|
|
Fart
|
|
|
"De wereldvoetbalbond FIFA heeft vanaf het huidige seizoen een nieuwe interpretatie voor de buitenspelregel. De Nederlandse voetbalbond KNVB legt vrijdag in een filmpje uit wat de beleidswijziging betekent."
http://sportnieuws.nl/knvb-legt-nieuwe-interpretatie-buitenspelregel-uit/
Was er zelf al van overtuigd dat sommige regels al van toepassing waren, maar blijkbaar pas vanaf dit jaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sorry maar Locadia pleegde gewoon obstructie en kwam er dus mee weg door een verkeerde beslissing van de scheidsrechter. Kromme manier van de KNJB om haar gelijk weer eens te halen. Wat is het toch een walgelijke club mensen.
Prima regel overigens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dacht ook echt dat dat doelpunt van De Jong er doorheen geslipt was, maar vorig jaar dus gewoon een legaal doelpunt. Verhelderend filmpje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kenneth behoort mee te kunnen doen aan het spel en word dat belet.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik dacht dat hinderlijk buitenspel al een regel was. Zat ik er ff naast dan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hinderlijk buitenspel regel bestaat al 2 twee jaar.
quote:Hinderlijk Een speler staat hinderlijk buitenspel indien hij: In buitenspelpositie staat en de keeper zijn zicht belemmerd bij een schot op doel Spelers belemmerd het duel aan te gaan met een andere tegenstander Spelers hindert of belemmerd in het algemeen Een speler die hinderlijk buitenspel staat is dus actief in buitenspelpositie zonder dat hij de bal speelt. http://scheids.eu/uitleg-buitenspel/ |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Als ik het filmpje mag geloven wordt dat dit jaar pas toegepast. Iets anders kan ik er niet van maken. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De Nederlandse scheidsrechters snapten het nog niet blijkbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Beter laat dan nooit zullen we maar denken dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, maar doelde eigenlijk niet alleen op deze regel.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij klapte jouw reactie er ook zomaar ineens tussen, ik had het tegen Geer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heldere momenten zijn weer eens op... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afschaffen dat hele buitenspel gedoe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 15:04 schreef Barabas het volgende:Sorry maar Locadia pleegde gewoon obstructie en kwam er dus mee weg door een verkeerde beslissing van de scheidsrechter. Kromme manier van de KNJB om haar gelijk weer eens te halen. Wat is het toch een walgelijke club mensen. Prima regel overigens. Als Feyenoord op zo'n manier had gescoord hoor je jou niet lullen , das geen kletspraat aub ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dat gebeurde niet bij Vermeer, dus een geldig doelpunt ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ja hoor hou vol.
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat je het nog probeert Gerard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
L heeft zo geheel zijn eigen interpretatie wat voetbal betreft.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 - 12:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Als Feyenoord op zo'n manier had gescoord hoor je jou niet lullen , das geen kletspraat aub ... Zak in de kak joh |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Tegen beter weten in, Kuipers was in die wedstrijd nog blinder dan Lijdensweg. |
|
|
|