|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:08 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax heeft geloof ik ook een tijdje gehad dat het 6 seizoen op rij ofzo een belachelijke pingel daar tegen krijgt. Vind het in Eindhoven en Enschede ook erg trouwens Denk dat de traditionele top 3 weer een keertje gaan strijden voor de titel. Willems is er bij Psv nog niet bij. Guardado is sterk Maher en Propper doen het ook aardig op het moment. Luuk de Jong maakt er ook dit Seizoen wel weer 15+
Feyenoord heeft Botteghin en Elia er ook nog bij. Verdedigend vind ik ze nog niet echt top. Elia--Kramer--Kuijt zijn ook wel een voorhoede om rekening mee te gaan houden. Team werkt hard en de kuip staan ze altijd 1-0 voor met dank aan de scheidsrechters.
Ajax Verdediging staat redelijk goed met veel potentie. Voor Eredivisie meer dan prima. Bazoer, Klaassen, Gudelj is een prima middenveld. Sinkgraven veel potentie, Ghazi heeft goede cijfers ondanks dat hij niet echt in vorm lijkt. Milik moet meer ballen krijgen.
Wordt een leuk seizoen met een redelijk gelijkwaardige Top 3! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:13 schreef p111 het volgende:[..] Het was een duidelijk doelpunt is geen twijfel mogelijk je hoeft alleen maar naar het been kijken van van Beek hoever hij over de lijn is. Die is voor 3 kwart over de lijn. Dan is het lastig dat de bal er wel helemaal overheen is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:15 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mij heeft dat ook wel te maken met het volproppen met instructies van de baas in Zeist. Ik vond bijvoorbeeld vorige week scheidsrechter Kuipers, toch een zeer gewaardeerd internationaal scheidsrechter, ook uitblinken in fouten. Elk jaar weer bij de eerste wedstrijden van een nieuw seizoen is het raak en vervolgens ebt dat weer weg in de loop van dat seizoen. En Kuipers haalt in de ED nooit zijn niveau wat hij in Europa wel haalt doorgaans. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:13 schreef p111 het volgende:[..] Het was een duidelijk doelpunt is geen twijfel mogelijk je hoeft alleen maar naar het been kijken van van Beek hoever hij over de lijn is. Dat idee had ik ook. Volgens mij was het een 100% doelpunt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:15 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mij heeft dat ook wel te maken met het volproppen met instructies van de baas in Zeist. Ik vond bijvoorbeeld vorige week scheidsrechter Kuipers, toch een zeer gewaardeerd internationaal scheidsrechter, ook uitblinken in fouten. Elk jaar weer bij de eerste wedstrijden van een nieuw seizoen is het raak en vervolgens ebt dat weer weg in de loop van dat seizoen. Weet ik niet, je mag toch verwachten dat een scheidsrechter daar wel mee om kan gaan. Ik denk echt dat er gewoon een aantal tussen zitten die eigenlijk niet op het niveau Eredivisie thuis horen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denk dat de traditionele top 3 weer een keertje gaan strijden voor de titel. Willems is er bij Psv nog niet bij. Guardado is sterk Maher en Propper doen het ook aardig op het moment. Luuk de Jong maakt er ook dit Seizoen wel weer 15+ Feyenoord heeft Botteghin en Elia er ook nog bij. Verdedigend vind ik ze nog niet echt top. Elia--Kramer--Kuijt zijn ook wel een voorhoede om rekening mee te gaan houden. Team werkt hard en de kuip staan ze altijd 1-0 voor met dank aan de scheidsrechters. Ajax Verdediging staat redelijk goed met veel potentie. Voor Eredivisie meer dan prima. Bazoer, Klaassen, Gudelj is een prima middenveld. Sinkgraven veel potentie, Ghazi heeft goede cijfers ondanks dat hij niet echt in vorm lijkt. Milik moet meer ballen krijgen. Wordt een leuk seizoen met een redelijk gelijkwaardige Top 3! Ik verwacht ook een mooie en lange strijd tussen Ajax, Feyenoord en PSV met alledrie een totaal andere benadering/uitvoering van het spel en een compleet verschillende capaciteit van de selectie en alledrie onder de hoede van relatief jonge trainers.
Ajax = jong, onervaren, speels, onberekenbaar Feyenoord = kracht, balans (jong/oud), veel nieuw spelers. PSV = ervaring, kracht, sluw, berekenend. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:27 schreef Eide het volgende:[..] Weet ik niet, je mag toch verwachten dat een scheidsrechter daar wel mee om kan gaan. Ik denk echt dat er gewoon een aantal tussen zitten die eigenlijk niet op het niveau Eredivisie thuis horen. Ben ik op zich wel met je eens, maar "Zeist" kijkt mee en indien ze zich niet aan de (nieuwe) instructies houden, moet ze op rapport komen bij de baas. Zelfs de internationaal opererende scheidsrechters. Zo iets heb ik wel eens gelezen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ze worden elke speelronde geëvalueerd en beoordeeld. Maar dan nog zien je maar heel weinig instroom van nieuwe scheidsrechters terwijl ze het echt net zo heel goed doen. En dat is jammer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:38 schreef Eide het volgende:Ze worden elke speelronde geëvalueerd en beoordeeld. Maar dan nog zien je maar heel weinig instroom van nieuwe scheidsrechters terwijl ze het echt net zo heel goed doen. En dat is jammer. Dat laatste klopt beslist en dat vind ik eigenlijk wel tekenend. Blijft onverlet dat veel Nederlandse scheidsrechters er "thuis" in Nederland er vaak een potje van maken, maar "in Europa" het meestal goed doen en dus ook een goed rapport krijgen van de UEFA. Ik krijg er maar geen vinger achter waar dat door komt. Vandaar dat ik het maar houd op de zenuwen krijgen van het meekijken van dwingeland KNVB. Maar ja, internationaal kijkt de UEFA/FIFA natuurlijk ook mee... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:38 schreef Eide het volgende:Ze worden elke speelronde geëvalueerd en beoordeeld. Maar dan nog zien je maar heel weinig instroom van nieuwe scheidsrechters terwijl ze het echt net zo heel goed doen. En dat is jammer. Dit weekend fluiten Jochem Kamphuis, Allard Lindhout en Maarten van den Kerkhof. Vorige week Siemen Mulder, Edwin van de Graaf en Jeroen Manschot. Enkele hiervan mochten al eerder wat fluiten. Ook Jeroen Sanders fluit regelmatig. Je kan niet zeggen dat er geen doorstroom is. Wel voelen ze wedstrijden steeds slechter aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kakkerlakken kampioen????? Whahaha de beste grap die ik gehoord heb de afgelopen weken! 😂 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax heeft een filmpje over het debuut van Cerny op Facebook gezet. Hele mooie beelden hoe John Heitinga Cerny nog even apart neemt en het een en ander verteld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 18:52 schreef Ajax Warrior het volgende:Kakkerlakken kampioen????? Whahaha de beste grap die ik gehoord heb de afgelopen weken! 😂 Lach maar. Ze hebben dit seizoen al evenveel (onterechte) pingels gehad als wij de laatste twee seizoenen. Daarbij de mazzel met onterecht afgekeurde goal van Cambuur. Die hebben het geluk van een kampioen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 17:25 schreef Loetje het volgende:[..] Die is voor 3 kwart over de lijn. Dan is het lastig dat de bal er wel helemaal overheen is Zie het nu op VI. De knie van die feyenoorder die niet de bal raakt hangt boven de lijn. Het andere been wat wel de bal raakt is bijna een halve meter verder naar voren. Elke blinde ziet dat dit een goal is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoop letters verder ....doelpunt blijft |
|
|
|