende:[..] Geld speelt dit seizoen kennelijk totaal geen rol in Rotterdam... Wel had ik al eerder gehoord dat van Bronckhorst per se nog een rechtsback wil toevoegen aan de selectie. In die zin begrijp ik het wel. Maar van der Wiel??? Eerstens erg prijzig en alweer een ex-Ajacied... En nog eventjes over het Ajax van gisterenavond, ik las op een of andere site hier, dat Frank de Boer over de tweede helft aardig tevreden was... Jullie commentaren waren volledig anders over de wedstrijd. Is De Boer het spoor helemaal bijster? Slim inkopen doen. Elia, Kuyt, vd Heijden waren transfervrij. De verkoop van Clasie wordt er gepraat over 15 miljoen. Dus het valt dus nogmaals wel mee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:16 schreef Loetje het volgende:[..] Kan toch wel hoor. Neem aan dat het gebeurd tijdens het programma 'Namen en rugnummers', als ik het goed heb? Het is radio Utrecht. Staat altijd aan hier. Ik weet niet hoe het programma heet, daar let ik niet op. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:20 schreef Brandje het volgende:[..] Slim inkopen doen. Elia, Kuyt, vd Heijden waren transfervrij. De verkoop van Clasie wordt er gepraat over 15 miljoen. Dus het valt dus nogmaals wel mee. Daar heb je gelijk in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zal uitleggen waarom ik een enorme haat aan die teringclub heb,
Mijn vader was voor PSV. Kort voor zijn dood ben ik met hem nog naar een wedstrijd en training geweest. Papa wilde een aantal dingen, handtekening van Mertens op een vlag die op zijn kist moest. En een foto met Jeremain Lens en Ola Toivonen.
Was een vrij slechte training waar Advocaat meermaals boos was, waren al amper trainingen. Ik wacht die spelers op en zowel Mertens als Toivonen zeggen gewoon, ja, nu even geen tijd voor. Terwijl de training afgelopen was en ik het uitlegde.
Ik zei, ben je zo laf?... Ik werd vrij boos van binnen. Waarop ook Martje van den Heuvel zegt 'Je hoort hem toch, nu niet!'. Die kwam altijd zo sympathiek over. Het is een kille teringclub die van mij mag degraderen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
PSV heeft 1 man die boven iedereen uitsteekt in de Eredivisie en dat Gurado veruit de beste man wat een voetballer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
PSV heeft 1 man die boven iedereen uitsteekt in de Eredivisie en dat Gurado veruit de beste man wat een voetballer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:21 schreef Pietje het volgende:[..] Het is radio Utrecht. Staat altijd aan hier. Ik weet niet hoe het programma heet, daar let ik niet op. Volgens mij wel. Is toch een serieus programma. Doen toch ook altijd verslag van FC Utrecht en de plaatselijke amateurs? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:24 schreef Loetje het volgende:Zal uitleggen waarom ik een enorme haat aan die teringclub heb, Mijn vader was voor PSV. Kort voor zijn dood ben ik met hem nog naar een wedstrijd en training geweest. Papa wilde een aantal dingen, handtekening van Mertens op een vlag die op zijn kist moest. En een foto met Jeremain Lens en Ola Toivonen. Was een vrij slechte training waar Advocaat meermaals boos was, waren al amper trainingen. Ik wacht die spelers op en zowel Mertens als Toivonen zeggen gewoon, ja, nu even geen tijd voor. Terwijl de training afgelopen was en ik het uitlegde. Ik zei, ben je zo laf?... Ik werd vrij boos van binnen. Waarop ook Martje van den Heuvel zegt 'Je hoort hem toch, nu niet!'. Die kwam altijd zo sympathiek over. Het is een kille teringclub die van mij mag degraderen Als ik dat lees, begrijp ik je heel erg goed! Erg triest van hun reacties. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik heb er na de dood van pap nog veel tranen om gelaten. Hoe zielig en egoïstisch ben je dan... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:25 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij wel. Is toch een serieus programma. Doen toch ook altijd verslag van FC Utrecht en de plaatselijke amateurs? Het is inderdaad altijd serieus, dat klopt wel. Maar van zowel Gudelj als over Van der Wiel is of was niks (terug) te vinden en dat klopt niet. Ja, als "De FC" speelt (zij zijn nu ook nadrukkelijk aan het woord...) doen zij verslag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:29 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb er na de dood van pap nog veel tranen om gelaten. Hoe zielig en egoïstisch ben je dan... Emotieloos van die club. En een gemiste kans om goed voor de dag te komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:29 schreef Pietje het volgende:[..] Het is inderdaad altijd serieus, dat klopt wel. Maar van zowel Gudelj als over Van der Wiel is of was niks (terug) te vinden en dat klopt niet. Ja, als "De FC" speelt (zij zijn nu ook nadrukkelijk aan het woord...) doen zij verslag. Namen en rugnummers dus, haha! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Net zo emotieloos als die supporters daar. Zingen 90 minuten hetzelfde en hoort ze amper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben wel echt benieuwd naar Cambuur - Feyenoord. Want Feyenoord loopt tot op de dag van vandaag gewoon nog zeer stroef. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hebben overigens een speler, Sander van der Streek. Die kan in potentie hoog eindigen in Nederland.
En dat Ajax of PSV Ogbeche niet als reservespits nemen snap ik ook niet. Wat is die gozer sterk zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Je weet het kennelijk beter dan ik ;) Lol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben effies weg, mijn zoon en zwangere schoondochter komen onverwacht even een bakkie doen ;) Spreek je later weer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Die Mcintosch is ook niet verkeerd....strooit met crosspasses
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:33 schreef Loetje het volgende:Ben wel echt benieuwd naar Cambuur - Feyenoord. Want Feyenoord loopt tot op de dag van vandaag gewoon nog zeer stroef. Maar gaan wel kampioen worden denk ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo luisterde ik vroeger altijd FC Utrecht - Ajax.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind het allemaal zo opertunistisch. Allemaal spelers met lompe krachten. Moet het nog zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geloof dat hij ook nog bij AGOVV speelde onder Van den Brom. Tijd dat Chadli en Mertens er speelde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:38 schreef Pietje het volgende:Ik ben effies weg, mijn zoon en zwangere schoondochter komen onverwacht even een bakkie doen ;) Spreek je later weer. Veel plezier gappie! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat miet ik nog eens zien. Ze hebben met Clasie veel ingeleverd en dat verschil maakt Kuijt niet goed hoor. Ik schat de kansen van PSV aanzienlijk hoger in die dan wel Wijnaldum en Depay kwijt zijn maar waar de kern van het elftal gewoon staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:12 schreef Eide het volgende:[..] Dat miet ik nog eens zien. Ze hebben met Clasie veel ingeleverd en dat verschil maakt Kuijt niet goed hoor. Ik schat de kansen van PSV aanzienlijk hoger in die dan wel Wijnaldum en Depay kwijt zijn maar waar de kern van het elftal gewoon staat. Ik denk dat de beste spelers vertrokken zijn en de belangrijkste gebleven zijn. |
|
|
|