|
|
Eide
|
|
|
quote: Met Guardado en De Jong hebben ze wel jongens die dat elftal kunnen dragen. De de speelwijze, met snelheid en de omschakeling, staat gewoon. Op het oog hebben ze vrij goed ingekocht. En Feyenoord gaat met name aanvallend veel moeite krijgen want Kuijt is geen veelscorer en van Kazim en Başaçıkoğlu (copy/paste want anders niet te schrijven) heb ik geen hoge pet van op. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Ajax het middenveld op de rit krijgt zijn we daar wel het sterkst vertegenwoordigd hoor. Ajax heeft echt de meeste klasse op dat vlak en verdedigend kan het een hele mooie linie worden.
Bij ons is dat aanvallende ook het probleem en dan niet zozeer de klasse maar de vorm. Want met El Ghazi en Milik heeft Ajax ook echt grote klasse voorin vind ik. Maar die moeten wel beter worden en de sleutel daarvoor ligt op het middenveld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 14:52 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het allemaal zo opertunistisch. Allemaal spelers met lompe krachten. Moet het nog zien. De ploeg heeft alles vind ik. Kracht, ervaring, goede voetballers. Het enige wat ze zou kunnen gaan opbreken is het scorende vermogen maar ik denk wel dat dit f'noord heel moeilijk te verslaan is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:16 schreef Eide het volgende:[..] Met Guardado en De Jong hebben ze wel jongens die dat elftal kunnen dragen. De de speelwijze, met snelheid en de omschakeling, staat gewoon. Op het oog hebben ze vrij goed ingekocht. En Feyenoord gaat met name aanvallend veel moeite krijgen want Kuijt is geen veelscorer en van Kazim en Başaçıkoğlu (copy/paste want anders niet te schrijven) heb ik geen hoge pet van op. Ja dat klopt. Ik vind bij Feyenoord nog altijd weinig technisch vermogen aanwezig.
PSV heeft prima spelers. Ben wel gecharmeerd van Luuk de Jong.
Ter aanvulling, Guardado en De Jong beheersen dat systeem zo enorm goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:24 schreef Brandje het volgende:[..] De ploeg heeft alles vind ik. Kracht, ervaring, goede voetballers. Het enige wat ze zou kunnen gaan opbreken is het scorende vermogen maar ik denk wel dat dit f'noord heel moeilijk te verslaan is. Technisch moet je ook wat kunnen creëren. Dat zijn er maar weinig daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een geweldig stadion trouwens van Heracles |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Feyenoord gaat lang meedraaien maar ik zie ze geen kampioen worden komen voetballend te kort,karakter genoeg maar dat hou je geen heel seizoen vol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ze hebben Elia natuurlijk ook gehaald maar we zullen zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Elia en Vejinovic zijn de mensen met creativiteit. Maar op Elia nog op niveau komt... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha Kazim... Jongen toch. Je kan nog 5 meter doorlopen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:12 schreef Eide het volgende:[..] Dat miet ik nog eens zien. Ze hebben met Clasie veel ingeleverd en dat verschil maakt Kuijt niet goed hoor. Ik schat de kansen van PSV aanzienlijk hoger in die dan wel Wijnaldum en Depay kwijt zijn maar waar de kern van het elftal gewoon staat. Je zegt nu iets wat ik helemaal niet bedoel. Ik vind Clasie zo zwaar overschat. Een dertien in een dozijn speler. Zeker samen El Ahmadi veel te weinig scorend vermogen. Ik vind juist dat ze er met Vejinovic op vooruit zijn gegaan. Het middenveld van hen heeft nu alles. Voetbal, kracht, loopvermogen en meer scorend vermogen. Kuyt en Elia zijn gewoon prima aankopen en ook achterin zijn ze sterker geworden. Zeker in de breedte. Maar als ik nu weer zie dat Kongolo LB staat dan ga ik meteen weer vraagtekens zetten bij Van Bronckhorst. Kongolo is geen LB |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 15:48 schreef Brandje het volgende:[..] Je zegt nu iets wat ik helemaal niet bedoel. Ik vind Clasie zo zwaar overschat. Een dertien in een dozijn speler. Zeker samen El Ahmadi veel te weinig scorend vermogen. Ik vind juist dat ze er met Vejinovic op vooruit zijn gegaan. Het middenveld van hen heeft nu alles. Voetbal, kracht, loopvermogen en meer scorend vermogen. Kuyt en Elia zijn gewoon prima aankopen en ook achterin zijn ze sterker geworden. Zeker in de breedte. Maar als ik nu weer zie dat Kongolo LB staat dan ga ik meteen weer vraagtekens zetten bij Van Bronckhorst. Kongolo is geen LB Alleen heeft Feyenoord geen normale linksback. Nelom is zo slecht. Dus kies je zekerheid en laat je het middenveld en aanval voor de creativiteit zorgen. Geen vreemde keuze |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat wordt dat feyenoord weer gematst zeg. Eerst een zuiver doelpunt niet toegekent, dan nog een pingel die geen pingel is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat maken de scheidsrechters belachelijk veel fouten nu. Nog erger als anders. Jonge jonge |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is de 2e wedstrijd die ze krijgen....
Helaas maar waar. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Einoord he....die MOETEN kampioen worden dit seizoen 😂 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:19 schreef Eide het volgende:Wat wordt dat feyenoord weer gematst zeg. Eerst een zuiver doelpunt niet toegekent, dan nog een pingel die geen pingel is. Zuiver doelpunt? Je kan onmogelijk zien of die bal er geheel overheen was. Lijkt dat hij er 60% overheen is en dat is dus geen goal.
Penalty is schandalig. Lijkt nergens op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 2 speelronden gehad en al 7/8 enorme fouten. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is zogenaamd een bikkel team.....eerder een huiliehuilie team imo. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: In het voordeel van hun ja....
Ach...wij kenne weer een jaar of 30 zonder titel toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Aantal jankers wel inderdaad voorin. Die worden geen kampioen hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] In het voordeel van hun ja.... Ach...wij kenne weer een jaar of 30 zonder titel toch? Dacht het niet vriend. Haha. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niet alleen voorin hoor! Hele sfeertje rondom het team van varkensoord is jankerig. Komt ook door kuit, koste wat kost winnen he....ook met zeiken tegen de scheids etc. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Niet alleen voorin hoor! Hele sfeertje rondom het team van varkensoord is jankerig. Komt ook door kuit, koste wat kost winnen he....ook met zeiken tegen de scheids etc. Maar als je je als scheids laat beïnvloeden, ben je toch een amateur? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die zijn allemaal bang voor die kakkerlakken...dat komt door het geschreeuw he...
Ze moeten gewoon dick jol laten fluiten of colina bij die stinkhoerenzonen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:21 schreef Loetje het volgende:[..] Zuiver doelpunt? Je kan onmogelijk zien of die bal er geheel overheen was. Lijkt dat hij er 60% overheen is en dat is dus geen goal. Penalty is schandalig. Lijkt nergens op Dat zij er nu dus al twee in twee wedstrijden. Vorige week was ook helemaal niks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is in ieder geval belachelijk. Ik vond Makkelie ook drama vanmiddag. Wat een drama |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ook vorig seizoen waren het Feyenoord, FC Twente en PSV die veruit de meeste strafschoppen kregen. Niets nieuws dus. Ajax had er vorig seizoen maar eentje. Ooit klaagde Louis van Gaal, toen trainer van Ajax, dat je een Ajacied drie keer doormidden mag schoppen voordat zij (Ajax) een strafschop mee kregen. Dat is helaas nog altijd zo. Let maar eens op dit seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die zijn allemaal bang voor die kakkerlakken...dat komt door het geschreeuw he... Ze moeten gewoon dick jol laten fluiten of colina bij die stinkhoerenzonen De eerste fout die ze maken in Zeist is om Dick van Egmond baas van de scheidsrechters te maken. Deze man heeft in heel zijn carrière werkelijk niet een goede wedstrijd gefloten. Sindsdien ook de meest belachelijke regels.
Dan heeft hij Van Meenen als assistent. Haalde de Eredivisie niet omdat meneer in de toenmalig Toto Divisie al fout op fout stapelde. Echt belachelijk en schandalig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het was gewoon een zuiver doelpunt voor Cambuur zijn been zat er tot aan zijn knie over de lijn wat een scheitbakken, en dan nog een strafschop dat geen strafschop was vuile kut die van Boekel . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:34 schreef p111 het volgende:Het was gewoon een zuiver doelpunt voor Cambuur zijn been zat er tot aan zijn knie over de lijn wat een scheitbakken, en dan nog een strafschop dat geen strafschop was vuile kut die van Boekel . Doelpunt is zelfs na 6 keer herhaling onmogelijk te zien. Dus dat slaat nergens op. Pingel is belachelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Irriteer me wel scheel aan die Kazim zeg. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat wordt alleen maar erger want die is zijn plekkie nu wel kwijt |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:33 schreef Loetje het volgende:[..] De eerste fout die ze maken in Zeist is om Dick van Egmond baas van de scheidsrechters te maken. Deze man heeft in heel zijn carrière werkelijk niet een goede wedstrijd gefloten. Sindsdien ook de meest belachelijke regels. Dan heeft hij Van Meenen als assistent. Haalde de Eredivisie niet omdat meneer in de toenmalig Toto Divisie al fout op fout stapelde. Echt belachelijk en schandalig Ik durf wel te stellen dat scheidsrechters in Nederland niet partijdig zijn. Ze zijn gewoon heel erg matig en worden ook nog eens volgestopt met allerlei (nieuwe) regeltjes door de bazen in Zeist die de ene scheidsrechter wel toepassen en de andere niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:35 schreef Loetje het volgende:[..] Doelpunt is zelfs na 6 keer herhaling onmogelijk te zien. Dus dat slaat nergens op. Pingel is belachelijk Ik heb niks gezien, dus kan er niet over oordelen. Zag wel iets staan op teletekst "was de bal niet over de achterlijn? ". |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ik durf wel te stellen dat scheidsrechters in Nederland niet partijdig zijn. Ze zijn gewoon heel erg matig en worden ook nog eens volgestopt met allerlei (nieuwe) regeltjes door de bazen in Zeist die de ene scheidsrechter wel toepassen en de andere niet. Dat is het ook. Slechte baas daar. Plus, sommige kunnen niet met de druk om gaan en met drammer spelers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb niks gezien, dus kan er niet over oordelen. Zag wel iets staan op teletekst "was de bal niet over de achterlijn? ". Die vraag is er nog altijd. Ook bij sky weten ze het niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het grappige is dat (sommige) Feyenoord-fans op hun forum vinden dat het wel een Cambuur-doelpunt was... (En dat de strafschop onterecht was). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:46 schreef Pietje het volgende:[..] Het grappige is dat (sommige) Feyenoord-fans op hun forum vinden dat het wel een Cambuur-doelpunt was... (En dat de strafschop onterecht was). Strafschop is onterecht. Afgekeurde goal is echt niet te zeggen. Geen camera op de lijn. Ruim erachter. Bal lijkt er niet geheel overheen. Ook na 6 herhalingen niet. Ook bij SkySports niet. Ik weet het niet. Kijk het maar terug en je komt uit bij 'het lijkt'... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:48 schreef Loetje het volgende:[..] Strafschop is onterecht. Afgekeurde goal is echt niet te zeggen. Geen camera op de lijn. Ruim erachter. Bal lijkt er niet geheel overheen. Ook na 6 herhalingen niet. Ook bij SkySports niet. Ik weet het niet. Kijk het maar terug en je komt uit bij 'het lijkt'... Ik zal vanavond kijken naar studio sport en later naar studio voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je dat stadion van Heracles kijkt, lijkt het wel alsof er veel en veel meer dan 12.000 in kunnen. Prachtig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:52 schreef Loetje het volgende:Als je dat stadion van Heracles kijkt, lijkt het wel alsof er veel en veel meer dan 12.000 in kunnen. Prachtig. Volgens mij hangt daar altijd een leuke sfeer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jawel. Maar ziet er ook geweldig uit nu |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ik durf wel te stellen dat scheidsrechters in Nederland niet partijdig zijn. Ze zijn gewoon heel erg matig en worden ook nog eens volgestopt met allerlei (nieuwe) regeltjes door de bazen in Zeist die de ene scheidsrechter wel toepassen en de andere niet. En wat duidelijk uit statistieken blijkt is dat ze wel anders fluiten bij bepaalde clubs. Zo krijgt Ajax al jaren nauwelijks penalty's en bestaat de term Kuipvrees niet voor niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:06 schreef Eide het volgende:[..] En wat duidelijk uit statistieken blijkt is dat ze wel anders fluiten bij bepaalde clubs. Zo krijgt Ajax al jaren nauwelijks penalty's en bestaat de term Kuipvrees niet voor niets. Ajax heeft geloof ik ook een tijdje gehad dat het 6 seizoen op rij ofzo een belachelijke pingel daar tegen krijgt. Vind het in Eindhoven en Enschede ook erg trouwens |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:06 schreef Eide het volgende:[..] En wat duidelijk uit statistieken blijkt is dat ze wel anders fluiten bij bepaalde clubs. Zo krijgt Ajax al jaren nauwelijks penalty's en bestaat de term Kuipvrees niet voor niets. Helaas klopt dat wel, Eide. Dat schreef ik hierboven al. Vorig seizoen was het helemaal raak: Feyenoord, PSV en FC Twente grossierden in strafschoppen (mee !) terwijl juist een aanvallende ploeg als Ajax er slechts eentje mee kreeg. Denk ook maar eens wat toenmalig Ajax-trainer Louis van Gaal daarover zei...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dan wil ik niet de calimero uithangen hoor, want je moet je niet willen verschuilen achter scheidsrechters. Maar het is af en toe wel scharrig als je ziet hoe het Nederlandse scheidsrechterskorps optreedt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:11 schreef Eide het volgende:En dan wil ik niet de calimero uithangen hoor, want je moet je niet willen verschuilen achter scheidsrechters. Maar het is af en toe wel scharrig als je ziet hoe het Nederlandse scheidsrechterskorps optreedt. Jezelf verschuilen is iets anders dan feiten weergeven. Krijgen aardig wat punten cadeau hoor |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:41 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb niks gezien, dus kan er niet over oordelen. Zag wel iets staan op teletekst "was de bal niet over de achterlijn? ". Het was een duidelijk doelpunt is geen twijfel mogelijk je hoeft alleen maar naar het been kijken van van Beek hoever hij over de lijn is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:11 schreef Eide het volgende:En dan wil ik niet de calimero uithangen hoor, want je moet je niet willen verschuilen achter scheidsrechters. Maar het is af en toe wel scharrig als je ziet hoe het Nederlandse scheidsrechterskorps optreedt. Volgens mij heeft dat ook wel te maken met het volproppen met instructies van de baas in Zeist. Ik vond bijvoorbeeld vorige week scheidsrechter Kuipers, toch een zeer gewaardeerd internationaal scheidsrechter, ook uitblinken in fouten. Elk jaar weer bij de eerste wedstrijden van een nieuw seizoen is het raak en vervolgens ebt dat weer weg in de loop van dat seizoen. |
|
|
|